Niet genant, maar smerig. Ik zou m'n piemel eraf zagen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef DuTank het volgende:
ok, gelukkig, want dat zou wel genant zijn
Daar heb ik bij jou ook nooit over getwijfeldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:39 schreef DuTank het volgende:
als ik een kk lekker zusje zou hebben, zou ik haar misschien wel doen hoor
Maar zou je jou ook willen krijgen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb een nichtje die ik echt kkhard zou geven.
quote:
huh wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zou je jou ook willen krijgen?
Dat dacht je vader 20 jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Heet ze Menita?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Als ik zo'n opmerking zou maken zou ik het je kwalijk nemen als je niet zulke opmerkingen terug zou maken.quote:
Wat denk je zelf. Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zou je jou ook willen krijgen?
Muahaha. Ben je niet naar Madstock gegaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Tuurlijk niet.
Wat moet ik daar in m'n eentje tussen die boeren doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muahaha. Ben je niet naar Madstock gegaan?
Vorig jaar ging je ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet ik daar in m'n eentje tussen die boeren doen.
Ja dus moet ik dan elk jaar.quote:
Weet ik toch niet. Barrie komt ook.quote:
Yeah right.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik toch niet. Barrie komt ook.
Mocht ik willen johquote:
wat is er? dat die acteur stopt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat moeten we nou zonder sinterklaas
Niks meer, de wereld vergaat vandaag nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat moeten we nou zonder sinterklaas
Shit, dan moet ik gauw nog iets te neuken zoeken vanavond, dan ga ik dood in stijl.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks meer, de wereld vergaat vandaag nog.
Je hebt nog twee uur de tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik gauw nog iets te neuken zoeken vanavond, dan ga ik dood in stijl.
gestorven in het harnasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik gauw nog iets te neuken zoeken vanavond, dan ga ik dood in stijl.
Dan moet ik sterven met een kan bier vastgetaped aan m'n hand, terwijl aan de andere hand een slof peuken is vastgetaped.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |