Ik denk niet dat ik daar het punt op ga krijgen, het is namelijk foute informatiequote:
Ik had het er ook wel in, maar vond het wel bullshitquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat was juist een onderdeel van de historische relatie van de vaderlandse geschiedenis en onderwijs shizzle. Die ene alinea met voorbeelden uit het buitenland heb ik helemaal weggelaten.
ik ook niet, het leek mij eerder een detail.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Sokz het volgende:
Ik had in de inleiding niks over 'Sinds 1870' ..
geloof ik niet, jij bent m'n 12e fokmattie maar ik heb nog 0 naaktpics van je gezienquote:
Ja iig niet relevant voor de strekking van de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
ik ook niet, het leek mij eerder een detail.
Vriendschap kan ook van 1 kant komen ik heb 5 naaktpics van jouquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
geloof ik niet, jij bent m'n 12e fokmattie maar ik heb nog 0 naaktpics van je gezien
ThaTim heeft maar 11 naaktfoto's van users gezien.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
geloof ik niet, jij bent m'n 12e fokmattie maar ik heb nog 0 naaktpics van je gezien
Maar het mocht welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hoefde inderdaad dat jaartal niet te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |