Jaquote:
Zometeen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op afstand, ik kan dat![]()
ik gok een half uurtje, 3 kwartier. dan is ze weer terug
nou ja zegquote:
Je wattes?quote:
Het is gezellig johquote:
* MPG knuffelt je warm....quote:
Omgquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
"De Ex" [pampampam] komt huilend naar me toe gerend, "Ik mis je zo vreselijk, ik voel me zo verschrikkelijk, heb de verkeerde keuze gemaakt"
Een ezel in het algemeen...
Meisjes
Ranja met een rietjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
"De Ex" [pampampam] komt huilend naar me toe gerend, "Ik mis je zo vreselijk, ik voel me zo verschrikkelijk, heb de verkeerde keuze gemaakt"
Meisjes
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisjes
Marieke!quote:
Hoi lieverdquote:
gewoon een paar keer doen straks tot het ontspannender voeltquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zometeen ja
Eerst even rust creëren hier. Pokkedroger van de buren. Lijkt wel of er een Boeing opstijgt in de gang
Lekker handigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisjes
Hey Solquote:
Nee, god, ik hoop dat ik niet zo zwak ben, maar ik snap mezelf niet meer de laatste tijd, dus ik heb echt geen ideequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marieke!
Moet je een dekentje?
Trap ik m'n moeder wel even van de bank af
Ja, ik snap dat ook niet. Misschien moet je er eerst ervaring mee hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap die knipperlichtrelaties nietIemand dumpt mij 1x, of ik hem 1x, en dan is het ook echt afgelopen
afschieten!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisjes
Verliefd zijn doet rare dingen met je, ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, god, ik hoop dat ik niet zo zwak ben, maar ik snap mezelf niet meer de laatste tijd, dus ik heb echt geen idee
nog steeds zo ziekjesquote:
Haiquote:
Is het weer uit?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, god, ik hoop dat ik niet zo zwak ben, maar ik snap mezelf niet meer de laatste tijd, dus ik heb echt geen idee
Met een rietjequote:
Het is inderdaad iets waar ik een maand geleden nog keihard tegen was, maar het loopt anders dan ik verwachtte dat het zou gaan, dus tja.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap die knipperlichtrelaties nietIemand dumpt mij 1x, of ik hem 1x, en dan is het ook echt afgelopen
Ik heb eenmalige ervaringquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Misschien moet je er eerst ervaring mee hebben
Ik voel me echt super beroerdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog steeds zo ziekjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een rietje?
* MPG krijgt een Frank de Grave-idee bij Mart...
[ afbeelding ]
Doe wat goed voeltquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik was heel die man vergetenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een rietje?
* MPG krijgt een Frank de Grave-idee bij Mart...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me echt super beroerd![]()
Hoe is het met jou dan?
Veel plezier, tot latersquote:
Het was lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Hoe smaakte het avondeten?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me echt super beroerd![]()
Hoe is het met jou dan?
Anders kon wok het toch ontverbranden?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was lekker
En niet eens aangebrand
ja, daar ga je alquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |