quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik je nog eventueel kunnen bellen als mijn sex doll kapot was. In de veronderstelling dat ik heb die natuurlijk
Je hebt me mooi door. Het is een mannelijke, heeft krulletjes en volgens de verpakking heet ie Royquote:
hihihiihquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt me mooi door. Het is een mannelijke, heeft krulletjes en volgens de verpakking heet ie Roy
quote:
en gisteren zongen we seks met die blondequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef DuTank het volgende:
ik vind ze ook geil, dus ipv ik wil seks met die kale
ik wil seks mijn krullen
hahaha die blonde van mark?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en gisteren zongen we seks met die blonde
(ik met J in ieder geval)
Wij willen geen kale
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef DuTank het volgende:
leuk dat mijn FB plat gespammed wordt door Fed en bdh en kk
heel m'n mailbox vol. kutmailtjes toch maar uitgezetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef DuTank het volgende:
leuk dat mijn FB plat gespammed wordt door Fed en bdh
ik kende m alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:
nu heb ik fed per ongeluk een beetje verraden...
ja dat had ik in de gaten, maar KK nog nietquote:
was wel lief, die eerste ontmoetingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja dat had ik in de gaten, maar KK nog niet
quote:
no problemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:
nu heb ik fed per ongeluk een beetje verraden...
one love, jwzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:51 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb 'm toegevoegd._!
Als een eckte facebook breezer.
niet liegen, jij hebt nog nooit betaald gekregen voor seks, foeiquote:
Gaat heen, vooroorlogs fossiel.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gaat heen, vooroorlogs fossiel.
Grapje.
Wel lekker dingquote:
breezer nietquote:
omgquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef DuTank het volgende:
ik vraag me af he.. als je nou een lekker zusje hebt.. kun je er dan ook een stijve van krijgen, als je haar naakt ziet ofzo
Nee dat kan ik me niet voorstellen. Krijg jij ooit een stijve van jullie m(ilf)oeder?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef DuTank het volgende:
ik vraag me af he.. als je nou een lekker zusje hebt.. kun je er dan ook een stijve van krijgen, als je haar naakt ziet ofzo
nee, maar dat is ook gewoon smerig... maar als nou kate upton ofzo je zus is, wat dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet voorstellen. Krijg jij ooit een stijve van jullie m(ilf)oeder?
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook gewoon smerig... maar als nou kate upton ofzo je zus is, wat dan?
Niet genant, maar smerig. Ik zou m'n piemel eraf zagen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef DuTank het volgende:
ok, gelukkig, want dat zou wel genant zijn
Daar heb ik bij jou ook nooit over getwijfeldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:39 schreef DuTank het volgende:
als ik een kk lekker zusje zou hebben, zou ik haar misschien wel doen hoor
Maar zou je jou ook willen krijgen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb een nichtje die ik echt kkhard zou geven.
quote:
huh wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zou je jou ook willen krijgen?
Dat dacht je vader 20 jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Heet ze Menita?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |