Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te pratenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig als je van d'r af wil
Vergeet de soep met groente nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tosti met een kuipje ketchup als avondeten. Nom nom nom.
Truequote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
alsof de politie in Nederland ooit iets oplost..............
Ik had pasta. Gister een omelet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tosti met een kuipje ketchup als avondeten. Nom nom nom.
Vandaag is het ongezonde dag, verdorie tot 5 uur gewerkt. Onmenselijke tijden.quote:
Dat zie je donderdag welquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus donderdag komt de introductie van Taxi JJH in de soap?
tenzij je iets twittert dan nemen ze je soms wel serieus.quote:
Ik ook niet hoor, maar het is ook dat ik ze leer kennen via m'n vrienden, dus ik ga nog steeds met ze uit en alles, kan er moeilijk omheenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te praten
Gisteren waren het loempia's op het van heekplein terwijl we Twente aanmoedigden!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had pasta. Gister een omelet.
Makkelijk eten ftw!
waarom zou je ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een ex van me woont tegenwoordig in jouw durp. Das mooi, opgeruimd staat netjes. Nu moet ze nog snappen dat ik geen behoefte meer heb aan haar pogingen contact te zoeken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso, wat is een 'ex' als je 15 bentquote:
Boehoequote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vandaag is het ongezonde dag, verdorie tot 5 uur gewerkt. Onmenselijke tijden.
nou ik moet zeggen dat het van mij ook niet hoeft hoorquote:
Ze volgt me, beetje onhandig als ik het aankondig terwijl ze meeleestquote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
tenzij je iets twittert dan nemen ze je soms wel serieus.
Wie heeft het lef en probeert het?
Ik heb er nog contact met 2quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Exen !Hmmm ik heb geen contact met mijn exen
Voornamelijk omdat mijn ex (relatie van 2 jaar) me het laatste half jaar had bedrogen.. Waarom zou ik daar ooit nog contact mee willen
Dan snap ik ook dat je er geen contact mee wilquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Voornamelijk omdat mijn ex (relatie van 2 jaar) me het laatste half jaar had bedrogen.. Waarom zou ik daar ooit nog contact mee willen
ik zal wel moetenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderspeelgoed.html
Ik zou gewoon zeggen waar het op staat, je wordt er ongelukkig vanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze volgt me, beetje onhandig als ik het aankondig terwijl ze meeleest
Goodbye.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderspeelgoed.html
Aan wokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |