Haal hem maar over om te blijven slapen als je hier bentquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat hebben we er dan aan
Stuur eens een pic
Da's al snel hoor, die vliegen voorbij. Hemelvaart en Pinksteren zitten er nog tussen en dan ben je er al.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
Zomg, topic nummer 7 al en de BBQ is pas over 6 weken
Ow ja, en ik ga nog naar Portugal tussendoorquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's al snel hoor, die vliegen voorbij. Hemelvaart en Pinksteren zitten er nog tussen en dan ben je er al.
Voor je het weet heb je een katerquote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, en ik ga nog naar Portugal tussendoor
Of een poes, das nog ergerquote:
Ik nietquote:
24 uur een kater hebben is ook niet grappigquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
24 uur een kater hebben is ook niet grappig
Die rodequote:
Nee het was meer dat de FOK!kers de katten zwaar outnumberden toen ik bij Kally wasquote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je meet teveel, dat was bij die andere
Die beesten moesten 3 weken bij komenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het was meer dat de FOK!kers de katten zwaar outnumberden toen ik bij Kally was
Hij groeit nog steeds, ik zal er binnenkort ook even bijzetten, té goed is namelijk ook niet goed hèquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
Die muzieklijst is geweldig, Black Sabbath samen met Katy Perry
Ian zou nog wat mokumse tranentrekkers uploaden voor Heksiequote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij groeit nog steeds, ik zal er binnenkort ook even bijzetten, té goed is namelijk ook niet goed hè
Zal ie ook nog wel doen, zo tussendoorquote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ian zou nog wat mokumse tranentrekkers uploaden voor Heksie
Tis net Teunquote:
quote:
Ik weet het wel, maar dat zeg ik maar niet, dan is er weer bonjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drie keer raden waar tegen die tijd op gaat zitten tikken
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar dat zeg ik maar niet, dan is er weer bonje
Je probeert wanhopig je buik weg te slaan dan?quote:
Fout, jij mag niet meerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Je probeert wanhopig je buik weg te slaan dan?
quote:
Wie, ik? Of doe je het zelf? ( BBQ is gaaf --->on topicquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
Iemand moet ook nog effe 'The roof is on fire' uploaden, voor het geval dat
Wil ik wel doen maar dan moet je me rechten geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie, ik? Of doe je het zelf? ( BBQ is gaaf --->on topic)
Die heb ik wel, ga ik er op zetten. Kut, ik moet wat cd's tot mp3 vermalen, morgenavond misschienquote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
Iemand moet ook nog effe 'The roof is on fire' uploaden, voor het geval dat
Goed, hierbij heb je je uploadrechten verspeelt en mag je enkel nog maar downloadenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wil ik wel doen maar dan moet je me rechten geven.
Upload ik meteen het complete repertoire van Edgard Varèse
www.listentoyoutube.comquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heb ik wel, ga ik er op zetten. Kut, ik moet wat cd's tot mp3 vermalen, morgenavond misschien
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, hierbij heb je je uploadrechten verspeelt en mag je enkel nog maar downloaden
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Als ik Bob in het echt zie, zie ik straks steeds zijn UI erbij
quote:
Ik kijk er alweer naar uitquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan dan vreemde dingen gaan zeggen hoor
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
O en zoonlief heeft een ban, bij een spel op hyves
Mannendrank zou ik regelen, Soury en Heks zorgen voor vrouwenvochtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu pas dat er geen bier in het boodschappenlijstje in de OP staat
Wrom? Was bruut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
O en zoonlief heeft een ban, bij een spel op hyves
Zitten Remlof en Pietje ook al op Hyves te moddenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
Iemand schold tegen hem en hij zei lul terug
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zitten Remlof en Pietje ook al op Hyves te modden
Vrouwenvochtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mannendrank zou ik regelen, Soury en Heks zorgen voor vrouwenvocht
Dit lijkt me echt heel goor vrouwenvocht:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel de een of andere pislikeur worden
wil je niet weten, ik blijf lekken en laat zo een spoor achterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja heks, hoe zit dat met jou, wordt je ook zo nat als een dweil als je een leuke vent ziet?
Befaria is niksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel goor vrouwenvocht:
[ afbeelding ]
Ah dan kunnen we je in ieder geval weer terugvinden als je in het bos verdwaaldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil je niet weten, ik blijf lekken en laat zo een spoor achter
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah dan kunnen we je in ieder geval weer terugvinden als je in het bos verdwaald
ohhhhhhhhhh live bedoel je, met zo een discobal er boven en van die flikkerende discolampen die bij elke beweging van kleur veranderen, spannendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, ik bouw dan wel een podium voor je, heeft de rest ook beter zicht
Jep, maar wij noemen het dan Casa Rotzooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh live bedoel je, met zo een discobal er boven en van die flikkerende discolampen die bij elke beweging van kleur veranderen, spannendnet Casa Roso oude tijden herleven
Ja en dan draaien we deze plaat voor je:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh live bedoel je, met zo een discobal er boven en van die flikkerende discolampen die bij elke beweging van kleur veranderen, spannendnet Casa Roso oude tijden herleven
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar wij noemen het dan Casa Rotzooi
Die wel % heeft is anders errug lekker als het warm isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel goor vrouwenvocht:
[ afbeelding ]
hij zingt ook rond en rond, dat hebben ze meestal in de peepshow Remlof, zo ronddraaiend podiumquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan draaien we deze plaat voor je:
Hreb jij een tochtgat dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar nee daar begin ik niet aan hoor, stel het is een beetje fris en er waait een windje, dan sta ik toch mooi op de tocht
Maar 't is hier bijna nooit warm, nu al weer vier dagen nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Die wel % heeft is anders errug lekker als het warm is
wil jij niet weten daarom is al jaren dat deurtje op slotquote:
Kan jij dat regelen Teun?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij zingt ook rond en rond, dat hebben ze meestal in de peepshow Remlof, zo ronddraaiend podium
Ja ik had nog wel langer kunnen blijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Toverheks het volgende:
Hupperdepup BBQ.
Je hebt het leuk gehad he Kally las ik in londen
Ik drink alles, ook gluhwijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar 't is hier bijna nooit warm, nu al weer vier dagen niet
quote:
Alsof jij dat niet weetquote:
We zijn nu nog heel netjes hoor Heksiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Toverheks het volgende:
gedragen jullie je eens met al die vieze dingen
Nope want ik drink met matequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ben je wel lekker snel mee onder zeil=tent
O lief heksje wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan is het veul ergerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Toverheks het volgende:
gedragen jullie je eens met al die vieze dingen
[..]
Ookquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O lief heksje wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan is het veul erger
Kan ze allemaal aan Kal, echt ze kennen nog wat van me lerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O lief heksje wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan is het veul erger
Nee. Jij bent zeker even naar de boom geweest?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had jij ook gelijk het gevoel van een volle blaas?
moet ik verkleed komen dan als Clownquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de BBQ heb je er ook nog een rood neusje bij
Gatverdamme smerig wijfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had jij ook gelijk het gevoel van een volle blaas?
Een rollende heksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik verkleed komen dan als Clown![]()
wilde eigenlijk een heksenoutfit ergens opscharelen plus bezem en zo uit het autotje van Soury het terras oprollen
Weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan ze allemaal aan Kal, echt ze kennen nog wat van me leren
Daarom mag je ook komen van Remlof en WJ, dat is de enige reden. Ik wierp nog wat argumenten op maar maakte geen kansquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarom mag je ook komen van Remlof en WJ, dat is de enige reden. Ik wierp nog wat argumenten op maar maakte geen kans
Ik heb nog een heksenhoed ergens geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een heksenhoed ergens geloof ik
Ja dat schijntquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent een lekker ding, maar je ranzigheid gaf de doorslag
Alleen Teun vindt dat ik een kreng ben geloof ikquote:
Aan wie vraag je dat nou?quote:
Om geen blauwtje te lopen vraag ik het aan iedereen. Er zal er toch vast wel eentje ja zeggen, toch?quote:
Nee, Teun vindt mij een bitchquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat maar even met de rug naar topic toe staan
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik zat gisteren de hele avond nog lieve woordjes naar je te PM-en
Eet ze Teunquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bak voer maken en opeten
Dag schatjes (en Remlof)
Ga je ook nog gras inzaaien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gegeten, gedronken, tuin geschoffeld voor de BBQ en nu koffie drinken met de werkster
Is wel nodigquote:
Als die er hangt bij de BBQ gaan we er nat brood op mikkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is wel nodig
Maar ik ben nu aan het rommelen met die wireless beveiligingscam die ik nog heb. Eens kijken of hij nog doet
Ieuwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die er hangt bij de BBQ gaan we er nat brood op mikken
Dat zeg je alleen maar om ons gerust te stellen hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze is het, inclusief infrarood en wireless, maar ik heb er niets meer van, ook geen software
Nee maar dan ga ik er wel met mijn rug naartoe zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, alsof jij in zwaarbeschonken toestand gefilmd wil worden
Voor je voorkant neem ik wel m'n HD camera meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dan ga ik er wel met mijn rug naartoe zitten
Nee, integendeel, ik dacht "Ze helpen mij wel zoeken naar software!"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om ons gerust te stellen hè?
Dat dacht ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, integendeel, ik dacht "Ze helpen mij wel zoeken naar software!"
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor je voorkant neem ik wel m'n HD camera mee
Ik doe niet aan handleidingenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of gewoon een ordinaire handleiding of zo
Nopequote:
Ja psies, daar heb ik hem destijds ook gekocht voor een habbekrats, met engelse handleiding dacht ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
Die handleiding die je zoekt zal wel ergens in het Roemeens hier staan: www.supraveghere-sisteme.ro
Ik heb net de Millennium serie achter de rug, ben nu met Dean Koontz boeken bezigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honderden boeken hier op zolder, maar ja, echte jongensboeken en zulks![]()
Die schijnt als film ook goed te zijn, morgen maar eens kijken of ik hem kan downloadenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net de Millennium serie achter de rug, ben nu met Dean Koontz boeken bezig
Ik hoor juist dat de films kut zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die schijnt als film ook goed te zijn, morgen maar eens kijken of ik hem kan downloaden
Nou, ik zat dus vanmorgen, terwijl ik anderhalf uur in de file stond, te bellen met Michiel die ook op de BBQ komt en die had ze gezien. Waren goed zei hij. Ongeveer evengoed als "The Killing ! en II" en die vond ik retegoed.quote:
Je hebt toch heul geen zolder?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honderden boeken hier op zolder, maar ja, echte jongensboeken en zulks![]()
Ow ik dacht dat je een plat dak hadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je er wel even op, er ligt nogal wat. Ja, ik heb dus wel een zolder
Ik ookquote:
Die Michiel die lekkere vent?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, ik zat dus vanmorgen, terwijl ik anderhalf uur in de file stond, te bellen met Michiel die ook op de BBQ komt en die had ze gezien. Waren goed zei hij. Ongeveer evengoed als "The Killing ! en II" en die vond ik retegoed.
Zet je msn maar aanquote:
Heb jij geen facebook?quote:
O ik kan je niet vindenquote:
Oke ik sta bij Laysaquote:
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb geen msn geïnstalleerd na de laatste geplaatste image op mijn notebook.
En mijn notebook is trouwens kapoet. Gevallen op de vloer, scharnier van klep gebroken. Maar hij werkt nog wel, met het scherm scheef op de systeemkast.
Ik wou gaan slapen, morgen als je tijd hebt krijg je ze en anders donderdagquote:
Fair enough, slaap lekker, droom zachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou gaan slapen, morgen als je tijd hebt krijg je ze en anders donderdag
Jij hoort mij morgen, iets van een sms ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fair enough, slaap lekker, droom zacht![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hoort mij morgen, iets van een sms ofzo
Als er geen bezwaren zijn, waarom niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Je gaat serieus de bbq cammen en op stream gooien?
En wie is Michiel![]()
En een lekker ding, volgens Teun.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oud-collega en mijn geestelijke sparringpartner
Ik ben al op zoek naar een goede boom om achter te schuilen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
dan maak ik bezwaar, wil niet met mijn hoofd op cam of dat ze een foto maken en dat ik mezelf terug kan kijken op FOK. sorry maar zo denk ik erover en niemand haalt me over, heb niet eens een foto op facebook of wat dan ook.
sorry teun maar vind het een slecht idee.
Ok, geen punt hoor Heks. Ik trek wel een krijtstreep waar je dan buiten moet blijvenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
dan maak ik bezwaar, wil niet met mijn hoofd op cam of dat ze een foto maken en dat ik mezelf terug kan kijken op FOK. sorry maar zo denk ik erover en niemand haalt me over, heb niet eens een foto op facebook of wat dan ook.
sorry teun maar vind het een slecht idee.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een goede boom om achter te schuilen.
oke, krijg bij het idee al een knoop in me maag, nee echt niet hoor Teun geen gefierefluit met mijn potretquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, geen punt hoor Heks. Ik trek wel een krijtstreep waar je dan buiten moet blijven
Komt goed uit, dat had ik klaarliggen voor de BBQ.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen die niet gezien wil worden kan bij de voordeur dit aantrekken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt goed uit, dat had ik klaarliggen voor de BBQ.
geen probleemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 19-05-2011 19:23:27 ]
Probeer er dan eens twee van 30quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
Ja maar ik kom maar niet voorbij de 30 tegenwoordig
Heb je 'm wel een beetje opgevoed?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef Kally het volgende:
Dat is 60, 23 jaar ouder, dan hou ik het wel op 1 van 26
Twee tegelijk bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef Kally het volgende:
Dat is 60, 23 jaar ouder, dan hou ik het wel op 1 van 26
Wie, ik ben single hoorquote:
Ow, op die wipquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie, ik ben single hoor
Ik heb het vooralsnog over lol
Nope, was ik maar wat makkelijkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een lastig portret wat mannen betreft. Als ze toch een piemel hebben is het goed hè.
En dat moet op een live streamquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een lastig portret wat mannen betreft. Als ze toch een piemel hebben is het goed hè.
Ik ga heul niet op camquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat moet op een live streamEven eerlijk ik wil dat ook liever niet. Foto's zijn prima [ afbeelding ]
Ach het is allemaal bs natuurlijk![]()
Ik ben tegen foto's, daar gaan ze allemaal rare dingen van maken met photoshop. Nog raarder dat het nu al isquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat moet op een live streamEven eerlijk ik wil dat ook liever niet. Foto's zijn prima [ afbeelding ]
Ach het is allemaal bs natuurlijk![]()
Ja, dat zag ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
* IP-cam inmiddels al weer losgekoppeld heeft
Ik maak wel foto's maar ik beloof plechtig die niet op fok te zetten en die van jou ook niet op mijn facebookquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
geen foto`s en geen cam, opgelost en boek dicht
ik wil helemaal niet op een foto Kally echt doe ik normaal ook niet vind de foto`s van mezelf zo ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak wel foto's maar ik beloof plechtig die niet op fok te zetten en die van jou ook niet op mijn facebook
Dat hoeft niet te worden beloofd. Dat gaat gewoon achterlangsquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak wel foto's maar ik beloof plechtig die niet op fok te zetten en die van jou ook niet op mijn facebook
Dat dus, ik zal nooit zomaar iemand op Fok zettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te worden beloofd. Dat gaat gewoon achterlangs
Ok, dat respecteren we.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik zeg het maar gelijk en om niet de feestvreugde te bederven ook geen foto`s van mij.
nu discussie gesloten
Camera's inleveren bij het begin van het pauperpark, zo ook pistolen en messen én condoom. M.b.t. het laatste, een klein beetje risico moet je durven nemenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
Teun, regel even een zooitje zwarte balkjes voor onze ogen
vooral dat laatste, leuk als ik thuis kom, hey kids mama moet ook iets vertellen ben bezwangertquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Camera's inleveren bij het begin van het pauperpark, zo ook pistolen en messen én condoom. M.b.t. het laatste, een klein beetje risico moet je durven nemen
Ach ja, dat zijn dommige grapjes van mij hè. Niet dat je zwanger wordt, maar dat ik er hier wat over schrijfquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vooral dat laatste, leuk als ik thuis kom, hey kids mama moet ook iets vertellen ben bezwangert
nou als me dat zal over komen denk ik echt dat ze meteen de vuilniszakken volproppen met mijn spullen,en het uit het keukenraam gooien met de woorden, tot nooit meer ziensquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
Leuk hoor, allemaal zwangert thuiskomen. Dikke pensenbrigade ahoy!
Het moet andersom hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als me dat zal over komen denk ik echt dat ze meteen de vuilniszakken volproppen met mijn spullen,en het uit het keukenraam gooien met de woorden, tot nooit meer ziens
Wie ben je? En kom je ook BBQ-en?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Liyu het volgende:
Heks ik ben er, raar om je zo te noemen en val niet meer van je stoel af he
hey hahahah nee ik val niet meer van me stoel heb net een bankstel besteld een paarsequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Liyu het volgende:
Heks ik ben er, raar om je zo te noemen en val niet meer van je stoel af he
Inschrijving is gesloten toch . Mits uitzonderingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie ben je? En kom je ook BBQ-en?
Moet je wel een leuk wijf zijn, anders vindt de rest het niet goed
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Inschrijving is gesloten toch . Mits uitzonderingen
Beetje lopen bedelen in een bbq topic. Een fokker van 3 uur oudquote:
Ze is het meisje van de openingspostquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lopen bedelen in een bbq topic. Een fokker van 3 uur oudJe mag als personeel wel mee
quote:
mag ik dan af en toe ook op jou kratje zittenquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik dan af en toe ook op jou kratje zitten
dat vind ik lief van jou, dat je zomaar je kratje met mij wilt delenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
Euhm, ging de nieuwe bank van heks niet rechtstreeks naar de BBQ?
Paars/groen. Femke leek dat wel watquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeee die kleur staat niet bij het groene grasveld van Teun
Ook dat, paars staat hier prima, wat Heks ook beweertquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
Euhm, ging de nieuwe bank van heks niet rechtstreeks naar de BBQ?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alweer 12 uur, ik ga pitten
Dag jongens en meisjes
Dat stond er ook zo ongeveer letterlijk, maar dat kwam mij wat minder goed uit. Nu vang ik twee keerquote:
quote:
Nee, dat is zieligquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan we ook hele kleine kuiketjes op de BBQ grillen dan
Welnee die gaat toch snel doodquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou een bejaarde kip is net zo zielig hoor
Daarom eet ik ook geen vlees dat als zodanig herkenbaar is, zelfs een kippepoot vind ik ranzig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou een bejaarde kip is net zo zielig hoor
jullie zijn heel gemeen, eerst een kuikentje en nu een kip de dood injagenquote:
nou ja dit ga je niet menen he Rem, echt he kip is kip zonder of met pootquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom eet ik ook geen vlees dat als zodanig herkenbaar is, zelfs een kippepoot vind ik ranzig.
Hypocriet hè?
Een taiwanese kennis van mij eet gewoon kippepootjes, maar dan gewoon de voetjes, met nageltjes en zulks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja dit ga je niet menen he Rem, echt he kip is kip zonder of met poot
Nee gewerkt, bed uit elkaar gehaald, ander bed neergezet en dat na 3 uur slaapquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Een taiwanese kennis van mij eet gewoon kippepootjes, maar dan gewoon de voetjes, met nageltjes en zulks.
wat is daar nou vreemd aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Een taiwanese kennis van mij eet gewoon kippepootjes, maar dan gewoon de voetjes, met nageltjes en zulks.
Dit gaan we eten, moet eigenlijk in de OPquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan we ook hele kleine kuiketjes op de BBQ grillen dan
En spareribs van Souryquote:Pakket 'Compleet'
± 400 gr.vlees, bestaande uit:
* Hamburger / Barbecue worstje
* Satéspies / Shaslick
* Karbonade / Speklapje
* Steak Barbados / Steak Brazil
* 2 salades (rund- en aardappelsalade)
* 3 soorten sauzen
* Stokbrood
* Kruidenboter
* Barbecue + gas
Kosten in totaal - ¤ 12,50 per persoon.
3 uurtjes maar? Hoe kwam utquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewerkt, bed uit elkaar gehaald, ander bed neergezet en dat na 3 uur slaap
Ik was moe, ging liggen en was klaarwakkerquote:
Lekker, NOTquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar moet je dan ook heel ranzig aan sabbelen en zuigen, zodat je tafelgenoten halfkotsend weglopen.quote:
Balen is datquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was moe, ging liggen en was klaarwakker
Gatverredammequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar moet je dan ook heel ranzig aan sabbelen en zuigen, zodat je tafelgenoten halfkotsend weglopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |