nou als me dat zal over komen denk ik echt dat ze meteen de vuilniszakken volproppen met mijn spullen,en het uit het keukenraam gooien met de woorden, tot nooit meer ziensquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
Leuk hoor, allemaal zwangert thuiskomen. Dikke pensenbrigade ahoy!
Het moet andersom hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als me dat zal over komen denk ik echt dat ze meteen de vuilniszakken volproppen met mijn spullen,en het uit het keukenraam gooien met de woorden, tot nooit meer ziens
Wie ben je? En kom je ook BBQ-en?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Liyu het volgende:
Heks ik ben er, raar om je zo te noemen en val niet meer van je stoel af he
hey hahahah nee ik val niet meer van me stoel heb net een bankstel besteld een paarsequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Liyu het volgende:
Heks ik ben er, raar om je zo te noemen en val niet meer van je stoel af he
Inschrijving is gesloten toch . Mits uitzonderingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie ben je? En kom je ook BBQ-en?
Moet je wel een leuk wijf zijn, anders vindt de rest het niet goed
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Inschrijving is gesloten toch . Mits uitzonderingen
Beetje lopen bedelen in een bbq topic. Een fokker van 3 uur oudquote:
Ze is het meisje van de openingspostquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lopen bedelen in een bbq topic. Een fokker van 3 uur oudJe mag als personeel wel mee
quote:
mag ik dan af en toe ook op jou kratje zittenquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik dan af en toe ook op jou kratje zitten
dat vind ik lief van jou, dat je zomaar je kratje met mij wilt delenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
Euhm, ging de nieuwe bank van heks niet rechtstreeks naar de BBQ?
Paars/groen. Femke leek dat wel watquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeee die kleur staat niet bij het groene grasveld van Teun
Ook dat, paars staat hier prima, wat Heks ook beweertquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
Euhm, ging de nieuwe bank van heks niet rechtstreeks naar de BBQ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |