Ja, maar die bronnen zijn elk jaar anders en dat is zó kut he!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, op school 1 examens gemaakt en die vond ik makkelijker dan de SE's.![]()
Klopt, gewoon veel opschrijven en alles wat in je opkomt noteren.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef Verras het volgende:
[..]
Ja, maar die bronnen zijn elk jaar anders en dat is zó kut he!
Dat ben ik morgen.quote:
Bij ons gingen ze serieus nog 2 minuten wachten totdat het half 2 wasquote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
We waren om 13.24 begonnen.6 minuten gratis.
Bij ons 10 minuten.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Internepper het volgende:
[..]
Bij ons gingen ze serieus nog 2 minuten wachten totdat het half 2 was
En 3000 voor Nederlands.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef Internepper het volgende:
Wow al bijna 1000 klachten voor M&O ingediend bij Laks.
Nog beter.quote:
Wij zijn gewoon kritischer.quote:
Gewoon voor elk vak klagen zodat je een hoger cijfer krijgt.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Waarom gaat iedereen klagen voor NL? Ik vond hem niet zo moeilijk en was snel klaar
Je moet zo'n heel formulier invullenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon voor elk vak klagen zodat je een hoger cijfer krijgt.
WATquote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand uit mn klas had 115 woorden bij de samenvatting. Dat kan gewoon niet als je er 220 mag gebruiken.
239 hierquote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef yosander het volgende:
[..]
WAT?!
Ik heb ruim 100 woorden moeten weghalen!
Had er uiteindelijk 238.
beetje 6.5 staan net als ikquote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet 4,5 halen voor een 6 en 6,5 voor een 7. Ik denk dat ik tussen de 28 en de 38 punten heb dus 6 lukt sowieso, hopelijk 7
Samenvatting was echt kut. En vraag 19 ging ook nergens over.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Waarom gaat iedereen klagen voor NL? Ik vond hem niet zo moeilijk en was snel klaar
Ja, want voorgaande jaren was er heel veel discussie over dat het zulke pittige examens waren voor havo (zeker in vergelijking met die van vwo). Dus die van dit jaar zijn bijna zeker makkelijker.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef Verras het volgende:
Zou Nederlands vergeleken met vorig jaar makkelijker zijn voor HAVO?
238 beste aantal.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef yosander het volgende:
[..]
WAT?!
Ik heb ruim 100 woorden moeten weghalen!
Had er uiteindelijk 238.
Hoeveel deelnemers zijn er?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef Trollface. het volgende:
norm = 0.5 + 10 * klagers / deelnemers. Je hoorde het hier eerst.
Harde kaas.quote:
Ruim 41 duizend.quote:
Zo'n 41000 voor Nederlands.quote:
quote:
Op z'n minst een 0,5?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef Trollface. het volgende:
norm = 0.5 + 10 * klagers / deelnemers. Je hoorde het hier eerst.
Je mocht maximaal 242 woorden hebben, want je mag er 10% overheen zittenquote:
jonge je zag mijn pi toch kom haat zetten kkquote:
Ja dus? Hij heeft 242 en misschien telde hij 1 verkeerd en is het 243 gelijk 2 punten RAUSquote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef waj1 het volgende:
[..]
Je mocht maximaal 242 woorden hebben, want je mag er 10% overheen zitten
Echt 2 punten per woord?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dus? Hij heeft 242 en misschien telde hij 1 verkeerd en is het 243 gelijk 2 punten RAUS
Ben ik blij dat ik 5x geteld heb.quote:
Waar slaat dat opquote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=week
Vraag het gloeimuis.quote:
Wat was 19 alweer? Misschien had ik die ook fout.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb een boze mail gestuurd over 19
Vorig jaar kwamen in totaal voor alle vakken 150000 klachten binnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Sokz het volgende:
Is 4000 klachten veel? ten opzichte van andere jaren / vakken?
Ja en omdat fout kan je klagen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat was 19 alweer? Misschien had ik die ook fout.
Ja.quote:
Werkt mail wel? Is bellen niet beter?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb een boze mail gestuurd over 19
Ik ook, moet een 5.1 want boektoetsquote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoop dat ik ik morgen nog iets bak van mijn NL samenvatting niet mijn sterkste punt
Wat is ermee, dan stuur ik daar ook een klacht over in (als die N-term maar omhoog gaatquote:Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden
direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse
deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
3p 19 Noem of herleid uit de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ twee van zulke
kenmerken en uit tekstfragment 1 één.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef SLP_ het volgende:
Trouwens een vraag over vraag 19:
Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden
direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse
deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
En dan staat in het correctiemodel een aantal kenmerken die de moderne deelnemers al hebben [dus gericht op overwinning enz].
Maar als ze het hebben over kenmerken waaraan hedendaagse deelnemers menen aan moeten voldoen dacht ik aan kenmerken als 'eerlijk zijn', vertrouwen hebben in cultuur- en religiekritiek en dat deelnemers realistisch moeten zijn over waar twijfelen en onzekerheid te verwachten zijn.
Meer mensen hier verward over zijn?
'menen' te moeten doen impliceert de mening van auteur.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat is ermee, dan stuur ik daar ook een klacht over in (als die N-term maar omhoog gaat)
Ja hij komt daar.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef Sokz het volgende:
[..]
Nee komt die daar?Ik ga wel naar Rock am Ring (Nürnburg) .. is hier redelijk dichtbij
Nee dan vat je de vraag verkeerd op. "menen' te moeten doen impliceert de mening van de massa. ( en dus juist niet van de auteur)quote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Trollface. het volgende:
[..]
'menen' te moeten doen impliceert de mening van auteur.
Speesskeeessssquote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
19 had ik half goed denk ik![]()
Mensen die niet kunnen lezen/zelf nadenken en dus klagen als ze een vraag fout hebben
Oui ..quote:
Vraag 19 is gewoon een terechte klacht hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
19 had ik half goed denk ik![]()
Mensen die niet kunnen lezen/zelf nadenken en dus klagen als ze een vraag fout hebben
Sinds maart.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef Sokz het volgende:
[..]
Oui ..Heb destijds (hoelang is line-up van Pinkpop al bekend?) nergens in Nederland kunnen vinden waar die zou komen .. dus toen maar over de grens gekeken.
Hey nou je het zegt dat eerste met dat kritisch kijken enzo had ik ook! Stond er echt letterlijk in en dat had ik nog onderstreept toen ik de tekst aan het lezen was.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag 19 is gewoon een terechte klacht hoor.
Ik had iets staan over dat ze kritisch moeten kunnen kijken naar hun eigen redeneringen en die van anderen, het in twijfel trekken van principes en dat wat we nodig hebben, is iemand die niet mee wil doen, en iemand die faalangsts krijgt tussen al dat onzinnige gekissebis.
Maar blijkt dus toch fout te zijn
mwhuaha niet veel van deze SCquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
sitting_elfling
Etsu
JimmyJames
yosander
Gitaarmat
Daev
Drive-r
SeLang
Pino112
Mendeljev
GoudIsEcht
tjoptjop
Dinosaur_Sr
Nezhi
Snuf.
GemaskerdeMuchacho
jaco
feyenoordfan92
leeell
BaasD
Dennis101
Femke3112
Joosterd
Ezell
macondo
michaelmoore
Tijz
DidoCarthago
Physics
DukeJan
piepeloi55
waj1
LXIV
Chai
patatjemetmajo
kingtoppie
Dastan
Lucas15
BobW
Transport_Ink
TJV
Blandigan
ErkendFokker
Gideon_92
Drav
Arcee
Micson
San_Andreas
ViaRegnum2
Gerecycleerd
Je doet pas 2 SC's mee, geef het tijd.quote:
Ja, ik snap ook niet waarom het fout is.. Maar ik kan niet bellen naar LAKS, en mailen heeft niet zoveel zin denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hey nou je het zegt dat eerste met dat kritisch kijken enzo had ik ook! Stond er echt letterlijk in en dat had ik nog onderstreept toen ik de tekst aan het lezen was.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag 19 is gewoon een terechte klacht hoor.
Ik had iets staan over dat ze kritisch moeten kunnen kijken naar hun eigen redeneringen en die van anderen, het in twijfel trekken van principes en dat wat we nodig hebben, is iemand die niet mee wil doen, en iemand die faalangsts krijgt tussen al dat onzinnige gekissebis.
Maar blijkt dus toch fout te zijn
Snufquote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Speesskeeessss![]()
Ik had 19 wel 2 van de 3 goed alleen ik heb geen onderscheid gemaakt tussen de teksten volgens mij
Alltime stats.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Penisbaard
o.us
GlowMouse
DeLuna
porsche1
nattermann
PiRANiA
henrydg
HSG-BOMBER
Rectum
stevenmac26
Trevland
DevilsWhore
the_legend_killer
Socios
9611Niels
Zeroku
Adelante
Apebeer
Arcee
Japsnars
Fortitude
Juicyhil
Panzermaus
Crutch
Myraela
AdvancedPower
suikertaartje
RitseB
Surveillance-Fiets
Skylark.
SuperwormJim
Chowi
L.no
Graseter
8108139dpths
Mr.Cooper
Paul
yvonne
wolvendagen
-Datdus-
zquing
Jahr00n
RacerDKB
leeell
Biogarde
Twizu
Desunoto
Stoeprand
Drinky
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef Sokz het volgende:
Bij ons gingen ze trouwens officieel doen man .. alsof ze no.1 staatsgeheimen bezaten .. Eerst moest de eerste rij controleren of de map/brief waarin de examens zaten volledig afgesloten was; vervolgens ging hij precies zeggen wat hij ging doen etc. en ook precies op de seconde af van 13:30 - 16:30 mogen werken.
en dat allemaal van onze kostbare tijd.
Bij ons gingen ze trouwens officieel doen man .. alsof ze no.1 staatsgeheimen bezaten .. Eerst moest de eerste rij controleren of de map/brief waarin de examens zaten volledig afgesloten was; vervolgens ging hij precies zeggen wat hij ging doen etc. en ook precies op de seconde af van 13:30 - 16:30 mogen werken.
Kon beter.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
Hoe ging het bij iedereen? Was Nederlands moeilijk.,
Haha wij ook .. maar een leraar ging tot in (!) de wc's mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Trollface. het volgende:
Wij mochten naar de WC tijdens het examen.
Zag die jullie snikkel?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Sokz het volgende:
[..]
Haha wij ook .. maar een leraar ging tot in (!) de wc's mee.
Wij ook en toen ik terugliep ging er iemand door de deur weer naar de wc en ik zei " HOI!" en toen keken alle leraren enzo want ik zei het iets te hard enzo enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Trollface. het volgende:
Wij mochten naar de WC tijdens het examen.
Nee gingen wel heel schijnheilig andere kant op kijken om je 'privacy' te gunnen. Maar serieus als een leraar bij je staat dan komt 't niet zo gemakkelijk als anders.quote:
Whehehe, idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Sokz het volgende:
[..]
Nee gingen wel heel schijnheilig andere kant op kijken om je 'privacy' te gunnen. Maar serieus als een leraar bij je staat dan komt 't niet zo gemakkelijk als anders.
had je moeten schijten.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Sokz het volgende:
[..]
Bij ons alleen tot de deur van de kleedkamerquote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Sokz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef Snuf. het volgende:
Bij ons was een hond buiten de gymzaal echt ene halfuur aan het blaffen
Keerl zekers nice. Ik vond 'm dit jaar, vergeleken met voorgaande jaren, erg pittigquote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef yosander het volgende:
Als ik een beetje goed heb nagekeken zit ik op minimaal een 6,7 en maximaal een 7,9!
Heb een 5,9 nodig, dus dat zit wel snor lijkt mij.
Had tegen de docent gezegd dat ie em weg moest schoppen dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef Snuf. het volgende:
Bij ons was een hond buiten de gymzaal echt ene halfuur aan het blaffen
Ik ook. Maar samenvatting 15-16 van de 19 puntenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keerl zekers nice. Ik vond 'm dit jaar, vergeleken met voorgaande jaren, erg pittig
Wat mij ook opviel bij het opsturen van een klacht: "Als je toch wilt weten wat er met je klacht"...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
Beste examenkandidaat,
Je klacht is ingevoerd in onze database. Onze vrijwilligers zullen er zo snel mogelijk naar kijken. Vanwege het grote aantal klachten dat binnenkomt nemen we alleen contact op als dit nodig is voor de afhandeling.
Als je toch wilt weten wat er met je klacht kun je altijd bellen naar de klachtenlijn. Houdt dan het referentienummer van je klacht bij de hand!
Het referentienummer van deze klacht is: 183235
Met vriendelijke groet,
Het eindexamenklachtenlijn-team
M'n eerste klacht, een sentimenteel momentje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat mij ook opviel bij het opsturen van een klacht: "Als je toch wilt weten wat er met je klacht"...
Dat dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit was wel moeilijker dan de examens van voorgaande jaren. Ik reken zeker op 0.7 of zo.
Ik moest eerst 100x die 3 punten lezen voordat ik snapte wat er stondquote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Maar samenvatting 15-16 van de 19 punten. Bijna letterlijk overnemen ftw
.
Baal wel van het max. aantal woorden, heb een aantal punten er dus niet in kunnen stoppen.
Nu nog hopen dat die n-term een beetje goed uitvalt!
Hoop het.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit was wel moeilijker dan de examens van voorgaande jaren. Ik reken zeker op 0.7 of zo.
Ik ook hoor. De zinnen waren veelste lang.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moest eerst 100x die 3 punten lezen voordat ik snapte wat er stond
idd, ik hoop altijd dat zoveel mensen hem verklotenquote:
Ja ik had die drie punten uiteindelijk in 5 vragen onderverdeeldquote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moest eerst 100x die 3 punten lezen voordat ik snapte wat er stond
Dan heb ik een tiende hoger dan mijn SEquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dan heb ik een tiende hoger dan mijn SEOh wat gaat mijn school blij met me zijn. Met een norm van 0.7 heb ik 1.2 onder mijn SE gescoord!
Wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
Bij ons op school gingen ze de eerste 5 mensen waarvan de score wordt verzonden bedreigen, zodat die heel laag gingen scoren, waardoor er een hogere n-term komtHoe sneu
vwo'ers die bedreigenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
Bij ons op school gingen ze de eerste 5 mensen waarvan de score wordt verzonden bedreigen, zodat die heel laag gingen scoren, waardoor er een hogere n-term komtHoe sneu
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
neequote:
Examenklacht.nl score invoeren --> tussen de .. en ..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Gideon_92 het volgende:
hoezit dat nou precies met die norm en hoe je je cijfer moet berekenen?
Die rekent met welke N-term?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Examenklacht.nl score invoeren --> tussen de .. en ..
Nu al he!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef Etsu het volgende:
Nederlands 4994
best wel veel. Vorig jaar voor havo Nederlands was het in de 12 000 ofzo? Da's zowat bijna de helft.
de echte baas doet nog altijd HAVOquote:
Ga je wel volgend jaar vwo doen dan?quote:
tuurlijk niet mangs, HBOquote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ga je wel volgend jaar vwo doen dan?
Argumentatie op basis van vermoedenquote:
Ik dacht (gehaalde punten / max punten) * (10 - N-term) + N-term.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Pino112 het volgende:
(Gehaalde punten / max punten) * 9 + N-term is het toch he, voor je cijfer?
maybe, er is wel een traject voor mn opleidingquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
En dan doorstromen naar universiteit?
Ik had waardeoordeel. Kk zooi.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Argumentatie op basis van vermoeden.
Ik had 'm goed.
Allemaal ontduiking van bewijslastquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Argumentatie op basis van vermoeden.
Ik had 'm goed.
- n-term + n-term heeft toch ook geen zin..?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik dacht (gehaalde punten / max punten) * (10 - N-term) + N-term.
En dat is?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
[..]
maybe, er is wel een traject voor mn opleiding
...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
[..]
- n-term + n-term heeft toch ook geen zin..?
Wanneer heb jij wiskunde?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
[..]
- n-term + n-term heeft toch ook geen zin..?
ik zie het al negers, rustig maarquote:
kkbezemquote:
er liepen herten in de gymzaalquote:Op maandag 16 mei 2011 19:16 schreef Sokz het volgende:
Kopieer hier ff je klacht dan voer ik 'm ook in
proestquote:
Zie [VWO] Scheikundequote:
yay * vereerd *quote:
Ik heb vorige week bevestiging binnen gekregen en stufi 2 mei aangevraagdquote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Verdomme! Krijg bericht dat ik nog geen studiefinanciering heb aangevraagd maar die brief heb ik een maand geleden al op de post gedaan.
Inderdaad en haalde die teksten ook door elkaar. wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mijn tafeltje was een takkezooi dankzij al die papieren door elkaar
Iedereen vanochtend in chaos hier over wat wel en niet mag. Twee uur voordat het examen begint.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sokz het volgende:
Doe niks, hier op SC leer je ook donders veel.
AK gekozenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef AchmedJan het volgende:
Iemand in deze SC die vandaag ook M&O heeft gehad?
Nein, donnerstag.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef AchmedJan het volgende:
Iemand in deze SC die vandaag ook M&O heeft gehad?
nou dat is echt waar hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sokz het volgende:
Doe niks, hier op SC leer je ook donders veel.
3 keer heb ik mensen om me heen hun papier op de grond zien schuiven.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mijn tafeltje was een takkezooi dankzij al die papieren door elkaar
"ja fuck maar hoe begin je nou zo'n samenvatting"quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Iedereen vanochtend in chaos hier over wat wel en niet mag. Twee uur voordat het examen begint.
Nee ze filteren de crap er tussen uit. ( de 'examen was stom en lang en eeuhh ja gewoon dom' klachten)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Schermetje het volgende:
Dus het maakt niet uit of je een geldige klacht hebt , hoe meer hoe beter?
Gewoon erbij zetten: samenvattingsopdracht onduidelijk moeilijkheidsgraad hoger dan andere jaren etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Schermetje het volgende:
Dus het maakt niet uit of je een geldige klacht hebt , hoe meer hoe beter?
VUILE KUT CORRECTORquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
"ja fuck maar hoe begin je nou zo'n samenvatting"
Ik eerst ook idd. Snap ook niet dat dat fout is. Ze hebben bij die vraag echt random dingen goedgerekend en dingen die even goed zijn rekenen ze fout?quote:
Ikzelf ook een keerquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef PG18 het volgende:
[..]
3 keer heb ik mensen om me heen hun papier op de grond zien schuiven.
Ik heb gewoon die inleiding grotendeels overgenomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
"ja fuck maar hoe begin je nou zo'n samenvatting"
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik kreeg trouwens wel Dextro van mijn moeder ()
Als ik dat krijg dat moet ik rondjes rennen door die zaal en geen surveillant houdt me dan nog tegenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Wij kregen trouwens wel Dextro van de school ()
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik kreeg trouwens wel Dextro van een klasgenoot ()
Ik heb ook veel overgenomen, maar had teveel woorden. Dus weggeschrapt, juist dingen die erin moesten weggeschrapt, en dingen die er niet in hoefden, zaten erin.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die inleiding grotendeels overgenomen.
Maar daar voorafgaand eerst titel en auteurs shizzle.
Ik had 1978 ipv 1878 overgenomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik had in de inleiding niks over 'Sinds 1870' ..
Heb er uiteindelijk maar 3 'gepakt' tijdens het examenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Wij kregen trouwens wel Dextro van de school ()
Waarom niet? Dat was toch het hele begin van het stuk en de geschiednis?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
idd, zo'n hele samenvatting is gewoon de willekeur van de schrijver,quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sinds wanneer moeten er domme triviale dingen uit de intro in een samenvatting...
Ik ook niet. Vind ook niet echt logisch dat het erin moet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Van wie je veel naakt pics bekijktquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
waar worden die fokvriendjes ook alweer op gebaseerd?
users met wie je veel in een topic post denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
waar worden die fokvriendjes ook alweer op gebaseerd?
Deed alleen de relevante dingen dus ik begon met het tweede stuk ( waar je de 2e punt voor kreeg)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat was toch het hele begin van het stuk en de geschiednis?
Dat was juist een onderdeel van de historische relatie van de vaderlandse geschiedenis en onderwijs shizzle. Die ene alinea met voorbeelden uit het buitenland heb ik helemaal weggelaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sinds wanneer moeten er domme triviale dingen uit de intro in een samenvatting...
Ik denk niet dat ik daar het punt op ga krijgen, het is namelijk foute informatiequote:
Ik had het er ook wel in, maar vond het wel bullshitquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat was juist een onderdeel van de historische relatie van de vaderlandse geschiedenis en onderwijs shizzle. Die ene alinea met voorbeelden uit het buitenland heb ik helemaal weggelaten.
ik ook niet, het leek mij eerder een detail.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
geloof ik niet, jij bent m'n 12e fokmattie maar ik heb nog 0 naaktpics van je gezienquote:
Ja iig niet relevant voor de strekking van de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
ik ook niet, het leek mij eerder een detail.
Vriendschap kan ook van 1 kant komen ik heb 5 naaktpics van jouquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
geloof ik niet, jij bent m'n 12e fokmattie maar ik heb nog 0 naaktpics van je gezien
ThaTim heeft maar 11 naaktfoto's van users gezien.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
geloof ik niet, jij bent m'n 12e fokmattie maar ik heb nog 0 naaktpics van je gezien
Maar het mocht welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hoefde inderdaad dat jaartal niet te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |