SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpeningspostNoot noot.
Volgens mij was het dit keer de normale lange versie.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zingen ze het goed mee, of verkrachten ze het weer?
Oke nicequote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij was het dit keer de normale lange versie.
Tenenkrommend ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke nice.Zolang ze maar niet versnellen en YNWA 2x achter elkaar heel snel zingen
Ja dat vind ik ook altijd zoiets. De normale versie is het mooist.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke nice.Zolang ze maar niet versnellen en YNWA 2x achter elkaar heel snel zingen
quote:
Omdat die hooligans niet geïnteresseerd zijn in het Nederlands Elftal de criminelen van vak 410 zitten echt niet te hossen op een plein als Oranje iets te vieren heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef kastanova het volgende:
Whehehehe... Ajax-"supporters" die hun eigen spelersbus aan hebben gevallen.
En uiteraarrrrrd zal nu het "slechts enkele rotte appelen"-riedeltje weer afgedraaid worden door de Ajacieden, maar het blijft toch opvallend dat bij de massale volksfeesten dergelijke dingen simpelweg niet voorkomen.
En mócht iemand het in zijn kop krijgen, dan wordt ie gecorrigeerd door de mensen om zich heen; en zo hoort het ook.
Alsof er veel hooligans in 410 te vinden zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die hooligans niet geïnteresseerd zijn in het Nederlands Elftal de criminelen van vak 410 zitten echt niet te hossen op een plein als Oranje iets te vieren heeft.
Ik doelde in dit geval op de volksfeesten in Enschede.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die hooligans niet geïnteresseerd zijn in het Nederlands Elftal de criminelen van vak 410 zitten echt niet te hossen op een plein als Oranje iets te vieren heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |