Nou dat is schokkend nieuws zeg, poehpoeh.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het is al bekend wat het nieuws is

Ik zie er beter uit hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef kenserkabouter het volgende:
Dit topic mist iets:
[ afbeelding ]

ik heb het hem gepeejemtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
moet jij weten
ik doet het in ieder geval niet xD

Wat dan? oh, dat kees flodder sinterklaas gaat doen dus, hoe kunnen ze dat nou weer in het sinterklaarjournaal vertellen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dat is schokkend nieuws zeg, poehpoeh.

pics or gtfoquote:

Iets wat in je geheugen zit, maar dan beter.quote:

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICSquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Iets wat in je geheugen zit, maar dan beter.

KAAAAPEEEEDEEEEquote:

PEEEEEEEEEEE EMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KAAAAPEEEEDEEEE
Succes met zoeken

Hoezo beter dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Iets wat in je geheugen zit, maar dan beter.

Ik word met de dag lekkerder man.quote:

Ik dacht dat je allemaal cosmetische operaties had laten doen ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik word met de dag lekkerder man.![]()

Nee gek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je allemaal cosmetische operaties had laten doen ofzo

Dacht alquote:

Zo plastic fantastic als een barbie over straat zeker.quote:

Dan had ik je nog eventueel kunnen bellen als mijn sex doll kapot was. In de veronderstelling dat ik die heb natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo plastic fantastic als een barbie over straat zeker.

quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik je nog eventueel kunnen bellen als mijn sex doll kapot was. In de veronderstelling dat ik die heb natuurlijk

quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik je nog eventueel kunnen bellen als mijn sex doll kapot was. In de veronderstelling dat ik heb die natuurlijk

Je hebt me mooi door. Het is een mannelijke, heeft krulletjes en volgens de verpakking heet ie Royquote:

hihihiihquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt me mooi door. Het is een mannelijke, heeft krulletjes en volgens de verpakking heet ie Roy

quote:

en gisteren zongen we seks met die blondequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef DuTank het volgende:
ik vind ze ook geil, dus ipv ik wil seks met die kale
ik wil seks mijn krullen

hahaha die blonde van mark?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en gisteren zongen we seks met die blonde
(ik met J in ieder geval)
Wij willen geen kale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |