Ik ga heul niet op camquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat moet op een live streamEven eerlijk ik wil dat ook liever niet. Foto's zijn prima [ afbeelding ]
Ach het is allemaal bs natuurlijk![]()
Ik ben tegen foto's, daar gaan ze allemaal rare dingen van maken met photoshop. Nog raarder dat het nu al isquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat moet op een live streamEven eerlijk ik wil dat ook liever niet. Foto's zijn prima [ afbeelding ]
Ach het is allemaal bs natuurlijk![]()
Ja, dat zag ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
* IP-cam inmiddels al weer losgekoppeld heeft
Ik maak wel foto's maar ik beloof plechtig die niet op fok te zetten en die van jou ook niet op mijn facebookquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
geen foto`s en geen cam, opgelost en boek dicht
ik wil helemaal niet op een foto Kally echt doe ik normaal ook niet vind de foto`s van mezelf zo ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak wel foto's maar ik beloof plechtig die niet op fok te zetten en die van jou ook niet op mijn facebook
Dat hoeft niet te worden beloofd. Dat gaat gewoon achterlangsquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak wel foto's maar ik beloof plechtig die niet op fok te zetten en die van jou ook niet op mijn facebook
Dat dus, ik zal nooit zomaar iemand op Fok zettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te worden beloofd. Dat gaat gewoon achterlangs
Ok, dat respecteren we.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik zeg het maar gelijk en om niet de feestvreugde te bederven ook geen foto`s van mij.
nu discussie gesloten
Camera's inleveren bij het begin van het pauperpark, zo ook pistolen en messen én condoom. M.b.t. het laatste, een klein beetje risico moet je durven nemenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
Teun, regel even een zooitje zwarte balkjes voor onze ogen
vooral dat laatste, leuk als ik thuis kom, hey kids mama moet ook iets vertellen ben bezwangertquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Camera's inleveren bij het begin van het pauperpark, zo ook pistolen en messen én condoom. M.b.t. het laatste, een klein beetje risico moet je durven nemen
Ach ja, dat zijn dommige grapjes van mij hè. Niet dat je zwanger wordt, maar dat ik er hier wat over schrijfquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vooral dat laatste, leuk als ik thuis kom, hey kids mama moet ook iets vertellen ben bezwangert
nou als me dat zal over komen denk ik echt dat ze meteen de vuilniszakken volproppen met mijn spullen,en het uit het keukenraam gooien met de woorden, tot nooit meer ziensquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
Leuk hoor, allemaal zwangert thuiskomen. Dikke pensenbrigade ahoy!
Het moet andersom hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als me dat zal over komen denk ik echt dat ze meteen de vuilniszakken volproppen met mijn spullen,en het uit het keukenraam gooien met de woorden, tot nooit meer ziens
Wie ben je? En kom je ook BBQ-en?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Liyu het volgende:
Heks ik ben er, raar om je zo te noemen en val niet meer van je stoel af he
hey hahahah nee ik val niet meer van me stoel heb net een bankstel besteld een paarsequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Liyu het volgende:
Heks ik ben er, raar om je zo te noemen en val niet meer van je stoel af he
Inschrijving is gesloten toch . Mits uitzonderingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie ben je? En kom je ook BBQ-en?
Moet je wel een leuk wijf zijn, anders vindt de rest het niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |