Die had ik ook fout. Overheen gelezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de hedendaagse spreker op dit moment doet, en niet wat de schrijver graag zou willen dat de spreker zou doen.
Same herequote:Op maandag 16 mei 2011 17:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die had ik ook fout. Overheen gelezen.
Volgens mij is de 4.7 met norm 0, en de 5.5 dan met... een hoge norm. Of gaat dat om de spelling/formuleren punten?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef SLP_ het volgende:
ik zat net echt enorm in de stress omdat ik volgens de omzettingstabel op havovwo.nl een extreem laag cijfer zou hebben en als ik mn punten bij examenklacht invoer kom ik gelukkig nog uit tussen de 4.7 en 5.5. Maar is dit berekend met norm 0? Want dan kan het nog hoger worden toch?
20 punten toch voor spelling/formuleren enzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Aardappelkoekje het volgende:
Bij havovwo gaan ze uit van een maximale score van 68, terwijl je er maar 48 kon halen.
Die 20 punten voor spelling kun je er niet bij krijgen, maar kunnen er alleen maar af.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens mij is de 4.7 met norm 0, en de 5.5 dan met... een hoge norm. Of gaat dat om de spelling/formuleren punten?
[..]
20 punten toch voor spelling/formuleren enzo?
Leek me toch duidelijk dat dat een opsomming was, als je keek naar de signaalwoorden in, en rondom die alinea.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Vraag 12 was een deel ve opsomming, maar ik en meerdere hadden tegenstelling.
Kut was dat.
Dat was nou de enige waarvan ik wel zeker wist dat ik die goed hadquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Kut was dat.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef waj1 het volgende:
[..]
Dat was nou de enige waarvan ik wel zeker wist dat ik die goed had
Daar dacht ik ook zeker te weten dat ik ze goed had. Toch had ik vraag 13 fout. Ik dacht dat het advies was? Wel meerdere mensen uit mijn klas..quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Nouja, van die 3 "wat voor verband heeft deze alinea met de andere tekst" vragen dan.
De ene was tegen een goed debat, en die juist vóór. Dat was verwarrend vond ikquote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Leek me toch duidelijk dat dat een opsomming was, als je keek naar de signaalwoorden in, en rondom die alinea.
PRECIES! Ik had hetzelfde.. eindeloos daarover zitten twijfelen en verkeerde gekozen.. ik klaag ook over deze vraag jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef TJV het volgende:
waaraan hedendaagse
deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen
Dus dan dacht ik, menen dus wat die eerste tekst vindt.. ik dien gewoon een klacht in.
same here..was voortdurend aan 't twijfelen.. 50/50quote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
PRECIES! Ik had hetzelfde.. eindeloos daarover zitten twijfelen en verkeerde gekozen.. ik klaag ook over deze vraag ja.
Ik dacht ook een adviesquote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef Amasin het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook zeker te weten dat ik ze goed had. Toch had ik vraag 13 fout. Ik dacht dat het advies was? Wel meerdere mensen uit mijn klas..
Ik heb dus ook door het menen een ander antwoord gekozen dat in het correctiemodel staatquote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
PRECIES! Ik had hetzelfde.. eindeloos daarover zitten twijfelen en verkeerde gekozen.. ik klaag ook over deze vraag ja.
Same. Heb hem helemaal fout. Vraag 18 weet ik niet eens of ik die wel goed heb. Ik heb die vraag verkeerd gelezen, ik dacht dat ik overeenkomsten en verschillen tussen de teksten moest noemen. Echt dom, bah.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Natrium het volgende:
[..]
same here..was voortdurend aan 't twijfelen.. 50/50
Deel ve opsomming was wel duidelijk, die had ik wel goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Kut was dat.
ook 30 punten, maar ga uit van -1 interpunctiefouten dus 29, dat zit tussen 6.0 en 6.8quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat zou de N score ongeveer zijn? Ik denk dat ik 30/48 heb, ik hoop dat het genoeg is voor een 6,3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |