Ookquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O lief heksje wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan is het veul erger
Kan ze allemaal aan Kal, echt ze kennen nog wat van me lerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O lief heksje wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan is het veul erger
Nee. Jij bent zeker even naar de boom geweest?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had jij ook gelijk het gevoel van een volle blaas?
moet ik verkleed komen dan als Clownquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de BBQ heb je er ook nog een rood neusje bij
Gatverdamme smerig wijfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had jij ook gelijk het gevoel van een volle blaas?
Een rollende heksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik verkleed komen dan als Clown![]()
wilde eigenlijk een heksenoutfit ergens opscharelen plus bezem en zo uit het autotje van Soury het terras oprollen
Weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan ze allemaal aan Kal, echt ze kennen nog wat van me leren
Daarom mag je ook komen van Remlof en WJ, dat is de enige reden. Ik wierp nog wat argumenten op maar maakte geen kansquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarom mag je ook komen van Remlof en WJ, dat is de enige reden. Ik wierp nog wat argumenten op maar maakte geen kans
Ik heb nog een heksenhoed ergens geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een heksenhoed ergens geloof ik
Ja dat schijntquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent een lekker ding, maar je ranzigheid gaf de doorslag
Alleen Teun vindt dat ik een kreng ben geloof ikquote:
Aan wie vraag je dat nou?quote:
Om geen blauwtje te lopen vraag ik het aan iedereen. Er zal er toch vast wel eentje ja zeggen, toch?quote:
Nee, Teun vindt mij een bitchquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat maar even met de rug naar topic toe staan
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik zat gisteren de hele avond nog lieve woordjes naar je te PM-en
Eet ze Teunquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bak voer maken en opeten
Dag schatjes (en Remlof)
Ga je ook nog gras inzaaien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gegeten, gedronken, tuin geschoffeld voor de BBQ en nu koffie drinken met de werkster
Is wel nodigquote:
Als die er hangt bij de BBQ gaan we er nat brood op mikkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is wel nodig
Maar ik ben nu aan het rommelen met die wireless beveiligingscam die ik nog heb. Eens kijken of hij nog doet
Ieuwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die er hangt bij de BBQ gaan we er nat brood op mikken
Dat zeg je alleen maar om ons gerust te stellen hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze is het, inclusief infrarood en wireless, maar ik heb er niets meer van, ook geen software
Nee maar dan ga ik er wel met mijn rug naartoe zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, alsof jij in zwaarbeschonken toestand gefilmd wil worden
Voor je voorkant neem ik wel m'n HD camera meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dan ga ik er wel met mijn rug naartoe zitten
Nee, integendeel, ik dacht "Ze helpen mij wel zoeken naar software!"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om ons gerust te stellen hè?
Dat dacht ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, integendeel, ik dacht "Ze helpen mij wel zoeken naar software!"
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor je voorkant neem ik wel m'n HD camera mee
Ik doe niet aan handleidingenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of gewoon een ordinaire handleiding of zo
Nopequote:
Ja psies, daar heb ik hem destijds ook gekocht voor een habbekrats, met engelse handleiding dacht ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
Die handleiding die je zoekt zal wel ergens in het Roemeens hier staan: www.supraveghere-sisteme.ro
Ik heb net de Millennium serie achter de rug, ben nu met Dean Koontz boeken bezigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honderden boeken hier op zolder, maar ja, echte jongensboeken en zulks![]()
Die schijnt als film ook goed te zijn, morgen maar eens kijken of ik hem kan downloadenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net de Millennium serie achter de rug, ben nu met Dean Koontz boeken bezig
Ik hoor juist dat de films kut zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die schijnt als film ook goed te zijn, morgen maar eens kijken of ik hem kan downloaden
Nou, ik zat dus vanmorgen, terwijl ik anderhalf uur in de file stond, te bellen met Michiel die ook op de BBQ komt en die had ze gezien. Waren goed zei hij. Ongeveer evengoed als "The Killing ! en II" en die vond ik retegoed.quote:
Je hebt toch heul geen zolder?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honderden boeken hier op zolder, maar ja, echte jongensboeken en zulks![]()
Ow ik dacht dat je een plat dak hadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je er wel even op, er ligt nogal wat. Ja, ik heb dus wel een zolder
Ik ookquote:
Die Michiel die lekkere vent?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, ik zat dus vanmorgen, terwijl ik anderhalf uur in de file stond, te bellen met Michiel die ook op de BBQ komt en die had ze gezien. Waren goed zei hij. Ongeveer evengoed als "The Killing ! en II" en die vond ik retegoed.
Zet je msn maar aanquote:
Heb jij geen facebook?quote:
O ik kan je niet vindenquote:
Oke ik sta bij Laysaquote:
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb geen msn geïnstalleerd na de laatste geplaatste image op mijn notebook.
En mijn notebook is trouwens kapoet. Gevallen op de vloer, scharnier van klep gebroken. Maar hij werkt nog wel, met het scherm scheef op de systeemkast.
Ik wou gaan slapen, morgen als je tijd hebt krijg je ze en anders donderdagquote:
Fair enough, slaap lekker, droom zachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou gaan slapen, morgen als je tijd hebt krijg je ze en anders donderdag
Jij hoort mij morgen, iets van een sms ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fair enough, slaap lekker, droom zacht![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hoort mij morgen, iets van een sms ofzo
Als er geen bezwaren zijn, waarom niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Je gaat serieus de bbq cammen en op stream gooien?
En wie is Michiel![]()
En een lekker ding, volgens Teun.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oud-collega en mijn geestelijke sparringpartner
Ik ben al op zoek naar een goede boom om achter te schuilen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
dan maak ik bezwaar, wil niet met mijn hoofd op cam of dat ze een foto maken en dat ik mezelf terug kan kijken op FOK. sorry maar zo denk ik erover en niemand haalt me over, heb niet eens een foto op facebook of wat dan ook.
sorry teun maar vind het een slecht idee.
Ok, geen punt hoor Heks. Ik trek wel een krijtstreep waar je dan buiten moet blijvenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
dan maak ik bezwaar, wil niet met mijn hoofd op cam of dat ze een foto maken en dat ik mezelf terug kan kijken op FOK. sorry maar zo denk ik erover en niemand haalt me over, heb niet eens een foto op facebook of wat dan ook.
sorry teun maar vind het een slecht idee.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een goede boom om achter te schuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |