Zoals ik net al zei; ik irriteerde me mateloos aan z'n gedrag en z'n macho houding alles.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
En zoals verwacht ontkent nu iedereen dat hij hem haatte [ afbeelding ]
Dat is waar, maar de haat even onder je bed stoppen ofzo dan, liefde is veel leukerquote:
Waarschijnlijk omdat ik nergens heb gezegd dat ik hem haatquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
En zoals verwacht ontkent nu iedereen dat hij hem haatte [ afbeelding ]
Wat heb je gebruikt?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef JanPiraat het volgende:
Hou ik nu zo van haat of haat ik van houden![]()
![]()
Ja jij ging douchen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Ik mocht geen fipo in mijn eigen topic maken
je houd ervan om van haat te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef JanPiraat het volgende:
Hou ik nu zo van haat of haat ik van houden![]()
![]()
Ohja, dat is waar.quote:
Dit is dan ook alleen voor de mensen die zich aangesproken voelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik nergens heb gezegd dat ik hem haat
Hey niet zo tegen Jan he.quote:
Douchsequote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar.
Dag liefjenstot strakjes
Ik voel me altijd aangesproken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is dan ook alleen voor de mensen die zich aangesproken voelen
Bloempje, heb jij een masker op......quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
Liefjens, ik ga even douchen en maskertjes op mijn hoofd smeren alles, dan ben ik weer prachtig mooi
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef HappyBob het volgende:
Ik kom bijna nooit op de frontpage..nu kijk ik daar net dus even en scroll ik naar beneden (geen idee waarom eigenlijk) en zie ik daar opeens mijn neef staan tussen de mensen die Fok! 'liken' op facebookMijn neef is een fokker
IK KEN EEN FOKKER IRL!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef HappyBob het volgende:
Ik kom bijna nooit op de frontpage..nu kijk ik daar net dus even en scroll ik naar beneden (geen idee waarom eigenlijk) en zie ik daar opeens mijn neef staan tussen de mensen die Fok! 'liken' op facebookMijn neef is een fokker
IK KEN EEN FOKKER IRL!!
quote:
Nee, joh. Ik zat dat het licht aan was. En de deur op slot was. Gelukkig zeg, wat een trauma was dat geweestquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En jij kwam nietsvermoedend binnenlopen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik zat dat het licht aan was. En de deur op slot was. Gelukkig zeg, wat een trauma was dat geweest
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe je vader eruit zietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik zat dat het licht aan was. En de deur op slot was. Gelukkig zeg, wat een trauma was dat geweest
Droog hem goed af.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik hoor m uit de badkamer komen, mooi
Toedeloeee
SNEL GA KIJKENquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik hoor m uit de badkamer komen, mooi
Toedeloeee
mag ik eens bij jou kijken als je naakt de badkamer uitloopt?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SNEL GA KIJKENMISSCHIEN LOOPT HIJ NAAKT DE BADKAMER UIT
Kijken = kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
mag ik eens bij jou kijken als je naakt de badkamer uitloopt?
Was je weg?quote:
kwam ik nog tegen,quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)est/hoegaybenjij.xml
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik had hetzelfde. Zullen we samen onze vrouwelijke kant verder ontdekken?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef n8n het volgende:
[..]
kwam ik nog tegen,
Type Edwin/Laura: Een beetje gay
Volgens mij ben jij er nog niet helemaal uit. Je snoept van twee walletjes! Je hebt de vrouwelijke trekjes van een homo, maar de ballen van een echte vent. Is bi worden misschien een optie?
hihiquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Zullen we samen onze vrouwelijke kant verder ontdekken?
die had ik ook, maar de vragen zijn dan ook beperkt, ik zou geen van de CD's ooit opzetten, en heb geen favoriet GTST personage omdat ik er nooit naar kijkquote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef n8n het volgende:
[..]
kwam ik nog tegen,
Type Edwin/Laura: Een beetje gay
Volgens mij ben jij er nog niet helemaal uit. Je snoept van twee walletjes! Je hebt de vrouwelijke trekjes van een homo, maar de ballen van een echte vent. Is bi worden misschien een optie?
hé ik ook misschien met zn 3en?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Zullen we samen onze vrouwelijke kant verder ontdekken?
jij was toch die met de gigantische hoeveelheid schoenen, die make up-tips geeft aan vriendinnen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef n8n het volgende:
ik denk dat ik door de schoenenvraag door de mand viel
nja gigantisch, heb nog wel een paar of 5 in gedachten die ik graag aan de collectie toevoegquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
jij was toch die met de gigantische hoeveelheid schoenen, die make up-tips geeft aan vriendinnen?
Jan met zn verhalenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat is er grappig? zou je dat misschien met ons willen delen?
Daar zit nu een maskertje op, dus is niet zo mooiquote:
Klinks.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik zal je volgende keer nog een keer gedag zeggen ja.
quote:
Dan nog maar even wachtenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar zit nu een maskertje op, dus is niet zo mooi
pindakaas?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor meisjesdingen, ik zie net dat ik wat in m'n haar gesmeerd heb
There's something about Mary.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor meisjesdingen, ik zie net dat ik wat in m'n haar gesmeerd heb
Nee, maskertje dat mijn hoofd mooi zou moeten makenquote:
Jouw hoofd is altijd mooiquote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Beach het volgende:
Zou zo'n maskertje mijn hoofd ook mooi maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet nodigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Beach het volgende:
Zou zo'n maskertje mijn hoofd ook mooi maken?
geil welke film?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
Ha, zit een deel in de film dat opgenomen is in de stripclub.
welke film?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
Ha, zit een deel in de film dat opgenomen is in de stripclub.
Ik zei het laatst hardop. Toen dacht ik: jeetje, dit zeg ik nooit meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hossel
Jij hosselt
Wij hosselen
Ik heb gehosseld.
quote:
Enron.quote:
quote:
Een vriendin noemde me hosselaar laatst, in de aula.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zei het laatst hardop. Toen dacht ik: jeetje, dit zeg ik nooit meer.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Jouw hoofd is altijd mooi
iewl neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin noemde me hosselaar laatst, in de aula.Dat is erg.
daar doen we het niet voor, succes met je druivensuiker welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Enron.
Dat is enige leuke gedeelte, de rest is slaapverwekkend, ik zit al onder de druivensuiker om wakker te blijven.
Hosselaarquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin noemde me hosselaar laatst, in de aula.Dat is erg.
Werkte het?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jamijn broertje vroeg laatst of ik chicks ging hosselen. Toen heb ik hem een tijdje heel raar aangekeken.
Hij ging maar weer gitaar spelen en de buren irriteren toen. Ik heb geen chicks gehosseld overigens.quote:
Je hebt mij gehosseld tochquote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jamijn broertje vroeg laatst of ik chicks ging hosselen. Toen heb ik hem een tijdje heel raar aangekeken.
Weet je nog mijn ginger?quote:
Beetje jammer wel kunnen altijd een gelekt filmpje gebruikenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij ging maar weer gitaar spelen en de buren irriteren toen. Ik heb geen chicks gehosseld overigens.
Oh, ik heb wel klinker gehosseld natuurlijk jaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Beetje jammer wel kunnen altijd een gelekt filmpje gebruiken
wut?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je nog mijn ginger?Ik moet hem nog steeds over Jan vertellen ofzo
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel klinker gehosseld natuurlijk jaMaar daar zijn geen filmpjes van
Gehosseld. Ik heb er serieus een halve minuut over na moeten denken, ga me nou niet vertellen dat het gehosselt is.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mij gehosseld toch
Of is het gehosselt. Hmm. Gehosselt klinkt beter, maar volgens het kofschip zou het gehosseld moeten zijn. Hmhm.
[..]
nagels die over een met olie ingesmeerde rug krassenquote:
Ja, allemaal niet op filmquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef n8n het volgende:
[..]
nagels die over een met olie ingesmeerde rug krassen
rarrrw
Door er 24/7 voor me te zijn. En me alles te vertellen. En affectie tonen alles enzo toch jeweetwel. Hoezo?quote:
ok ok ik bied me vrijwillig aan als regisseurquote:
Ik wil wel met hem vechten voor je hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geil wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef n8n het volgende:
[..]
ok ok ik bied me vrijwillig aan als regisseur
Hij is bijna 2mquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil wel met hem vechten voor je hoor
Ik als cameramanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef n8n het volgende:
[..]
ok ok ik bied me vrijwillig aan als regisseur
challenge accepted, waar vechten we voor?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil wel met hem vechten voor je hoor
24/7 is wel wat lang, ik ambieer deze functie niet meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Door er 24/7 voor me te zijn. En me alles te vertellen. En affectie tonen alles enzo toch jeweetwel. Hoezo?
Figuurlijk natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
24/7 is wel wat lang, ik ambieer deze functie niet meer.
Je valt snel om als het waait?quote:
vooral dat ie die gast ook nog raaktquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een leuke deze.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Te triest voor woorden die vent. Dat meisje is 1.20m ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
wat dat snooki?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Te triest voor woorden die vent. Dat meisje is 1.20m ofzo
Nou...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek dat ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vroeger keek ik altijd naar The Real World (oid), in de zomervakantie op mtv alles volgen altijd.![]()
Jersey Shore is bazerderquote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat nou emo.gif. Dat was echt uber.
Mja soms welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat nou emo.gif. Dat was echt uber.
mooi en intelligent is dan ook uiterst spaarzaam geen zorgenquote:
Is dit serieus?quote:
NOUJA ZEG! Ik vat dit op als een belediging.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef n8n het volgende:
[..]
mooi en intelligent is dan ook uiterst spaarzaam geen zorgen
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NOUJA ZEG! Ik vat dit op als een belediging.
quote:
hihiquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NOUJA ZEG! Ik vat dit op als een belediging.
Supervetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mn zusje en ik stoer zijn. Met vlaggetje op de fiets allus.
Whehehe zien!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Supervet
Ik kwam laatst een keilieve foto van mij en m'n broertje tegen, even zoeken.
Awhhh.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
En dan bedenken dat mijn broertje nu 2 meter is.
Toen al 100 paar schoenen ook ja?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mn zusje en ik stoer zijn. Met vlaggetje op de fiets allus.
Je hebt roze all stars. Jij bent nog steeds baas.quote:
das waar, vloekt wel bij de rode motor die paps nu heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt roze all stars. Jij bent nog steeds baas.
Beetje jammer. Motor overspuiten dan maar.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef n8n het volgende:
[..]
das waar, vloekt wel bij de rode motor die paps nu heeft
Vanwege een paar schoenen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beetje jammer. Motor overspuiten dan maar.
heb slechtere plannen voorbij horen komen in mijn levensjarenquote:
Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef n8n het volgende:
[..]
heb slechtere plannen voorbij horen komen in mijn levensjaren
geen seks omdat ongesteld komt als eerste in me opquote:
Eensch.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dat er B&J in het ijsschap moet komen bij ons in Deen.
Dat vind ik toch best een goed plan. Vies alles anders johquote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef n8n het volgende:
[..]
geen seks omdat ongesteld komt als eerste in me op
![]()
Hmm tja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef n8n het volgende:
[..]
geen seks omdat ongesteld komt als eerste in me op
![]()
Een supermarkt zonder B&J?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dat er B&J in het ijsschap moet komen bij ons in Deen.
seks en 'vies' horen bij elkaarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat vind ik toch best een goed plan. Vies alles anders joh
ondertussen geen probleem meer, in de kont wel omdat buikpijn, volgende opstakelquote:
gr grquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
ik hou het niet meer vol ff chillen op de bank met thee en mn bed in hoorfijne avond allen
![]()
![]()
Hmm. Ja beetje vies wel, maar niet bloederigeslijmerigebende. Krijg je nooit meer uit je lakens man.quote:
hihi toen ik bij filmclub werkte en stroom uit viel mocht ik 6 bakken B&J mee naar huis nemenquote:
En mij als excuus gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
ik hou het niet meer vol ff chillen op de bank met thee en mn bed in hoorfijne avond allen
![]()
![]()
Doei.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
SPOILER: NIETKLIKKENALSJEEENZWAKKEMAAGHEBTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik veeg mijn lul achteraf dan ook niet aan de dekens af, hooguit aan de gordijnenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Ja beetje vies wel, maar niet bloederigeslijmerigebende. Krijg je nooit meer uit je lakens man.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doei.KlinkerSPOILER: NIETKLIKKENALSJEEENZWAKKEMAAGHEBTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Oh, oke, ja dan kan het wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef n8n het volgende:
[..]
ik veeg mijn lul achteraf dan ook niet aan de dekens af, hooguit aan de gordijnen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
Mooie aanvulling, persoonlijk vind ik 9 een mooier getal.quote:
Daar heb jij niks over te beslissen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mooie aanvulling, persoonlijk vind ik 9 een mooier getal.
ARG9 is verderopquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mooie aanvulling, persoonlijk vind ik 9 een mooier getal.
PERSOONLIJK VIND IK.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar heb jij niks over te beslissen.
Link of is niet gebeurd.quote:
Overmorgen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaan je examens trouwens OV?
Dat dekbedovertrek had ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
En dan bedenken dat mijn broertje nu 2 meter is.
Oh ohquote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn broertje zit met een meisje dat ik niet ken op zijn kamer en ik hoor verdachte geluiden.
Ik voel lichte jaloezie wel ja nuquote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie maakt mij lichtelijk in de war.
[..]
Oh oh
Klop op de deur en vraag of ze aan het neuken zijnquote:
Ik hoor wel eens gekraak en gekreun van mn oudersquote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn broertje zit met een meisje dat ik niet ken op zijn kamer en ik hoor verdachte geluiden.
Wordt broer zus relatie niet veel beter op.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klop op de deur en vraag of ze aan het neuken zijn [ afbeelding ]
Ik vraag het m wel als dat meisje weg is, ook zo lullig voor haar anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of naar binnen stormen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens gekraak en gekreun van mn ouders
Dood aan gipswandjes
wordt ze hard vanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vraag het m wel als dat meisje weg is, ook zo lullig voor haar anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef n8n het volgende:
[..]
wordt ze hard vanMaar het is toch de bedoeling dat haar broertje hard wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oh bah getsie jakkiequote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens gekraak en gekreun van mn ouders
Dood aan gipswandjes
NEE BAH GATVER MET KLIPS NATUURLIJK VIESPEUK!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij wil ook met je broertje dingen doen???
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij wil ook met je broertje dingen doen???
weer fout opgevatquote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar het is toch de bedoeling dat haar broertje hard wordt?
Oké..nieuw plan: Pak een stoel en ga voor z'n deur zitten met een een leeg glas ofzo vieze grijns op je gezichtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vraag het m wel als dat meisje weg is, ook zo lullig voor haar anders.
wat houdt je tegen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NEE BAH GATVER MET KLIPS NATUURLIJK VIESPEUK!
Hahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..nieuw plan: Pak een stoel en ga voor z'n deur zitten met een een leeg glas ofzo vieze grijns op je gezicht [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NEE BAH GATVER MET KLIPS NATUURLIJK VIESPEUK!
Nietquote:
geile familie heb jijquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nietmaar
en
![]()
Ik heb mn zus betrapt bij haar ontmaagding![]()
Ging volledig perongeluk hoor, ik wist niet eens dat ze een vriendje had ofzo, of dat er een jongen bij haar op de kamer was. Ik was mn kamer aan het opruimen en kwam iets van mn zus tegen dus breng het naar haar kamer, zie ik haar bezig met een jongen
Ook fijn wel datquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nietmaar
en
![]()
Ging volledig perongeluk hoor, ik wist niet eens dat ze een vriendje had ofzo, of dat er een jongen bij haar op de kamer was. Ik was mn kamer aan het opruimen en kwam iets van mn zus tegen dus breng het naar haar kamer, zie ik haar bezig met een jongen
Dat moet leuk geweest zijn 's avonds aan de keukentafelquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nietmaar
en
![]()
Nouja, niet zo heel ver eigenlijkquote:
Het houdt je scherpquote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook fijn wel datmijn broertje is gelukkig nog nooit binnen gelopen. Bij klips komen ze helaas zo maar binnen lopen altijd, hoe vaak we daar wel niet snel onder een deken moeten springen altijd
Maakt het alleen niet veel leuker als je steeds op moet letten of je niemand aan hoort komenquote:
ik lag een keer wijdbeens knockout op bed in mn blote reet terwijl mn ex aan t douchen was komt dr broertje binnenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook fijn wel datmijn broertje is gelukkig nog nooit binnen gelopen. Bij klips komen ze helaas zo maar binnen lopen altijd, hoe vaak we daar wel niet snel onder een deken moeten springen altijd
Hahaha, enigquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef n8n het volgende:
[..]
ik lag een keer wijdbeens knockout op bed in mn blote reet terwijl mn ex aan t douchen was komt dr broertje binnen
gewoon schijt hebben dan leren ze het vanzelfquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maakt het alleen niet veel leuker als je steeds op moet letten of je niemand aan hoort komen
hij staarde een beetje eng kwijl erbij allesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, enigdat broertje is nog nooit zo erg geschrokken?
Gewoon keihard doorneuken en degene die binnen komt lopen recht in de ogen aankijken..dan leren die ouders vanzelf wel te kloppenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maakt het alleen niet veel leuker als je steeds op moet letten of je niemand aan hoort komen
Ja dat is waar, z'n zusje heeft het ook wel door ondertussen dat ze niet zo maar binnen moet komen geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef n8n het volgende:
[..]
gewoon schijt hebben dan leren ze het vanzelf
Ja maar, als z'n moeder binnen komt, is mijn eerste reflex toch echt wegduiken onder een dekenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon keihard doorneuken en degene die binnen komt lopen recht in de ogen aankijken..dan leren die ouders vanzelf wel te kloppen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon keihard doorneuken en degene die binnen komt lopen recht in de ogen aankijken..dan leren die ouders vanzelf wel te kloppen [ afbeelding ]
wel handig als ze net handdoeken komt brengenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat is waar, z'n zusje heeft het ook wel door ondertussen dat ze niet zo maar binnen moet komen geloof ik(gipsmuurtjes, kamer van zusje naast kamer van klips). Maar z'n moeder wil het nog niet helemaal snappen...
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
Vooral omdat z'n moeder dan gniffelend sorry roepend weer wegloopt waarschijnlijk, en we heel de week verder met een grote grijns aangekeken worden dan
gewoon teruggrijnzen, deed ik ook toen we het op de keukentafel deden waar we de volgende ochtend met haar hele familie ontbetenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
Vooral omdat z'n moeder dan gniffelend sorry roepend weer wegloopt waarschijnlijk, en we heel de week verder met een grote grijns aangekeken worden dan
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef n8n het volgende:
[..]
gewoon teruggrijnzen, deed ik ook toen we het op de keukentafel deden waar we de volgende ochtend met haar hele familie ontbeten
toffe moeder wel
Hahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef n8n het volgende:
[..]
gewoon teruggrijnzen, deed ik ook toen we het op de keukentafel deden waar we de volgende ochtend met haar hele familie ontbeten
Oh. Auw.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
De kamer binnenlopen en dan je vriendin met iemand anders zien liggen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
De kamer binnenlopen en dan je vriendin met iemand anders zien liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |