Ik denk ook niet dat hij naar Ajax gaat, die geruchten slaan nergens op. Alhoewel het nu misschien wel allemaal verandert is omdat ie beetje boos is op Twente. Maar goed, het lijkt me inderdaad een beetje nutteloos voor hem om nog binnen nederland van club te veranderen. Tenzij vitesse hem wil, want die winnen binnenkort de CLquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Theo heeft zelf gezegd dat hij nooit naar Ajax zal gaan omdat hij dit geen stap hogerop vindt, dus is dit niet aan de orde
[..]
Discussie is al gevoerd, discussie is ook al gedeeltelijk verwijderd door moderatoren dus kap er nou eens mee. Als je niet normaal kan praten over Twente ga dan je ergens anders vervelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]inclusief spelfout voor authenticiteit
![]()
quote:
Ik zou het inderdaad ook klote vinden als Theo naar Ajax gaat. Gewoon naar een club als newcastle of zo met Krul, is iedereen blij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:48 schreef DaDude1987 het volgende:
Kut man, zou echt klote zijn als Theo naar Ajax gaat, gun hem een betere en symphatiekere club!
Weer samen met Tioté op het middenveldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad ook klote vinden als Theo naar Ajax gaat. Gewoon naar een club als newcastle of zo met Krul, is iedereen blij.
Waarom zou hij dat doen? Kan hij net zo goed bij FC Twente blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:48 schreef DaDude1987 het volgende:
Kut man, zou echt klote zijn als Theo naar Ajax gaat, gun hem een betere en symphatiekere club!
Geld? CL?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:18 schreef June. het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Kan hij net zo goed bij FC Twente blijven.
Ga eens naar je eigen clubtopic i.p.v. hier te trollen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je mede tukkers lokken het min of meer uit met dat geneuzel over feesten.
Iedereen die naar Ajax gaat wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Stel dat hij naar Ajax gaat, is hij dan gelijk zijn Twentse heldenstatus kwijt?
Ajax is voor Janssen sportief gezien niet bepaald een stap omhoog, gezien de resultaten van de afgelopen jaren, maar is in alle andere opzichten een veel grotere club natuurlijk. Al geloof ik wel dat hij het liefst naar een mooie club in Engeland of Duitsland zou gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:18 schreef June. het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Kan hij net zo goed bij FC Twente blijven.
Hij zou ook echt zeggen op het podium dat hij naar Ajax gaat hèquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef Margo37 het volgende:
Gisteren op het podium met de huldiging heeft hij er geen woord over gezegd, hij zei kan zo maar zijn dat ik me weer bij Twente meldt
Als je van de media uit mag gaan is het balletje nu volop aan het rollen. Grote kans dus dat er pas gisteravond contact is geweest tussen kamp Janssen en Ajax.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef Margo37 het volgende:
Gisteren op het podium met de huldiging heeft hij er geen woord over gezegd, hij zei kan zo maar zijn dat ik me weer bij Twente meldt
Nee, hij gaf wel aan dat hij wellicht zijn laatste wedstrijd voor Twente had gespeeld maar het woord Ajax heb ik niet gehoord (tenminste niet in de transfer-contextquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef Margo37 het volgende:
"Al na de verloren wedstrijd tegen Ajax om de landstitel, afgelopen zondag, gaf Janssen aan over te willen stappen naar de landskampioen."
http://www.spitsnieuws.nl(...)llicht_naar_aja.html
Heeft iemand dit gehoord dan? Ikke niet
Ja dat dus en dat was na de wedstrijd toen hij nog erg teleurgesteld was (wat wel begrijpelijk was), gisteravond zag je een hele andere Theo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, hij gaf wel aan dat hij wellicht zijn laatste wedstrijd voor Twente had gespeeld maar het woord Ajax heb ik niet gehoord (tenminste niet in de transfer-context)
Oh hou opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:58 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
logisch toch dat je liever naar ajax gaat dan twente![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |