Vraag het gloeimuis.quote:
Wat was 19 alweer? Misschien had ik die ook fout.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb een boze mail gestuurd over 19
Vorig jaar kwamen in totaal voor alle vakken 150000 klachten binnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Sokz het volgende:
Is 4000 klachten veel? ten opzichte van andere jaren / vakken?
Ja en omdat fout kan je klagen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat was 19 alweer? Misschien had ik die ook fout.
Ja.quote:
Werkt mail wel? Is bellen niet beter?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb een boze mail gestuurd over 19
Ik ook, moet een 5.1 want boektoetsquote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoop dat ik ik morgen nog iets bak van mijn NL samenvatting niet mijn sterkste punt
Wat is ermee, dan stuur ik daar ook een klacht over in (als die N-term maar omhoog gaatquote:Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden
direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse
deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
3p 19 Noem of herleid uit de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ twee van zulke
kenmerken en uit tekstfragment 1 één.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef SLP_ het volgende:
Trouwens een vraag over vraag 19:
Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden
direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse
deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
En dan staat in het correctiemodel een aantal kenmerken die de moderne deelnemers al hebben [dus gericht op overwinning enz].
Maar als ze het hebben over kenmerken waaraan hedendaagse deelnemers menen aan moeten voldoen dacht ik aan kenmerken als 'eerlijk zijn', vertrouwen hebben in cultuur- en religiekritiek en dat deelnemers realistisch moeten zijn over waar twijfelen en onzekerheid te verwachten zijn.
Meer mensen hier verward over zijn?
'menen' te moeten doen impliceert de mening van auteur.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat is ermee, dan stuur ik daar ook een klacht over in (als die N-term maar omhoog gaat)
Ja hij komt daar.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef Sokz het volgende:
[..]
Nee komt die daar?Ik ga wel naar Rock am Ring (Nürnburg) .. is hier redelijk dichtbij
Nee dan vat je de vraag verkeerd op. "menen' te moeten doen impliceert de mening van de massa. ( en dus juist niet van de auteur)quote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Trollface. het volgende:
[..]
'menen' te moeten doen impliceert de mening van auteur.
Speesskeeessssquote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
19 had ik half goed denk ik![]()
Mensen die niet kunnen lezen/zelf nadenken en dus klagen als ze een vraag fout hebben
Oui ..quote:
Vraag 19 is gewoon een terechte klacht hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
19 had ik half goed denk ik![]()
Mensen die niet kunnen lezen/zelf nadenken en dus klagen als ze een vraag fout hebben
Sinds maart.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef Sokz het volgende:
[..]
Oui ..Heb destijds (hoelang is line-up van Pinkpop al bekend?) nergens in Nederland kunnen vinden waar die zou komen .. dus toen maar over de grens gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |