abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_97278033


Wat is Android?
Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linux-kernel en het Java-programmeerplatform. Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen. Hoewel Android op vele apparaten te vinden is (telefoons, muziekspelers, netbooks, e-readers), zal dit topic zich vooral richten op de telefoons. Dit betekent echter niet dat het verboden is om over de andere apparaten te praten! Die zijn juist ook heel interessant.

Aanpassingen van de fabrikant
Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google Experience ('With Google'). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar de telefoon is dan geen Google Experience telefoon meer. HTC is de eerste die dit gedaan heeft, bij de HTC Hero. Zij ontwikkelden de aangepaste versie van Android, genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash 9 ondersteunt. Het nadeel is dat men Android niet draadloos kan updaten. Motorola heeft de MOTOBLUR-interface ontwikkeld voor Android, Samung TouchWiz en Sony Ericsson heeft ook een aangepaste versie van Android, genaamd Rachael.

Welke apparaten draaien er op Android?
Android is beschikbaar op diverse soorten apparaten. Het is voornamelijk te vinden op telefoons, maar bijvoorbeeld ook op muziekspelers, e-readers en netbooks. Eens in de zoveel dagen wordt er wel een nieuw apparaat met Android aangekondigd, daarom staan ze niet in de OP. De beschikbare apparaten en het nieuws daarover zijn te vinden bij de onderstaande sites. Mocht je niet de sites willen afzoeken, dan kan je altijd in het topic even vragen wat op dit moment de meest interessante apparaten zijn.

Handige sites:
http://www.androidplanet.nl/ - Android Planet - Nederlandse Android site
http://www.androidworld.nl/ - Android World - Nederlandse Android site
http://www.phandroid.com/ - Phandroid - Engelse Android site
http://www.androidandme.com/ - Android And Me - Engelse Android site
http://www.androidguys.com/ - Android Guys - Engelse Android site
http://www.androidspin.com/ - AndroidSPIN - Engelse Android site, voornamelijk gericht op custom ROMs
http://www.yourandroid.info/ - Your Android Info - Overzicht van vrijwel al het Androidnieuws

Twitter:
http://twitter.com/cyanogen - Android modder
http://twitter.com/maxisma - Android modder
http://twitter.com/Official_Drizzy - Android modder
http://twitter.com/dwang5 - Android modder
http://twitter.com/stericson - Android modder
http://twitter.com/benocharm - Android modder

Wat zijn die witte vierkanten met zwarte puntjes die ik overal op internet tegenkom?
Dat zijn QR-Codes, een soort barcodes zoals je die in de supermarkt hebt. Met deze QR-Codes kun je heel gemakkelijk een app vinden. Het enige wat je moet doen, is even je camera richten op zo’n QR-Code met bijvoorbeeld het programma Barcodescanner (staat in de Market) en vervolgens krijg je de informatie uit de QR-Code gepresenteerd op je telefoon (meestal een link naar de Market).

Ik ben de looks van Android zat. Hoe kan ik deze aanpassen?
Behalve dat je dingen als de achtergrond kunt veranderen, is er weinig mogelijk in Android. Echter zijn er programma’s die dit wél kunnen. Een voorbeeld is het programma Launcherpro. Dit is een soort schil over Android heen (vergelijkbaar met HTC Sense en Samsung TouchWiz). Met Launcherpro kun je veel kanten op. Zo kun je zelf kiezen hoeveel homescreens (bureaubladen) je wilt, wat voor achtergrond, iconen zonder tekst eronder of je eigen iconen instellen voor applicaties. Ook heeft Launcherpro widgets (handige dingen op je homescreen) zoals een mooie kalender en knoppen waarmee je met 1 druk de vliegtuigstand, wifi, Bluetooth etc. kunt in –en uitschakelen. Hieronder zie je een voorbeeld van een telefoonscherm met Launcherpro: [ afbeelding ] Hieronder vind je de QR-Code voor Launcherpro:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!
Prima, ook dat kan Android! Je moet er nog wel even een programma voor installeren. De 2 meest populaire programma’s zijn WhatsApp en PingChat. Beide programma’s zijn er voor Android, Blackberries en iPhones. Als je met iemand wil pingen via deze programma’s, moet de ontvanger dus óók dat programma hebben. Let wel op: de berichten tussen de programma’s zijn niet uitwisselbaar; je kunt vanuit WhatsApp dus geen berichten sturen naar iemand die alleen PingChat heeft, of andersom. Verder moet je een internetabbo hebben op je telefoon aangezien de berichten via de internetverbinding verzonden worden. Hieronder vind je de QR-Codes voor respectievelijk WhatsApp en PingChat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?
Nu je een Android telefoon hebt, wil je natuurlijk wel ontdekken (en aan anderen showen) wát Android nou allemaal kan! Vandaar dat we hier een aantal programma’s noemen die erg handig of leuk zijn.

AK Notepad
Met dit programma kun je op eenvoudige wijze notities maken op je telefoon. Het programma is via de volgende QR-Code te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarm
Heb jij dat ook altijd? Ben je net 5 minuten buiten, begint het keihard te regenen, en natuurlijk heb je je paraplu niet meegenomen! Met dit programma is dat verleden tijd. BuienAlarm heeft automatisch een melding als er binnen een uur regen voorspeld is in je omgeving. Mooi op tijd om een paraplu mee te nemen dus! BuienAlarm kun je hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bump
Wil je even snel (en op een grappige manier) een bestand sturen naar een iPhone of Android telefoon? Met Bump kun je dit doen! Het enige wat je hoeft te doen, is het bestand/de bestanden te selecteren en de ander een boks te geven. Nu zal het bestand overgestuurd worden! Bump is hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-Phone
Soms zie je een toffe site op je computer en zou je die graag op je telefoon willen kijken. Of je komt een handig programma voor Android tegen op een site, maar de link ernaartoe is nogal lang en onhandig. Om die reden is Chrome-To-Phone bedacht. Met dit programma kun je met een druk op de knop in Firefox of Chrome direct de site die je op dat moment bekijkt, naar je telefoon sturen, waar deze geopend wordt. Om dit programma te gebruiken moet je wel even een plugin voor Chrome of Firefox downloaden, deze zijn hier (Chrome)en hier (Firefox)te vinden. Chrome-To-Phone (voor je telefoon dus) vind je hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddy
Veel Android telefoons hebben nog geen programma om op MSN, YIM, AIM of ICQ te komen. Het bekende eBuddy heeft nu een app gemaakt waarmee dit wel kan. Hij is te vinden via de volgende QR-Code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Layar
Layar is een zeer innovatief programma waarmee je dingen als winkels, te koop staande huizen, bakkerijen, banken etc. heel gemakkelijk kunt vinden. Hij zet namelijk je camera aan, en over de camerabeelden projecteert hij de lokaties van de dor jou gekozen items. Stel, je staat tegenover de Bakker Bart en je richt je camera op Bakker Bart, dan zul je in beeld een tekst zien die aangeeft dat de bakkerij zich voor je bevindt. Ook zijn er radarbeelden te zien waarin met puntjes aangegeven staat welke richting je op met kijken om een bepaald item te vinden. Layar is hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda Manager
Een ding wat Android standaard niet heeft, is een file browser. Met een file browser kun je door alle mappen op je telefoon bladeren. Gelukkig is er Linda Manager, die deze taken op zich neemt. Je kunt dit programma hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google Navigation
Jazeker, wij op Android hebben het geluk om een gratis navigatiepakket te hebben! Met Google Navigation kun je op een prachtige manier de weg naar een bestemming vinden. Zo laat hij bijvoorbeeld op een foto zien hoe de lokatie eruitziet als je er bijna bent, zodat je niet uren hoeft rond te rijden om de bestemming te vinden in een wijk. Er is 1 nadeel: je hebt een constante internetverbinding nodig om GN te gebruiken, dus in het buitenland is dit programma wat minder geschikt. Je kunt het hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shazam
Heb jij dat ook wel eens? Zit je in de auto met een lekker nummer op de radio, vertelt de DJ niet hoe het nummer heet… Met Shazam is dat geen probleem! Hij kan namelijk nummers herkennen door ernaar te luisteren. Gewoon even een tijdje de telefoon bij de speaker houden en Shazam vertelt je wie de artiest is, hoe het nummer heet, op welk album het staat etc. Hier kun je Shazam vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?
Google geeft al zijn updates voor Android een naam. Alle namen beginnen met een letter uit het alfabet (beginnend bij A, daarna B etc.) en allemaal zijn het de Engelse woorden voor lekkernijen. Froyo is de codenaam voor versie 2.2 van Android en heeft als belangrijkste verbetering dat ie een stuk sneller is dan 2.1. In principe is 2.2 al een tijdje uit, echter hebben veel telefoons een speciale versie van 2.2 nodig, omdat de fabrikant (Samsung, Sony Ericsson, HTC) een schil om Android heeft zitten die ook geupdate moet worden. 2.2 Is dus nog niet voor elk type telefoon uit, maar het worden er wel steeds meer. Alle updates zijn ook gratis trouwens en zijn binnen 5 minuutjes geïnstalleerd. Om te checken of jij Froyo al kan installeren, ga je naar instellingen, Over (onderaan), Systeem software updates. Vervolgens druk je daar op de knop onderaan om te checken voor updates.

Wat is een taskkiller, wat kan ik ermee en wat zijn de voor –en nadelen?
Een taskkiller kun je vergelijken met control-alt-delete in Windows. Je kunt hiermee programma’s die zijn blijven hangen, afsluiten. De taskkillers op Android kunnen echter meer. Zo kunnen ze bijvoorbeeld ook automatisch een programma afsluiten als deze even niet meer gebruikt wordt door de gebruiker. Het voordeel van een taskkiller is dat je een programma dat niet meer reageert (en dus niet meer af te sluiten is), tóch kan stoppen. Het nadeel van taskkillers is dat ze de normale werking van programma’s verstoren. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat hij een kalender constant uitschakelt, terwijl je deze op je homescreen hebt staan. Verder is het bij Android ook niet nodig om een programma te hebbendat automatisch programma’s die niet gebruikt worden, af te sluiten omdat Android dit uit zichzelf al doet, en ook beter dan de taskkillers.

Wat is rooten? Wat zijn custom ROMS?
Op je telefoon kun je veel dingen doen. Er zijn echter een aantal beperkingen, die meestal door de fabrikant of door Android zelf zijn opgelegd. Zo kun je bijvoorbeeld niet een aantal zeer ingrijpende wijzigingen in Android aanbrengen. Als je je telefoon root (root is vergelijkbaar met de administratoraccount op Windows) kan dit allemaal wel. Je hebt in principe dus geen beperkingen meer. Eigenlijk heeft dit voor de meeste gebruikers weinig tot geen nut. Custom ROM’s zijn alternatieve versies van Android. Veel fabrikanten zetten hun programma’s en skins op hun telefoons, zoals HTC met Sense en Samsung met TouchWiz. Als je liever een kale Android telefoon wilt, dan kun je een custom ROM op je telefoon zetten. Uit zo’n custom ROM zijn alle overbodige dingen gesloopt zodat je als het ware de Androidversie krijgt ‘zoals Google het bedoeld heeft’. Handleidingen om custom ROM’s te downloaden en je telefoon te rooten kun je op internet vinden, met name op xdadevelopers.com.

Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.

Ik heb nu Android, maar ik heb geen idee hoe ik internet werkend krijg op mijn telefoon. Wat zijn de instellingen?
Dit is afhankelijk van je provider. Wat je moet instellen, wordt de APN genoemd. Deze kun je instellen op de volgende manier: Instellingen, Draadloos en netwerken, Mobiele netwerken, Toegangspunten. Vervolgens druk je de Menutoets in en kies je voor Nieuwe APN. Daarna vul je de onderstaande gegevens in (verschilt dus per provider):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vorig topic: Android #25: Op naar Gingerbread
De OP vind je hier
HTC Desire topic: HTC Desire #29 - Alles in de Google Cloud
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_97278060
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:04 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik moest zojuist mijn telefoon herstarten (x10) en nu is mijn hele agenda leeg.
De Nederlandse feestdagen agenda pakt hij wel, maar mijn eigen gmail agenda pakt hij niet. En dat terwijl de agenda online nog gewoon vol staat..

Waar gaat dit mis?
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_97280698
Calendar » [Menu-knop] » More » Calendars » de gewenste kalender(s) op synced, visible zetten door op de kalender(s) te klikken.

No?
  woensdag 25 mei 2011 @ 02:58:15 #4
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_97281154
Opera mobile browser trouwens: _O_
  woensdag 25 mei 2011 @ 05:58:50 #5
345911 Justice88
Ding Dong I Sing A Pizzasong
pi_97281758
Ik zag het op Applespot, Opera heeft een nieuwe update gehad, ik zal die direct proberen als ik mijn Ipad 2 heb :P
pi_97286078
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 02:58 schreef Knuck-les het volgende:
Opera mobile browser trouwens: _O_
Is die fijner dan de android browser?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97286918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is die fijner dan de android browser?
Ik heb gisteren ook de Opera Mobile browser gedownload nadat ik de Mini al had. De Mobile heeft ook nog text reflow en is zeer snel. Maar goed, dat is mijn indruk na 1 dag.
pi_97287923
Aangezien ik het "Volg Topic" knopje mis, bij dezen een tvp 8-)
pi_97288219
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 02:10 schreef zarGon het volgende:
Calendar » [Menu-knop] » More » Calendars » de gewenste kalender(s) op synced, visible zetten door op de kalender(s) te klikken.

No?
Nope.. Hij vloog er gisteren ineens uit en sindsdien doet ie het niet meer..
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 mei 2011 @ 15:14:20 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97295797
Meer mensen hier met een Galaxy Mini? Ik heb de mijne net, is mijn eerste smartphone dus ik ben op zoek naar tips en handige dingetjes. Nu alleen nog via Wifi omdat mijn abonnement volgende maand pas ingaat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:54:14 #11
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_97297513
quote:
15s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef SpeCulaes het volgende:

[..]

Nope.. Hij vloog er gisteren ineens uit en sindsdien doet ie het niet meer..
Misschien even naar Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren > Alles> Agenda Opslag > Gegevens wissen?
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:55:08 #12
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_97297545
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is die fijner dan de android browser?
Ik vind van wel. ik heb vrijwel alle browsers al geprobeerd en dit vind ik (tot nu toe) de verreweg de fijnste.

Enige wat ik nog mis is een user agent.
pi_97299104
Opera gebruikt volgens mij ook checkerboarding, waardoor sites vrij snel zijn en handig is voor de niet super snelle telefoons.

Wat het verschil is tussen Opera Lite en Opera Browsers weet ik verder niet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_97299218
Die chrome to phone link in de OP doet niks.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_97300027
quote:
15s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef SpeCulaes het volgende:

[..]

Nope.. Hij vloog er gisteren ineens uit en sindsdien doet ie het niet meer..
Ik heb iets soortgelijks gehad en ben er nooit achter gekomen wat de oorzaak nu precies was. Kreeg het niet meer in orde en heb toen een factoryreset gedaan en een back-up van de ROM teruggezet. Daarna was het nog wel even flink klooien met Google Agenda want die wilde nog steeds niet lekker synchroniseren.
Soms werkt Google Agenda niet zo lekker merk ik, online zijn alle afspraken in orde maar ondanks herhaaldelijk synchroniseren komen ze soms niet (of pas een dag of wat later) in de agenda van de Desire te staan :?
pi_97300294
Welk programma kan ik het beste gebruiken om een back up te maken, ik wil als ik mijn telefoon binnen heb een andere recovery, kernel en rom installeren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97301457
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef rene90 het volgende:
Welk programma kan ik het beste gebruiken om een back up te maken, ik wil als ik mijn telefoon binnen heb een andere recovery, kernel en rom installeren.
Titanium Backup
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 mei 2011 @ 17:27:31 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97301479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef rene90 het volgende:
Welk programma kan ik het beste gebruiken om een back up te maken, ik wil als ik mijn telefoon binnen heb een andere recovery, kernel en rom installeren.
MyBackup (Pro).
pi_97302243
Thanks, ga die ook even gebruiken dan, jezus wat een gedoe allemaal nu ik wil flashen en doen :) Zal wel een kwestie zijn van even doorhebben hoe of wat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97302577
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef rene90 het volgende:
Thanks, ga die ook even gebruiken dan, jezus wat een gedoe allemaal nu ik wil flashen en doen :) Zal wel een kwestie zijn van even doorhebben hoe of wat.
Zoiets ja, nieuwe roms, radio's, etc. flash ik binnen een paar seconden :) .

Overigens komt elke rom met z'n eigen kernel, dus eerst een kernel flashen heeft weinig nut ;) . Daarnaast zou ik sowieso ook even afwachten of een andere kernel wel nodig is, degene die bij de rom is inbegrepen, zit daar niet voor niks bij inbegrepen..
pi_97302614
Oke :) En eerst nog een custom recovery natuurlijk. Naja rustig aan, eerst maar het toestel binnen krijgen :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 mei 2011 @ 17:55:31 #22
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97302662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef rene90 het volgende:
Oke :) En eerst nog een custom recovery natuurlijk. Naja rustig aan, eerst maar het toestel binnen krijgen :')
Welke? :)
pi_97303198
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Welke? :)
LG optimus chic (e720) van ibood, kostte 140 euro met froyo 2.2 erop.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97309207
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:52 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb iets soortgelijks gehad en ben er nooit achter gekomen wat de oorzaak nu precies was. Kreeg het niet meer in orde en heb toen een factoryreset gedaan en een back-up van de ROM teruggezet. Daarna was het nog wel even flink klooien met Google Agenda want die wilde nog steeds niet lekker synchroniseren.
Soms werkt Google Agenda niet zo lekker merk ik, online zijn alle afspraken in orde maar ondanks herhaaldelijk synchroniseren komen ze soms niet (of pas een dag of wat later) in de agenda van de Desire te staan :?
Ik heb inmiddels maar handmatig alles aangepast...
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 mei 2011 @ 20:12:52 #25
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97309490
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

LG optimus chic (e720) van ibood, kostte 140 euro met froyo 2.2 erop.
Heuj, die heb ik ook voor mn ma besteld. Tof.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:08:57 #26
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_97325615
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef rene90 het volgende:
Oke :) En eerst nog een custom recovery natuurlijk. Naja rustig aan, eerst maar het toestel binnen krijgen :')
Ik weet niet of de fabrikant een mogelijkheid aanbiedt om de software weer in oorspronkelijke staat terug te brengen, maar je zou kunnen overwegen om ook nog een nandroid backup te maken (gaat via je recovery manager).
Waarom ga je eigenlijk meteen rooten, je hebt het toestel nog niet eens? Zijn de tools al wel geschikt voor die LG?
pi_97327905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ik weet niet of de fabrikant een mogelijkheid aanbiedt om de software weer in oorspronkelijke staat terug te brengen, maar je zou kunnen overwegen om ook nog een nandroid backup te maken (gaat via je recovery manager).
Waarom ga je eigenlijk meteen rooten, je hebt het toestel nog niet eens? Zijn de tools al wel geschikt voor die LG?
Er zijn al tools geschikt voor LG, te vinden op XDA-developers. De reden dat ik ga rooten is om te zorgen dat het zo snel mogelijk gaat en je bepaalde apps kan draaien, in ieder geval alle t-mobile prut eraf te halen omdat dat zo een 60 mb inneemt (van de 150 mb die het intern heeft). LG heeft om daar vanaf te komen officiele firmwares en een KDZ updater van eigen merk zodat je dit kan doen.
Daarna kan je via andere partijen een custom recovery maken, een kernel en custom rom erop zetten. Waarin ook een lagfix zit, en nogal wat andere zaken zodat het toestel zelf beter gaat lopen. Maar zo een nandroid backup, wat is daar verschillend aan ten opzichte van een titanium pro backup bijvoorbeeld?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:16:32 #28
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_97328461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Er zijn al tools geschikt voor LG, te vinden op XDA-developers. De reden dat ik ga rooten is om te zorgen dat het zo snel mogelijk gaat en je bepaalde apps kan draaien, in ieder geval alle t-mobile prut eraf te halen omdat dat zo een 60 mb inneemt (van de 150 mb die het intern heeft). LG heeft om daar vanaf te komen officiele firmwares en een KDZ updater van eigen merk zodat je dit kan doen.
Daarna kan je via andere partijen een custom recovery maken, een kernel en custom rom erop zetten. Waarin ook een lagfix zit, en nogal wat andere zaken zodat het toestel zelf beter gaat lopen. Maar zo een nandroid backup, wat is daar verschillend aan ten opzichte van een titanium pro backup bijvoorbeeld?
Ok, ik heb zelf geen LG maar als er genoeg tools voor handen zijn is dat geen probleem.

Een nandroid backup is een backup van het hele systeem. Titanium backup doet alleen de /data partitie, waarop allerlei application data staat (bv je mails, high scores van angry birds, opgeslagen bookmarks van een file-browser). Als je die backup terug wilt zetten moet je dus zelf zorgen voor een android systeem (dat doe je in 9 vd 10 gevallen ook door dus een ROM te installeren) en de applicaties zelf. Ik krijg ook geen goede SMS backup van Titanium, dus dat doe ik via een aparte app.
Een nandroid backup is dus een snapshot van het hele toestel, inclusief cache, data, applications, systeem (NIET SD-kaart en volgens mij ook niet de recovery). Deze backup komt op je SD kaart terecht (die zet je natuurlijk eerst op je computer voordat je verder gaat).
Dat is dus (als je het meteen na het rooten zou backuppen) inclusief die T-Mobile prut van jou :), dus daarmee krijg je je telefoon weer in de toestand zoals je hem binnenkreeg. Als je daar niks om geeft dan kun je dat achterwege laten.
pi_97328602
Bedankt voor de info, goed om te weten dat het dus twee verschillende manieren zijn. Als ik het toestel binnen krijg zal ik gelijk proberen de custom rom erop te zetten. Al mijn contacten staan in gmail en smsjes maakt me niet uit. Vandaar dat het dus niet erg is als ik iets verlies.

Wat mij nog wel onduidelijk is, welke dingen kan je aanpassen met een aangepaste kernel, en welke met een aangepaste rom? Kernel vooral de tweaks hardwarematig, en de rom softwarematig?

Edit: ik zit me net te bedenken, op tweakers staat een handleiding dat je naar een originele duitse versie gaat zodat de t-mobile zooi eraf is. Maar als ik toch naar een custom rom ga, kan ik dat toch net zo goed overslaan omdat het met die custom rom toch wel eraf gaat?

[ Bericht 22% gewijzigd door rene90 op 26-05-2011 10:38:53 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97329487
Bij wie werkt de ABN Amro saldo app niet meer?
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:50:51 #31
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_97329505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
Bij wie werkt de ABN Amro saldo app niet meer?
Werkt prima hier.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_97342581
Voor degene die ook een e720 hebben besteld op ibood, hij is verzonden. Of althans, bij mij wel :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 mei 2011 @ 22:53:04 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97362512
http://www.liveprofile.com/

Iemand dit al geprobeerd?
pi_97362728
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.liveprofile.com/

Iemand dit al geprobeerd?
Dat soort dingen komen gewoon veel te laat. Ook al zijn ze beter/betrouwbaarder/sneller/etc., WhatsApp is al te ver ingeburgerd.. :N
pi_97362750
Waarom dat gebruiken als whatsapp de markt heeft overgenomen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 mei 2011 @ 22:57:50 #36
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97362847
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef dreams.psd het volgende:
Waarom dat gebruiken als whatsapp de markt heeft overgenomen.
Apple had ook de markt totdat Android kwam.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat soort dingen komen gewoon veel te laat. Ook al zijn ze beter/betrouwbaarder/sneller/etc., WhatsApp is al te ver ingeburgerd.. :N
Dat wel, maar ze komen wel steeds vaker negatief in het nieuws.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:18:02 #37
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_97370749
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.liveprofile.com/

Iemand dit al geprobeerd?
Ik las net dit
quote:
Pas op met Lifeprofile. Het is een soort virus waardoor ze met jouw nummer kunnen bellen en smsen! Misschien handig om het door te sturen want het downloaden gaat als een lopend vuurtje!
Weet niet in hoeverre dit waar is, maar toch :+
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 mei 2011 @ 09:55:09 #38
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97372657
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik las net dit

[..]

Weet niet in hoeverre dit waar is, maar toch :+
En Rachid Finge van de NOS zei dit:

quote:
Uit de Privacy Policy van LiveProfile: "LiveProfile automatically receives and records information (...) from your browser." Vreemd
quote:
#LiveProfile - Ik snap het niet. Hoe kan een iOS-app bij gegevens van MobileSafari komen? Te veel tegenstrijdigheden; ik begin er niet aan.
Iemand van Tweakers.net:
quote:
Liveprofile claimt: 'No Battery Usage'. http://bit.ly/kQ4wES Knap hoor, een applicatie die niets van je accu gebruikt. #kanniet
Dus.
pi_97372829
Hebben ze er een of andere reclamecampagne tegenaan gegooid dat er elke 10 seconden in NL over getweet wordt? 'k Had er nog nooit van gehoord :+ . En waar is het aanmaken van een account goed voor?
pi_97374470
Nieuwe telefoon zojuist binnen gekregen :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 mei 2011 @ 10:58:07 #41
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97374676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef rene90 het volgende:
Nieuwe telefoon zojuist binnen gekregen :)
En?
pi_97374823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 02:58 schreef Knuck-les het volgende:
Opera mobile browser trouwens: _O_
Mirens browser! _O_ _O_
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 mei 2011 @ 11:03:20 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97374901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef coolzzz het volgende:

[..]

Mirens browser! _O_ _O_
CM7-browser _O_
Incognitomodus, User Agent in kunnen stellen :7
pi_97374960
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

En?
Ligt aan de lader, moet eerst nog wat huiswerk doen :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 mei 2011 @ 11:06:17 #45
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97375017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ligt aan de lader, moet eerst nog wat huiswerk doen :')
Opladen hoeft niet meteen hoor, gebruiken die hap :7
pi_97375228
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:03 schreef Pino112 het volgende:

[..]

CM7-browser _O_
Incognitomodus, User Agent in kunnen stellen :7
Die is zeker niet apart te krijgen of wel?
Anders moet ik weer een andere ROM gaan scoren. CyanogenMod een beetje snel?
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 mei 2011 @ 11:21:40 #47
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97375655
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef coolzzz het volgende:

[..]

Die is zeker niet apart te krijgen of wel?
Anders moet ik weer een andere ROM gaan scoren. CyanogenMod een beetje snel?
CM is übersnel. Enige nadeel is dat de batterij bij gebruik niet heel super lang meegaat (Galaxy S), maar in idle wel. Vannacht van 1.10u naar 7.50 één procent er af, met Wifi aan (wel slaapbeleid bij scherm uit) en sync.
pi_97381941
Oke ben ermee aan het spelen :)

Vraagje: hoe kan ik instellen dat de telefoon niet de contacten van de sim moet pakken, maar alleen de contacten van gmail? Nu heb ik allemaal namen dubbel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 mei 2011 @ 16:53:31 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97388921
Weergaveopties in de dialer zelf.
pi_97389410
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Weergaveopties in de dialer zelf.
Ik lopen zoeken en doen :'). Maar thanks, is gelukt nu. Heb eigenlijk voor alsnog geen vragen, heb wat externe dingen geinstalleerd zodat de batterij wat langer meegaat ook. Vind het alleen wel raar dat er op de achtergrond gewoon apps draaien en je ze niet 'echt' kan afsluiten. Alleen met appkiller maar ze starten daarna toch wel weer een keer op.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97389441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

heb wat externe dingen geinstalleerd zodat de batterij wat langer meegaat ook.
Zoals?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:07:43 #52
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_97389492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik lopen zoeken en doen :'). Maar thanks, is gelukt nu. Heb eigenlijk voor alsnog geen vragen, heb wat externe dingen geinstalleerd zodat de batterij wat langer meegaat ook. Vind het alleen wel raar dat er op de achtergrond gewoon apps draaien en je ze niet 'echt' kan afsluiten. Alleen met appkiller maar ze starten daarna toch wel weer een keer op.
Android sluit ze zelf af, het wordt juist af te raden om een appkiller te gebruiken. Zoals je merkt zijn sommige apps toch 'actief' nodig.
Daarbij, die apps die je gedownload hebt, helpen ook amper. :)
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_97389503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik las net dit

[..]

Weet niet in hoeverre dit waar is, maar toch :+
Dat laatste niet, schijnt gewoon een slechte vertaling geweest te zijn van een bericht van LiveProfile dat ze viral gingen. Als in; viral marketing. Geen virussen.
pi_97389519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:05 schreef rene90 het volgende:
wat externe dingen geinstalleerd zodat de batterij wat langer meegaat ook.
Dit is net zoiets als met vuur een brand blussen. :')
pi_97389574
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is net zoiets als met vuur een brand blussen. :')
Wat ik las op google scheelt het wel een stuk of je 2g of 3g aan hebt, maar hoezo zou je maps nodig hebben als de telefoon verder niks doet? Nu ik het zie heb ik niet eens veel apps die batterij tegen gaan, alleen die 2g/3g, en helderheid laag, en de appkiller dus hoewel dat niet echt werkt als ik het zo zie en jullie hoor.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97389701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat ik las op google scheelt het wel een stuk of je 2g of 3g aan hebt, maar hoezo zou je maps nodig hebben als de telefoon verder niks doet? Nu ik het zie heb ik niet eens veel apps die batterij tegen gaan, alleen die 2g/3g, en helderheid laag, en de appkiller dus hoewel dat niet echt werkt als ik het zo zie en jullie hoor.
Dat kan je redelijk zelf instellen. En je hebt ook wel apps die claimen je batterijduur te vergroten, maar mn persoonlijke ervaring is dat het nauwelijks helpt, of het zelfs nog ergens maakt omdat er continu een service draait op de achtergrond.

Maar 2g/3g zijn wel de bekende trucjes ja, helderheid wat lager dan standaard. De dimtijd van het scherm aanpassen (wanneer het uit gaat als je het niet gebruikt) etc. Maar dat kan je allemaal zelf in de instellingen doen :Y

De echte fanatiekelingen schakelen zelfs heel mobiel internet uit, maar dat vind ik wat doorschieten, dan heb je een smartphone maar zet je zo af en toe eens even internet aan :')

Maar goed, ik heb dan ook vrijwel altijd toegang tot een lader, dus die 16 uur die mijn tel meegaat op een volle lading is geen halszaak :+
pi_97389828
Mijn Desire gaat ruim 48 uur mee op een volle batterij. Internet altijd aan en ik gebruik hem toch redelijk intensief.
pi_97389908
16 uur gaat hij maar mee...jezus is ook niks meer. Ik wil als er rom's voor komen en meer mensen hun telefoon verkloot hebben zodat ik dat niet hoef te doen, ook wel kijken of je veel winst kan behalen met underclocken. Als je telefoon in standby staat dat hij de cpu naar beneden gooit bijvoorbeeld, iemand ervaring mee?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97389950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat ik las op google scheelt het wel een stuk of je 2g of 3g aan hebt, maar hoezo zou je maps nodig hebben als de telefoon verder niks doet?
Maps wordt gebruikt om je locatie te bepalen.
pi_97389975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:18 schreef rene90 het volgende:
16 uur gaat hij maar mee...jezus is ook niks meer. Ik wil als er rom's voor komen en meer mensen hun telefoon verkloot hebben zodat ik dat niet hoef te doen, ook wel kijken of je veel winst kan behalen met underclocken. Als je telefoon in standby staat dat hij de cpu naar beneden gooit bijvoorbeeld, iemand ervaring mee?
Komt ook dat ik een custom rom draai die nog wat probleempjes heeft met batterijduur. Maar sowieso hebben de meeste dualcore toestellen er gewoon problemen mee :+
Maar wat ik zei; voor mijn geen probleem. Alhoewel het wel leuk zou zijn als het nu allemaal niet eens sneller en groter werd, maar er ook gewoon eens een accu werd uitgevonden die daarmee mee groeide :Y
pi_97389991
Maar dat wil ik niet :'), gebruik het nergens voor voor zover ik weet..GPS staat ook uit gewoon.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 mei 2011 @ 17:21:26 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97390008
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:18 schreef rene90 het volgende:
16 uur gaat hij maar mee...jezus is ook niks meer. Ik wil als er rom's voor komen en meer mensen hun telefoon verkloot hebben zodat ik dat niet hoef te doen, ook wel kijken of je veel winst kan behalen met underclocken. Als je telefoon in standby staat dat hij de cpu naar beneden gooit bijvoorbeeld, iemand ervaring mee?
Je weet dat een batterij even moet inwerken en dus na een x-aantal keer opladen pas volledig functioneert? ^O^
pi_97390009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Maps wordt gebruikt om je locatie te bepalen.
Jup, en zo heb je nog wat geintjes. Klok is ook meteen je alarm. Als je die killed gaat je volgende alarm dus niet, tenzij je zelf weer de klok/alarm opstart.

Dus je moet er echt mee oppassen welke apps je allemaal killed, zeker als je op procesniveau dingen wil gaan killen/blokkeren.
pi_97390115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:21 schreef rene90 het volgende:
Maar dat wil ik niet :'), gebruik het nergens voor voor zover ik weet..GPS staat ook uit gewoon.
En locatiebepaling door draadloze netwerken?

Sowieso is het onzin om ze te willen killen. Als een app niks doet, doet-ie en dus verbruikt-ie ook niks en vrij geheugen is verspild geheugen.
pi_97390162
Sowieso kan je het beste locatie bepaling door mobiele netwerk wél aanzetten. Dat is nog best handig bij bijv. zoek opdrachten ("dichtbij") en bijv. voor je weerwidget en dergelijk. En is nou ook weer niet dusdanig precies dat je locatie te pinpointen is. En mijn ervaring is ook dat de maps app daar niet om gaat draaien, maar dat weet ik niet 100% zeker
pi_97390226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En locatiebepaling door draadloze netwerken?

Sowieso is het onzin om ze te willen killen. Als een app niks doet, doet-ie en dus verbruikt-ie ook niks en vrij geheugen is verspild geheugen.
Wifi staat uit, gps staat uit, dus geen idee :) Ach ik zal er wel mee om moeten leren gaan :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97392792
Ik heb nu mijn telefoon geupdate en whatsapp er weer opnieuw opgezet aangezien al mijn apps er af waren. Nu start ik whatsapp en dan kom je bij het begin scherm van controleer uw telefoonnummer ik heb daar mijn nummer ingezet en vervolgens blijf hij hangen in "sms word verstuurd aan: (nummer) een ogenblik gedult aub. Hij wil niet verder hier en kan alleen op anuleer drukken wat is er aan de hand?
pi_97393156
Nou, je app blijft hangen en 't ogenblik duurt iets langer dan gepland.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_97393427
Ik had dat ook, duurde uit eindelijk 10 minuten, je kan gewoon doorgaan met andere dingen, op een gegeven moment krijg je de melding dat het wel is gelukt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97395686
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef rene90 het volgende:
Ik had dat ook, duurde uit eindelijk 10 minuten, je kan gewoon doorgaan met andere dingen, op een gegeven moment krijg je de melding dat het wel is gelukt.
Dank u, duurde bij mij 12 minuten maar hij werkt nu.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:19:56 #71
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97397073
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat kan je redelijk zelf instellen. En je hebt ook wel apps die claimen je batterijduur te vergroten, maar mn persoonlijke ervaring is dat het nauwelijks helpt, of het zelfs nog ergens maakt omdat er continu een service draait op de achtergrond.

Maar 2g/3g zijn wel de bekende trucjes ja, helderheid wat lager dan standaard. De dimtijd van het scherm aanpassen (wanneer het uit gaat als je het niet gebruikt) etc. Maar dat kan je allemaal zelf in de instellingen doen :Y

De echte fanatiekelingen schakelen zelfs heel mobiel internet uit, maar dat vind ik wat doorschieten, dan heb je een smartphone maar zet je zo af en toe eens even internet aan :')
Juicedefender is een handig programma daarvoor, die schakelt 3G automatisch bij zodra je het scherm aanzet.
pi_97397496
Alloa... ik heb een htc hero.. en zo'n 2 maanden geleden (dacht ik) heb ik een update gehad..
nu is het zo ongeveer na die update dat ik steeds van internet afgemieterd wordt en eigenlijk vooral als ik op Fok zit :')
van het een op het andere moment springt ie terug naar bureaublad en is mn hele inetsessie geannuleerd, als ik weer mn browser open krijg ik gewoon mn startpagina inplaats van de laatst bekeken page alsof ik er nooit ben geweest :?
vreselijk irritant want dit komt meerdere keren per dag voor.
wet iemand hoe dit komt? het is namelijk verrot irritant :N
pi_97398550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Juicedefender is een handig programma daarvoor, die schakelt 3G automatisch bij zodra je het scherm aanzet.
Das toch kut.. dan ontvang je je push-mail pas wanneer je je telefoonscherm aanzet.. beats the purpose :')
pi_97399615
Gaat push alleen via 3g dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97403861
Een smartphone kopen om vervolgens de smart ervan af te breken. :').
pi_97404103
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef deadly_kiss het volgende:
Alloa... ik heb een htc hero.. en zo'n 2 maanden geleden (dacht ik) heb ik een update gehad..
nu is het zo ongeveer na die update dat ik steeds van internet afgemieterd wordt en eigenlijk vooral als ik op Fok zit :')
van het een op het andere moment springt ie terug naar bureaublad en is mn hele inetsessie geannuleerd, als ik weer mn browser open krijg ik gewoon mn startpagina inplaats van de laatst bekeken page alsof ik er nooit ben geweest :?
vreselijk irritant want dit komt meerdere keren per dag voor.
wet iemand hoe dit komt? het is namelijk verrot irritant :N
Je data back-uppen (met MyBackup bijvoorbeeld) en daarna de fabrieksinstellingen terugzetten. Wel lezen wat er op je scherm staat voordat je ergens mee akkoord gaat.

Kan zijn dat je probleem hiermee opgelost wordt. Of niet, dat kan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 22:46:46 ]
pi_97404658
dit krijg ik ook nog weleens te zien voordat ie terug flipt



het rare was trouwens wel met de laatste update.. dat normaal alles weer in standaard instellingen staat daarna maar al mijn persoonlijke instellingen waren gewoon nog aanwezig?

ik zal eens proberen om terug te gaan naar fabrieksinstellingen dan...
(als dat maar goed gaat :') )
pi_97419781
Weet iemand hoe ik spraakcommando's op android doe bijvoorbeeld: Bel en dan iemands naam. Van die kut blackberry's kunnen het ook dus waarom Android niet?
pi_97420534
Is er een app dat een webcam kan maken van de telefoon?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_97421165
VLC kan dat, stream van phone naar pc.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_97421456
oh cool ff proberen thanks
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_97421464
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Is er een app dat een webcam kan maken van de telefoon?
IP Webcam, onder andere.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2011 15:43:47 ]
  Moderator zaterdag 28 mei 2011 @ 17:31:05 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97424958
Broer krijgt een Sensation maandag/dinsdag :9~
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:02:21 #84
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97426116
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand hoe ik spraakcommando's op android doe bijvoorbeeld: Bel en dan iemands naam. Van die kut blackberry's kunnen het ook dus waarom Android niet?
BB's hebben het wel maar het werkt voor geen kut.
pi_97426508
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand hoe ik spraakcommando's op android doe bijvoorbeeld: Bel en dan iemands naam. Van die kut blackberry's kunnen het ook dus waarom Android niet?
(Google) Voice Search.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2011 18:13:17 ]
pi_97428697
Ik zit er over te denken om mijn 1450 mAh accu te vervangen door een Mugen 1800 mAh accu maar voor ik tot aankoop over ga zou ik toch graag willen weten of er mensen zijn die ervaring met Mugen accu's hebben en of het echt zinvol is om over te gaat tot een grote accu van dit merk.

Iemand met ervaring met dit merk?
pi_97433997
Ik krijg bij mijn whatsapp geen foto's te zien naast de contsctpersonen, die staan wel gewoon in het telefoonboek. hoe zorg ik dat het wel gebeurd (heb een samsung galaxy s2).
pi_97437194
Welke android versie is het best voor de htc legend? De Froyo (2.2)?
pi_97437447
quote:
'HTC betaalt Microsoft vijf dollar per Android-toestel'
Uitgegeven: 28 mei 2011 21:21
Laatst gewijzigd: 28 mei 2011 21:32
ROTTERDAM - Voor iedere mobiele telefoon met het Android-besturingssysteem die HTC verkoopt, moet het bedrijf vijf dollar betalen aan Microsoft.

© ANP
Dat meldt website Business Insider op basis van een rapport van Citi-analist Walter Pritchard.
De betalingsverplichting maakt onderdeel uit van een schikking die HTC met Microsoft heeft getroffen in een zaak omtrent inbreuk op een patent dat laatstgenoemde in handen heeft.

Microsoft eist naar verluidt ook van andere fabrikanten geld voor het gebruik van Android op mobiele telefoons. Volgens Pritchard gaat om bedragen tussen de 7,50 en 12,50 dollar per verkocht toestel.
Om welke fabrikanten het gaat is niet bekend.
Niet gratis
Dat fabrikanten Microsoft moeten betalen voor het gebruik van Android was al langer bekend. Oktober vorig jaar liet Microsoft-topman Steve Ballmer weten dat het besturingssysteem "in ieder geval niet gratis is".
Hoeveel betaald moet worden was vooralsnog echter niet bekend.
Van nu.nl. Wat is dat nou voor bullshit? Vooral die laatste alinea slaat nergens op.
pi_97443792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Van nu.nl. Wat is dat nou voor bullshit? Vooral die laatste alinea slaat nergens op.
Patenten heten die dingen geloof ik. Iets met intellectueel eigendom enzo.
  zondag 29 mei 2011 @ 16:54:41 #91
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97460725
Is er een browser die net kan doen of je een pc bent ofzo? Zodat ik bijv. meer dingen op rtlgemist kan bekijken.
pi_97461008
Rtlgemist gebruikt die silverlight troep en dat werkt niet met android.
  zondag 29 mei 2011 @ 17:04:44 #93
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97461067
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:03 schreef Farenji het volgende:
Rtlgemist gebruikt die silverlight troep en dat werkt niet met android.
oja dat is waar ook.
Die mobiele site is echt te kut, kan alleen t nieuws gratis zien.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 mei 2011 @ 17:05:11 #94
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97461082
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Is er een browser die net kan doen of je een pc bent ofzo? Zodat ik bijv. meer dingen op rtlgemist kan bekijken.
http://rtl.ksya.net/
  zondag 29 mei 2011 @ 17:22:26 #95
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97461683
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]

http://rtl.ksya.net/
wow vet, kan alleen niks afspelen in mn videospelers. Welke heb ik daar voor nodig?
pi_97462417
Is er een fijne app die mijn iTunes met m'n Android synct?
  zondag 29 mei 2011 @ 21:39:58 #97
265024 Exentric90
exentric90
pi_97473075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Das toch kut.. dan ontvang je je push-mail pas wanneer je je telefoonscherm aanzet.. beats the purpose :')
Nee want je kan een interval instellen :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:53:41 #98
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_97540629
Ook aan de Android. Vorige week mijn Xperia Arc binnen gekregen. Over het algemeen bevalt het goed, maar wel wat zaken waarvan ik niet meteen door heb hoe het goed te krijgen:
- Niet kunnen syncen met outlook via usb zonder iets te installeren
- Geluid van media en bellen totaal gescheiden
- Apps die soms van plaats wisselen?

Maar wel een enorme stap vanaf WinMobile 6.5 zeg :D
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_97542953
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

(Google) Voice Search.
Dan krijg je geloof ik alleen: "Bedoelt u: <wat je hebt gezegd>" en daar kan je dan op googelen. Bel Persoon en dat hij vervolgens gaat bellen werkt niet.. jammer genoeg ;(

edit:
Schijnbaar is het wel mogelijk, maar volgensmij alleen in het Engels. Ik ga straks als ik thuis ben even testen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Spelvout op 31-05-2011 15:53:41 ]
pi_97546518
Bij mij werkt navigatie van google maps prima op spraak, kan gewoon straatnamen met cijfers noemen die hij gelijk oppikt

Ben zelf wel op zoek naar een editor voor het woordenboek van t9, als ik "hoor" wil typen geeft hij altijd als eerste suggestie hoop, iemand?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97548753
kan iemand mij helpen met het kiezen van software 2.2 of 2.3 voor de xperia x10? Kan ik zomaar een rom van internet halen en installeren? Of moet je ergens op letten?
★★★
pi_97557196
OMG plants vs zombies is echt zooooooooo verslavend :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:24:43 #103
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97558769
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
OMG plants vs zombies is echt zooooooooo verslavend :D
na tower raiders mn favoriete tower defense game :P
pi_97558962
Wel fucking irritant dat hij 75mb is en NIET vanaf sd kan draaien. Aangezien ik hier een hd2 heb met in totaal maar 250mb ofzo op de telefoon. Maar goed, nu nog 35 mb over, maar ga dit spel nooit meer verwijderen, echt zoooo geniaal.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97559018
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef delano.888 het volgende:
Wel fucking irritant dat hij 75mb is en NIET vanaf sd kan draaien. Aangezien ik hier een hd2 heb met in totaal maar 250mb ofzo op de telefoon. Maar goed, nu nog 35 mb over, maar ga dit spel nooit meer verwijderen, echt zoooo geniaal.
Dat ding past niet eens op mijn telefoon (desire).
pi_97559312
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat ding past niet eens op mijn telefoon (desire).
Das ook wel weer een beetje raar, heb je hem zo ontzettend vol staan dan? Vrij veel apps kan je tegenwoordig naar sd verplaatsen he, zoals angry birds scheelt 16mb ofzo als je dat doet..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:35:46 #107
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_97559317
Werkt 't ook niet met ext2 of 3 toevallig?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_97559466
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Das ook wel weer een beetje raar, heb je hem zo ontzettend vol staan dan? Vrij veel apps kan je tegenwoordig naar sd verplaatsen he, zoals angry birds scheelt 16mb ofzo als je dat doet..
Angry birds is 2 mb ;) En zoveel intern geheugen heeft de Desire niet, ik heb nu nog 40 mb over en zoveel apps heb ik er niet eens op staan.
pi_97559641
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Angry birds is 2 mb ;) En zoveel intern geheugen heeft de Desire niet, ik heb nu nog 40 mb over en zoveel apps heb ik er niet eens op staan.
Angry birds rio is hier toch echt 16mb. En de normale volgens mij nog meer, aangezien ik hem niet eens terug naar mijn telefoongeheugen kan plaatsen vanwege ruimte tekort..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97559672
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Angry birds rio is hier toch echt 16mb.
Apart, bij mij 2,34 mb om exact te zijn.

Edit: vreemd, er blijft dus 2 mb achter op mijn intern geheugen wanneer ik hem naar de SD heb verplaatst en daar is die dan ook 2 mb. Plaats ik hem terug naar de telefoon is die inderdaad 16 mb.
pi_97560079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Das ook wel weer een beetje raar, heb je hem zo ontzettend vol staan dan? Vrij veel apps kan je tegenwoordig naar sd verplaatsen he, zoals angry birds scheelt 16mb ofzo als je dat doet..
Ik heb hem ook gedownload, en gewoon naar de micro sd gegooid hoor :) App2sd :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97560222
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
kan iemand mij helpen met het kiezen van software 2.2 of 2.3 voor de xperia x10? Kan ik zomaar een rom van internet halen en installeren? Of moet je ergens op letten?
Zijn zoveel dingen waarop je moet letten, voor 2.3 is nog geen 100% werkende rom uit.
Sony Ericsson Xperia x10 root

Ik heb zelf 2.2 erop gezet, die zijn momenteel 100% werkend.
Deze heb ik:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002836
pi_97560317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gedownload, en gewoon naar de micro sd gegooid hoor :) App2sd :)
Dat heb ik gedaan maar nog draait hij hem dan niet.. Vreemd..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97560394
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Apart, bij mij 2,34 mb om exact te zijn.

Edit: vreemd, er blijft dus 2 mb achter op mijn intern geheugen wanneer ik hem naar de SD heb verplaatst en daar is die dan ook 2 mb. Plaats ik hem terug naar de telefoon is die inderdaad 16 mb.
Jammer, ik dus net screenshots maken om mijn gelijk te bewijzen, is t niet meer nodig ;(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97560399
Maar inderdaad delano, heerlijk spel zeg. Nog meer van zulke aanraders?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97560468
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gedownload, en gewoon naar de micro sd gegooid hoor :) App2sd :)
App2sd doet toch niets anders dan het standaard programma van Android, alleen een wat betere interface.
pi_97560501
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef rene90 het volgende:
Maar inderdaad delano, heerlijk spel zeg. Nog meer van zulke aanraders?
Nouja angry birds (x3) uiteraard, verder speel ik ninjump & speedx3d nog wel regelmatig, maar beide niet zo geweldig als plants vs zombies helaas..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97560540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

App2sd doet toch niets anders dan het standaard programma van Android, alleen een wat betere interface.
Jawel, de standaard android manier kan heel veel apps niet naar sd verplaatsen, apps2sd kan alles verplaatsen, maar of het ook werkt is soms nog maar de vraag..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97560711
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Jawel, de standaard android manier kan heel veel apps niet naar sd verplaatsen, apps2sd kan alles verplaatsen, maar of het ook werkt is soms nog maar de vraag..
Dan doe ik zeker wat verkeerd, want ik kan alleen dezelfde apps verplaatsen als via android zelf.
pi_97560807
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan doe ik zeker wat verkeerd, want ik kan alleen dezelfde apps verplaatsen als via android zelf.
Ik dacht dat ik apps2sd heb, maar blijkbaar heb ik iets anders in mijn rom ingebakken zitten, het zorgt er iig voor dat ik ALLES kan verplaatsen, maar het werkt ongeveer 20% van de tijd niet..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97561020
Mijn app2sd kan ook niet alles verplaatsen, misschien kan het al in android zelf maar ik gebruik app2sd haha.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:19:01 #122
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97561750
Ik gebruik zo'n app helemaal niet. Wat is de toegevoegde waarde? Meeste toestellen hebben toch ongeveer 1 gig interne opslagruimte.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_97561802
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ik gebruik zo'n app helemaal niet. Wat is de toegevoegde waarde? Meeste toestellen hebben toch ongeveer 1 gig interne opslagruimte.
Nee hoor, vooral HTC heeft nogal wat modellen met beperkte opslagruimte.
pi_97561908
Een spelletje van 70mb en hier wordt gediscussieerd over gebrek aan opslagruimte :')
Zelfs op m'n Desire past het prima op het interne geheugen (hij is dan wel rooted en S-OFF met een custom HBoot, maar toch :+ ).
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:22:28 #125
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97561955
Wat vind jij beperkt? Heb op mijn Desire Z namelijk 1 gig. En had op mijn Hero iets van 250 en op mijn Legend iets van 350.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_97561995
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef RingBewoner het volgende:
Wat vind jij beperkt? Heb op mijn Desire Z namelijk 1 gig. En had op mijn Hero iets van 250 en op mijn Legend iets van 350.
Desire, 150 mb (vrij voor gebruiker).
pi_97564350
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zijn zoveel dingen waarop je moet letten, voor 2.3 is nog geen 100% werkende rom uit.
Sony Ericsson Xperia x10 root

Ik heb zelf 2.2 erop gezet, die zijn momenteel 100% werkend.
Deze heb ik:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002836
Ok, bedankt. Ik zal even kijken.
★★★
pi_97582889
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Ireyon het volgende:
Een spelletje van 70mb en hier wordt gediscussieerd over gebrek aan opslagruimte :')
Zelfs op m'n Desire past het prima op het interne geheugen (hij is dan wel rooted en S-OFF met een custom HBoot, maar toch :+ ).
Ik vind apptoSD anders tering makkelijk. Ik heb namelijk een Xperia Play en met games van zo rond de 200mb per stuk en omdat ik hem ook nog gewoon als telefoon gebruik wil ik ook andere apps installeren. En met een SD van 16gig kun je er genoeg op kwijt :D
pi_97587513
nu ik mijn samsung galaxy S II heb mag ik hier ook meedoen :D
pi_97587531
iemand die hier een paar leuke gratis HD games weet te vinden? :P
pi_97590320
Iemand hier die mij misschien wat kan verduidelijken....

Ik hoor een hoop tegenstrijdige verhalen over die Task Killer Apps... Het zou onnodig zijn, en alleen maar resources vreten... aande andere kant hoor ik mensen dieclaimen er echt profeit van te hebben en dat hun telefoon er lekker snel door blijft...

Ook op internet een hoop tegenstrijdige verhalen...

De vraag is dus... heb ik op mijn desire s een task killer nodig (like advanced task killer). ?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 juni 2011 @ 18:36:28 #132
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97590346
Nee, niet nodig. Als het moet sluit Android ze zelf wel af.
pi_97590451
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Nee, niet nodig. Als het moet sluit Android ze zelf wel af.
Niet perse nodig nee maar wel handig. Ik zou er gewoon een taskkiller opzetten.
pi_97590607
Tuurlijk, zet er maar een taskkiler op. Maar zodra je hier komt met problemen, lachen we je uit.
pi_97590805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef Ireyon het volgende:
Tuurlijk, zet er maar een taskkiler op. Maar zodra je hier komt met problemen, lachen we je uit.
Want je krijgt er problemen mee?
pi_97591597
Dat zou goed kunnen ja, in principe heb je zo'n ding niet nodig.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_97591713
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat zou goed kunnen ja, in principe heb je zo'n ding niet nodig.
Pure onzin.
pi_97591779
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Pure onzin.
Ehm, dat is geen onzin. Android kan zelf prima de processen killen die niet nodig zijn. Het probleem met een taskkiller is dat deze wel eens processen kan killen die toch nodig zijn (sense bij HTC bijvoorbeeld).
pi_97592187
In het bezit zijn van een toestel met een 1 GHz-processor en 768 MB RAM en dan een task killer gebruiken om je telefoon sneller te krijgen. :').
pi_97592219
Een taskkiller was bij oudere Android versies een handige toevoeging, bij de huidige versies zorgen ze alleen maar voor problemen. Mocht je een keer echt iets willen killen kan dat ook gewoon prima in Android zelf.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_97592824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:21 schreef zarGon het volgende:
In het bezit zijn van een toestel met een 1 GHz-processor en 768 MB RAM en dan een task killer gebruiken om je telefoon sneller te krijgen. :').
een dualcore processor @ 1.2 Ghz en 833 mb ram zul je bedoelen :D
pi_97592936
Ik heb gewoon een Taskkiller op mijn phone zonder auto-kill. Heb een widget en die zet dat gewoon alle processen uit die niet nodig zijn. Niet echt voor speed-up meer voor de batterij.
pi_97593016
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:40 schreef gogosweden het volgende:

[..]

een dualcore processor @ 1.2 Ghz en 833 mb ram zul je bedoelen :D
Nee.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:36 schreef muzas het volgende:
Iemand hier die mij misschien wat kan verduidelijken....

Ik hoor een hoop tegenstrijdige verhalen over die Task Killer Apps... Het zou onnodig zijn, en alleen maar resources vreten... aande andere kant hoor ik mensen dieclaimen er echt profeit van te hebben en dat hun telefoon er lekker snel door blijft...

Ook op internet een hoop tegenstrijdige verhalen...

De vraag is dus... heb ik op mijn desire s een task killer nodig (like advanced task killer). ?
HTC Desire S. Ik gok dat je het over je eigen toestal had. De Samsung Galaxy S II heeft 1 GB RAM, niet 833 MB RAM.
pi_97593056
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:43 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb gewoon een Taskkiller op mijn phone zonder auto-kill. Heb een widget en die zet dat gewoon alle processen uit die niet nodig zijn. Niet echt voor speed-up meer voor de batterij.
Merk je ook echt een verschil? Zo ja, wat voor verschil?
pi_97593192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Want je krijgt er problemen mee?
Jij denkt dat het beter is je toestel uit te zetten door de batterij er direct uit te halen? Om de browser af te sluiten door via CTRL-ALT-DEL het proces te killen i.p.v. op het kruisje te drukken? Om je laptop altijd uit te schakelen door de startknop x aantal seconden ingedrukt te houden?

Het gebruik van een taskkiller is gewoon dom en onnodig en ja, je krijgt er waarschijnlijk problemen mee.
pi_97593296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Merk je ook echt een verschil? Zo ja, wat voor verschil?
Ik ben nogal een heavy user. Neh eigenlijk niet zo'n verschil, misschien beetje in snelheid, maar het is nogal handig als een app blijft hangen. De twitter-app bij mij wil nog wel eens hebben dat hij de tweets niet laad omdat 'Hij geen verbinding heeft' terwijl ik wel op WiFi of 3G zit. Ff die widget indrukken en er laad weer een schone app.
pi_97593302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Jij denkt dat het beter is je toestel uit te zetten door de batterij er direct uit te halen? Om de browser af te sluiten door via CTRL-ALT-DEL het proces te killen i.p.v. op het kruisje te drukken? Om je laptop altijd uit te schakelen door de startknop x aantal seconden ingedrukt te houden?

Het gebruik van een taskkiller is gewoon dom en onnodig en ja, je krijgt er waarschijnlijk problemen mee.
Nou ja, een task killer is niet altijd dom en onnodig. Soms kan iets even blijven hangen, de browser bijvoorbeeld. Dan is het wel handig dat je het programma kan afknallen zonder te hoeven rebooten.

Maar het is dus niet handig om alles af te knallen. Android is slim genoeg om alles optimaal voor je te regelen.
pi_97593392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:55 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik ben nogal een heavy user. Neh eigenlijk niet zo'n verschil, misschien beetje in snelheid, maar het is nogal handig als een app blijft hangen. De twitter-app bij mij wil nog wel eens hebben dat hij de tweets niet laad omdat 'Hij geen verbinding heeft' terwijl ik wel op WiFi of 3G zit. Ff die widget indrukken en er laad weer een schone app.
Ik denk dat er geen enkel verschil is. Het is handiger om in dat geval alleen Twitter af te knallen. Wanneer je alles afsluit, worden allerlei programma's toch weer opgestart.

Om een vastgelopen programma af te sluiten: ja. Om alles af te sluiten: nee.
pi_97594906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen enkel verschil is. Het is handiger om in dat geval alleen Twitter af te knallen. Wanneer je alles afsluit, worden allerlei programma's toch weer opgestart.

Om een vastgelopen programma af te sluiten: ja. Om alles af te sluiten: nee.
Nee ik hou van makkelijk. Heb hem sowieso al ingesteld dat hij alles afsluit behalve de belangrijke processen. Dan is op een widget drukken sneller dan eerst het programma openen, twitter aan te vinken en dan hem te killen.
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 22:13:30 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_97599757
Hoi Fokkers :7

Ik heb een heule toffe Samsung Galaxy met Android. Nu heb ik sinds vandaag (nee heb vandaag geen nieuwe apps geinstalled) "opeens" een probleem, namelijk het volgende :

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=69207

Terug naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet gedaan omdat ik eerst advies van de fokkers in wil winnen. Het is overigens, zoals dat topic laat zien, niet alleen de agenda. Nee bij mij is het iedere applicatie.

Wat kan dit in vredesnaam zijn? En, belangrijker, hoe kom ik er van af? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:45:06 #151
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_97601359
Nondeju, Penetrate Pro is uit de Market :(
pi_97609220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Jij denkt dat het beter is je toestel uit te zetten door de batterij er direct uit te halen? Om de browser af te sluiten door via CTRL-ALT-DEL het proces te killen i.p.v. op het kruisje te drukken? Om je laptop altijd uit te schakelen door de startknop x aantal seconden ingedrukt te houden?

Het gebruik van een taskkiller is gewoon dom en onnodig en ja, je krijgt er waarschijnlijk problemen mee.
Als je er totaal geen verstand van hebt post dan ook niet, ga dat lulverhaal maar op tweakers posten. :')
pi_97611149
Taskkillers zijn echt overbodig, het is door veel mensen (rom makers ook) bevestigd dat het slecht is om applicaties af te sluiten op die manier omdat app's cache bouwen. En android doet dit trouwens zelf al.

De eerste keer als je een Android toestel hebt gewist wis je ook cache, eerste keer opstarten van je rom duurt dan 3 keer zo lang, app's bouwen ook cache en gaan eigenlijk beter functioneren hoe meer je ze gebruikt (dat is althans de bedoeling)

Heb een verouderde Hero en gebruik sinds 2009 geen taskkiller meer. Veel mensen worden blij als ze weer wat meer geheugen zien staan bij de taskkillers maar alle fatsoenlijke app's zijn gemaakt zodat ze geen of amper batterij gebruiken als je ze niet gebruikt.



Doordat je de app's steeds opnieuw opstart kan het bijvoorbeeld betekenen dat het veel meer batterij kost dan dat je hem gewoon laat draaien in "background".
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_97612790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als je er totaal geen verstand van hebt post dan ook niet, ga dat lulverhaal maar op tweakers posten. :')
Misschien moet je maar gewoon stoppen met posten als je jezelf niet verder voor lul wilt zetten :).

Hier leesvoer:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=678205

'k Zou het toch maar lezen als je in het vervolg weer een beetje minder dom wilt overkomen.
pi_97613524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:27 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Misschien moet je maar gewoon stoppen met posten als je jezelf niet verder voor lul wilt zetten :).

Hier leesvoer:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=678205

'k Zou het toch maar lezen als je in het vervolg weer een beetje minder dom wilt overkomen.
Oké.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 02:45 schreef epicbeardman het volgende:
Taskkillers zijn echt overbodig, het is door veel mensen (rom makers ook) bevestigd dat het slecht is om applicaties af te sluiten op die manier omdat app's cache bouwen. En android doet dit trouwens zelf al.

De eerste keer als je een Android toestel hebt gewist wis je ook cache, eerste keer opstarten van je rom duurt dan 3 keer zo lang, app's bouwen ook cache en gaan eigenlijk beter functioneren hoe meer je ze gebruikt (dat is althans de bedoeling)

Heb een verouderde Hero en gebruik sinds 2009 geen taskkiller meer. Veel mensen worden blij als ze weer wat meer geheugen zien staan bij de taskkillers maar alle fatsoenlijke app's zijn gemaakt zodat ze geen of amper batterij gebruiken als je ze niet gebruikt.

[ afbeelding ]

Doordat je de app's steeds opnieuw opstart kan het bijvoorbeeld betekenen dat het veel meer batterij kost dan dat je hem gewoon laat draaien in "background".
Dit wist ik niet. ;) Al mijn vrienden en ik hadden altijd een taskkiller en er nooit problemen mee ondervonden vandaar.

[ Bericht 24% gewijzigd door Vjenne12345 op 02-06-2011 10:24:42 ]
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 11:32:10 #156
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_97615301
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Hoi Fokkers :7

Ik heb een heule toffe Samsung Galaxy met Android. Nu heb ik sinds vandaag (nee heb vandaag geen nieuwe apps geinstalled) "opeens" een probleem, namelijk het volgende :

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=69207

Terug naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet gedaan omdat ik eerst advies van de fokkers in wil winnen. Het is overigens, zoals dat topic laat zien, niet alleen de agenda. Nee bij mij is het iedere applicatie.

Wat kan dit in vredesnaam zijn? En, belangrijker, hoe kom ik er van af? :{
Niemand? ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_97615919
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niemand? ;(
quote:
Clear the calendar data on the phone. Usually, calendar breakage on Android is caused by a corrupt data set. Go Home -> Settings -> Applications -> Manage Applications -> All, locate Calendar Data (or calendar storage), and clear data.

Met veel proberen kwam ik in de Instellingen. Als je die eenmaal start blijft dat open staan. Door de pop-up kwam ik namelijk steeds terug in het start-scherm.
Vandaar de 'Agenda opslaan' wissen zoals beschreven hierboven. Wat is er feitelijk aan de hand? De boel is echt compleet out-of sync. Door de data op je telefoon te wissen zal alle Google calender gegevens opnieuw gedownload worden vanaf de google cloud.
Heb ik gevonden via google, misschien helpt het.
pi_97616107
Weet iemand hoe ik de standaard browser van de galaxy s II kan sluiten.? Ik kan hem alleen maar minimaliseren
pi_97616360
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:01 schreef gogosweden het volgende:
Weet iemand hoe ik de standaard browser van de galaxy s II kan sluiten.? Ik kan hem alleen maar minimaliseren
Waarom wil je dat? ZIe de discussie hierboven.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_97617797
Taskkillers zijn taskkillers. Zoals onder windows. App gecrashed, en die weigert te sluiten? Taskkiller erbij. Een app die GPS gebruikt maar weigert goed af te sluiten en dus je batterij leeg trekt? Taskkiller erbij, en afsluiten die boel. Ik heb nu een spelletje gedownload dat zichzelf bij minimaliseren afsluit, maar dit gaat niet altijd lekker. Ik kan hem daarna niet nog een keer starten, ik krijg dan een 'not enough free memory' melding. Taskkiller starten, afsluiten, nog een keer proberen > Werkt wel.

Ik kan dan ook inderdaad een half uur wachten tot ze automagisch afgesloten zijn, maar in dat half uur heb ik ongetwijfeld mn telefoon al voor iets anders nodig gehad.
pi_97618596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Taskkillers zijn taskkillers. Zoals onder windows. App gecrashed, en die weigert te sluiten? Taskkiller erbij. Een app die GPS gebruikt maar weigert goed af te sluiten en dus je batterij leeg trekt? Taskkiller erbij, en afsluiten die boel. Ik heb nu een spelletje gedownload dat zichzelf bij minimaliseren afsluit, maar dit gaat niet altijd lekker. Ik kan hem daarna niet nog een keer starten, ik krijg dan een 'not enough free memory' melding. Taskkiller starten, afsluiten, nog een keer proberen > Werkt wel.

Ik kan dan ook inderdaad een half uur wachten tot ze automagisch afgesloten zijn, maar in dat half uur heb ik ongetwijfeld mn telefoon al voor iets anders nodig gehad.
Precies, zo gebruik ik de taskkiller ook. Om een vastgelopen browser te killen. Of om direct na het opstarten dingen als Footprints en dergelijke om zeep te helpen. Die programma's die ik nooit gebruik dus, maar die je zonder root niet kunt verwijderen (en ik ben te schijterig om te rooten :6 ).
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_97624008
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niemand? ;(
Gebruik de app: Jorte.
Deze heeft ook widgets om je kalender in je homescreen te zetten.
pi_97628185
Hoe kun je trouwens zien of je telefoon unbranded(generic) is, of branded?
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:03:42 #164
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_97630948
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:58 schreef Rivalo het volgende:
Hoe kun je trouwens zien of je telefoon unbranded(generic) is, of branded?
Ik had bij het opstarten een vodafone logo in m'n beeld en ook nog wat nutteloze vodafone apps (zoals 360 music shop e.d.)
pi_97631195
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Ik had bij het opstarten een vodafone logo in m'n beeld en ook nog wat nutteloze vodafone apps (zoals 360 music shop e.d.)
ik niet namelijk :P
Maar heb ook nog niet de generic update van 2.3.2 naar 2.3.3
pi_97631453
Had een galaxy s, en nu een galaxy s 2.. wat geniaal. Fijnste toestel dat ik ooit gehad heb.

Tevens android _O_
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:22:38 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97631723
Blijkt dus dat de galaxy ace een kwaaltje heeft dat 'ie om de zoveel dagen een keertje uitvalt, ook al is de batterij opgeladen. Ben ik mooi klaar mee, lees op andere fora dat opsturen geen enkele zin heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:09:30 #168
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_97654567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Ik had bij het opstarten een vodafone logo in m'n beeld en ook nog wat nutteloze vodafone apps (zoals 360 music shop e.d.)
Vodaphone brand zijn toestellen toch niet meer?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_97674989
Probleempje met android, als ik een nummer intik, en op het groene horentje klik slaat hij terug naar het startscherm. Iemand bekend mee? Draai launcher pro dus misschien is dat het probleem? Bel ik vanuit de contacten kan ik wel gewoon bellen...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97689799
Hee zijn er eigenlijk nog varianten op Applanet.net waar je dus gratis apps kan downloaden die in de echte market geld kosten. En zijn er nog meer plekken waar uberhaupt apps vandaan kan halen behalve de market.
- Met zuidelijke groet -
pi_97689822
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97690581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:29 schreef De-Hamster het volgende:
Hee zijn er eigenlijk nog varianten op Applanet.net waar je dus gratis apps kan downloaden die in de echte market geld kosten. En zijn er nog meer plekken waar uberhaupt apps vandaan kan halen behalve de market.
http://droidappz.org/.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:41:17 #173
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_97691245
Tijdelijk weer terug naar 1.5 :'( Wat een verschil zeg. _O-
pi_97695696
iemand een goede app om mappen te maken en alle apps te ordenen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_97695900
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:17 schreef rene90 het volgende:
iemand een goede app om mappen te maken en alle apps te ordenen?
Folder Organizer. Of Go Laucher EX als launcher gebruiken (ondersteunt folders).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2011 14:24:14 ]
pi_97726978
Ben overgestapt van iPhone naar Android, bevalt goed alleen nu merk ik dat mijn gelezen email na een dag ofzo automatisch verdwijnt uit mijn postvak in. Ze staan ook niet in verwijderde items ofzo :? Hoe voorkom ik dat email zomaar verwijderd wordt?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 08:55:19 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97727116
http://launcherpro.com/music/

Deze muziekapp is echt de beste ever _O_.
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 09:38:23 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97727475
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 08:55 schreef Pino112 het volgende:
http://launcherpro.com/music/

Deze muziekapp is echt de beste ever _O_.
Die zit er toch standaard in?!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 09:39:06 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97727480
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 08:28 schreef pleeborstel het volgende:
Ben overgestapt van iPhone naar Android, bevalt goed alleen nu merk ik dat mijn gelezen email na een dag ofzo automatisch verdwijnt uit mijn postvak in. Ze staan ook niet in verwijderde items ofzo :? Hoe voorkom ik dat email zomaar verwijderd wordt?
Wanneer je ze opent op je pc/webmail gaan ze er bij mij, over het algemeen, uit tenzij ik ze ongelezen laat staan. Je moet dat zelf 'ergens' in je instellingen aanpasen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 09:40:46 #180
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97727496
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Die zit er toch standaard in?!
Nope. Deze heeft de looks van volgens mij WP7.
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 09:42:08 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97727508
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:40 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nope. Deze heeft de looks van volgens mij WP7.
Zit er geen barcode in/bij? Moet ik hem weer via via op mijn tellie pleurten ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 09:47:28 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97727572
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zit er geen barcode in/bij? Moet ik hem weer via via op mijn tellie pleurten ;(
Downloadlink staat op die pagina. Het is btw nog wel een testversie, maar dat maakt niet uit.
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 09:50:00 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97727597
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:47 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Downloadlink staat op die pagina. Het is btw nog wel een testversie, maar dat maakt niet uit.
Kreng update wel automagisch lijkt me.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_97727853
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wanneer je ze opent op je pc/webmail gaan ze er bij mij, over het algemeen, uit tenzij ik ze ongelezen laat staan. Je moet dat zelf 'ergens' in je instellingen aanpasen.
Waar staat deze instelling dan in het standaard emailapp van Android? iemand? Sommige email wil ik gewoon niet verwijderd hebben, gebeurd op mijn pc ook niet...
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 10:07:12 #185
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97727859
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:06 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Waar staat deze instelling dan in het standaard emailapp van Android? iemand? Sommige email wil ik gewoon niet verwijderd hebben, gebeurd op mijn pc ook niet...
Geen Gmail?
pi_97727914
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:07 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Geen Gmail?
Ik heb een Ziggo, hotmail en een gmail account, mijn telefoon verwijderd van alle emailadressen de email..
pi_97728428
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zit er geen barcode in/bij? Moet ik hem weer via via op mijn tellie pleurten ;(
Oh nou wel 1x klikken op de Chrome to Phone knop :')
pi_97729923
Slaat de camera automatisch de foto's op de sd kaart op? In de camera zelf kan ik geen instellingen hierover vinden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 11:57:54 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97730304
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Oh nou wel 1x klikken op de Chrome to Phone knop :')
Heb geen groom.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 11:59:12 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97730342
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:57 schreef Renesite het volgende:

[..]

Heb geen groom.
FoxToPhone :7
pi_97730365
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:43 schreef rene90 het volgende:
Slaat de camera automatisch de foto's op de sd kaart op? In de camera zelf kan ik geen instellingen hierover vinden.
Quickpic app, super handy voor foto´s.
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 12:04:36 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97730490
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:59 schreef Pino112 het volgende:

[..]

FoxToPhone :7
Aaaaaah!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_97732235
Ik wil een spel in de market kopen. Maar hoe doe je dat? Welke betaalmogelijkheden zijn er? Dingen waar je op moet letten? enz
pi_97732631
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef gogosweden het volgende:
Ik wil een spel in de market kopen. Maar hoe doe je dat? Welke betaalmogelijkheden zijn er? Dingen waar je op moet letten? enz
Kan opzich via https://market.android.com/, dan pushed hij de game naar jou gekozen mobiele toestel.
Kan daar betalen via CC, ik heb meestal nog wel wat staan op een prepaid cc (3vcash.nl) en betaal via dat gewoon op de market.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_97732819
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14420964 tegra 2 games spelen zonder tegra processor ! speel nu samurai 2 op mijn galaxy s, loopt super smooth :D. Telefoon moet wel geroot zijn ;)
pi_97733320
En wat als je nou geen CC of iets dergelijks hebt?
pi_97733347
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:28 schreef gogosweden het volgende:
En wat als je nou geen CC of iets dergelijks hebt?
https://www.3vcash.nl/hoe-werkt-het.html
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_97733366
Mensen zonder CC :')
Zelfs deze arme kutstudent heeft er een.
pi_97733375
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

https://www.3vcash.nl/hoe-werkt-het.html
kan je het ook van je telefoonrekening af laten trekken? Woon namelijk in zweden
pi_97749902
Launcherpro is toch wel super mooi (heb pas 3 weekjes een Android toestel), veel mooier dan Sense vind ik. Leuk ook om te spelen met die settings. Zeer mooi en vloeiend. ^O^
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 19:30:10 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97750738
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:29 schreef Ireyon het volgende:
Mensen zonder CC :')
Zelfs deze arme kutstudent heeft er een.
Had ik tot voor kort ook niet. Nu wel :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 19:30:24 #202
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97750755
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Dutchguy het volgende:
Launcherpro is toch wel super mooi (heb pas 3 weekjes een Android toestel), veel mooier dan Sense vind ik. Leuk ook om te spelen met die settings. Zeer mooi en vloeiend. ^O^
Enige wat ik ben gaan missen is een mooie e-mail widget.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_97751626
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

Enige wat ik ben gaan missen is een mooie e-mail widget.
Zag ik er inderdaad niet inzitten idd. Ben zelf redelijk tevreden met de Android mail, maar misschien is het nog in ontwikkeling? Ik heb wel die extra uitbreiding gekocht met widgets maar dat lijkt alleen voor Gmail te zijn.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:45:48 #204
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97751669
Custom ROM installeren lijkt mij echt hakkewerk.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 19:46:53 #205
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97751730
quote:
11s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef o.us het volgende:
Custom ROM installeren lijkt mij echt hakkewerk.
Valt mee. Is even spannend, maar het valt mee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_97751745
quote:
11s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef o.us het volgende:
Custom ROM installeren lijkt mij echt hakkewerk.
Geen idee. Launcherpro is meer een schil die je inschakelt in plaats van Sense en dat is supersimpel.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:49:25 #207
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97751889
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Renesite het volgende:

[..]

Valt mee. Is even spannend, maar het valt mee.
Hoe bedoel je? Het jailbreaken van een iPhone is echt vele malen makkelijker dan die pagina's lange handleidingen..
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 19:52:46 #208
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97752040
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:49 schreef o.us het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Het jailbreaken van een iPhone is echt vele malen makkelijker dan die pagina's lange handleidingen..
Je download dat programma, opent een bestandje, DO IT NOW en hop hop hop en voila! Je laadt een nieuwe rom in en die installeert zich ook.

Het valt best mee. Jailbreaken is eigenlijk de eerste stap van rooten. Maar daarna kan je bij android een nieuw interface inladen - iets wat niet lukt bij een jailbreaket iPhone. Dat is het verschil.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_97752085
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:49 schreef o.us het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Het jailbreaken van een iPhone is echt vele malen makkelijker dan die pagina's lange handleidingen..
Het zijn dan ook 2 totaal verschillende dingen..
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 19:56:19 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97752232
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Het zijn dan ook 2 totaal verschillende dingen..
Bij jailbreaken krijg ik dit gevoel

:+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 juni 2011 @ 19:57:19 #211
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97752289
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Je download dat programma, opent een bestandje, DO IT NOW en hop hop hop en voila! Je laadt een nieuwe rom in en die installeert zich ook.

Het valt best mee. Jailbreaken is eigenlijk de eerste stap van rooten. Maar daarna kan je bij android een nieuw interface inladen - iets wat niet lukt bij een jailbreaket iPhone. Dat is het verschil.
Hmmmm. Kan je dan zelf een heel nieuw UI bouwen middels een custom rom?
Ik zoek eentje die een beetje op WP7 lijkt :P.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 20:05:28 #212
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97752734
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef o.us het volgende:

[..]

Hmmmm. Kan je dan zelf een heel nieuw UI bouwen middels een custom rom?
Ik zoek eentje die een beetje op WP7 lijkt :P.
Ja... Feitelijk wel. Heeeel prematuur gezien. Maar het heeft nogal wat voeten in de aarde om dat zelf een beetje voor elkaar te krijgen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 juni 2011 @ 20:25:35 #213
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_97754001
Custom ROM's flashen is als fietsen, in 't begin met zijwieltjes (de handleiding) en hopen dat je goed rechtop blijft. Veel oefenen en je doet 't op een gegeven moment met je ogen dicht.

* Eric_Cantona heeft 'n HD2 en flasht al jáááren z'n HTC's, alleen nu eens met Android.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_97770340
Hoe word ik wat handiger met Swype, of hoe maak ik Swype handiger? Bijv. een wordt automatisch één, en als ik niet oplet bij 'wel' wordt het werk, dat soort dingen. Ik ben echt een stuk slomer dan net mijn fysieke qwerty-toetsenbord op mijn Nokia.
maar misschien doe ik wat verkeerd, dus heeft iemand nog tips?
pi_97770551
Ben ik de enige die Swiftkey veel beter vind dan Swype?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_97775165
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:55 schreef frame-saw het volgende:
Hoe word ik wat handiger met Swype, of hoe maak ik Swype handiger? Bijv. een wordt automatisch één, en als ik niet oplet bij 'wel' wordt het werk, dat soort dingen. Ik ben echt een stuk slomer dan net mijn fysieke qwerty-toetsenbord op mijn Nokia.
maar misschien doe ik wat verkeerd, dus heeft iemand nog tips?
Als je het woord een paar keer gewoon tikt, zou-tie het moeten gaan gebruiken bij het swypen..

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben ik de enige die Swiftkey veel beter vind dan Swype?
Nee. Swiftkey _O_
  maandag 6 juni 2011 @ 09:47:00 #217
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_97776385
Ik snap dat swypen gewoon uberhaupt niet :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:25:20 #218
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97777132
Swype is chill man.
Je moeder is een hamster
pi_97777541
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben ik de enige die Swiftkey veel beter vind dan Swype?
Same here, daar kan ik tenminste nog mee typen als ik de kroeg oid sta. Met Swype was dat geen doen vond ik.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:47:12 #220
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_97777713
Vraagje, ik heb chompsms geinstalleerd. Elke keer als ik nu een smsje open en 'm lees in chompsms staat er daarna nog steeds dat ik 1 nieuw bericht heb. Dan moet ik naar de normale smsapp, daar het smsje nog een keer bekijken en dan is het weg. Kan ik hier iets tegen doen? Want ik wil mijn smsjes geen 2 keer lezen :+
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_97778380
Ik gebruik juist SlideIT met NL woordenboek ipv Swype/Swiftkey, werkt ook heel goed op oudere toestellen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:16:46 #222
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97778604
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Pien85 het volgende:
Vraagje, ik heb chompsms geinstalleerd. Elke keer als ik nu een smsje open en 'm lees in chompsms staat er daarna nog steeds dat ik 1 nieuw bericht heb. Dan moet ik naar de normale smsapp, daar het smsje nog een keer bekijken en dan is het weg. Kan ik hier iets tegen doen? Want ik wil mijn smsjes geen 2 keer lezen :+
Je kan de notifications van de stock sms-app uitzetten in de instellingen. Ik heb momenteel geen android voor handen om te kijken waar je die instellingen precies vindt, maar ik weet zeker dat het kan. Ik meen me nog te herinneren dat chomp sms je dat ook vertelde als je hem voor het eerst opstartte ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 11:40:12 #223
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_97779387
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kan de notifications van de stock sms-app uitzetten in de instellingen. Ik heb momenteel geen android voor handen om te kijken waar je die instellingen precies vindt, maar ik weet zeker dat het kan. Ik meen me nog te herinneren dat chomp sms je dat ook vertelde als je hem voor het eerst opstartte ;)
Slecht gelezen dan :+ Ik ga even zoeken, thnx :)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_97779453
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef gogosweden het volgende:
Ik wil een spel in de market kopen. Maar hoe doe je dat? Welke betaalmogelijkheden zijn er? Dingen waar je op moet letten? enz
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:29 schreef gogosweden het volgende:

[..]

kan je het ook van je telefoonrekening af laten trekken? Woon namelijk in zweden
pi_97779479
quote:
4s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:42 schreef gogosweden het volgende:

[..]

[..]

Creditcard.
pi_97779760
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Creditcard.
ik heb geen creditcard.. :')
  maandag 6 juni 2011 @ 11:59:58 #227
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97780011
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:40 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Slecht gelezen dan :+ Ik ga even zoeken, thnx :)
Van een ander forum:

Q. I downloaded a third party application for messaging (Handcent, ChompSMS, etc), how do I disable the default notifications so that I'm not receiving duplicate or two messages for each one?

A. Go into the default messaging service, hit the menu button, go to settings, then scroll down and uncheck notifications. Now you will only get notifications through your third party app.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:28:44 #228
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_97781023
quote:
4s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:52 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik heb geen creditcard.. :')
Dan heb je pech, of je moet op de site van de maker van 'n bepaalde app kijken. Soms is er 'n mogelijkheid om op die manier te betalen. Maar dit alles had je ook makkelijk in één van de topics kunnen vinden.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_97782225
Heeft er iemand problemen met het downloaden van afbeeldingen via Whatsapp?
Lees op internet dat er meerdere mensen zijn met het probleem, alleen nog geen oplossing.. Misschien hier?
pi_97783805
Ik wil graag 's nachts telefonisch bereikbaar zijn maar geen notificaties krijgen voor emails. Weet iemand of er een app is welke alleen bepaalde notificaties op bepaalde tijden automatisch uit zet? Anders moet ik het elke avond zelf doen en dat is erg onhandig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97784273
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil graag 's nachts telefonisch bereikbaar zijn maar geen notificaties krijgen voor emails. Weet iemand of er een app is welke alleen bepaalde notificaties op bepaalde tijden automatisch uit zet? Anders moet ik het elke avond zelf doen en dat is erg onhandig.
Auto-sync uitzetten in de Dashboard- of Power Control-widget? Schakel je wel het syncen uit bij alle accounts die je onder Settings » Accents & sync ziet staan.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:19:59 #232
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97784840
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef gogosweden het volgende:
Ik wil een spel in de market kopen. Maar hoe doe je dat? Welke betaalmogelijkheden zijn er? Dingen waar je op moet letten? enz
welke game? :) ben benieuwd
zoek nog een leuke "verslavende"game
A man's got to do what a man's got to do
  maandag 6 juni 2011 @ 14:28:48 #233
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97785172
Heb overigens de game contract killer gedownload. Lijkt me wel leuk :) meer mensen ervaring met deze game?
A man's got to do what a man's got to do
pi_97785610
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Auto-sync uitzetten in de Dashboard- of Power Control-widget? Schakel je wel het syncen uit bij alle accounts die je onder Settings » Accents & sync ziet staan.
Geniaal dat ik daar niet aan gedacht heb, heb sync in mn noticifation bar gezet dmv cyanogenmod. Dankje!

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Olle. het volgende:

[..]

welke game? :) ben benieuwd
zoek nog een leuke "verslavende"game
Neem aan dat je plants vs zombies al hebt? Zo nee:

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
OMG plants vs zombies is echt zooooooooo verslavend :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 6 juni 2011 @ 15:28:59 #235
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97787753
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Geniaal dat ik daar niet aan gedacht heb, heb sync in mn noticifation bar gezet dmv cyanogenmod. Dankje!

[..]

Neem aan dat je plants vs zombies al hebt? Zo nee:

[..]

heb ik zeker al van gehoord :) Maar ook dat hij pas over een week voor de android uit zou komen? En dat hij niet gratis is.

Verder stond hij nog niet in de android market.

Maar ik heb je link even opgeslagen zal ik vanavond even nader onderzoek naar doen ;)

thnx!
A man's got to do what a man's got to do
pi_97787855
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Geniaal dat ik daar niet aan gedacht heb, heb sync in mn noticifation bar gezet dmv cyanogenmod. Dankje!
Ik denk dat je het trouwens volledig kunt automatiseren met een programma als Tasker.
pi_97788478
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:28 schreef Olle. het volgende:

[..]

heb ik zeker al van gehoord :) Maar ook dat hij pas over een week voor de android uit zou komen? En dat hij niet gratis is.

Verder stond hij nog niet in de android market.

Maar ik heb je link even opgeslagen zal ik vanavond even nader onderzoek naar doen ;)

thnx!
Als je nou even verder kijkt zie je dat mijn link ook een gratis download link bevat slimmerd :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 6 juni 2011 @ 16:01:27 #238
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97789147
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als je nou even verder kijkt zie je dat mijn link ook een gratis download link bevat slimmerd :')
het topper,

Dit stond in mijn reply:
Maar ik heb je link even opgeslagen zal ik vanavond even nader onderzoek naar doen

;)
A man's got to do what a man's got to do
  maandag 6 juni 2011 @ 23:17:49 #239
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97817870
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:06 schreef ik.ben.hier het volgende:
Heeft er iemand problemen met het downloaden van afbeeldingen via Whatsapp?
Lees op internet dat er meerdere mensen zijn met het probleem, alleen nog geen oplossing.. Misschien hier?
Je moet ze gewoon via je galerij kijken. Vaak kan ik ze wel downloaden maar niet kijken via de bekijk knopt. In mijn galerij staan ze wel gewoon.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:36:40 #240
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97828409
Nou heb dat zombies en plantjes spel geinstalleerd hoor :D
dit is zeker verslavend ...

mooi spel :D kom de tijd er prima mee door! ;)
A man's got to do what a man's got to do
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:17:51 #241
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97832063
Farmville spelen mensen dat toevallig ook op de android? Of is dat nog niet uit?
Lijkt me ook wel grappig namelijk :)
A man's got to do what a man's got to do
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:18:29 #242
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97832090
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
OMG plants vs zombies is echt zooooooooo verslavend :D
NO WAY?! :D

Thanks. _O_
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:42:32 #243
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97832865
Kut, het werkt niet op een galaxy s. :'(
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:40:48 #244
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97834491
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:28 schreef Olle. het volgende:
Heb overigens de game contract killer gedownload. Lijkt me wel leuk :) meer mensen ervaring met deze game?
saai
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:41:36 #245
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97834511
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef Crutch het volgende:
Kut, het werkt niet op een galaxy s. :'(
bij mij wel :? wel illegaal :@
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:47:35 #246
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97834666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

bij mij wel :? wel illegaal :@
Custom ROM? Galaxy S 2?

Ik heb Android 2.2.1.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:08:17 #247
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97837588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

saai
hoezo saai? :)
Ik vond het in eerste instantie wel leuk eigenlijk..
A man's got to do what a man's got to do
pi_97851384
WTF google, ineens google books app geforceerd geïnstalleerd gekregen en kan hem niet verwijderen!!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:36:25 #249
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97852264
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Custom ROM? Galaxy S 2?

Ik heb Android 2.2.1.
nope en nope. gewoon standaard galaxy S :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:42:49 #250
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97852670
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Olle. het volgende:

[..]

hoezo saai? :)
Ik vond het in eerste instantie wel leuk eigenlijk..
omdat het nogal eentonig en makkelijk is.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:08:49 #251
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97854181
heb trouwens wel een andere versie van plants vs zombies dan je op die screenshots ziet :?
pi_97866669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef jimjim1983 het volgende:
heb trouwens wel een andere versie van plants vs zombies dan je op die screenshots ziet :?
Wat is er anders dan, bij mij is hij hetzelfde, misschien ben je nog niet ver genoeg..

Waarom heeft HTC btw de belachelijke beslissing gemaakt om bij android 2.3 de screen-off tv animatie er uit te laten bij alle devices? Dit is juist zo gaaf, echt heeel vaag van htc.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:17:10 #253
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97866797
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef jimjim1983 het volgende:
heb trouwens wel een andere versie van plants vs zombies dan je op die screenshots ziet :?
Ik heb een werkende versie gevonden, maar die is veul minder uitgebreid dan het origineel.
Bijna 3 Mb ook ipv 70 die van het linkje.
Je moeder is een hamster
pi_97866827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:14 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat is er anders dan, bij mij is hij hetzelfde, misschien ben je nog niet ver genoeg..

Waarom heeft HTC btw de belachelijke beslissing gemaakt om bij android 2.3 de screen-off tv animatie er uit te laten bij alle devices? Dit is juist zo gaaf, echt heeel vaag van htc.
Die screen-off animatie is toch iets wat alleen in custom roms zit? De Desire van mijn vriendin draait een stock Android 2.2 en heeft die animatie niet. Mijn Desire S heeft hem ook niet, maar die werd geleverd met Android 2.3.3.
Powered by Janetje®
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:20:21 #255
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97866996
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik heb een werkende versie gevonden, maar die is veul minder uitgebreid dan het origineel.
Bijna 3 Mb ook ipv 70 die van het linkje.
dat is denk ik de versie die ik eerst had, resolutie was niet helemaal goed. sommige letters kon je niet lezen. en alle planten staan boven ipv rechts. die andere versie is 10x beter, tot zover nagenoeg t zelfde als t origineel.
pi_97867218
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Die screen-off animatie is toch iets wat alleen in custom roms zit? De Desire van mijn vriendin draait een stock Android 2.2 en heeft die animatie niet. Mijn Desire S heeft hem ook niet, maar die werd geleverd met Android 2.3.3.
De screen-off animatie hoort met android 2.3 te komen, htc heeft deze blijkbaar er overal uit gehaalt, erg stom.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97867249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat is denk ik de versie die ik eerst had, resolutie was niet helemaal goed. sommige letters kon je niet lezen. en alle planten staan boven ipv rechts. die andere versie is 10x beter, tot zover nagenoeg t zelfde als t origineel.
Ik snap niet wat jullie het hebben over andere versies, die van 70mb uit het linkje is de echte en goede, waarom zou je een andere zoeken?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:26:04 #258
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_97867348
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

De screen-off animatie hoort met android 2.3 te komen, htc heeft deze blijkbaar er overal uit gehaalt, erg stom.
Volgens mij zat die animatie alleen bij de Nexus-modellen. Ik heb nu 'n hd2 met 'n CyanogenMod 7 ROM en daar zit 't ook ingebakken.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:26:41 #259
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97867397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat jullie het hebben over andere versies, die van 70mb uit het linkje is de echte en goede, waarom zou je een andere zoeken?
ik had m al voordat je dat linkje postte :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:52:08 #260
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97868709
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat jullie het hebben over andere versies, die van 70mb uit het linkje is de echte en goede, waarom zou je een andere zoeken?
Omdat die niet werkt op mijn galaxy :'(
Je moeder is een hamster
pi_97868916
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Omdat die niet werkt op mijn galaxy :'(
Wat gebeurt er dan? (hij werkt hier op een hd2 namelijk)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97901929
Iemand een fijne fotoapp? Zo eentje waarmee je oud uitziende foto's enzo kan maken zoals de 9mm app bij Apple?
pi_97902066
Vignette heeft een hoop gave effecten :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:07:44 #264
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97902131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan? (hij werkt hier op een hd2 namelijk)
Bij het opstarten krijg ik al een 'force close'
Je moeder is een hamster
pi_97903981
'Google Maps Navigatie binnenkort offline te gebruiken'

Volgens een welingelichte bron uit de Nederlandse telecomindustrie gaat Google binnenkort een offline-versie van Google Maps Navigatie aanbieden. Daarmee wordt het ook mogelijk om ook in het buitenland gratis te navigeren.
En daarmee zet Google haar navigatiesoftware weer op gelijke voet met de Ovi Maps-software van Nokia. Een concurrent die overigens in de toekomst nog belangrijker zal worden, omdat die ook naar Windows Phone 7 gebracht zal worden naast de versie die op het uitstervende Symbian te vinden is.

Het is al sinds de introductie van Google Maps Navigatie mogelijk om offline te navigeren, zo werd al vorig jaar bekend, maar dat is verre van ideaal en werkt niet meer als je van je oude route afwijkt. Dat zal nu dus opgelost gaan worden volgens onze bron.

Hoe het er allemaal precies uit gaat zien is niet bekend, maar duidelijk is wel dat het om volledige offline navigatie gaat, zo wist de bron te melden aan All About Phones. Dus met kaarten die je kunt laden op je telefoon en vervolgens overal en altijd kunt oproepen om te navigeren. We kunnen ons voorstellen dat er wel wat minder functies aanwezig zullen zijn in de offline-modus.

De nieuwe functionaliteit van Google Maps moet deze zomer al beschikbaar worden middels een update van de applicatie. De informatie zou afkomstig zijn van een toestel leverancier die Android-smartphones fabriceert.

allaboutphones.nl

Zou mooi zijn als dit waar is. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:29:19 #266
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97917018
Nice!
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:51:30 #267
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97918444
Heel gek, maar plants vs Zombies doet het ineens. _O_
Je moeder is een hamster
pi_97932491
Leuk spelleke dat PvsZ, ik ben eigenlijk niet zo van die Tower Defense games, maar deze heeft wel iets :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_97946061
gvd, heb steeds vaker dat launcher pro crashed oid. heb dan ff niks op mn scherm behalve de achtergrond en als ik dan naar mn apps ga dan is ie eerst bezig alles in de goede volgorde te zetten :%
pi_97969808
Wie weet er een wekker die een halfuur (of een andere tijd) voordat je wekker behoort af te gaan je beweging bijhoudt en dan afgaat als je het lichtst slaapt?
Ik heb sleep as a droid, maar dat moet de hele nacht aan en vreet daarmee batterijen.
pi_97969992
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:28 schreef frame-saw het volgende:
Wie weet er een wekker die een halfuur (of een andere tijd) voordat je wekker behoort af te gaan je beweging bijhoudt en dan afgaat als je het lichtst slaapt?
Ik heb sleep as a droid, maar dat moet de hele nacht aan en vreet daarmee batterijen.
Ik gebruik gentle alarm, dat werkt perfect! Die gaat heel zachtjes af als een half uur voordat je op moet, als je dan licht slaapt word je wakker, zo niet word je een half uur later wakker.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:43:34 #272
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97969998
Ik zit nu in de mist met Plants VS zombie, dat wordt er niet makkelijker op :( en ik heb tewijnig slots om soorten planten te doen :'(
A man's got to do what a man's got to do
pi_97970036
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:43 schreef Olle. het volgende:
Ik zit nu in de mist met Plants VS zombie, dat wordt er niet makkelijker op :( en ik heb tewijnig slots om soorten planten te doen :'(
Heb je al wel de 8e slot gekocht voor 5000 ofzo? Ik ben wat verder en kan een 9e slot kopen voor 20.000 pff duur.

(wel altijd het geld verzamelen he, erg belangrijk)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:53:22 #274
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97970112
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je al wel de 8e slot gekocht voor 5000 ofzo? Ik ben wat verder en kan een 9e slot kopen voor 20.000 pff duur.

(wel altijd het geld verzamelen he, erg belangrijk)
jup heb een 8e slot al binnen ben nu op de 10.000 ga voor het 9e slot :) heb ook die dubbele zonnebloem gekocht.. maar zijn vrij duur nog.
Maar zo wordt het toch nog vrij moeilijk ;)
A man's got to do what a man's got to do
pi_97970153
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:53 schreef Olle. het volgende:

[..]

jup heb een 8e slot al binnen ben nu op de 10.000 ga voor het 9e slot :) heb ook die dubbele zonnebloem gekocht.. maar zijn vrij duur nog.
Maar zo wordt het toch nog vrij moeilijk ;)
Ik heb bepaalde tactieken wat ik elke keer doe, zo maak ik ALTIJD 5 zonnebloemen op een rij en als ik uiteindelijk veel zon over heb gaat de dubbele zonnebloem er op inderdaad, en dat gaat best goed zo. Maar het spel kost zo veel tijd! Soms speel ik het echt uren lang :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97970328
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik gebruik gentle alarm, dat werkt perfect! Die gaat heel zachtjes af als een half uur voordat je op moet, als je dan licht slaapt word je wakker, zo niet word je een half uur later wakker.
Ik zal het proberen! Bedankt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:10:04 #277
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97970421
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:55 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb bepaalde tactieken wat ik elke keer doe, zo maak ik ALTIJD 5 zonnebloemen op een rij en als ik uiteindelijk veel zon over heb gaat de dubbele zonnebloem er op inderdaad, en dat gaat best goed zo. Maar het spel kost zo veel tijd! Soms speel ik het echt uren lang :P
ja hier netzo, in de avond de late uurtjes en voor je het weet is het weer 1 uur in de nacht... Opzich geen probleem maar om 7 uur gaat de wekker wel weer ;). Ik heb meestal ook veel zonnebloemen en in de nacht de paddestoel. En gebruik ook altijd de kleine en de grote steen om zombies tegen te houden :)
A man's got to do what a man's got to do
pi_97970578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef Olle. het volgende:

[..]

ja hier netzo, in de avond de late uurtjes en voor je het weet is het weer 1 uur in de nacht... Opzich geen probleem maar om 7 uur gaat de wekker wel weer ;). Ik heb meestal ook veel zonnebloemen en in de nacht de paddestoel. En gebruik ook altijd de kleine en de grote steen om zombies tegen te houden :)
In de nachten heb je ook veel van die goedkope pea shooters he, 1 normale gratis 1 voor in het water, en nog 1 goede shooter voor 25 sun ofzo.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:31:04 #279
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97970912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

In de nachten heb je ook veel van die goedkope pea shooters he, 1 normale gratis 1 voor in het water, en nog 1 goede shooter voor 25 sun ofzo.
klopt die heb ik ook :) en dan die 2 stenen en dan de paddestoel, en de wind blazer, en als je wat op het water wilt, dan ben je ook de lelie sowieso nodig. Afhangkelijk van de zombies.
A man's got to do what a man's got to do
pi_97972670
Dit wordt toch geen Plants vs Zombies topic toch?
pi_97972820
Ik zoek een soort van APP, die bij bijhoudt waar je bent op de kaart, dus die een soort van rode lijn trekt op de kaart, dat je kan zien hoeveel km je aflegt enzo.

Is er zoiets?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:54:19 #283
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97973291
Iemand tips voor het improven van mijn gps signaal op mijn desire HD? Ik vind de kwaliteit (constant signaalverlies) erg treurig.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97973960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand tips voor het improven van mijn gps signaal op mijn desire HD? Ik vind de kwaliteit (constant signaalverlies) erg treurig.
Heb je volgens mij altijd, heb je ook met een TomTom als je binnen zit.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:26:31 #285
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_97974492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:34 schreef Blue Thunder het volgende:
Dit wordt toch geen Plants vs Zombies topic toch?
nee joh!
zal er over ophouden ;)
A man's got to do what a man's got to do
pi_97974730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand tips voor het improven van mijn gps signaal op mijn desire HD? Ik vind de kwaliteit (constant signaalverlies) erg treurig.
Ik weet niet hoe het op een Desire gaat maar bij mijn LG heb ik onderstaand gedaan:
quote:
1. Go to Hidden menu
2. Go into GPS Test
3. Go into System Settings
4. MOLR Protocol (is set to User-Plane)
5. SULP Setting -> SLP Server Setting, I created a new one for the nokia servers (slp address: supl.nokia.com, port: 7275, no cert and no TLS setting)
6. SLP Auto Provision is enabled
Resultaat, binnen 15 seconden een fix! Zelfs binnen (wel bij het raam) je zal alleen even moeten uitzoeken hoe je bij die settings komt...Het gaat voornamelijk om de SLP Server settings. Standaard staat ie op Google, die moet je dus aanpassen naar die van nokia
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:38:40 #287
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97974969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:32 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het op een Desire gaat maar bij mijn LG heb ik onderstaand gedaan:

[..]

Resultaat, binnen 15 seconden een fix! Zelfs binnen (wel bij het raam) je zal alleen even moeten uitzoeken hoe je bij die settings komt...Het gaat voornamelijk om de SLP Server settings. Standaard staat ie op Google, die moet je dus aanpassen naar die van nokia
Interessant! Nu alleen nog maar vinden hoe ik op mijn HTC deze settings kan veranderen! Het klopt inderdaad dat het bij Nokia veel beter werkt! Ik had hiervoor namelijk een N97 en die gaf nooit problemen! Bedankt voor de tip!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:44:44 #288
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97975202
Volgens mij helpt het ook als je je internetverbinding aanzet, want ik vermoed dat de Google navigatie dat óók gebruikt om je locatie te bepalen.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:55:44 #289
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97975588
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:44 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij helpt het ook als je je internetverbinding aanzet, want ik vermoed dat de Google navigatie dat óók gebruikt om je locatie te bepalen.
Die staat standaard aan.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97981784
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:44 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij helpt het ook als je je internetverbinding aanzet, want ik vermoed dat de Google navigatie dat óók gebruikt om je locatie te bepalen.
Assisted-Gps heet dat ;)

en triangulatie wordt ook gebruikt, bijv voor latitude
  zondag 12 juni 2011 @ 12:00:32 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98058141
Hoe kan ik apps verwijderen die al op de telefoon stonden, zoals lattitude en maps?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 juni 2011 @ 12:01:36 #292
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98058184
Applanet is nog steeds stuk. :'(
Je moeder is een hamster
  zondag 12 juni 2011 @ 12:12:32 #293
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_98058506
Meer mensen waarbij 't geluid van Plants & Zombies elke keer weer maximaal staat als je 't spel opnieuw gaat spelen? Irritant om 't elke keer weer terug te moeten zetten.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_98058552
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Caland het volgende:
Hoe kan ik apps verwijderen die al op de telefoon stonden, zoals lattitude en maps?
Door je toestel te rooten.

quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:01 schreef Crutch het volgende:
Applanet is nog steeds stuk. :'(
Gelukkig heb je ´t nergens voor nodig
  zondag 12 juni 2011 @ 12:17:23 #295
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98058662
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:13 schreef Ireyon het volgende:
Gelukkig heb je ´t nergens voor nodig
Jawel.
Je moeder is een hamster
pi_98058936
Applanet alleen om te kijken of applicatie wat is, als de app goed is gewoon betalen via market (prepaid cc kan makkelijk)

Heb je ook gelijk de updates, en een 20euro cc is niks natuurlijk want meestal kom je met de apps die je echt wilt hebben niet eens boven dat bedrag uit, als ik wat koop via zo'n cc ergens anders staat er meestal nog wel paar euro op waarmee ik nog een app kan kopen.

En veel goede app's hebben een licentie nodig, als je dus de applanet pakt heb je meestal geen updates.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_98059033
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:01 schreef Crutch het volgende:
Applanet is nog steeds stuk. :'(
Schooier
  zondag 12 juni 2011 @ 12:31:14 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98059191
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:25 schreef epicbeardman het volgende:
Applanet alleen om te kijken of applicatie wat is, als de app goed is gewoon betalen via market (prepaid cc kan makkelijk)
Dat mag iedereen toch wel zelf bepalen lijkt me
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 juni 2011 @ 12:32:28 #299
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98059257
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Schooier
Ik koop heus wel apps die ik echt leuk vindt, maar er staat zo veel crap tussen waarvoor je moet betalen dat ik het eerst liever probeer en dan graag wat langer dan 24 uur.
Je moeder is een hamster
pi_98059314
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat mag iedereen toch wel zelf bepalen lijkt me
Natuurlijk, maar als je echt dom gaat doen om 2euro bijvoorbeeld voor een goede applicatie waar een team/maker veel tijd aan besteed heeft snap ik je niet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_98059328
Vol
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')