Wat mij ook opviel bij het opsturen van een klacht: "Als je toch wilt weten wat er met je klacht"...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
Beste examenkandidaat,
Je klacht is ingevoerd in onze database. Onze vrijwilligers zullen er zo snel mogelijk naar kijken. Vanwege het grote aantal klachten dat binnenkomt nemen we alleen contact op als dit nodig is voor de afhandeling.
Als je toch wilt weten wat er met je klacht kun je altijd bellen naar de klachtenlijn. Houdt dan het referentienummer van je klacht bij de hand!
Het referentienummer van deze klacht is: 183235
Met vriendelijke groet,
Het eindexamenklachtenlijn-team
M'n eerste klacht, een sentimenteel momentje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat mij ook opviel bij het opsturen van een klacht: "Als je toch wilt weten wat er met je klacht"...
Dat dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit was wel moeilijker dan de examens van voorgaande jaren. Ik reken zeker op 0.7 of zo.
Ik moest eerst 100x die 3 punten lezen voordat ik snapte wat er stondquote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Maar samenvatting 15-16 van de 19 punten. Bijna letterlijk overnemen ftw
.
Baal wel van het max. aantal woorden, heb een aantal punten er dus niet in kunnen stoppen.
Nu nog hopen dat die n-term een beetje goed uitvalt!
Hoop het.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit was wel moeilijker dan de examens van voorgaande jaren. Ik reken zeker op 0.7 of zo.
Ik ook hoor. De zinnen waren veelste lang.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moest eerst 100x die 3 punten lezen voordat ik snapte wat er stond
idd, ik hoop altijd dat zoveel mensen hem verklotenquote:
Ja ik had die drie punten uiteindelijk in 5 vragen onderverdeeldquote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moest eerst 100x die 3 punten lezen voordat ik snapte wat er stond
Dan heb ik een tiende hoger dan mijn SEquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dan heb ik een tiende hoger dan mijn SEOh wat gaat mijn school blij met me zijn. Met een norm van 0.7 heb ik 1.2 onder mijn SE gescoord!
Wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
Bij ons op school gingen ze de eerste 5 mensen waarvan de score wordt verzonden bedreigen, zodat die heel laag gingen scoren, waardoor er een hogere n-term komtHoe sneu
vwo'ers die bedreigenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
Bij ons op school gingen ze de eerste 5 mensen waarvan de score wordt verzonden bedreigen, zodat die heel laag gingen scoren, waardoor er een hogere n-term komtHoe sneu
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |