Zoals ik net al zei; ik irriteerde me mateloos aan z'n gedrag en z'n macho houding alles.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
En zoals verwacht ontkent nu iedereen dat hij hem haatte [ afbeelding ]
Dat is waar, maar de haat even onder je bed stoppen ofzo dan, liefde is veel leukerquote:
Waarschijnlijk omdat ik nergens heb gezegd dat ik hem haatquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
En zoals verwacht ontkent nu iedereen dat hij hem haatte [ afbeelding ]
Wat heb je gebruikt?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef JanPiraat het volgende:
Hou ik nu zo van haat of haat ik van houden![]()
![]()
Ja jij ging douchen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Ik mocht geen fipo in mijn eigen topic maken
je houd ervan om van haat te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef JanPiraat het volgende:
Hou ik nu zo van haat of haat ik van houden![]()
![]()
Ohja, dat is waar.quote:
Dit is dan ook alleen voor de mensen die zich aangesproken voelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik nergens heb gezegd dat ik hem haat
Hey niet zo tegen Jan he.quote:
Douchsequote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar.
Dag liefjenstot strakjes
Ik voel me altijd aangesproken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is dan ook alleen voor de mensen die zich aangesproken voelen
Bloempje, heb jij een masker op......quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
Liefjens, ik ga even douchen en maskertjes op mijn hoofd smeren alles, dan ben ik weer prachtig mooi
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef HappyBob het volgende:
Ik kom bijna nooit op de frontpage..nu kijk ik daar net dus even en scroll ik naar beneden (geen idee waarom eigenlijk) en zie ik daar opeens mijn neef staan tussen de mensen die Fok! 'liken' op facebookMijn neef is een fokker
IK KEN EEN FOKKER IRL!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef HappyBob het volgende:
Ik kom bijna nooit op de frontpage..nu kijk ik daar net dus even en scroll ik naar beneden (geen idee waarom eigenlijk) en zie ik daar opeens mijn neef staan tussen de mensen die Fok! 'liken' op facebookMijn neef is een fokker
IK KEN EEN FOKKER IRL!!
quote:
Nee, joh. Ik zat dat het licht aan was. En de deur op slot was. Gelukkig zeg, wat een trauma was dat geweestquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En jij kwam nietsvermoedend binnenlopen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik zat dat het licht aan was. En de deur op slot was. Gelukkig zeg, wat een trauma was dat geweest
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe je vader eruit zietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik zat dat het licht aan was. En de deur op slot was. Gelukkig zeg, wat een trauma was dat geweest
Droog hem goed af.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik hoor m uit de badkamer komen, mooi
Toedeloeee
SNEL GA KIJKENquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik hoor m uit de badkamer komen, mooi
Toedeloeee
mag ik eens bij jou kijken als je naakt de badkamer uitloopt?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SNEL GA KIJKENMISSCHIEN LOOPT HIJ NAAKT DE BADKAMER UIT
Kijken = kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
mag ik eens bij jou kijken als je naakt de badkamer uitloopt?
Was je weg?quote:
kwam ik nog tegen,quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)est/hoegaybenjij.xml
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik had hetzelfde. Zullen we samen onze vrouwelijke kant verder ontdekken?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef n8n het volgende:
[..]
kwam ik nog tegen,
Type Edwin/Laura: Een beetje gay
Volgens mij ben jij er nog niet helemaal uit. Je snoept van twee walletjes! Je hebt de vrouwelijke trekjes van een homo, maar de ballen van een echte vent. Is bi worden misschien een optie?
hihiquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Zullen we samen onze vrouwelijke kant verder ontdekken?
die had ik ook, maar de vragen zijn dan ook beperkt, ik zou geen van de CD's ooit opzetten, en heb geen favoriet GTST personage omdat ik er nooit naar kijkquote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef n8n het volgende:
[..]
kwam ik nog tegen,
Type Edwin/Laura: Een beetje gay
Volgens mij ben jij er nog niet helemaal uit. Je snoept van twee walletjes! Je hebt de vrouwelijke trekjes van een homo, maar de ballen van een echte vent. Is bi worden misschien een optie?
hé ik ook misschien met zn 3en?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Zullen we samen onze vrouwelijke kant verder ontdekken?
jij was toch die met de gigantische hoeveelheid schoenen, die make up-tips geeft aan vriendinnen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef n8n het volgende:
ik denk dat ik door de schoenenvraag door de mand viel
nja gigantisch, heb nog wel een paar of 5 in gedachten die ik graag aan de collectie toevoegquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
jij was toch die met de gigantische hoeveelheid schoenen, die make up-tips geeft aan vriendinnen?
Jan met zn verhalenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat is er grappig? zou je dat misschien met ons willen delen?
Daar zit nu een maskertje op, dus is niet zo mooiquote:
Klinks.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik zal je volgende keer nog een keer gedag zeggen ja.
quote:
Dan nog maar even wachtenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar zit nu een maskertje op, dus is niet zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |