quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Oale wief
Hoal em stief
Vertel er eens iets meer overquote:
Weet iemand de oorsprong hiervan?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Oale wief
Hoal em stief
Kap eens met dat vergelijken met Ajax. Dit is het FC Twente topic, niks meer niks minder.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.
Vandaag deden we het nog eens dunnetjes over.
En vorige week hadden we trouwens ook al zo'n feestje.
Dat vind ik nou juist typerend voor het verschil tussen Ajax en Twente. Ajax is geen club waarbij de supporters bij een tweede plek een aantal dagen gaan feesten, omdat ze trots zijn op de spelers. Gisteren was het simpelweg een gekkenhuis in Amsterdam en dat was denk ik op geen manier te vergelijken qua vreugde met de viering die Twente nu heeft gehouden uit 'trots-zijn-overwegingen'.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.
Vandaag deden we het nog eens dunnetjes over.
En vorige week hadden we trouwens ook al zo'n feestje.
Moet hij zelf weten toch? Denk niet dat hij naar een gelijkwaardige club zal gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Janssen wil dus graag weg. Stel dat Ajax hem haalt, wat zouden de emoties bij de tukkers zijn?
Als hij naar amsterdam gaat dan hebben ze te veel voor hem betaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Janssen wil dus graag weg. Stel dat Ajax hem haalt, wat zouden de emoties bij de tukkers zijn?
Het harde spel daar past zeker bij hem, maar als die snor-verhalen (heimwee) ook maar een beetje kloppen lijkt dat mij een onmogelijkheid.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten toch? Denk niet dat hij naar een gelijkwaardige club zal gaan.
Zoals ik in het Ajax topic ook zei, hij wil graag naar 't buitenland dus ik zie 'm naar Engeland gaan. Lekker "hard" voetbal. Dat past wel bij Theo.
Hij wil zelf. Dus dan lijkt me het wel mee te vallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Het harde spel daar past zeker bij hem, maar als die snor-verhalen (heimwee) ook maar een beetje kloppen lijkt dat mij een onmogelijkheid.
Dat tukkers voor elk wissewasje feesten ook al hebben ze niks bereikt, heeft weinig te maken met trots op de spelers en vooral zin in feest en zuipen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist typerend voor het verschil tussen Ajax en Twente. Ajax is geen club waarbij de supporters bij een tweede plek een aantal dagen gaan feesten, omdat ze trots zijn op de spelers. Gisteren was het simpelweg een gekkenhuis in Amsterdam en dat was denk ik op geen manier te vergelijken qua vreugde met de viering die Twente nu heeft gehouden uit 'trots-zijn-overwegingen'.
Noem 's een club waar je hem wel ziet spelen, Stoke, Sunderland of toch hoger? En zou je hem dan nog blijven volgen of is de binding daarvoor te klein (kan ik me best voorstellen gezien zijn toon)?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij wil zelf. Dus dan lijkt me het wel mee te vallen.
Niet zo huilen, je mede tukkers lokken het min of meer uit met dat geneuzel over feesten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef TwenteFC het volgende:
Kunnen de onsportieve kut Ajacieden dit topic verlaten?
Waar zijn die moderators als je ze nodig hebt..
Theo heeft zelf gezegd dat hij nooit naar Ajax zal gaan omdat hij dit geen stap hogerop vindt, dus is dit niet aan de ordequote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Discussie is al gevoerd, discussie is ook al gedeeltelijk verwijderd door moderatoren dus kap er nou eens mee. Als je niet normaal kan praten over Twente ga dan je ergens anders vervelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je mede tukkers lokken het min of meer uit met dat geneuzel over feesten.
Ga je nou serieus tegen mij bitchen? Ik heb geen woord gerept over die feestenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Discussie is al gevoerd, discussie is ook al gedeeltelijk verwijderd door moderatoren dus kap er nou eens mee. Als je niet normaal kan praten over Twente ga dan je ergens anders vervelen.
Niet alleen tegen jou, maar jij bent nu degene die het vuur weer aanwakkert. Laat toch hangen. Jullie hebben een mooi feest gehad, wij hebben een mooi feest gehad, volgend jaar kunnen we weer zeiken, klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nou serieus tegen mij bitchen? Ik heb geen woord gerept over die feestenmen blijft erover doorgaan omdat de twente troll Posts blijven staan.
Ik wakker niks aan. Lees eens terug zou ik zeggen, en dan met name op welke reactie ik reageer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Niet alleen tegen jou, maar jij bent nu degene die het vuur weer aanwakkert. Laat toch hangen. Jullie hebben een mooi feest gehad, wij hebben een mooi feest gehad, volgend jaar kunnen we weer zeiken, klaar.
Oke, dan is het goed. Kusje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Jij reageert dat Twente supporters (of alleen TwenteFC) niet moeten huilen, daar krijg je dus ook weer een reactie op en zo gaat het weer verder. En ja, nu reageer ik erop. Ik ben gewoon zat van dit gezeik.En dat is helemaal niet alleen op jou, dat is op alle idioten die over en weer door blijven gaan.
Ja middenklasse daarzo. Komt hij denk ik wel tot zijn recht. Volgen zal ik hem niet doen. Als er een wedstrijd is en ik zal 'm kunnen kijken als ik eraan zou denken zou ik dat misschien doen. Maar volg andere spelers ook niet van Twente. Twente meestal wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Noem 's een club waar je hem wel ziet spelen, Stoke, Sunderland of toch hoger? En zou je hem dan nog blijven volgen of is de binding daarvoor te klein (kan ik me best voorstellen gezien zijn toon)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |