waarom zou je ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te praten
Een ex van me woont tegenwoordig in jouw durp. Das mooi, opgeruimd staat netjes. Nu moet ze nog snappen dat ik geen behoefte meer heb aan haar pogingen contact te zoeken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te praten
Sowieso, wat is een 'ex' als je 15 bentquote:
Boehoequote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vandaag is het ongezonde dag, verdorie tot 5 uur gewerkt. Onmenselijke tijden.
nou ik moet zeggen dat het van mij ook niet hoeft hoorquote:
Ze volgt me, beetje onhandig als ik het aankondig terwijl ze meeleestquote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
tenzij je iets twittert dan nemen ze je soms wel serieus.
Wie heeft het lef en probeert het?
Ik heb er nog contact met 2quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Exen !Hmmm ik heb geen contact met mijn exen
Voornamelijk omdat mijn ex (relatie van 2 jaar) me het laatste half jaar had bedrogen.. Waarom zou ik daar ooit nog contact mee willen
Dan snap ik ook dat je er geen contact mee wilquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Voornamelijk omdat mijn ex (relatie van 2 jaar) me het laatste half jaar had bedrogen.. Waarom zou ik daar ooit nog contact mee willen
ik zal wel moetenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderspeelgoed.html
Ik zou gewoon zeggen waar het op staat, je wordt er ongelukkig vanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze volgt me, beetje onhandig als ik het aankondig terwijl ze meeleest
Goodbye.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderspeelgoed.html
Aan wokquote:
JIJ.....quote:
Dat is wel redelijk definitief inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap natuurlijk dat mijn situatie sowieso niet te vergelijken was. Ik was toen ook 15 (15 tot 17 had ik die relatie) en ik ben ook 200km verder gaan wonen
![]()
Mijnquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap natuurlijk dat mijn situatie sowieso niet te vergelijken was. Ik was toen ook 15 (15 tot 17 had ik die relatie) en ik ben ook 200km verder gaan wonen
![]()
HEB JIJ EEN VRIENDIN!?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnwoont ongeveer zo ver van me vandaan
Ik en vriendlief hebben het ook overleefdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnwoont ongeveer zo ver van me vandaan
quote:
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt hequote:
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
misschien heeft ie het druk
Mensen die verwachten dat ze meteen terug smsen
Wat is daar raar aan?quote:
Ik denk wel dat het scheelt dat we meteen al zo ver van elkaar vandaan wonenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik en vriendlief hebben het ook overleefdJe kunt het
![]()
![]()
Bij mij ligt het er aan of ik mijn foon bij me heb en het merkquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetdus als het niet dringend is smst ie n halve dag later eens terug
Jij... jij.... CONCURRENTquote:
ligt eraan waarom je weg bent bij iemand, lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen dat het van mij ook niet hoeft hoormja kom er af en toe niet onderuit
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
[..]
Ik denk wel dat het scheelt dat we meteen al zo ver van elkaar vandaan wonen
ik ben wel redelijk telefoonverslaafdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ligt het er aan of ik mijn foon bij me heb en het merk
EN wok ook niet, may I assume.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt he
Je kan het ook overdrijven?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt he
Precies... ik sms ook wel eens wat later terug hoor... Tenzij het dringend is dan antwoord ik welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetdus als het niet dringend is smst ie n halve dag later eens terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |