quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef DuTank het volgende:
leuk dat mijn FB plat gespammed wordt door Fed en bdh en kk
heel m'n mailbox vol. kutmailtjes toch maar uitgezetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef DuTank het volgende:
leuk dat mijn FB plat gespammed wordt door Fed en bdh
ik kende m alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:
nu heb ik fed per ongeluk een beetje verraden...
ja dat had ik in de gaten, maar KK nog nietquote:
was wel lief, die eerste ontmoetingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja dat had ik in de gaten, maar KK nog niet
quote:
no problemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:
nu heb ik fed per ongeluk een beetje verraden...
one love, jwzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:51 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb 'm toegevoegd._!
Als een eckte facebook breezer.
niet liegen, jij hebt nog nooit betaald gekregen voor seks, foeiquote:
Gaat heen, vooroorlogs fossiel.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gaat heen, vooroorlogs fossiel.
Grapje.
Wel lekker dingquote:
breezer nietquote:
omgquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef DuTank het volgende:
ik vraag me af he.. als je nou een lekker zusje hebt.. kun je er dan ook een stijve van krijgen, als je haar naakt ziet ofzo
Nee dat kan ik me niet voorstellen. Krijg jij ooit een stijve van jullie m(ilf)oeder?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef DuTank het volgende:
ik vraag me af he.. als je nou een lekker zusje hebt.. kun je er dan ook een stijve van krijgen, als je haar naakt ziet ofzo
nee, maar dat is ook gewoon smerig... maar als nou kate upton ofzo je zus is, wat dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet voorstellen. Krijg jij ooit een stijve van jullie m(ilf)oeder?
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook gewoon smerig... maar als nou kate upton ofzo je zus is, wat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |