Met een norm van 1 ben ik tevredenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
Tussen 25/29 punten hier. En dan zonder aftrekpunten.
Naja, zie het allemaal wel. Denk niet dat de norm 0,0 wordt.
Ik vond de samenvatting ook ontzettend lastig. Heb wel 16 van de 19 punten alsnog behaald, misschien meer. Ik heb me niet aan die 3 punten gehouden die daar stonden gegeven (als je weet waar ik het over heb), maar ik heb gewoon alle kernzinnen gemarkeerd en een mooi lopende samenvatting van gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef dralion13 het volgende:
Ik vond de tekstverklaring echt ontzettend makkelijk, bijna alles goed (terwijl ik er normaal moeite mee heb).
De samenvatting was wel erg lastig
6 leek me toch geen probleem.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef Corkscrew het volgende:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die problemen heeft gehad met vraag 6.
Van welke norm kun je trouwens uitgaan? Kun je de norm van de afgelopen jaar ergens terugvinden?
De examencommissie snapte vraag 6 zelf niet, lijkt het wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
6 leek me toch geen probleem.
Norm vorig jaar was 0.0
Had ik ook, dat laatste.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef SLP_ het volgende:
Trouwens een vraag over vraag 19:
Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden
direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse
deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
En dan staat in het correctiemodel een aantal kenmerken die de moderne deelnemers al hebben [dus gericht op overwinning enz].
Maar als ze het hebben over kenmerken waaraan hedendaagse deelnemers menen aan moeten voldoen dacht ik aan kenmerken als 'eerlijk zijn', vertrouwen hebben in cultuur- en religiekritiek en dat deelnemers realistisch moeten zijn over waar twijfelen en onzekerheid te verwachten zijn.
Meer mensen hier verward over zijn?
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef TJV het volgende:
Er blijkt trouwens een gozer te zijn op mijn school die geweigerd heeft om het te maken aangezien de tekst nogal links was, uiteindelijk heeft ie het in het laatste half uurtje toch maar even snel afgeraffeld. Knuppel. :")
Wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef TJV het volgende:
Er blijkt trouwens een gozer te zijn op mijn school die geweigerd heeft om het te maken aangezien de tekst nogal links was, uiteindelijk heeft ie het in het laatste half uurtje toch maar even snel afgeraffeld. Knuppel. :")
33 is bij normering van 0 zelfs een 6 ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De examencommissie snapte vraag 6 zelf niet, lijkt het wel.
En tnx voor de norm, ik heb denk ik ongeveer 33 punten dus een voldoende zit er toch wel in.
Heeft hij het niet als grapje bedoeld, omdat dat precies is waar de schrijver van tekst 1 zo tegen was? Anders is het wel toevalligquote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef TJV het volgende:
Ja, maar ik hoop eigenlijk dat ik mezelf qua punten wat laag heb ingeschat of de norm een beetje hoog wordt. Ik sta nu een 8,4 en het zou zonde zijn als ik enorm zou kelderen door het CE - samenvatten en tekstverklaren is bepaald niet mijn beste onderdeel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
33 is bij normering van 0 zelfs een 6 ofzo
Had ik ook een beetje, vooral bij de laatste 2 punten, dat eerste punt was nog wel te doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:10 schreef Amasin het volgende:
[..]
Ik vond de samenvatting ook ontzettend lastig. Heb wel 16 van de 19 punten alsnog behaald, misschien meer. Ik heb me niet aan die 3 punten gehouden die daar stonden gegeven (als je weet waar ik het over heb), maar ik heb gewoon alle kernzinnen gemarkeerd en een mooi lopende samenvatting van gemaakt.
Ik kon echt niks met die 3 punten dus. Wist niet eens wat ze van me wilden weten.
Heb ik ook over geklaagd. Aangezien je 'de periode van cultuurrelativisme en postmodernisme' op twee manieren kan opvatten namelijk als tijdens de opkomst ervan of aan het einde toen het werd bekritiseerd. Het correctiemodel gaat uit van het tweede, terwijl als je het als het eerste hebt opgevat, heb je het antwoord precies andersom.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef Corkscrew het volgende:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die problemen heeft gehad met vraag 6.
Van welke norm kun je trouwens uitgaan? Kun je de norm van de afgelopen jaar ergens terugvinden?
Inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef xfleuurr het volgende:
Ben ik de enige die de samenvatting tekst wel makkelijk vond, maar de ''eisen'' aan de samenvatting SUPERRAAR vond. Die tweede eis was echt een 5 in 1 eis ofzo, zooo raar. geen idee wat ze van me wilden
Ja, ik had ook advies. Leek mij het meest logische want de schrijver suggereert wat politici zouden moeten doen...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef Amasin het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook zeker te weten dat ik ze goed had. Toch had ik vraag 13 fout. Ik dacht dat het advies was? Wel meerdere mensen uit mijn klas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |