tuurlijk niet mangs, HBOquote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ga je wel volgend jaar vwo doen dan?
Argumentatie op basis van vermoedenquote:
Ik dacht (gehaalde punten / max punten) * (10 - N-term) + N-term.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Pino112 het volgende:
(Gehaalde punten / max punten) * 9 + N-term is het toch he, voor je cijfer?
maybe, er is wel een traject voor mn opleidingquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
En dan doorstromen naar universiteit?
Ik had waardeoordeel. Kk zooi.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Argumentatie op basis van vermoeden.
Ik had 'm goed.
Allemaal ontduiking van bewijslastquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Argumentatie op basis van vermoeden.
Ik had 'm goed.
- n-term + n-term heeft toch ook geen zin..?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik dacht (gehaalde punten / max punten) * (10 - N-term) + N-term.
En dat is?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
[..]
maybe, er is wel een traject voor mn opleiding
...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
[..]
- n-term + n-term heeft toch ook geen zin..?
Wanneer heb jij wiskunde?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
[..]
- n-term + n-term heeft toch ook geen zin..?
ik zie het al negers, rustig maarquote:
kkbezemquote:
er liepen herten in de gymzaalquote:Op maandag 16 mei 2011 19:16 schreef Sokz het volgende:
Kopieer hier ff je klacht dan voer ik 'm ook in
proestquote:
Zie [VWO] Scheikundequote:
yay * vereerd *quote:
Ik heb vorige week bevestiging binnen gekregen en stufi 2 mei aangevraagdquote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Verdomme! Krijg bericht dat ik nog geen studiefinanciering heb aangevraagd maar die brief heb ik een maand geleden al op de post gedaan.
Inderdaad en haalde die teksten ook door elkaar. wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mijn tafeltje was een takkezooi dankzij al die papieren door elkaar
Iedereen vanochtend in chaos hier over wat wel en niet mag. Twee uur voordat het examen begint.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sokz het volgende:
Doe niks, hier op SC leer je ook donders veel.
AK gekozenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef AchmedJan het volgende:
Iemand in deze SC die vandaag ook M&O heeft gehad?
Nein, donnerstag.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef AchmedJan het volgende:
Iemand in deze SC die vandaag ook M&O heeft gehad?
nou dat is echt waar hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sokz het volgende:
Doe niks, hier op SC leer je ook donders veel.
3 keer heb ik mensen om me heen hun papier op de grond zien schuiven.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mijn tafeltje was een takkezooi dankzij al die papieren door elkaar
"ja fuck maar hoe begin je nou zo'n samenvatting"quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Iedereen vanochtend in chaos hier over wat wel en niet mag. Twee uur voordat het examen begint.
Nee ze filteren de crap er tussen uit. ( de 'examen was stom en lang en eeuhh ja gewoon dom' klachten)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Schermetje het volgende:
Dus het maakt niet uit of je een geldige klacht hebt , hoe meer hoe beter?
Gewoon erbij zetten: samenvattingsopdracht onduidelijk moeilijkheidsgraad hoger dan andere jaren etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Schermetje het volgende:
Dus het maakt niet uit of je een geldige klacht hebt , hoe meer hoe beter?
VUILE KUT CORRECTORquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
"ja fuck maar hoe begin je nou zo'n samenvatting"
Ik eerst ook idd. Snap ook niet dat dat fout is. Ze hebben bij die vraag echt random dingen goedgerekend en dingen die even goed zijn rekenen ze fout?quote:
Ikzelf ook een keerquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef PG18 het volgende:
[..]
3 keer heb ik mensen om me heen hun papier op de grond zien schuiven.
Ik heb gewoon die inleiding grotendeels overgenomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
"ja fuck maar hoe begin je nou zo'n samenvatting"
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik kreeg trouwens wel Dextro van mijn moeder ()
Als ik dat krijg dat moet ik rondjes rennen door die zaal en geen surveillant houdt me dan nog tegenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Wij kregen trouwens wel Dextro van de school ()
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik kreeg trouwens wel Dextro van een klasgenoot ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |