Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nou nou, wat een spanningquote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of juist niet... donderdag weet je het... of niet....:+.
Ja dat zeg jij, maar ik denk dat ik te veel gezeikt heb naar DaMart toe om nog een kans te makenquote:
Jupquote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Nou nou mensen, wat een commotie, we kijken gewoon wel wie er in komt. DaMart schrijft zijn soap, we mogen blij zijn dát er al een is en dat hij er zoveel moeite aan wilt besteden, om ons te vermaken!
En een nog onbekend personage, dat maakt het toch juist een beetje spannend?
Wat neem je alles weer serieus vandaagquote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Nou nou mensen, wat een commotie, we kijken gewoon wel wie er in komt. DaMart schrijft zijn soap, we mogen blij zijn dát er al een is en dat hij er zoveel moeite aan wilt besteden, om ons te vermaken!
Mee eensquote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zit nog aan de koffiequote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl puts on bunny suit![]()
Te vroeg op de avond?
quote:
En dit was nog maar mijn 3e post vandaagquote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat neem je alles weer serieus vandaag
wat een aantijgingenquote:
En hij klopt ook nog eensquote:
Je kan ook plezier hebben zonderquote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nog aan de koffie![]()
*klok klok klok
zo, tojd voor drank
ohw wacht, het is maandag
[..]
jij bent minstens net zo erg
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Temperatuur 38,99 graden Dus toch een klein griepje
Ahww, beterschap, engeltjequote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
* wel.o.k gaat nog eens door zijn pm'squote:
dus...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
beterschapquote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nog aan de koffie![]()
*klok klok klok
zo, tojd voor drank
ohw wacht, het is maandag
[..]
jij bent minstens net zo erg
Wat is dat dan?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
heeft SBS of RTL al gebeld voor de soaprechten Mart?
Voetbal international of zoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Veel plezier in ieder geval
Succes dan maarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga er vandoor.![]()
Moet verplicht beneden tv kijken.
Is "gezellig"
Nog niet, maar ik heb geruchten gehoord dat RTL het onderdeel wil maken van Koffietijdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
met lorettaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb geruchten gehoord dat RTL het onderdeel wil maken van Koffietijd.
Kijk zequote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga er vandoor.![]()
Is "gezellig"
Starring Adam Curry, as W.Ok,quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
How low can we goquote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb geruchten gehoord dat RTL het onderdeel wil maken van Koffietijd.
Socializen joh, is toch leuuukk!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga er vandoor.![]()
Is "gezellig"
Was het maar waarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Starring Adam Curry, as W.Ok,
Angelina Jolie, as RockNijntje,
Schwarzenegger, as PGR,
and BlackJack as GoldFinger
Als dat waar is, dan eis ik wel een nieuwe naam voor dat programma hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan haak ik af. Maar gewoon als volwaardig soap ben ik bereikbaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan eis ik wel een nieuwe naam voor dat programma hoor.
De FokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan eis ik wel een nieuwe naam voor dat programma hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mřřie fřtř'squote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie het verslag van afgelopen weekend wil lezen:
Het treinenpics, -nieuws en praattopic nummertje 318
eerder ellen page ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was het maar waar(uiterlijk dan, niet haar leven
)
op afstand, ik kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok, dat was niet zo handig van je he.
Jaquote:
Zometeen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op afstand, ik kan dat![]()
ik gok een half uurtje, 3 kwartier. dan is ze weer terug
nou ja zegquote:
Je wattes?quote:
Het is gezellig johquote:
* MPG knuffelt je warm....quote:
Omgquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
"De Ex" [pampampam] komt huilend naar me toe gerend, "Ik mis je zo vreselijk, ik voel me zo verschrikkelijk, heb de verkeerde keuze gemaakt"
Een ezel in het algemeen...
Meisjes
Ranja met een rietjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
"De Ex" [pampampam] komt huilend naar me toe gerend, "Ik mis je zo vreselijk, ik voel me zo verschrikkelijk, heb de verkeerde keuze gemaakt"
Meisjes
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisjes
Marieke!quote:
Hoi lieverdquote:
gewoon een paar keer doen straks tot het ontspannender voeltquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zometeen ja
Eerst even rust creëren hier. Pokkedroger van de buren. Lijkt wel of er een Boeing opstijgt in de gang
Lekker handigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisjes
Hey Solquote:
Nee, god, ik hoop dat ik niet zo zwak ben, maar ik snap mezelf niet meer de laatste tijd, dus ik heb echt geen ideequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marieke!
Moet je een dekentje?
Trap ik m'n moeder wel even van de bank af
Ja, ik snap dat ook niet. Misschien moet je er eerst ervaring mee hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap die knipperlichtrelaties nietIemand dumpt mij 1x, of ik hem 1x, en dan is het ook echt afgelopen
afschieten!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisjes
Verliefd zijn doet rare dingen met je, ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, god, ik hoop dat ik niet zo zwak ben, maar ik snap mezelf niet meer de laatste tijd, dus ik heb echt geen idee
nog steeds zo ziekjesquote:
Haiquote:
Is het weer uit?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, god, ik hoop dat ik niet zo zwak ben, maar ik snap mezelf niet meer de laatste tijd, dus ik heb echt geen idee
Met een rietjequote:
Het is inderdaad iets waar ik een maand geleden nog keihard tegen was, maar het loopt anders dan ik verwachtte dat het zou gaan, dus tja.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap die knipperlichtrelaties nietIemand dumpt mij 1x, of ik hem 1x, en dan is het ook echt afgelopen
Ik heb eenmalige ervaringquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Misschien moet je er eerst ervaring mee hebben
Ik voel me echt super beroerdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog steeds zo ziekjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een rietje?
* MPG krijgt een Frank de Grave-idee bij Mart...
[ afbeelding ]
Doe wat goed voeltquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik was heel die man vergetenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een rietje?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me echt super beroerd![]()
Hoe is het met jou dan?
Veel plezier, tot latersquote:
Het was lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Hoe smaakte het avondeten?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me echt super beroerd![]()
Hoe is het met jou dan?
Anders kon wok het toch ontverbranden?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
ja, daar ga je alquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WOK had het gewoon stiekem verontbrandquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
Hey Trevquote:
Wat had je kunnen laten aanbranden dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
Het begint op een stroboscoop te lijken, nu voor de derde keer, sinds vorige week dinsdag.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het mop?
[..]
Is het weer uit?
Dan dus niet zo veelquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
8 uur geweest al inderdaad, net gelezen.
Wel weer leuk
nou, heel even maar want:quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
quote:
quote:
laat niet met je hart spelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het begint op een stroboscoop te lijken, nu voor de derde keer, sinds vorige week dinsdag.
Maarja, we kijken wel hoe het loopt.
Whut? Ik dacht dat het nu net een week uit is, maar ik had alweer iets gemist dus?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het begint op een stroboscoop te lijken, nu voor de derde keer, sinds vorige week dinsdag.
Kom je me verzorgen?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:
Dat is wel klotequote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien verkeerd geformuleerd, vorige week dinsdag ging het voor de derde keer uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut? Ik dacht dat het nu net een week uit is, maar ik had alweer iets gemist dus?
ik wil terug naar Parijs en had echt een klote ochtend. Maar gaat nu wel weer goed hoor.quote:
Knuffquote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil terug naar Parijs en had echt een klote ochtend. Maar gaat nu wel weer goed hoor.
Balen dat jij je zo beroerd voeltmaar verder ben je
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een rietje?
[ afbeelding ]
Nobody fucks with DaMartquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil terug naar Parijs en had echt een klote ochtend. Maar gaat nu wel weer goed hoor.
Balen dat jij je zo beroerd voeltmaar verder ben je
quote:
Tot later Yuksquote:
Relax ze mop!quote:
TMIquote:
Goedenavond, wat is er?quote:
ik bel je zo nog evenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je me verzorgen?Ik voel me echt niet goed
Slaap zacht!quote:
Laters, en geniet van je koffiequote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef Solique het volgende:
Ben even koffie drinken en daarna wat anders doen
Ahhh wat liefquote:
SuikerigGebakselquote:
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef Solique het volgende:
Ben even koffie drinken en daarna wat anders doen
PG * LovelyLady knuffelt terugquote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh wat lief
LoLa*knuffelt* [ afbeelding ]
suikersnoetje met je lekkere toetjequote:
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Liefjes, willen jullie allemaal een flensje met biologisch vanilleroomijs, verse biologische aardbeitjes en slagroom?
maar dan zonder ijs graagquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Liefjes, willen jullie allemaal een flensje met biologisch vanilleroomijs, verse biologische aardbeitjes en slagroom?
Suikerbeeeeebquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Perfect konijnenvoedselquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Als je er op staat, wil ik me wel opofferen hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
dan moet je wel anders zie ik je in de rechtzaal!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KnuffAls ik me weer beter voel kom ik buurten
lekker!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Oooooooquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OooooooZonder de ijs en slagroom graag
prrrrquote:
ik heb gisteren mijn eerste zelfgekweekte aardbei opquote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Die aardbeien, zoohooohoooooooooooo lekker zoet
wouden?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef TheFamousMan het volgende:
"Ik wou dat ik het nooit had uitgemaakt. want het laatste wat ik/jij wouden was een kniperlicht relatie"
Godver, daar begin ik al weer te twijfelen![]()
Weer aan == knipperlichtquote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef TheFamousMan het volgende:
"Ik wou dat ik het nooit had uitgemaakt. want het laatste wat ik/jij wouden was een kniperlicht relatie"
Niet doen, 1 keer een beslissing maken en daar bij houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey Myrquote:
ohquote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn eerste zelfgekweekte aardbei op
Niet doenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Potentieel toekomstig echtgenotequote:
1. Je bent te jong voor vaste relaties, als het nu al fout is gegaan, gaat het dat gegarandeerd weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Desnoods nog voor het kniperlichtquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Koetchiekoetchie puberquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik weet het allemaal, ik ben zo stekeblind
hoort erbijquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Gevoelens. Kill them with fire.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe is het?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi.Man waar ik seks mee wil als je 10 jaar ouder bent.
weet je ongelofelijk moeilijkquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gevoelens. Kill them with fire.
Nee, maar serieus, sommige keuzes moet je gewoon niet met gevoel maken.
Woesj!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat super hier.Everything is gonna be allright. lalalala.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Koetchiekoetchie puber![]()
*aait over bolletje*
Het idee is er, nu nog de uitvoeringquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gevoelens. Kill them with fire.
Nee, maar serieus, sommige keuzes moet je gewoon niet met gevoel maken.
Het is hetzelfde plaatjequote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
JJH en Joysa hebben een beetje dezelfde kleur UI
Hoiiii JJH
Sterker nog, ze hebben dezelfde boom in hun UIquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiii JJH
Joysa babequote:
dezelfde boomquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiii JJH
Het is best irritantquote:
Datquote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dezelfde boomik ben steeds in de war, vanmiddag dacht ik dat joysa het over stropdassen had
QFT. Ik ben er nog steeds niet aan gewendquote:
Ik was eerderquote:
Datquote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dezelfde boomik ben steeds in de war, vanmiddag dacht ik dat joysa het over stropdassen had
Ik zei vanmiddag al dat ik ze steeds verwarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiii JJH
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al dat ik ze steeds verwar![]()
..
Zeg ik "hoi babe", blijkt het JJH te zijn, ofzo...
...of wil je ons (en met name JJH) stiekem iets vertellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al dat ik ze steeds verwar![]()
..
Zeg ik "hoi babe", blijkt het JJH te zijn, ofzo...
Je koppelt d'r aan een van je vriendenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Lalalala, zal ik d'r gewoon vermoorden?
Ben ik er gelijk van af, hoef ik ook niet meer te twijfelen
Dat is ook weer zo zonde van die verloren jeugdjaren in de gevangenis hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Whut!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of wil je ons (en met name JJH) stiekem iets vertellen?
Maar Joysa heeft helemaal geen riebewies!quote:
Geen sporen achterlaten hčquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo zonde van die verloren jeugdjaren in de gevangenis he.
Dat is ook wel drastischquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Dan ziet hij haar nogquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je koppelt d'r aan een van je vrienden![]()
Werkt niet, I tried.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ehm.. Nee, bepaald niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of wil je ons (en met name JJH) stiekem iets vertellen?
Ik zit bij d'r op school, kom d'r dagelijks tegen, ook niet zo'n handige factor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel drastisch
[..]
Dan ziet hij haar nog
Dat was ook niet het probleem toch?quote:
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uurquote:
Jullie kennen de echte TFM nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral op een forum roepen dat je het wilt doen dan.
Lijkt me wel zo handig als je van d'r af wilquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was ook niet het probleem toch?
Ik zit heul niet in de soap.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uur.
Dus donderdag komt de introductie van Taxi JJH in de soapquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uur.
Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te pratenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig als je van d'r af wil
Vergeet de soep met groente nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tosti met een kuipje ketchup als avondeten. Nom nom nom.
Truequote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
alsof de politie in Nederland ooit iets oplost..............
Ik had pasta. Gister een omelet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tosti met een kuipje ketchup als avondeten. Nom nom nom.
Vandaag is het ongezonde dag, verdorie tot 5 uur gewerkt. Onmenselijke tijden.quote:
Dat zie je donderdag welquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus donderdag komt de introductie van Taxi JJH in de soap?
tenzij je iets twittert dan nemen ze je soms wel serieus.quote:
Ik ook niet hoor, maar het is ook dat ik ze leer kennen via m'n vrienden, dus ik ga nog steeds met ze uit en alles, kan er moeilijk omheenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te praten
Gisteren waren het loempia's op het van heekplein terwijl we Twente aanmoedigden!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had pasta. Gister een omelet.
Makkelijk eten ftw!
waarom zou je ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een ex van me woont tegenwoordig in jouw durp. Das mooi, opgeruimd staat netjes. Nu moet ze nog snappen dat ik geen behoefte meer heb aan haar pogingen contact te zoeken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso, wat is een 'ex' als je 15 bentquote:
Boehoequote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vandaag is het ongezonde dag, verdorie tot 5 uur gewerkt. Onmenselijke tijden.
nou ik moet zeggen dat het van mij ook niet hoeft hoorquote:
Ze volgt me, beetje onhandig als ik het aankondig terwijl ze meeleestquote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
tenzij je iets twittert dan nemen ze je soms wel serieus.
Wie heeft het lef en probeert het?
Ik heb er nog contact met 2quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Exen !Hmmm ik heb geen contact met mijn exen
Voornamelijk omdat mijn ex (relatie van 2 jaar) me het laatste half jaar had bedrogen.. Waarom zou ik daar ooit nog contact mee willen
Dan snap ik ook dat je er geen contact mee wilquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Voornamelijk omdat mijn ex (relatie van 2 jaar) me het laatste half jaar had bedrogen.. Waarom zou ik daar ooit nog contact mee willen
ik zal wel moetenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderspeelgoed.html
Ik zou gewoon zeggen waar het op staat, je wordt er ongelukkig vanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze volgt me, beetje onhandig als ik het aankondig terwijl ze meeleest
Goodbye.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderspeelgoed.html
Aan wokquote:
JIJ.....quote:
Dat is wel redelijk definitief inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap natuurlijk dat mijn situatie sowieso niet te vergelijken was. Ik was toen ook 15 (15 tot 17 had ik die relatie) en ik ben ook 200km verder gaan wonen
![]()
Mijnquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap natuurlijk dat mijn situatie sowieso niet te vergelijken was. Ik was toen ook 15 (15 tot 17 had ik die relatie) en ik ben ook 200km verder gaan wonen
![]()
HEB JIJ EEN VRIENDIN!?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnwoont ongeveer zo ver van me vandaan
Ik en vriendlief hebben het ook overleefdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnwoont ongeveer zo ver van me vandaan
quote:
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt hequote:
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
misschien heeft ie het druk
Mensen die verwachten dat ze meteen terug smsen
Wat is daar raar aan?quote:
Ik denk wel dat het scheelt dat we meteen al zo ver van elkaar vandaan wonenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik en vriendlief hebben het ook overleefdJe kunt het
![]()
![]()
Bij mij ligt het er aan of ik mijn foon bij me heb en het merkquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetdus als het niet dringend is smst ie n halve dag later eens terug
Jij... jij.... CONCURRENTquote:
ligt eraan waarom je weg bent bij iemand, lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen dat het van mij ook niet hoeft hoormja kom er af en toe niet onderuit
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
[..]
Ik denk wel dat het scheelt dat we meteen al zo ver van elkaar vandaan wonen
ik ben wel redelijk telefoonverslaafdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ligt het er aan of ik mijn foon bij me heb en het merk
EN wok ook niet, may I assume.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt he
Je kan het ook overdrijven?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt he
Precies... ik sms ook wel eens wat later terug hoor... Tenzij het dringend is dan antwoord ik welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetdus als het niet dringend is smst ie n halve dag later eens terug
quote:
whut whut whut!!!! wie?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt eraan waarom je weg bent bij iemand, lijkt me.
Ga met 1 ex nog een beetje om en met 1 huisgenoot waar ik achteraan zat ook af en toe nog. En 1tje doet het tegenwoordig met een voor jou heel bekend persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |