Ehm.. Nee, bepaald niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of wil je ons (en met name JJH) stiekem iets vertellen?
Ik zit bij d'r op school, kom d'r dagelijks tegen, ook niet zo'n handige factor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel drastisch
[..]
Dan ziet hij haar nog
Dat was ook niet het probleem toch?quote:
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uurquote:
Jullie kennen de echte TFM nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral op een forum roepen dat je het wilt doen dan.
Lijkt me wel zo handig als je van d'r af wilquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was ook niet het probleem toch?
Ik zit heul niet in de soap.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uur.
Dus donderdag komt de introductie van Taxi JJH in de soapquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uur.
Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te pratenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig als je van d'r af wil
Vergeet de soep met groente nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tosti met een kuipje ketchup als avondeten. Nom nom nom.
Truequote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
alsof de politie in Nederland ooit iets oplost..............
Ik had pasta. Gister een omelet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tosti met een kuipje ketchup als avondeten. Nom nom nom.
Vandaag is het ongezonde dag, verdorie tot 5 uur gewerkt. Onmenselijke tijden.quote:
Dat zie je donderdag welquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus donderdag komt de introductie van Taxi JJH in de soap?
tenzij je iets twittert dan nemen ze je soms wel serieus.quote:
Ik ook niet hoor, maar het is ook dat ik ze leer kennen via m'n vrienden, dus ik ga nog steeds met ze uit en alles, kan er moeilijk omheenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah ik heb er geen problemen mee om met mijn 'ex' te praten
Gisteren waren het loempia's op het van heekplein terwijl we Twente aanmoedigden!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had pasta. Gister een omelet.
Makkelijk eten ftw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |