Ik heb gewoon die inleiding grotendeels overgenomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
"ja fuck maar hoe begin je nou zo'n samenvatting"
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik kreeg trouwens wel Dextro van mijn moeder ()
Als ik dat krijg dat moet ik rondjes rennen door die zaal en geen surveillant houdt me dan nog tegenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Wij kregen trouwens wel Dextro van de school ()
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik kreeg trouwens wel Dextro van een klasgenoot ()
Ik heb ook veel overgenomen, maar had teveel woorden. Dus weggeschrapt, juist dingen die erin moesten weggeschrapt, en dingen die er niet in hoefden, zaten erin.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die inleiding grotendeels overgenomen.
Maar daar voorafgaand eerst titel en auteurs shizzle.
Ik had 1978 ipv 1878 overgenomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik had in de inleiding niks over 'Sinds 1870' ..
Heb er uiteindelijk maar 3 'gepakt' tijdens het examenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Wij kregen trouwens wel Dextro van de school ()
Waarom niet? Dat was toch het hele begin van het stuk en de geschiednis?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
idd, zo'n hele samenvatting is gewoon de willekeur van de schrijver,quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sinds wanneer moeten er domme triviale dingen uit de intro in een samenvatting...
Ik ook niet. Vind ook niet echt logisch dat het erin moet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Van wie je veel naakt pics bekijktquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
waar worden die fokvriendjes ook alweer op gebaseerd?
users met wie je veel in een topic post denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
waar worden die fokvriendjes ook alweer op gebaseerd?
Deed alleen de relevante dingen dus ik begon met het tweede stuk ( waar je de 2e punt voor kreeg)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat was toch het hele begin van het stuk en de geschiednis?
Dat was juist een onderdeel van de historische relatie van de vaderlandse geschiedenis en onderwijs shizzle. Die ene alinea met voorbeelden uit het buitenland heb ik helemaal weggelaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sinds wanneer moeten er domme triviale dingen uit de intro in een samenvatting...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |