Haal hem maar over om te blijven slapen als je hier bentquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat hebben we er dan aan
Stuur eens een pic
Da's al snel hoor, die vliegen voorbij. Hemelvaart en Pinksteren zitten er nog tussen en dan ben je er al.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
Zomg, topic nummer 7 al en de BBQ is pas over 6 weken
Ow ja, en ik ga nog naar Portugal tussendoorquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's al snel hoor, die vliegen voorbij. Hemelvaart en Pinksteren zitten er nog tussen en dan ben je er al.
Voor je het weet heb je een katerquote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, en ik ga nog naar Portugal tussendoor
Of een poes, das nog ergerquote:
Ik nietquote:
24 uur een kater hebben is ook niet grappigquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
24 uur een kater hebben is ook niet grappig
Die rodequote:
Nee het was meer dat de FOK!kers de katten zwaar outnumberden toen ik bij Kally wasquote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je meet teveel, dat was bij die andere
Die beesten moesten 3 weken bij komenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het was meer dat de FOK!kers de katten zwaar outnumberden toen ik bij Kally was
Hij groeit nog steeds, ik zal er binnenkort ook even bijzetten, té goed is namelijk ook niet goed hèquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
Die muzieklijst is geweldig, Black Sabbath samen met Katy Perry
Ian zou nog wat mokumse tranentrekkers uploaden voor Heksiequote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij groeit nog steeds, ik zal er binnenkort ook even bijzetten, té goed is namelijk ook niet goed hè
Zal ie ook nog wel doen, zo tussendoorquote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ian zou nog wat mokumse tranentrekkers uploaden voor Heksie
Tis net Teunquote:
quote:
Ik weet het wel, maar dat zeg ik maar niet, dan is er weer bonjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drie keer raden waar tegen die tijd op gaat zitten tikken
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar dat zeg ik maar niet, dan is er weer bonje
Je probeert wanhopig je buik weg te slaan dan?quote:
Fout, jij mag niet meerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Je probeert wanhopig je buik weg te slaan dan?
quote:
Wie, ik? Of doe je het zelf? ( BBQ is gaaf --->on topicquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
Iemand moet ook nog effe 'The roof is on fire' uploaden, voor het geval dat
Wil ik wel doen maar dan moet je me rechten geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie, ik? Of doe je het zelf? ( BBQ is gaaf --->on topic)
Die heb ik wel, ga ik er op zetten. Kut, ik moet wat cd's tot mp3 vermalen, morgenavond misschienquote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
Iemand moet ook nog effe 'The roof is on fire' uploaden, voor het geval dat
Goed, hierbij heb je je uploadrechten verspeelt en mag je enkel nog maar downloadenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wil ik wel doen maar dan moet je me rechten geven.
Upload ik meteen het complete repertoire van Edgard Varèse
www.listentoyoutube.comquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heb ik wel, ga ik er op zetten. Kut, ik moet wat cd's tot mp3 vermalen, morgenavond misschien
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, hierbij heb je je uploadrechten verspeelt en mag je enkel nog maar downloaden
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Als ik Bob in het echt zie, zie ik straks steeds zijn UI erbij
quote:
Ik kijk er alweer naar uitquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan dan vreemde dingen gaan zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |