Woah, dat wist ik niet!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
80% van de volwassenen heeft ooit Pfeiffer gehad.![]()
Wel klote dat er (weer) niks is uitgekomen. Hebben ze eventueel ook al gekeken naar Lyme, daar hoor je ook vaak verhalen over dat het (te) laat is gediagnosticeerd.
Zelfs niet een vingertje bij haarklip?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, zo holbewoner
Nee vriend, daar doe ik niet aan.
ikquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
wie wil er samen met mij een beetje gay zijn?
Zegt ze dat giechelend? Dat wordt seksquote:
Die onderste heeft zelfde haarstylo als ikquote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest denken aan jou toen ik dit zag.
[ afbeelding ]
Geen vingerkootjequote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zelfs niet een vingertje bij haarklip?
Ik ben half gayquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
Weet ik nietquote:
Het was een berichtjequote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zegt ze dat giechelend? Dat wordt seks
Wat.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik wou mijzelf de eerste paar weken ook niet aanstellenSerieus, je had me op school moeten zien
_!
Tevens krijg ik pas 2 weken na de MRI scan de uitslag
Ik wacht eerst de foto's afquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
En dat uitdrukking op zn'n gezicht..en dat baardje en alles. Ik zou er geld voor vragen als ik jou was.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die onderste heeft zelfde haarstylo als ik![]()
![]()
Dat doe ik al met klinkerquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef FreezePop het volgende:
Welke vrouw hier wil met mij haar lesbische drang ontdekken?
Ik ben in 2 weken tijd op school iets van 4-5 keer in slaap gevallenquote:
Ik welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef FreezePop het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef FreezePop het volgende:
Volgens Merck Manual hebben 50% van de kinderen tot 5 jaar de ziekte al doorgemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Woah, dat wist ik niet!
Meerdere bloedprikken gehad, elke keer niks gevondenWas wel telkens een algemeen onderzoek, niet naar iets speciaals.
hihi die Beach toch, altijd grappigquote:Op maandag 16 mei 2011 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo. Na 35 jaar getrouwd te zijn geweest wil ik eens mijn andere kanten ontdekken.
kusjes Ria
Omg, dat heb ik nog nooit gehad. Dat is wel vervelend ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik ben in 2 weken tijd op school iets van 4-5 keer in slaap gevallen![]()
Is goedAls je wel wat overlaat voor mij
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo. Na 35 jaar getrouwd te zijn geweest wil ik eens mijn andere kanten ontdekken.
kusjes Ria
Jij mag Haarklip, voor een keertjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens Merck Manual hebben 50% van de kinderen tot 5 jaar de ziekte al doorgemaakt.
Het kutte is dat ik echt met van die klootzakken in klas zitquote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, dat heb ik nog nooit gehad. Dat is wel vervelend ja.
Hihi, oké.
Inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
Wat veel fokstelletjes/dingessen eigenlijk
Jij en Haarklipsss.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
Wat veel fokstelletjes/dingessen eigenlijk
Om maar niet te spreken over de vele fok-eenkeerseksgehadstelletjes.quote:
Pizza nog wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En Sharr en (ik weet zijn naam niet meer)?
Oh dat is echt iets ja ja ja?quote:
Ja man, hete indie seks alles.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat is echt iets ja ja ja?ik vond die foto keilief.
Lucht rijmt op Zucht.quote:
Lekker is dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik echt met van die klootzakken in klas zitIneens een beker water in je gezicht
Woon je ver van Leiden vandaan?
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man, hete indie seks alles.
[..]
Lucht rijmt op Zucht.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat is echt iets ja ja ja?ik vond die foto keilief.
Hahaquote:
De leraar zei dat ze het moesten doenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Veenendaal, dat is wel ver weg ja, volgens mij.
mag ik jou plukken van FOK! ?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
Verliefde mensen alles
Sorry voor de niet verliefde mensenPluk er een van fok, doe het met elkaar, altijd wel een oplossing te vinden
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
Verliefde mensen alles
Sorry voor de niet verliefde mensenPluk er een van fok, doe het met elkaar, altijd wel een oplossing te vinden
![]()
Is goedquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
kan daar nog een kwartet van worden gemaakt?
gniffel.gifquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
Verliefde mensen alles
![]()
LOLWATquote:
Ohquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
He watwat? Ik deedom je opmerking over de foto
Kom met die antwoorden danquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
He watwat? Ik deedom je opmerking over de foto
Niet om lachen, dat zou zo mijn kat kunnen zijnquote:
Kutleraar heb je dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
De leraar zei dat ze het moesten doen
Hmm, dat is wel redelijk ver weg jaMaar voor FOK!kers heb je het over toch? [ afbeelding ]
We zijn geen stelletje.quote:
als ik een blikje euroshopper cola voor je koop, wil je dan met me naar bed?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben alleen gay als ik gratis drinken kan krijgen :$:$:$
Wel een toffe kerelquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kutleraar heb je dan.
[..]
We zijn geen stelletje.
Wel fuckbuddies?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kutleraar heb je dan.
[..]
We zijn geen stelletje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel fuckbuddies?![]()
Ok ik stop wel
![]()
Lieve appeltje.
Hij heeft bij relaties: Vrouwen, zoveel mogelijk staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wel een toffe kerelAlleen een klootzak zo nu en dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi zo lief
Ik heb het over mijn leraar, niet over I_W, die ken ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft bij relaties: Vrouwen, zoveel mogelijk staan.De slet!
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
oke, laatsteBahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi zo lief
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Kusjes hoor, Klinker.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel fuckbuddies?![]()
Ok ik stop wel
![]()
Lieve appeltje.
Dat zou ik zo kunnen zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
Vriendin van mij vandaag: ja, er is een jongen, die ken ik al heel lang, en die komt dinsdag langs. Maar ik ben niet verliefd op m ofzo, dat niet. Maar ik wil wel zoenen, want dat is gewoon leuk. Maar ik denk dat hij meer wil. En ik weet niet of ik dat wel wil. Maar dan wil ik dat waarschijnlijk wel. Oh grutjes.![]()
![]()
OHquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn leraar, niet over I_W, die ken ik niet
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
oke, laatsteOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi zo lief
Omdat peer.
vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
Vriendin van mij vandaag: ja, er is een jongen, die ken ik al heel lang, en die komt dinsdag langs. Maar ik ben niet verliefd op m ofzo, dat niet. Maar ik wil wel zoenen, want dat is gewoon leuk. Maar ik denk dat hij meer wil. En ik weet niet of ik dat wel wil. Maar dan wil ik dat waarschijnlijk wel. Oh grutjes.![]()
![]()
De slet!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft bij relaties: Vrouwen, zoveel mogelijk staan.De slet!
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Dat vond ik zelfs:quote:
Ahjoh, gebruik van maken en hem dan eerst dumpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stiekem ben je me aan het playen enzo.
Heul niet stiekem, anders stond dat niet in mijn foboquote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Goed dat je het zelf in ziet ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
AWH, dat is vet zielig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent me publiekelijk aan het playen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heul niet stiekem, anders stond dat niet in mijn fobo
Achteraan aansluiten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na het zien van deze auto wil ik duidelijk maken dat ik seksueel tot je ben aangetrokken.
Sinds vandaag jaquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na het zien van deze auto wil ik duidelijk maken dat ik seksueel tot je ben aangetrokken.
Nee ik kan mijn fobo niet bewerken he.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent me publiekelijk aan het playen?
Faalhaas.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee ik kan mijn fobo niet bewerken he.
Dit ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
Strakke bak zeker![]()
maar dat zei ik net ook al op Facebook een paar minuten geleden ja
JAN! KIJK DIT DAN!quote:
ooowww jeejquote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JAN! KIJK DIT DAN!![]()
Ik voel me ook een beetje bedrogen nu.
SHIT POSTTE IK DIT?!??!?!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JAN! KIJK DIT DAN!![]()
Ik voel me ook een beetje bedrogen nu.
Het was Kriebelbotsing die dat postte. Jan gelooft je toch wel.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn auto eist alle meisjes en jongens op, forever alone
quote:
Daar was ik ook bij :$:$:$:$quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
Strakke bak zeker![]()
maar dat zei ik net ook al op Facebook een paar minuten geleden ja
Ohja, zie je wel. Helemaal in de war alles.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Het was Kriebelbotsing die dat postte. Jan gelooft je toch wel.
Is de uitlaat geschikt voor penetratie?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn auto eist alle meisjes en jongens op, forever alone
Nee, Patje sowiesoquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ze bedoelde, dikke auto, wanneer gaan we daten dan?
Oprotten jij, patje is van mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is de bekleding net zo zacht als ze zeggen dat zijn haren zijn?
Ik heb er 2 dus weet nietquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neem jij hem van achteren. Dan is de voorkant voor mij.
Maar hij weet het nu dus kan hij zich geestelijk voorbereiden. Dat is heel aardig.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
Maar, worden hier plannen gemaakt voor een groepsverkrachting van patje? Dat vind ik wat naar van jullie
Dit vat ik op als een ja.quote:
Nee hoor, Patje vindt het ook leuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
Maar, worden hier plannen gemaakt voor een groepsverkrachting van patje? Dat vind ik wat naar van jullie
Ik sluit hem op in mijn SM kelder alles.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
Goede hosselpoging.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
Patje? Schuilen op mijn bank? Wil ik alleen je auto een dagje lenen.
Die auto zit zo lekker dat ik zelf kan rusten en rijden hahaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef Gridlok het volgende:
Over 2 weken rijd ik er wel weer in terug uit Deventer, kun jij rusten haha
hihi ik spuit onze renault twingo zwart, hij ziet het verschil vast nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stiekem omruilen, niemand die het merkt.
Neuh, ze lijken best veel op elkaarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stiekem omruilen, niemand die het merkt.
Goed plan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hihi ik spuit onze renault twingo zwart, hij ziet het verschil vast niet
Wat heb je met je auto gedaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, ze lijken best veel op elkaarMoet ik even mijn autootje zwart spuiten, komt helemaal goed.
Misschien dat ie wel merkt dat als ie harder dan 110 gaat, heel z'n auto opeens begint te schudden en trillen
rammelende auto's op de snelwegquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, ze lijken best veel op elkaarMoet ik even mijn autootje zwart spuiten, komt helemaal goed.
Misschien dat ie wel merkt dat als ie harder dan 110 gaat, heel z'n auto opeens begint te schudden en trillen
*klikt op vind ik leuk*quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee dan heb je voor de rest van je leven een piemel die in je buik gekropen is door mijn lelijkheid.quote:
Nietsquote:
Wat lief.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nietshij kan gewoon niet zo heel hard. De teller gaat ook maar tot 160
hij kan wel 130 ofzo hoor, maar vanaf 120 trilt ie zo erg dat je niets meer ziet in je spiegel
. Gewoon heel klein raceautootje...
Het was maar een grapje tochquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nietshij kan gewoon niet zo heel hard. De teller gaat ook maar tot 160
hij kan wel 130 ofzo hoor, maar vanaf 120 trilt ie zo erg dat je niets meer ziet in je spiegel
. Gewoon heel klein raceautootje...
quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan heb je voor de rest van je leven een piemel die in je buik gekropen is door mijn lelijkheid.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb het idee dat jullie mijn auto belachelijk makenik zal jullie wel krijgen, als er ooit een meet komt, rijd ik over jullie allemaal heen.
quote:
Ik maak jouw auto toch niet belachelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb het idee dat jullie mijn auto belachelijk makenik zal jullie wel krijgen, als er ooit een meet komt, rijd ik over jullie allemaal heen.
Och de meerderheid hier heeft geeneens een auto.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
Nee jij nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik maak jouw auto toch niet belachelijk.
Wat heb je gezegd?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb Jan verdrietig gemaakt alles.
valt wel mee hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahw, maar Jan weet toch best dat jij hem de allerliefste vindt en niet patjequote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga olvarit potjes halen voor de buurvrouw, heeft zij eten voor dr kids en ik maak kans om fiat 500 te winnenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Och de meerderheid hier heeft geeneens een auto.
WAT! Je posts zijn gewoon geniaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee jij niet
Klinker vooralnaar meisje
Dat van net, met patje enzo.quote:
olvarit aan je kind gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga olvarit potjes halen voor de buurvrouw, heeft zij eten voor dr kids en ik maak kans om fiat 500 te winnen
Hahaha, dat wilde ik ook doen, alleen ken ik niemand met kinderen die olvarit eten. Ik dacht er overna om het maar gewoon te kopen alleen dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga olvarit potjes halen voor de buurvrouw, heeft zij eten voor dr kids en ik maak kans om fiat 500 te winnen
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahw, maar Jan weet toch best dat jij hem de allerliefste vindt en niet patje
Oh, oke, misverstand alles, kusje op, zand erover?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT! Je posts zijn gewoon geniaal.
[..]
Dat van net, met patje enzo.
Ja nou, hoe kom ik anders aan mijn fiat 500quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
olvarit aan je kind geven![]()
kinderen sowieso![]()
Ik overweeg het wel echt serieusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, dat wilde ik ook doen, alleen ken ik niemand met kinderen die olvarit eten. Ik dacht er overna om het maar gewoon te kopen alleen dan.
Mag ik een zandkasteel maken?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, oke, misverstand alles, kusje op, zand erover?
Ja, ik ook, ik wil die fiatquote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou, hoe kom ik anders aan mijn fiat 500
[..]
Ik overweeg het wel echt serieus
Ga liever elke dag het geld voor een potje olvarit sparen, dan kun je uiteindelijk een auto kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou, hoe kom ik anders aan mijn fiat 500
[..]
Ik overweeg het wel echt serieus
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die fruithapjes ja :0~quote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik wil die fiatDie fruithapjes zijn nog best te eten trouwens. Hmmm...
Ook oplossing maar ik kom er even goed niet gauw op die manierquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga liever elke dag het geld voor een potje olvarit sparen, dan kun je uiteindelijk een auto kopen
Dankje kom wel patsen met mijn wagen als ik hem hebquote:
Ja heb je je rijbewijs al?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die fruithapjes ja :0~
[..]
Ook oplossing maar ik kom er even goed niet gauw op die manier
[..]
Dankje kom wel patsen met mijn wagen als ik hem heb
Kan je de marathon rijden ipv lopenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die fruithapjes ja :0~
[..]
Ook oplossing maar ik kom er even goed niet gauw op die manier
[..]
Dankje kom wel patsen met mijn wagen als ik hem heb
Tegen de tijd dat je je fiat bij elkaar gespaard hebt, heb je dat rijbewijs ookquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je je fiat bij elkaar gespaard hebt, heb je dat rijbewijs ook
No problemquote:
Goed bezig wel!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
No problem![]()
Ik verlaat jullie, ik ga een slaapverwekkende film kijken. Slaapverwekkend omdat mijn halve klas hem ook gezien heeft en ook in slaap vielEn is verplicht voor school 14.gif
doei Flipsjebipsjequote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
No problem![]()
Ik verlaat jullie, ik ga een slaapverwekkende film kijken. Slaapverwekkend omdat mijn halve klas hem ook gezien heeft en ook in slaap vielEn is verplicht voor school 14.gif
Welke film ?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
No problem![]()
wat nu?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6 minuten stilte voor de kindjes in afrika.
Msn geregeld van een meisje die ik een maand geleden sprak op een feestje.quote:
Oh, tofquote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Msn geregeld van een meisje die ik een maand geleden sprak op een feestje.
Hosselaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
Held.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
iedereen schijnt het te te doen, dus hierbij mijn complimenten!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vergeet merel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Beach het volgende:
Ja ik moet iets he. Sharr, Appeltje, Klinkie en Bloemie zijn al bezet.
Heeft ze ook nog een leuke vriendin?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Beach het volgende:
Ja ik moet iets he. Sharr, Appeltje, Klinkie en Bloemie zijn al bezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet. Als dat zo is, laat ik het horen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog een leuke vriendin? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik doe lekker maar 3 vakken dit jaar8 jaar over havo doen, das best.. langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als dat zo is, laat ik het horen.
Dan leen je Patje z'n auto en de buit is dan binnen
Examen ging volgens mij wel redelijk, samenvatting niet echt geweldig maar de tekstverklaring was echt ontzettend simpel (iets van 25/29 punten)quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Draallll hoe ging je examen en hoe gaat het leren?
Ahh, dan zit je wel goed! Netjesquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Examen ging volgens mij wel redelijk, samenvatting niet echt geweldig maar de tekstverklaring was echt ontzettend simpel (iets van 25/29 punten)
Leren gaat wat minder
quote:
Ik quote:quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Huilen? Nee het was eerder het uitlachen van jullie kansloze mensenHet soort dat niet zonder FOK! kan en zich zo goed als elke avond achter een computer/laptop begeeft omdat het geen sociaal leven heeft dat verder reikt dat het internet
!!
Klinkerbotsing: je bent een cyberslet en ik hoop voor je dat je ouders er nooit achter komen.
JanPiraat: je bent een zielig ventje, bijna te triest voor woorden
En voor de rest wil ik geen moeite meer doen, FOK! is voor mij einde oefening.
Ik betaal haar wel gewoonquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als dat zo is, laat ik het horen.
Dan leen je Patje z'n auto en de buit is dan binnen
Ze kreeg een leven ofzo, en ze vond de sfeer hier minder leuk de laatste tijdquote:
Scheikunde, zal niet al te moeilijk worden denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh, dan zit je wel goed! Netjes
Wat heb je morgen?
quote:
niet omdat ik dom ben ofzo die school is één puinhoop en heeft me de 1e 3 jaar een beetje in mn eigen sop laten gaarkoken, ik deed eerst ook VWO, nog 2 certificaten op gehaald ookquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
8 jaar over havo doen, das best.. lang![]()
![]()
![]()
Ik haat Jan tenminste met reden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij haat Jan gewoon zonder reden wtf.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, hij haat jan omdat hij een relatie met jou heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij haat jan omdat hij een relatie met jou heeft
Vertel het eens.quote:
Mja opeens allemaal, is me nog steeds niet duidelijk eigenlijk wat er aan de hand wasquote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
Ik haat Jan helemaal niet
maar, wat een dramatopic zeg, heb ik weer gemist.
Zonder reden iemand haten gaat niet. Voor ons zal die reden misschien alleen nooit duidelijk worden. Zo zijn er ook hier veel mensen die hem haten waarvan de reden mij nooit duidelijk was.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij haat jan omdat hij een relatie met jou heeft
Mijn reden was simpel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonder reden iemand haten gaat niet. Voor ons zal die reden misschien alleen nooit duidelijk worden. Zo zijn er ook hier veel mensen die hem haten waarvan de reden mij nooit duidelijk was.
Iedereen ongesteld misschienquote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel het eens.
Oh PI.
Nvm.
[..]
Mja opeens allemaal, is me nog steeds niet duidelijk eigenlijk wat er aan de hand was![]()
Ik haat hem niet. Het was alleen grappig soms hoe hij reageerde.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonder reden iemand haten gaat niet. Voor ons zal die reden misschien alleen nooit duidelijk worden. Zo zijn er ook hier veel mensen die hem haten waarvan de reden mij nooit duidelijk was.
Dat kan best..maar ik weet die reden niet, dus is het mij nog altijd niet duidelijkquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan best..maar ik weet die reden niet, dus is het mij nog altijd niet duidelijk [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haatte hem ook niet echt hoor, ik irriteerde me gewoon mateloos aan hem.
gniffelquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haatte hem ook niet echt hoor, ik irriteerde me gewoon mateloos aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |