Waarom aankleden?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan schrik ik me kapot. En dan moet ik nog aankleden en van 4 hoog naar benedne rennen, heel vaak is ie dan al dat briefje aan 't schrijven
.
Oh, das al helemaaaal vroeg joh
Nou idd... ik weet nog wel in de tijd dat ik pizza's bezorgdequote:
Ik heb een instructrice en die is wel aardig. En ze verteld vaak best grappige dingen over andere leerlingen enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een kut gast hebt, viendin van mij heeft dat. Die gast is gewoon kei kut zegt eigenlijk bijna niks en is ja kun je gewoon niet mee kletsen ofzo zeg maar. Nouja 'm kletsen, gewoon praten.
Ik kom ook gewoon in badjas aan de deur. 's Ochtends ben ik heel traag met aankleden, dus als ik dan in badjas open doe denken ze altijd dat ze me wakker gebeld hebben.quote:
Ben je dan niet bang dat ze dat ook over jou doet bij andere?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een instructrice en die is wel aardig. En ze verteld vaak best grappige dingen over andere leerlingen enzo
Ik heb echt nog nooit een vrouwelijke pizzabezorger gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou idd... ik weet nog wel in de tijd dat ik pizza's bezorgde
Oh nee niet op die manier. Gewoon echt vage dingen. Haar man is ook instructeur en die geeft zo'n vaag portret les die iets over haar seksleven aan hem ging vragen bijv.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat ze dat ook over jou doet bij andere?
ok speciaal nu deze geupload, meer stimulansquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
heb je nog wat 'stimulerende' muziek?
als je begrijpt wat ik bedoel
haha
Ja, dat was altijd leuk: het verrassingseffect.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een vrouwelijke pizzabezorger gezien!
Waarom moet ik hierom lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou idd... ik weet nog wel in de tijd dat ik pizza's bezorgde
Je mag voor mij wel opendoen in een spannend nachtsetje, hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ochtendjassie is wel zo netjes he.
Is 'Voices in my Head' op jou van toepassing?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok speciaal nu deze geupload, meer stimulans![]()
deze meer met je hoofd
zippyshare gelijk afspelen
http://www38.zippyshare.com/v/13872984/file.html
.
.
.
[ afbeelding ]
Ja, zo grappig is het nou ook weer nietquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd leuk: het verrassingseffect.
Deed er zo'n klein meisje de deur open: "HET IS EEN MEISJESBEZORGER."
Gelukkig maar.quote:
Aahh zoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nee niet op die manier. Gewoon echt vage dingen. Haar man is ook instructeur en die geeft zo'n vaag portret les die iets over haar seksleven aan hem ging vragen bijv.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo grappig is het nou ook weer niet![]()
Maar ze verwachten jongens en toen ik eens een keer shoarma bij een homo in een kasteel moest bezorgen, deed hij de deur open zonder tshirt.![]()
Dat hoofd, toen hij zag dat het geen jongensbezorger was
je bent stout, oei oeiquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is 'Voices in my Head' op jou van toepassing?
Heb ik nog geen eens johquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mag voor mij wel opendoen in een spannend nachtsetje, hoor.
Tenminste geen saai werkquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ze verwachten jongens en toen ik eens een keer shoarma bij een homo in een kasteel moest bezorgen, deed hij de deur open zonder tshirt.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whiih maar das leukquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ze dat dan verteld moet ik wel echt hardop lachen, echt wtf.
Het was geen snurk eh van mij u_uquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik, ik val gewoonbijna in slaap man wtf.
Nee dan ging het wel van "PFFFFFRRRRT"quote:
nog een mening over de plaat of niet geluisterdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Te persoonlijk? Mijn excuses, oprecht!
slaap maar even dan, de sc gaat wel doorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik, ik val gewoonbijna in slaap man wtf.
En wat precies is daar grappig aan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik vind de gedachte van jou tuffend op zo'n brommertje grappig.
Iets te eentonig, er gebeurt te weinig.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog een mening over de plaat of niet geluisterd
of niet toepasbare realiteit?
True!quote:
Ik snap niet precies wat 't betekent hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was geen snurk eh van mij u_u
En heb je zo weinig geslapen dan crackertje?![]()
Een heel groot tshirt of niksquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar slaap je in?
[..]
En zo ontspoorde het weer.
Gewoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat precies is daar grappig aan?
Maakt ook niet uitquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat 't betekent hoor
Heb je even?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat precies is daar grappig aan?
Ik slaap in een kort broekje en t-shirt. Heb 2 setjes. 1tje met een aardbei op het t-shirt en allemaal aardbeitjes op het broekje. En een paars t-shirt en een paars broekje met blauwe en paarse hondjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar slaap je in?
[..]
En zo ontspoorde het weer.
quote:
Tamtamtam, de ontknoping hoor...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben een keer met brommer en al omgevallen, omdat: coördinatie.
Tamtam kregen wij altijd op de basisschool. Bedankt voor deze flashback.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tamtamtam, de ontknoping hoor...
quote:
Ja, wij ook.. dat was toch dat saaie derdewereldblad?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Tamtam kregen wij altijd op de basisschool. Bedankt voor deze flashback.
Jij weet wat ik wil horen.quote:
Jij weet wat ik niet wil horen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slaap in een kort broekje en t-shirt. Heb 2 setjes. 1tje met een aardbei op het t-shirt en allemaal aardbeitjes op het broekje. En een paars t-shirt en een paars broekje met blauwe en paarse hondjes.
Niemand zag het.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wij ook.. dat was toch dat saaie derdewereldblad?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij weet wat ik wil horen.
[..]
Jij weet wat ik niet wil horen.
En wat is daar dan zo erg aanquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In niks kan ik echt niet slapen. Dan word ik in mijn dromen ook naakt.
Oh jij vond het leuk?quote:
Klopt hoor..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Jij reed toch in een autootje?Of vergis ik jou met iemand anders.
Natuurlijk vond ik dat niet leuk! Dat opdrukkerige gedoe dat je die negertjes zielig moet vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij vond het leuk?
Ik vond er echt niets aan... kon mooi onderin het caviahok.
Er stond ook niets anders in dan negers die heel viest rijst zaten te eten, maar goed.
Ahhhhquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaak spelen die zich in de openbare ruimte af.
En met opstaan is het ook extra koud.
Oh stond dat in het blad?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Natuurlijk vond ik dat niet leuk! Dat opdrukkerige gedoe dat je die negertjes zielig moet vinden.
En hoelang ging dat goed?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt hoor..
Maar het eerste half jaar reed ik op een brommer.
Je snapt dat ik dat niet lang deed
ok pik!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Iets te eentonig, er gebeurt te weinig.
Ik voel me niet gestimuleerd.
Ik heb het eens geprobeerd, maar het tocht. Erg onprettig.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In niks kan ik echt niet slapen. Dan word ik in mijn dromen ook naakt.
2,5 jaar?quote:
hahahahahhahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar het tocht. Erg onprettig.
Ik krijg het dan gewoonweg koud. Zie mij een koukleum zijn dan. Ik heb nog een electisch deken ook. Plus een dubbellaags deken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar het tocht. Erg onprettig.
Spare-ribs.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2,5 jaar?
Daarna verhuisde ik naar Den Haag.
Ik mis wel spare-ribs en pizzadag.
OH GOD.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet wel lachen om die billy beer enzo? Of hoe heet dat?Die berzorgers met een berenhelm, zo stom
![]()
Hahahah, ja het is wel grappig maar alleen omdat 't dom isquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH GOD.
De bezorgbeer.
Daar ga je toch niet werken?
Ja, dat heb ik ook, zelfs in de zomer.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Ik krijg het dan gewoonweg koud. Zie mij een koukleum zijn dan. Ik heb nog een electisch deken ook. Plus een dubbellaags deken.
Tip: ga op zolder slapen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, zelfs in de zomer.
Geef jouw portie maar aan mijquote:
We hebben geen zolder.quote:
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?quote:
Omdat je me altijd streetviewt, gek mens.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?
We hebben een plat dak.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je me altijd streetviewt, gek mens.
Dat kan toch gewoonquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want Fas zit over een paar jaar wsl in een rolstoel.
Haha.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want Fas zit over een paar jaar wsl in een rolstoel.
Dikke villaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Ik dm je wel even m'n adres Crack, kun je het streetviewen.
Oeh, kan je bij jou ook zo naar binnen gluren?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Ik dm je wel even m'n adres Crack, kun je het streetviewen.
oh, ja ik dus wel eentje. Misschien dat jij 't daarom gek vind en ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die niet bejaard oid zijn die daarin wonen.
Beetje rare zin dit trouwens....quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Oeh, kan je bij jou ook zo naar binnen gluren?
Ik wilde er net een opmerking over maken, maar nu doe je het zelf.quote:
Nee, het huis is omringd door muren van 10 meter hoog.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Oeh, kan je bij jou ook zo naar binnen gluren?
Zelfde golflengte, jwz.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde er net een opmerking over maken, maar nu doe je het zelf.
Nouja het is gewoon niet efficiënt imo, je kan gewoon 2x zoveel ruimte hebben met een 2e verdieping.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja ik dus wel eentje. Misschien dat jij 't daarom gek vind en ik niet.
KELDER! Lekker koel in de zomer?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon niet efficiënt imo, je kan gewoon 2x zoveel ruimte hebben met een 2e verdieping.
Wij hebben -1, 0, 1, 2.
Denk het wel, maar is niet een echt leuke plek hoor.quote:
quote:
Ohh.. jullie hebben daar niks zeg maar?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het wel, maar is niet een echt leuke plek hoor.Lekker klein en donker en soms zitten er salamanders.
Jawel voedselvoorraad. En drank.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh.. jullie hebben daar niks zeg maar?
Ja maar niet meubels enzoquote:
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar niet meubels enzo
oh, wacht.. is dit zo'n mini keldertje zeg maar? Die oude huizen gewoon standaard hebben?
ik ken jouw pik op mijn..., ik heb graag mijn duim..., ik duim graag je pikquote:
Walgelijk om die mooie afbeelding op deze manier te bezoedelenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ken jouw pik op mijn..., ik heb graag mijn duim..., ik duim graag je pik
je affiniteit ligt beneden, uit die hoek zuig jequote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Walgelijk om die mooie afbeelding op deze manier te bezoedelen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
als ik ooit een aquarium heb. denk het niet. maar als.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
als ik ooit een aquarium heb. denk het niet. maar als.
Ik ben niet zo'n zuiger. Van zuigen komt buigen, zei mijn overgrootvader altijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
je affiniteit ligt beneden, uit die hoek zuig je
negers zijn lenig, dus niet zeurenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zuiger. Van zuigen komt buigen, zei mijn overgrootvader altijd.
quote:
quote:If it rains, we will stay inside.
If it is sunny, we will go for a walk.
Either we will not stay inside, or we will not go for a walk.
Therefore, either it will not rain, or it will not be sunny.
http://en.wikipedia.org/wiki/Destructive_dilemma
Pertinent niet waar, wordt verworpen.quote:
http://fuckyeahweird.tumblr.comquote:
of ik wel of niet van negers hou, boeit niet zoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
[..]
http://fuckyeahweird.tumblr.com
Deze is fascinerend.
Is dit niet de definitie van verkrachting?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
of ik wel of niet van negers hou, boeit niet zo
ik heb besloten jou als een lekker hapje te beschouwen
dus dat moet je ondergaan
je verkoopt jezelf ook goed
alleen je wurmt ook als een gladde aal
haha
welk gevoel ging er dan door je heen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dit niet de definitie van verkrachting?
Lichte walging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent een grappenmaker, ik neem jequote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lichte walging.
Niet persoonlijk bedoeld, uiteraard. Ik zou me door je laten nemen als ik een meisje was.
Pertinent onjuiste redenering, wordt verworpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat laatste ging door hem heen.
En uitwaarts.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent onjuiste redenering, wordt verworpen.
Poep beweegt zich immers voort via een uitwaartse beweging, terwijl bij penetratie de beweging inwaarts is.
Speechless..quote:
Ja fijn, nu heb ik dat nummer van lady gaga in m'n hoofdquote:
Hmmm, daar heb je een punt. Maar het venijn zit hem toch in het inwaartse.quote:
Dat is toch dé krant. Elke film heeft die krantquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
twintig jaar later leest bundy nog dezelfde krant wut
volgens mij zingt hier een negerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je een punt. Maar het venijn zit hem toch in het inwaartse.
Verder hou ik hier maar over op.
Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is toch dé krant. Elke film heeft die krant
ik zie ook gewoon series met times en zo hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is toch dé krant. Elke film heeft die krant
Dit nummer is wel redelijk mainstream, pas je op?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
volgens mij zingt hier een neger
[ afbeelding ]
bohohohoooooquote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
Rv.
[ afbeelding ]
Ik wil met haar trouwen.
Ik wil die ass voor me zien terwijl ik haar neem, maar dat ben ikquote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
Rv.
[ afbeelding ]
Ik wil met haar trouwen.
daar heb je 10 punten gelijk in, eens, maar het kwam voorbijquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit nummer is wel redelijk mainstream, pas je op?
paardenmelk is de shit, maar te duur voor mijquote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Crack_ het volgende:
't gaat hier wel veel over borstvoeding vandaag he
waaaarom wist jij datquote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef reetveter het volgende:
http://www.slashfilm.com/lol-the-reoccurring-prop-newspaper/
Serieus? Er zit niet zoveel smaak aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
paardenmelk is de shit, maar te duur voor mij
oh okeeeequote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is volgens mij wle eens vaker langsgekomen.
Ik zou voor moedermelk gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
paardenmelk is de shit, maar te duur voor mij
Is het met iets te vergelijken?quote:
waterquote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het met iets te vergelijken?
Weet niet. Is lang geleden dat ik dat gedronken heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het met iets te vergelijken?
voedingswaarde, smaak secundair, voor smaak zweer ik bij karnemelkquote:
Ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
voedingswaarde, smaak secundair, voor smaak zweer ik bij karnemelk
Maar dan x 10.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is Walmart trouwens te vergelijken met een lidl ofzo?
ik vind het wel lelijk. ik vind haar sowieso niet leuk. of lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, hij is iets te. Maar lelijk vind ik het niet.
Niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik vind het wel lelijk. ik vind haar sowieso niet leuk. of lekker.
hoezo, ik vind het gewoon niet mooi. zij sowieso. in zijn geheel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
White girl minderwaardigheidscomplex.
Geeft niet.
Ah oke, ik vind het briljante foto'squote:
ik ben net zo dunquote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet?maar goed ik vind die veel te dunne chicks die jij soms post ook niet mooi.
hier heb je 24 uur over nagedacht?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef reetveter het volgende:
FC Twente heeft de Johan Cruijff Schaal. Ajax heeft Johan Cruijff én de Schaal
Ze is oh zo fake, maar oh zo geilquote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo, ik vind het gewoon niet mooi. zij sowieso. in zijn geheel.
Die jij post zijn soms een stuk dunner, maar ik vind dat niet mooi. Bij jou staat het wel maar ik zie liever iets vollere meisjes.quote:
Nou ik post ook vaak Megan Fox en die is een mager latje. Maar je hebt wel gelijk ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
Alle meisjes lijken hier altijd een beetje meisjes te posten ofte vinden als ze een kenmerk hebben van hunzelf zoals de curves.En lang niet altijd hoor. Ik zelf incluis vast ook wel hoor.
Maar ben ik de enige die dat opvalt?
alles behalve.quote:
Je hebt mijn figuur niet eens goed kunnen zien. Ik ben net zo als de meisjes die ik post.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die jij post zijn soms een stuk dunner, maar ik vind dat niet mooi. Bij jou staat het wel maar ik zie liever iets vollere meisjes.
Zal vast een psychologische wet achter zitten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
Alle meisjes lijken hier altijd een beetje meisjes te posten ofte vinden als ze een kenmerk hebben van hunzelf zoals de curves.En lang niet altijd hoor. Ik zelf incluis vast ook wel hoor.
Ja het gaat nooit helemaal op natuurlijk, als je dit letterlijk neemt is het natuurlijk te kort door de bocht.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou ik post ook vaak Megan Fox en die is een mager latje. Maar je hebt wel gelijk ja.
Klopt, ik vind blond en slank ook veel mooier dan donker en dikke assquote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
Niet goed kunnen zien? Je hebt hartstikke vaak foto's gepost van je kleding enzo, daar kan ik het toch wel aan zien lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alles behalve.
[..]
Je hebt mijn figuur niet eens goed kunnen zien. Ik ben net zo als de meisjes die ik post.
Jij constateert dit fenomeen dus ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zal vast een psychologische wet achter zitten.
Ja dat is zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het gaat nooit helemaal op natuurlijk, als je dit letterlijk neemt is het natuurlijk te kort door de bocht.
Ja van de voorkant. maar verder niet hoor. Ik ben net zo dun, geloof me nou maar.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet goed kunnen zien? Je hebt hartstikke vaak foto's gepost van je kleding enzo, daar kan ik het toch wel aan zien lijkt me.
Oke?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja van de voorkant. maar verder niet hoor. Ik ben net zo dun, geloof me nou maar.
Paar keer gezien dat WD een look alike van zichzelf posttequote:
Ja sorry. Niemand vindt dat mooi zowat, mijn figuur omdat het "te dun" zou zijn. En mensen die het "figuur" van kim kardashian hebben zijn ineens kk geil of zo terwijl dat er niet uitziet imo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee totaal niet juist.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef Chai het volgende:
Heeft iedereen toevallig ook vriendinnen die een beetje op hunzelf lijken? Mijn bff deels wel.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Wd ik wil niet stom zijn, maar ik heb bijna heel je lichaam gezien hoor. Met die bustier toen, half naakt was je.ja van de voorkant, dan zie je toch alleen de voorkant. als je me van de zijkant ziet ben ik dit: |SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja van de voorkant, dan zie je toch alleen de voorkant. als je me van de zijkant ziet ben ik dit: |
Ik vind het in het algemeen idd niet altijd mooi, maar bij jou wel en dat meen ik serieus.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja sorry. Niemand vindt dat mooi zowat, mijn figuur omdat het "te dun" zou zijn. En mensen die het "figuur" van kim kardashian hebben zijn ineens kk geil of zo terwijl dat er niet uitziet imo.Maar goed, fijn altijd om te lezen dat mijn figuur niet mooi is omdat ik mini polsjes heb en heupbotjes die uitsteken als ik lig en dunne benen.
nee joh je hebt toch borsten en vast ook wel wat assquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja van de voorkant, dan zie je toch alleen de voorkant. als je me van de zijkant ziet ben ik dit: |
Maar jij komt volgens mij gewoon niet aan ofzo? Of whutquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
ja ik ben onzeker omdat er van die kankerfags zijn die zeggen dat ik te mager ben. dont give a shit
ja borsten ik heb echt niet een ass die nou goed uitkomt in broeken of zo hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nee joh je hebt toch borsten en vast ook wel wat ass
Kwestie van smaak, hè. Superveel mannen geilen op modellenfiguren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja sorry. Niemand vindt dat mooi zowat, mijn figuur omdat het "te dun" zou zijn. En mensen die het "figuur" van kim kardashian hebben zijn ineens kk geil of zo terwijl dat er niet uitziet imo.Maar goed, fijn altijd om te lezen dat mijn figuur niet mooi is omdat ik mini polsjes heb en heupbotjes die uitsteken als ik lig en dunne benen.
Ik zeg nergens dat je te dun bent lieve schat?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik eet zoveel om aan te komen, maar dat lukt niet en dan denken mensen dat ik anorexia heb of zoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar jij komt volgens mij gewoon niet aan ofzo? Of whut
Wil je met mij ruilen? Ik vind dat juist heel mooi
Ik ken dat helemaal hoor wdquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
ja ik ben onzeker omdat er van die kankerfags zijn die zeggen dat ik te mager ben. dont give a shit
Mja, laat ze dan maar. Je moet sowieso niet in de verdedeging gaan ofzo dan, als je der niks aan kunt doen.. dan moet je ze maar lekker laten piepen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik eet zoveel om aan te komen, maar dat lukt niet en dan denken mensen dat ik anorexia heb of zo
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat iedereen wel op een bepaalde manier selectief leest en je onthoud het toch op een bepaalde manier door je onzekerheden.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het in het algemeen idd niet altijd mooi, maar bij jou wel en dat meen ik serieus.Smaak is niet zo zwartwit.
Er valt niets goed te maken want er is niets, we hebben elkaar een beetje verkeerd begrepen.quote:
beter dan dit: عquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Profiteur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef tliciouz het volgende:
Maar wd, hele stomme vraag maar ben nu wel benieuwd naar bikini pics.![]()
Sst. Nee ben gewoon erg benieuwd of het echt zo dun is als ze zegt, want volgens mij valt dat reuze mee.quote:
zou aanrakenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets als het niet dunner is.
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Maar volgens mij is bijna iedereen in dit topic van de meisjes best dun?
hangt er vanaf wie je onder de meisjes zet volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Net alsof je nu nog eerlijk zou antwoorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sst. Nee ben gewoon erg benieuwd of het echt zo dun is als ze zegt, want volgens mij valt dat reuze mee.
Ik vind dit niet te dun. Maar houd persoonlijk van wat voller. Maar zo'n lichaam staat wel bij jou vind ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets als het niet dunner is.
nou maar soms wil ik best wel dat mn beentjes niet zo lang en dun waren hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het toch goed voor elkaar. Of heb ik dat nou mis.
Neeeequote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen weet allang dat ik van wat voller houd.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof je nu nog eerlijk zou antwoorden.
Ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Dat over jou was een grapje natuurlijk, ik wist al dat je slank bent.quote:
Ze is ook 10 cm groter dan jou.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat over jou was een grapje natuurlijk, ik wist al dat je slank bent.
Al blijf ik het grappig vinden dat je 10 kilo zwaarder bent dan ik.
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Stiekem zou ik een moord doen voor zo'n lichaam.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dit niet te dun. Maar houd persoonlijk van wat voller. Maar zo'n lichaam staat wel bij jou vind ik.
ja het is fijn dat je alles kan eten maar het is echt niet leuk wat sommige mensen zeggen hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Stiekem zou ik een moord doen voor zo'n lichaam.
Dat is dan weer minder. Maar het is wel fijn dat je alles kan eten, dat kan ik niet, ik moet er echt op letten helaas.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja het is fijn dat je alles kan eten maar het is echt niet leuk wat sommige mensen zeggen hoor
zelfs een lerares van me vroeg of ik anorexia heb kk op hoor
ik val midden in de discussie dus ik weet niet waar het over gaat :$ maar jij ziet er echt neit uit alsof je anorexia hebt die hebben ook kk dunne gezichtenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja het is fijn dat je alles kan eten maar het is echt niet leuk wat sommige mensen zeggen hoor
Het gaat toch om 't innerlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach ja wij moeten het doen met onze brede heupen enzo.
Haha, daar hebben m'n zusjes ook last van, daar worden ze ook gek van.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
picsquote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, daar hebben m'n zusjes ook last van, daar worden ze ook gek van.
Ik zag gister op tv een meisje met boulimia en die had ook al helemaal zo'n rot gebit.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik val midden in de discussie dus ik weet niet waar het over gaat :$ maar jij ziet er echt neit uit alsof je anorexia hebt die hebben ook kk dunne gezichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |