quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik je nog eventueel kunnen bellen als mijn sex doll kapot was. In de veronderstelling dat ik heb die natuurlijk
Je hebt me mooi door. Het is een mannelijke, heeft krulletjes en volgens de verpakking heet ie Royquote:
hihihiihquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt me mooi door. Het is een mannelijke, heeft krulletjes en volgens de verpakking heet ie Roy
quote:
en gisteren zongen we seks met die blondequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef DuTank het volgende:
ik vind ze ook geil, dus ipv ik wil seks met die kale
ik wil seks mijn krullen
hahaha die blonde van mark?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en gisteren zongen we seks met die blonde
(ik met J in ieder geval)
Wij willen geen kale
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef DuTank het volgende:
leuk dat mijn FB plat gespammed wordt door Fed en bdh en kk
heel m'n mailbox vol. kutmailtjes toch maar uitgezetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef DuTank het volgende:
leuk dat mijn FB plat gespammed wordt door Fed en bdh
ik kende m alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:
nu heb ik fed per ongeluk een beetje verraden...
ja dat had ik in de gaten, maar KK nog nietquote:
was wel lief, die eerste ontmoetingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja dat had ik in de gaten, maar KK nog niet
quote:
no problemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:
nu heb ik fed per ongeluk een beetje verraden...
one love, jwzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:51 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb 'm toegevoegd._!
Als een eckte facebook breezer.
niet liegen, jij hebt nog nooit betaald gekregen voor seks, foeiquote:
Gaat heen, vooroorlogs fossiel.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gaat heen, vooroorlogs fossiel.
Grapje.
Wel lekker dingquote:
breezer nietquote:
omgquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef DuTank het volgende:
ik vraag me af he.. als je nou een lekker zusje hebt.. kun je er dan ook een stijve van krijgen, als je haar naakt ziet ofzo
Nee dat kan ik me niet voorstellen. Krijg jij ooit een stijve van jullie m(ilf)oeder?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef DuTank het volgende:
ik vraag me af he.. als je nou een lekker zusje hebt.. kun je er dan ook een stijve van krijgen, als je haar naakt ziet ofzo
nee, maar dat is ook gewoon smerig... maar als nou kate upton ofzo je zus is, wat dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet voorstellen. Krijg jij ooit een stijve van jullie m(ilf)oeder?
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook gewoon smerig... maar als nou kate upton ofzo je zus is, wat dan?
Niet genant, maar smerig. Ik zou m'n piemel eraf zagen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef DuTank het volgende:
ok, gelukkig, want dat zou wel genant zijn
Daar heb ik bij jou ook nooit over getwijfeldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:39 schreef DuTank het volgende:
als ik een kk lekker zusje zou hebben, zou ik haar misschien wel doen hoor
Maar zou je jou ook willen krijgen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb een nichtje die ik echt kkhard zou geven.
quote:
huh wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zou je jou ook willen krijgen?
Dat dacht je vader 20 jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Heet ze Menita?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Als ik zo'n opmerking zou maken zou ik het je kwalijk nemen als je niet zulke opmerkingen terug zou maken.quote:
Wat denk je zelf. Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zou je jou ook willen krijgen?
Muahaha. Ben je niet naar Madstock gegaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Tuurlijk niet.
Wat moet ik daar in m'n eentje tussen die boeren doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muahaha. Ben je niet naar Madstock gegaan?
Vorig jaar ging je ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet ik daar in m'n eentje tussen die boeren doen.
Ja dus moet ik dan elk jaar.quote:
Weet ik toch niet. Barrie komt ook.quote:
Yeah right.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik toch niet. Barrie komt ook.
Mocht ik willen johquote:
wat is er? dat die acteur stopt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat moeten we nou zonder sinterklaas
Niks meer, de wereld vergaat vandaag nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat moeten we nou zonder sinterklaas
Shit, dan moet ik gauw nog iets te neuken zoeken vanavond, dan ga ik dood in stijl.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks meer, de wereld vergaat vandaag nog.
Je hebt nog twee uur de tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik gauw nog iets te neuken zoeken vanavond, dan ga ik dood in stijl.
gestorven in het harnasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik gauw nog iets te neuken zoeken vanavond, dan ga ik dood in stijl.
Dan moet ik sterven met een kan bier vastgetaped aan m'n hand, terwijl aan de andere hand een slof peuken is vastgetaped.quote:
Dat vroeg ik me ook afquote:
Nee, want rukken is ook een gebezigde bezigheid dus kom je letterlijk handen tekortquote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dan moet ik sterven met een kan bier vastgetaped aan m'n hand, terwijl aan de andere hand een slof peuken is vastgetaped.
Goed punt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want rukken is ook een gebezigde bezigheid dus kom je letterlijk handen tekort
heeft ook op mijn club getennist. Ik organiseer daar regelmatig activiteiten voor de jeugd en daar deed zij ook wel eens aan mee.quote:
Ik was er al dombo.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:04 schreef kenserkabouter het volgende:
Haa, eindelijk weer eens een vrouw in het topic.
Klopt.quote:
Echter, geen pics.quote:
Die pics zijn al geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Echter, geen pics.
Dus of jij daadwerkelijk een vrouw bent valt niet met zekerheid te zeggen
Ze draagt roze sokjes. Derhalve zijn pics onnodig.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Echter, geen pics.
KPD. Zei ze gisteren nog.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Echter, geen pics.
Ik bedoelde nu mijn eeuwige roem in het Stadsblad en de Bossche Omroep.quote:
Owjaquote:Op zondag 22 mei 2011 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde nu mijn eeuwige roem in het Stadsblad en de Bossche Omroep.
LOL terug van weggeweestquote:Op zondag 22 mei 2011 14:04 schreef kenserkabouter het volgende:
Haa, eindelijk weer eens een vrouw in het topic.
Beter een fokker in de krant dan een krant in de fokkerquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter een fokker in de krant dan een krant in de fokker
Zou je dat willen zien?quote:
Kom maar hierheen danquote:
Mss krijg ik nog eens een gekke bui.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss krijg ik nog eens een gekke bui.
Mag ik AUB dat ding erin douwen danquote:Op zondag 22 mei 2011 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss krijg ik nog eens een gekke bui.
Neenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |