SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpeningspostNoot noot.
Volgens mij was het dit keer de normale lange versie.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zingen ze het goed mee, of verkrachten ze het weer?
Oke nicequote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij was het dit keer de normale lange versie.
Tenenkrommend ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke nice.Zolang ze maar niet versnellen en YNWA 2x achter elkaar heel snel zingen
Ja dat vind ik ook altijd zoiets. De normale versie is het mooist.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke nice.Zolang ze maar niet versnellen en YNWA 2x achter elkaar heel snel zingen
quote:
Omdat die hooligans niet geïnteresseerd zijn in het Nederlands Elftal de criminelen van vak 410 zitten echt niet te hossen op een plein als Oranje iets te vieren heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef kastanova het volgende:
Whehehehe... Ajax-"supporters" die hun eigen spelersbus aan hebben gevallen.
En uiteraarrrrrd zal nu het "slechts enkele rotte appelen"-riedeltje weer afgedraaid worden door de Ajacieden, maar het blijft toch opvallend dat bij de massale volksfeesten dergelijke dingen simpelweg niet voorkomen.
En mócht iemand het in zijn kop krijgen, dan wordt ie gecorrigeerd door de mensen om zich heen; en zo hoort het ook.
Alsof er veel hooligans in 410 te vinden zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die hooligans niet geïnteresseerd zijn in het Nederlands Elftal de criminelen van vak 410 zitten echt niet te hossen op een plein als Oranje iets te vieren heeft.
Ik doelde in dit geval op de volksfeesten in Enschede.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die hooligans niet geïnteresseerd zijn in het Nederlands Elftal de criminelen van vak 410 zitten echt niet te hossen op een plein als Oranje iets te vieren heeft.
Je trekt kleine opstootjes gelijk aan het bekogelen van je eigen spelersbus?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef 16meter het volgende:
De volksfeesten in Enschede, die met de opstootjes? Dat feest waar misschien een 3e van het aantal mensen in Amsterdam op de been was?
Waar heb jij gezien/gelezen dan dat de spelersbus is aangevallen/bekogeld?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef kastanova het volgende:
Je trekt kleine opstootjes gelijk aan het bekogelen van je eigen spelersbus?.
quote:
Nergens. Die rare mensen van het 8-uur journaal kwamen er mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waar heb jij gezien/gelezen dan dat de spelersbus is aangevallen/bekogeld?
Nou precies, ze willen al dan niet zelfgemaakte beelden nog wel eens verkeerd interpreteren. Daar zijn genoeg voorbeelden van.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nergens. Die rare mensen van het 8-uur journaal kwamen er mee.
Maar ach, dat zegt natuurlijk helemaal niets, dat is zo'n roddelprogramma zonder goede bronnen enzo.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was Enschede rond een uur of 19:00, hoe waren jullie feesten vanmiddag/vanavond?
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wij hadden die van ons gisteren al
Eerste week met de j.c. schaal hadden we ook een leuk feestje..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.
Vandaag deden we het nog eens dunnetjes over.
En vorige week hadden we trouwens ook al zo'n feestje.
Samen met Adje van den berg, ik wil daar ook nog wel een filmpje van zien!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Breekfast het volgende:
Had Munsterman nu working on a dream gespeeld op zijn gitaar?![]()
Iemand filmpje?
Dat gejammer hier?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Deze wedstrijdjes worden een beetje saai in de herhaling
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125537quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Breekfast het volgende:
Had Munsterman nu working on a dream gespeeld op zijn gitaar?![]()
Iemand filmpje?
quote:
Cheersquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk nog liever naar een herhaling van Ajax - Twente
Bedankt!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125537
Alsjeblieftquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Oale wief
Hoal em stief
Vertel er eens iets meer overquote:
Weet iemand de oorsprong hiervan?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Oale wief
Hoal em stief
Kap eens met dat vergelijken met Ajax. Dit is het FC Twente topic, niks meer niks minder.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.
Dat vind ik nou juist typerend voor het verschil tussen Ajax en Twente. Ajax is geen club waarbij de supporters bij een tweede plek een aantal dagen gaan feesten, omdat ze trots zijn op de spelers. Gisteren was het simpelweg een gekkenhuis in Amsterdam en dat was denk ik op geen manier te vergelijken qua vreugde met de viering die Twente nu heeft gehouden uit 'trots-zijn-overwegingen'.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten toch? Denk niet dat hij naar een gelijkwaardige club zal gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Janssen wil dus graag weg. Stel dat Ajax hem haalt, wat zouden de emoties bij de tukkers zijn?
Als hij naar amsterdam gaat dan hebben ze te veel voor hem betaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Janssen wil dus graag weg. Stel dat Ajax hem haalt, wat zouden de emoties bij de tukkers zijn?
Het harde spel daar past zeker bij hem, maar als die snor-verhalen (heimwee) ook maar een beetje kloppen lijkt dat mij een onmogelijkheid.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten toch? Denk niet dat hij naar een gelijkwaardige club zal gaan.
Zoals ik in het Ajax topic ook zei, hij wil graag naar 't buitenland dus ik zie 'm naar Engeland gaan. Lekker "hard" voetbal. Dat past wel bij Theo.
Hij wil zelf. Dus dan lijkt me het wel mee te vallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Het harde spel daar past zeker bij hem, maar als die snor-verhalen (heimwee) ook maar een beetje kloppen lijkt dat mij een onmogelijkheid.
Dat tukkers voor elk wissewasje feesten ook al hebben ze niks bereikt, heeft weinig te maken met trots op de spelers en vooral zin in feest en zuipen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist typerend voor het verschil tussen Ajax en Twente. Ajax is geen club waarbij de supporters bij een tweede plek een aantal dagen gaan feesten, omdat ze trots zijn op de spelers. Gisteren was het simpelweg een gekkenhuis in Amsterdam en dat was denk ik op geen manier te vergelijken qua vreugde met de viering die Twente nu heeft gehouden uit 'trots-zijn-overwegingen'.
Noem 's een club waar je hem wel ziet spelen, Stoke, Sunderland of toch hoger? En zou je hem dan nog blijven volgen of is de binding daarvoor te klein (kan ik me best voorstellen gezien zijn toon)?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij wil zelf. Dus dan lijkt me het wel mee te vallen.
Niet zo huilen, je mede tukkers lokken het min of meer uit met dat geneuzel over feesten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef TwenteFC het volgende:
Kunnen de onsportieve kut Ajacieden dit topic verlaten?
Waar zijn die moderators als je ze nodig hebt..
Theo heeft zelf gezegd dat hij nooit naar Ajax zal gaan omdat hij dit geen stap hogerop vindt, dus is dit niet aan de ordequote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Discussie is al gevoerd, discussie is ook al gedeeltelijk verwijderd door moderatoren dus kap er nou eens mee. Als je niet normaal kan praten over Twente ga dan je ergens anders vervelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je mede tukkers lokken het min of meer uit met dat geneuzel over feesten.
Ga je nou serieus tegen mij bitchen? Ik heb geen woord gerept over die feestenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Discussie is al gevoerd, discussie is ook al gedeeltelijk verwijderd door moderatoren dus kap er nou eens mee. Als je niet normaal kan praten over Twente ga dan je ergens anders vervelen.
Niet alleen tegen jou, maar jij bent nu degene die het vuur weer aanwakkert. Laat toch hangen. Jullie hebben een mooi feest gehad, wij hebben een mooi feest gehad, volgend jaar kunnen we weer zeiken, klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nou serieus tegen mij bitchen? Ik heb geen woord gerept over die feestenmen blijft erover doorgaan omdat de twente troll Posts blijven staan.
Ik wakker niks aan. Lees eens terug zou ik zeggen, en dan met name op welke reactie ik reageer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Niet alleen tegen jou, maar jij bent nu degene die het vuur weer aanwakkert. Laat toch hangen. Jullie hebben een mooi feest gehad, wij hebben een mooi feest gehad, volgend jaar kunnen we weer zeiken, klaar.
Oke, dan is het goed. Kusje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Jij reageert dat Twente supporters (of alleen TwenteFC) niet moeten huilen, daar krijg je dus ook weer een reactie op en zo gaat het weer verder. En ja, nu reageer ik erop. Ik ben gewoon zat van dit gezeik.En dat is helemaal niet alleen op jou, dat is op alle idioten die over en weer door blijven gaan.
Ja middenklasse daarzo. Komt hij denk ik wel tot zijn recht. Volgen zal ik hem niet doen. Als er een wedstrijd is en ik zal 'm kunnen kijken als ik eraan zou denken zou ik dat misschien doen. Maar volg andere spelers ook niet van Twente. Twente meestal wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Noem 's een club waar je hem wel ziet spelen, Stoke, Sunderland of toch hoger? En zou je hem dan nog blijven volgen of is de binding daarvoor te klein (kan ik me best voorstellen gezien zijn toon)?
quote:
Ik denk ook niet dat hij naar Ajax gaat, die geruchten slaan nergens op. Alhoewel het nu misschien wel allemaal verandert is omdat ie beetje boos is op Twente. Maar goed, het lijkt me inderdaad een beetje nutteloos voor hem om nog binnen nederland van club te veranderen. Tenzij vitesse hem wil, want die winnen binnenkort de CLquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Theo heeft zelf gezegd dat hij nooit naar Ajax zal gaan omdat hij dit geen stap hogerop vindt, dus is dit niet aan de orde
[..]
Discussie is al gevoerd, discussie is ook al gedeeltelijk verwijderd door moderatoren dus kap er nou eens mee. Als je niet normaal kan praten over Twente ga dan je ergens anders vervelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]inclusief spelfout voor authenticiteit
![]()
quote:
Ik zou het inderdaad ook klote vinden als Theo naar Ajax gaat. Gewoon naar een club als newcastle of zo met Krul, is iedereen blij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:48 schreef DaDude1987 het volgende:
Kut man, zou echt klote zijn als Theo naar Ajax gaat, gun hem een betere en symphatiekere club!
Weer samen met Tioté op het middenveldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad ook klote vinden als Theo naar Ajax gaat. Gewoon naar een club als newcastle of zo met Krul, is iedereen blij.
Waarom zou hij dat doen? Kan hij net zo goed bij FC Twente blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:48 schreef DaDude1987 het volgende:
Kut man, zou echt klote zijn als Theo naar Ajax gaat, gun hem een betere en symphatiekere club!
Geld? CL?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:18 schreef June. het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Kan hij net zo goed bij FC Twente blijven.
Ga eens naar je eigen clubtopic i.p.v. hier te trollen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je mede tukkers lokken het min of meer uit met dat geneuzel over feesten.
Iedereen die naar Ajax gaat wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Stel dat hij naar Ajax gaat, is hij dan gelijk zijn Twentse heldenstatus kwijt?
Ajax is voor Janssen sportief gezien niet bepaald een stap omhoog, gezien de resultaten van de afgelopen jaren, maar is in alle andere opzichten een veel grotere club natuurlijk. Al geloof ik wel dat hij het liefst naar een mooie club in Engeland of Duitsland zou gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:18 schreef June. het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Kan hij net zo goed bij FC Twente blijven.
Hij zou ook echt zeggen op het podium dat hij naar Ajax gaat hèquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef Margo37 het volgende:
Gisteren op het podium met de huldiging heeft hij er geen woord over gezegd, hij zei kan zo maar zijn dat ik me weer bij Twente meldt
Als je van de media uit mag gaan is het balletje nu volop aan het rollen. Grote kans dus dat er pas gisteravond contact is geweest tussen kamp Janssen en Ajax.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef Margo37 het volgende:
Gisteren op het podium met de huldiging heeft hij er geen woord over gezegd, hij zei kan zo maar zijn dat ik me weer bij Twente meldt
Nee, hij gaf wel aan dat hij wellicht zijn laatste wedstrijd voor Twente had gespeeld maar het woord Ajax heb ik niet gehoord (tenminste niet in de transfer-contextquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef Margo37 het volgende:
"Al na de verloren wedstrijd tegen Ajax om de landstitel, afgelopen zondag, gaf Janssen aan over te willen stappen naar de landskampioen."
http://www.spitsnieuws.nl(...)llicht_naar_aja.html
Heeft iemand dit gehoord dan? Ikke niet
Ja dat dus en dat was na de wedstrijd toen hij nog erg teleurgesteld was (wat wel begrijpelijk was), gisteravond zag je een hele andere Theo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, hij gaf wel aan dat hij wellicht zijn laatste wedstrijd voor Twente had gespeeld maar het woord Ajax heb ik niet gehoord (tenminste niet in de transfer-context)
Oh hou opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:58 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
logisch toch dat je liever naar ajax gaat dan twente![]()
![]()
![]()
Idem. Ik denk dat hij zelf ook eerder zat te denken aan een duitse ploeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, hij gaf wel aan dat hij wellicht zijn laatste wedstrijd voor Twente had gespeeld maar het woord Ajax heb ik niet gehoord (tenminste niet in de transfer-context)
Denk niet dat iemand Douglas wilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
dat Theo weggaat heb ik me al bij neergelegd, hopelijk blijven Douglas en Ruiz wel...
Douglas is bezigheidstherapie voor de scheids.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand Douglas wil
Temperamentvol mannetje is het
Sowiesoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Douglas is bezigheidstherapie voor de scheids.
Davidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand Douglas wil
Temperamentvol mannetje is het
Het is alleen geen backquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso
En vat me trouwens niet verkeerd op, het is wel degelijk een goede back
Remcoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
dat 'herenakkoord' gaat in ieder geval niet meer op voor Ruiz, omdat we geen kampioen zijn geworden
[..]
Davidkuteinde van het PSV-seizoen ofniet?
Ja, alleen een back staan aan de zijkanten. Douglas is centrale verdediger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Que? Hij staat toch altijd achterin
Ja fuck it, voor mij is elke verdediger een back. Tenzij links- of rechtsbackquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen een back staan aan de zijkanten. Douglas is centrale verdediger.
Weet je zeker dat je wel het juiste geslacht hebt gekozen in je profiel?
Ja, Ajax speelt iig CL.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou een aderlating zijn voor Twente als Janssen weggaat
En of het nou écht een stap vooruit is
Ja oké. Maar wanneer Twente zich plaatst, Twente ook. En in de Eredivisie zijn ze naar mijn mening niet veel beter of slechter dan elkaar.quote:
Als Twente zich plaatst ja. Vind dat al bijna een Mission Impossible.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké. Maar wanneer Twente zich plaatst, Twente ook. En in de Eredivisie zijn ze naar mijn mening niet veel beter of slechter dan elkaar.
Of Arsenal, Lyon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als je de mogelijke tegenstanders ziet......dan moeten ze het kunstje van de EL weer herhalen en dan waarschijnlijk tegen bayern of villareal....
Als hij toch wegmoet bij HSV... kom dan maar weer terugquote:Eljero Elia: 'FC Twente is en blijft mijn club'
Eljero Elia speelde in de jeugd van Ajax en kwam een aantal seizoenen uit voor FC Twente. Beide clubs stonden afgelopen zondag tegenover elkaar in de strijd om het landskampioenschap.
Na negentig minuten spelen was Elia, momenteel actief bij Hamburger SV, niet blij met de uitslag. "Het is enorm jammer dat FC Twente geen kampioen is geworden", zegt hij in Barend&Barend.
"Het is en blijft mijn club", vervolgt de rappe vleugelspeler uit Nederland, die absoluut niet te spreken was over de instelling van de spelers van FC Twente. "Ik was zelfs een beetje boos op ze."
Kan ie zich nog ff verder in de kijker spelenquote:Ruiz met Costa Rica naar Copa America
Niet Japan, maar Costa Rica doet in juli als tweede gastland mee aan de Copa America in Argentinië. Het vaderland van FC Twente-speler Bryan Ruiz vervangt Japan, dat alsnog afzegde voor het landentoernooi.
De Europese clubteams willen hun Japanse voetballers in die periode niet afstaan. Bondscoach Alberto Zaccheroni kan daarnaast ook niet beschikken over spelers uit de eigen J-league, die wegens de aardbeving en tsunami enige tijd stil lag. De competitie is nu weer hervat, maar loopt de komende tijd (ook in de zomer tijdens de Copa America) nog door. "Daarom moeten we afzeggen", aldus Junji Ogura, voorzitter van de Japanse bond. "Dat betreur ik ten zeerste."
Naast Mexico zal Costa Rica nu als tweede gastland fungeren in de Zuid-Amerikaanse titelstrijd. FC Twente-speler Bryan Ruiz lijkt een lange vakantie daardoor te kunnen vergeten. In plaats van uitrusten op het strand mag hij aantreden tegen Argentinië, Bolivia en Colombia in de groepsfase.
Mooi verdeeld toch? Wij de schaal, jullie een feestjequote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb een bevriende Ajacied in het stadion dan ook gesmst dat hij vooral van het kampioenschap moest genieten aangezien het vanwege de gehele ontknoping en spanning per definitie een dag is waar je je kleinkinderen nog over gaat vertellen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mooi verdeeld toch? Wij de schaal, jullie een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |