ik was heel die man vergetenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een rietje?
* MPG krijgt een Frank de Grave-idee bij Mart...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me echt super beroerd![]()
Hoe is het met jou dan?
Veel plezier, tot latersquote:
Het was lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Hoe smaakte het avondeten?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me echt super beroerd![]()
Hoe is het met jou dan?
Anders kon wok het toch ontverbranden?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
ja, daar ga je alquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, god, ik hoop dat ik niet zo zwak ben, maar ik snap mezelf niet meer de laatste tijd, dus ik heb echt geen idee
WOK had het gewoon stiekem verontbrandquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
Hey Trevquote:
Wat had je kunnen laten aanbranden dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
Het begint op een stroboscoop te lijken, nu voor de derde keer, sinds vorige week dinsdag.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het mop?
[..]
Is het weer uit?
Dan dus niet zo veelquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
8 uur geweest al inderdaad, net gelezen.
Wel weer leuk
nou, heel even maar want:quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
quote:
quote:
laat niet met je hart spelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het begint op een stroboscoop te lijken, nu voor de derde keer, sinds vorige week dinsdag.
Maarja, we kijken wel hoe het loopt.
Whut? Ik dacht dat het nu net een week uit is, maar ik had alweer iets gemist dus?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het begint op een stroboscoop te lijken, nu voor de derde keer, sinds vorige week dinsdag.
Kom je me verzorgen?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:
Dat is wel klotequote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien verkeerd geformuleerd, vorige week dinsdag ging het voor de derde keer uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut? Ik dacht dat het nu net een week uit is, maar ik had alweer iets gemist dus?
ik wil terug naar Parijs en had echt een klote ochtend. Maar gaat nu wel weer goed hoor.quote:
Knuffquote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil terug naar Parijs en had echt een klote ochtend. Maar gaat nu wel weer goed hoor.
Balen dat jij je zo beroerd voeltmaar verder ben je
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een rietje?
* MPG krijgt een Frank de Grave-idee bij Mart...
[ afbeelding ]
Nobody fucks with DaMartquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil terug naar Parijs en had echt een klote ochtend. Maar gaat nu wel weer goed hoor.
Balen dat jij je zo beroerd voeltmaar verder ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |