Mja, laat ze dan maar. Je moet sowieso niet in de verdedeging gaan ofzo dan, als je der niks aan kunt doen.. dan moet je ze maar lekker laten piepen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik eet zoveel om aan te komen, maar dat lukt niet en dan denken mensen dat ik anorexia heb of zo
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat iedereen wel op een bepaalde manier selectief leest en je onthoud het toch op een bepaalde manier door je onzekerheden.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het in het algemeen idd niet altijd mooi, maar bij jou wel en dat meen ik serieus.Smaak is niet zo zwartwit.
Er valt niets goed te maken want er is niets, we hebben elkaar een beetje verkeerd begrepen.quote:
beter dan dit: عquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja van de voorkant, dan zie je toch alleen de voorkant. als je me van de zijkant ziet ben ik dit: |
Profiteur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef tliciouz het volgende:
Maar wd, hele stomme vraag maar ben nu wel benieuwd naar bikini pics.![]()
Sst. Nee ben gewoon erg benieuwd of het echt zo dun is als ze zegt, want volgens mij valt dat reuze mee.quote:
zou aanrakenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets als het niet dunner is.
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Maar volgens mij is bijna iedereen in dit topic van de meisjes best dun?
hangt er vanaf wie je onder de meisjes zet volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Net alsof je nu nog eerlijk zou antwoorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sst. Nee ben gewoon erg benieuwd of het echt zo dun is als ze zegt, want volgens mij valt dat reuze mee.
Ik vind dit niet te dun. Maar houd persoonlijk van wat voller. Maar zo'n lichaam staat wel bij jou vind ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets als het niet dunner is.
nou maar soms wil ik best wel dat mn beentjes niet zo lang en dun waren hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het toch goed voor elkaar. Of heb ik dat nou mis.
Neeeequote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen weet allang dat ik van wat voller houd.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof je nu nog eerlijk zou antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |