Idem. Ik denk dat hij zelf ook eerder zat te denken aan een duitse ploeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, hij gaf wel aan dat hij wellicht zijn laatste wedstrijd voor Twente had gespeeld maar het woord Ajax heb ik niet gehoord (tenminste niet in de transfer-context)
Denk niet dat iemand Douglas wilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
dat Theo weggaat heb ik me al bij neergelegd, hopelijk blijven Douglas en Ruiz wel...
Douglas is bezigheidstherapie voor de scheids.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand Douglas wil
Temperamentvol mannetje is het
Sowiesoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Douglas is bezigheidstherapie voor de scheids.
Davidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand Douglas wil
Temperamentvol mannetje is het
Het is alleen geen backquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso
En vat me trouwens niet verkeerd op, het is wel degelijk een goede back
Remcoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
dat 'herenakkoord' gaat in ieder geval niet meer op voor Ruiz, omdat we geen kampioen zijn geworden
[..]
Davidkuteinde van het PSV-seizoen ofniet?
Ja, alleen een back staan aan de zijkanten. Douglas is centrale verdediger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Que? Hij staat toch altijd achterin
Ja fuck it, voor mij is elke verdediger een back. Tenzij links- of rechtsbackquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen een back staan aan de zijkanten. Douglas is centrale verdediger.
Weet je zeker dat je wel het juiste geslacht hebt gekozen in je profiel?
Ja, Ajax speelt iig CL.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou een aderlating zijn voor Twente als Janssen weggaat
En of het nou écht een stap vooruit is
Ja oké. Maar wanneer Twente zich plaatst, Twente ook. En in de Eredivisie zijn ze naar mijn mening niet veel beter of slechter dan elkaar.quote:
Als Twente zich plaatst ja. Vind dat al bijna een Mission Impossible.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké. Maar wanneer Twente zich plaatst, Twente ook. En in de Eredivisie zijn ze naar mijn mening niet veel beter of slechter dan elkaar.
Of Arsenal, Lyon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als je de mogelijke tegenstanders ziet......dan moeten ze het kunstje van de EL weer herhalen en dan waarschijnlijk tegen bayern of villareal....
Als hij toch wegmoet bij HSV... kom dan maar weer terugquote:Eljero Elia: 'FC Twente is en blijft mijn club'
Eljero Elia speelde in de jeugd van Ajax en kwam een aantal seizoenen uit voor FC Twente. Beide clubs stonden afgelopen zondag tegenover elkaar in de strijd om het landskampioenschap.
Na negentig minuten spelen was Elia, momenteel actief bij Hamburger SV, niet blij met de uitslag. "Het is enorm jammer dat FC Twente geen kampioen is geworden", zegt hij in Barend&Barend.
"Het is en blijft mijn club", vervolgt de rappe vleugelspeler uit Nederland, die absoluut niet te spreken was over de instelling van de spelers van FC Twente. "Ik was zelfs een beetje boos op ze."
Kan ie zich nog ff verder in de kijker spelenquote:Ruiz met Costa Rica naar Copa America
Niet Japan, maar Costa Rica doet in juli als tweede gastland mee aan de Copa America in Argentinië. Het vaderland van FC Twente-speler Bryan Ruiz vervangt Japan, dat alsnog afzegde voor het landentoernooi.
De Europese clubteams willen hun Japanse voetballers in die periode niet afstaan. Bondscoach Alberto Zaccheroni kan daarnaast ook niet beschikken over spelers uit de eigen J-league, die wegens de aardbeving en tsunami enige tijd stil lag. De competitie is nu weer hervat, maar loopt de komende tijd (ook in de zomer tijdens de Copa America) nog door. "Daarom moeten we afzeggen", aldus Junji Ogura, voorzitter van de Japanse bond. "Dat betreur ik ten zeerste."
Naast Mexico zal Costa Rica nu als tweede gastland fungeren in de Zuid-Amerikaanse titelstrijd. FC Twente-speler Bryan Ruiz lijkt een lange vakantie daardoor te kunnen vergeten. In plaats van uitrusten op het strand mag hij aantreden tegen Argentinië, Bolivia en Colombia in de groepsfase.
Mooi verdeeld toch? Wij de schaal, jullie een feestjequote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.
Vandaag deden we het nog eens dunnetjes over.
En vorige week hadden we trouwens ook al zo'n feestje.
Heb een bevriende Ajacied in het stadion dan ook gesmst dat hij vooral van het kampioenschap moest genieten aangezien het vanwege de gehele ontknoping en spanning per definitie een dag is waar je je kleinkinderen nog over gaat vertellen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mooi verdeeld toch? Wij de schaal, jullie een feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |