Ik weet niet of de fabrikant een mogelijkheid aanbiedt om de software weer in oorspronkelijke staat terug te brengen, maar je zou kunnen overwegen om ook nog een nandroid backup te maken (gaat via je recovery manager).quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef rene90 het volgende:
OkeEn eerst nog een custom recovery natuurlijk. Naja rustig aan, eerst maar het toestel binnen krijgen
Er zijn al tools geschikt voor LG, te vinden op XDA-developers. De reden dat ik ga rooten is om te zorgen dat het zo snel mogelijk gaat en je bepaalde apps kan draaien, in ieder geval alle t-mobile prut eraf te halen omdat dat zo een 60 mb inneemt (van de 150 mb die het intern heeft). LG heeft om daar vanaf te komen officiele firmwares en een KDZ updater van eigen merk zodat je dit kan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik weet niet of de fabrikant een mogelijkheid aanbiedt om de software weer in oorspronkelijke staat terug te brengen, maar je zou kunnen overwegen om ook nog een nandroid backup te maken (gaat via je recovery manager).
Waarom ga je eigenlijk meteen rooten, je hebt het toestel nog niet eens? Zijn de tools al wel geschikt voor die LG?
Ok, ik heb zelf geen LG maar als er genoeg tools voor handen zijn is dat geen probleem.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zijn al tools geschikt voor LG, te vinden op XDA-developers. De reden dat ik ga rooten is om te zorgen dat het zo snel mogelijk gaat en je bepaalde apps kan draaien, in ieder geval alle t-mobile prut eraf te halen omdat dat zo een 60 mb inneemt (van de 150 mb die het intern heeft). LG heeft om daar vanaf te komen officiele firmwares en een KDZ updater van eigen merk zodat je dit kan doen.
Daarna kan je via andere partijen een custom recovery maken, een kernel en custom rom erop zetten. Waarin ook een lagfix zit, en nogal wat andere zaken zodat het toestel zelf beter gaat lopen. Maar zo een nandroid backup, wat is daar verschillend aan ten opzichte van een titanium pro backup bijvoorbeeld?
Werkt prima hier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
Bij wie werkt de ABN Amro saldo app niet meer?
Dat soort dingen komen gewoon veel te laat. Ook al zijn ze beter/betrouwbaarder/sneller/etc., WhatsApp is al te ver ingeburgerd..quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.liveprofile.com/
Iemand dit al geprobeerd?
Apple had ook de markt totdat Android kwam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef dreams.psd het volgende:
Waarom dat gebruiken als whatsapp de markt heeft overgenomen.
Dat wel, maar ze komen wel steeds vaker negatief in het nieuws.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat soort dingen komen gewoon veel te laat. Ook al zijn ze beter/betrouwbaarder/sneller/etc., WhatsApp is al te ver ingeburgerd..
Ik las net ditquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.liveprofile.com/
Iemand dit al geprobeerd?
Weet niet in hoeverre dit waar is, maar tochquote:Pas op met Lifeprofile. Het is een soort virus waardoor ze met jouw nummer kunnen bellen en smsen! Misschien handig om het door te sturen want het downloaden gaat als een lopend vuurtje!
En Rachid Finge van de NOS zei dit:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik las net dit
[..]
Weet niet in hoeverre dit waar is, maar toch
quote:Uit de Privacy Policy van LiveProfile: "LiveProfile automatically receives and records information (...) from your browser." Vreemd
Iemand van Tweakers.net:quote:#LiveProfile - Ik snap het niet. Hoe kan een iOS-app bij gegevens van MobileSafari komen? Te veel tegenstrijdigheden; ik begin er niet aan.
Dus.quote:Liveprofile claimt: 'No Battery Usage'. http://bit.ly/kQ4wES Knap hoor, een applicatie die niets van je accu gebruikt. #kanniet
Opladen hoeft niet meteen hoor, gebruiken die hapquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ligt aan de lader, moet eerst nog wat huiswerk doen
Die is zeker niet apart te krijgen of wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CM7-browser
Incognitomodus, User Agent in kunnen stellen
CM is übersnel. Enige nadeel is dat de batterij bij gebruik niet heel super lang meegaat (Galaxy S), maar in idle wel. Vannacht van 1.10u naar 7.50 één procent er af, met Wifi aan (wel slaapbeleid bij scherm uit) en sync.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef coolzzz het volgende:
[..]
Die is zeker niet apart te krijgen of wel?
Anders moet ik weer een andere ROM gaan scoren. CyanogenMod een beetje snel?
Ik lopen zoeken en doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |