quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alweer 12 uur, ik ga pitten
Dag jongens en meisjes
Dat stond er ook zo ongeveer letterlijk, maar dat kwam mij wat minder goed uit. Nu vang ik twee keerquote:
quote:
Nee, dat is zieligquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan we ook hele kleine kuiketjes op de BBQ grillen dan
Welnee die gaat toch snel doodquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou een bejaarde kip is net zo zielig hoor
Daarom eet ik ook geen vlees dat als zodanig herkenbaar is, zelfs een kippepoot vind ik ranzig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou een bejaarde kip is net zo zielig hoor
jullie zijn heel gemeen, eerst een kuikentje en nu een kip de dood injagenquote:
nou ja dit ga je niet menen he Rem, echt he kip is kip zonder of met pootquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom eet ik ook geen vlees dat als zodanig herkenbaar is, zelfs een kippepoot vind ik ranzig.
Hypocriet hè?
Een taiwanese kennis van mij eet gewoon kippepootjes, maar dan gewoon de voetjes, met nageltjes en zulks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja dit ga je niet menen he Rem, echt he kip is kip zonder of met poot
Nee gewerkt, bed uit elkaar gehaald, ander bed neergezet en dat na 3 uur slaapquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Een taiwanese kennis van mij eet gewoon kippepootjes, maar dan gewoon de voetjes, met nageltjes en zulks.
wat is daar nou vreemd aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Een taiwanese kennis van mij eet gewoon kippepootjes, maar dan gewoon de voetjes, met nageltjes en zulks.
Dit gaan we eten, moet eigenlijk in de OPquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan we ook hele kleine kuiketjes op de BBQ grillen dan
En spareribs van Souryquote:Pakket 'Compleet'
± 400 gr.vlees, bestaande uit:
* Hamburger / Barbecue worstje
* Satéspies / Shaslick
* Karbonade / Speklapje
* Steak Barbados / Steak Brazil
* 2 salades (rund- en aardappelsalade)
* 3 soorten sauzen
* Stokbrood
* Kruidenboter
* Barbecue + gas
Kosten in totaal - ¤ 12,50 per persoon.
3 uurtjes maar? Hoe kwam utquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewerkt, bed uit elkaar gehaald, ander bed neergezet en dat na 3 uur slaap
Ik was moe, ging liggen en was klaarwakkerquote:
Lekker, NOTquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar moet je dan ook heel ranzig aan sabbelen en zuigen, zodat je tafelgenoten halfkotsend weglopen.quote:
Balen is datquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was moe, ging liggen en was klaarwakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |