idd, alleen die bezem vlieglevelsquote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Trollface. het volgende:
Mijn gezicht wanneer ik geen Spyro 1 meer heb.
Die liet ik altijd door mijn ouders doenquote:
iddquote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die liet ik altijd door mijn ouders doen5 jaar oud dit dat
wij alleen titel + auteurquote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Misschien een domme vraag, maar oke. Hoe moet je de gegevens boven een samenvatting vermelden? Op de ATSA-manier, of voluit geschreven?
Dus:
Auteur:
Titel:
Samenvatting door:
Aantal woorden:
of
Samenvatting van 'De lekkere kant van stress', Naar Suzanne Weusten, uit: 'De Volkskrant, 11 Maart 2008.
?
Zelfs op het moment van ons SE was dit voor iedereen onduidelijk, omdat al onze leraren ons iets anders leerden. Heb dit jaar ook twee verschillende docenten gehad voor Nederlands, ze leerden beiden wat anders.
Wij moeten het zo:quote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Misschien een domme vraag, maar oke. Hoe moet je de gegevens boven een samenvatting vermelden? Op de ATSA-manier, of voluit geschreven?
Dus:
Auteur:
Titel:
Samenvatting door:
Aantal woorden:
of
Samenvatting van 'De lekkere kant van stress', Naar Suzanne Weusten, uit: 'De Volkskrant, 11 Maart 2008.
?
Zelfs op het moment van ons SE was dit voor iedereen onduidelijk, omdat al onze leraren ons iets anders leerden. Heb dit jaar ook twee verschillende docenten gehad voor Nederlands, ze leerden beiden wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
laterquote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef leeell het volgende:
maar ik ga even shoarma eten bitches,
iedereen veel succes en poep niet in je broek of krijg een blackout
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wij moeten het zo:
Samenvatting: auteur, titelNee, Hendriks en Spanjer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijk. Succes zo...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef Gideon_92 het volgende:
RonSchonewille Ron Schonewille
@
@Jessicaxvw Weet je wat sarcasme betekent??
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Jessicaxvw Jessica v W.
@
@RonSchonewille uh.. leg uit? Ken het woord wel
whahahahaha faal.
watquote:Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef Gideon_92 het volgende:
@
Jessicaxvw Jessica v W.
@
whahahahaha faal.
Moet je 'ns vragen wat 't verschil tussen ironie, sarcasme en cynisme isquote:Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef Gideon_92 het volgende:
@
Jessicaxvw Jessica v W.
@
whahahahaha faal.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vreselijk. Succes zo...
Of wacht... Wanneer heb jij Nederlands? Morgen?
Nee man, dan komt de politie morgen bij je aan de deur op verdenking van aanzetten tot zelfmoordquote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef Natrium het volgende:
[..]
Moet je 'ns vragen wat 't verschil tussen ironie, sarcasme en cynisme is
Je verwijdert daarmee volgens mij ook al je programma'squote:Op maandag 16 mei 2011 12:28 schreef AchmedJan het volgende:
als je je rekenmachine reset, heeft dat dan ook invloed op notefolio?
Als je alleen het RAM reset, niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:28 schreef AchmedJan het volgende:
als je je rekenmachine reset, heeft dat dan ook invloed op notefolio?
hangt ervan af hoe je hem reset bij de TIquote:Op maandag 16 mei 2011 12:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je verwijdert daarmee volgens mij ook al je programma's
Zo is het in ieder geval bij mijn armoedige casio
Memory -> resetquote:Op maandag 16 mei 2011 12:29 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
hangt ervan af hoe je hem reset bij de TI
weet neit pcies hoe het moet
NEEEEEEE, Coby en Riek hebben geen 5000 euro gewonnenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:29 schreef waj1 het volgende:
Om mijn gedachten maar even te verzetten ga ik wel lingo met bejaarden op Nederland 2 kijken.
De finale
Eens.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Jezelf aftrekken wordt tegenwoordig als iets nuttigs beschouwd?
Gast, ik ben een meisje.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Iemand anders aftrekken wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef xCore het volgende:
[..]
zie sigquote:
Beter is het droog morgenquote:
Nee, kat wegzetten en dingen pakken.quote:
aanstellerquote:
Pen en reservepen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef KurdKasim het volgende:
Voor examen NL is alleen een pen meenemen toch wel genoeg? Of moet ik ook een potlood ofzo meenemen?
Marker meenemen om tekst aan te strepen is wel aan te radenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef KurdKasim het volgende:
Voor examen NL is alleen een pen meenemen toch wel genoeg? Of moet ik ook een potlood ofzo meenemen?
Woordenboek Nederlands is ook wel handig om bij je te hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Marker meenemen om tekst aan te strepen is wel aan te raden
grquote:
iddquote:
Dan verzoek ik u het onderwerp te definieren, mijnheer Ieeellquote:
ha, grapjasquote:
waarom mijn serie download met 100 kb/s , bezemdingquote:Op maandag 16 mei 2011 12:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan verzoek ik u het onderwerp te definieren, mijnheer Ieeell
Misschien zit er iemand anders op je netwerk?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:51 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom mijn serie download met 100 kb/s , bezemding
nahquote:Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Misschien zit er iemand anders op je netwerk?
Seeds/peer verhouding? Traag internet?quote:
3.0 mb/s normaliterquote:Op maandag 16 mei 2011 12:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Seeds/peer verhouding? Traag internet?
Mijne gaat ook nooit hoger dan 500kbps omdat wij een armoedig abonnement hebben hier
Ik jellyquote:Op maandag 16 mei 2011 12:56 schreef leeell het volgende:
[..]
3.0 mb/s normaliter
even router refreshen
succes negerquote:Op maandag 16 mei 2011 12:56 schreef Corkscrew het volgende:
Ik ga mijn spullen pakken en naar school.
Succes iedereen
welke vragen?quote:
Voor Nederlands: en dan multiple choice ookquote:
ja idd,quote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor Nederlands: en dan multiple choice ook
Maar dat kan jij natuurlijk niet weten, ik zie je al zitten: Hoofdgedachte..? Wat is dat nou?
En daarom leer je niet..? Ik vat 'm nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En daarom leer je niet..? Ik vat 'm nietik leer niet omdat ik me daar niet toe kan zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Je kunt het ook gewoon op internet doen, dat helpt enorm voor mij omdat ik gewoon te lui ben om mijn spullen te pakken: www.watmoetikweten.nlquote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik leer niet omdat ik me daar niet toe kan zetten
die site is traag als dikke strontquote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon op internet doen, dat helpt enorm voor mij omdat ik gewoon te lui ben om mijn spullen te pakken: www.watmoetikweten.nl
Stond ook al ergens anders een topic of 10 terug
Waarschijnlijk omdat hij zwaar overbelast is nu het begintquote:
ligt aan de site niet aan mn inetquote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zwaar overbelast is nu het begintmaar het is te doen
Zeg jij trouwens met je 3mbps
HA WAAR KOM JIJ VANDAANquote:
ohja wist ik eigenlijk ewlquote:
dan herkent niemand meer, reputatie gastquote:Op maandag 16 mei 2011 13:10 schreef Kaasrol het volgende:
Haal die huil PI eens weg Ieeell, je lijkt echt zielig zo
Call it swagquote:Op maandag 16 mei 2011 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
dan herkent niemand meer, reputatie gast
Kots het uit en eet het opnieuwquote:
brbquote:
als je dat kooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ahw succes! Denk dat het wel meevalt. In 2 uur moet het ook nog kunnen in principe en wsl ben je er wel voor 2 uur, dus dan heb je nog 2,5.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef 9611Niels het volgende:
Fijn, 10 minuten vertraging met de trein en een haperende OV-chipkaartKom nog net op tijd. Hoop ik
Gewoon zwartrijden als je problemen met je OV hebt en je reden hebt om te stressen. Is het waard lijkt mequote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahw succes! Denk dat het wel meevalt. In 2 uur moet het ook nog kunnen in principe en wsl ben je er wel voor 2 uur, dus dan heb je nog 2,5.
Lijkt me wel echt kut.Daar zou ik wel echt van in de stress schieten.
Ik heb geen OV, maar kan morgen wel ineens een lekke band hebben onderweg ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon zwartrijden als je problemen met je OV hebt en je reden hebt om te stressen. Is het waard lijkt me
180CCquote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef leeell het volgende:
afhankelijk zijn van OV is armoede
110/120/130 op de brommer
74cc metrakitquote:
Twee tandwielen, een ketting en trappersquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Twee tandwielen, een ketting en trappers
niet lerenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef leeell het volgende:
veel te druk vandaag, geld overmaken, langs werk
post kantoor, brommer regelen
leren komt spater
ja heb nog niets gedaan, word nu wel tijd hoorquote:
gewoon niet doenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ja heb nog niets gedaan, word nu wel tijd hoor
tjaquote:
Zo'n beetje iedere site waar de antwoorden staan. Of bedoel je aandachtspunten?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef leeell het volgende:
wil een overzichtelijke site met punten voor samenvatting hebben
aandachtspunten, wat ik erin moet hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedere site waar de antwoorden staan. Of bedoel je aandachtspunten?
Ja, ik na 2 uur, ik bleef maar tellenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
En al die docenten afkeurend kijken toen ik na anderhalf uur vrolijk vertrok.
Ja, was ook eerste. Terwijl ik nog een kladversie van mijn samenvatting had gemaakt ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, ik na 2 uur, ik bleef maar tellen. Ik was ook de eerste die klaar was van havo en vwo, the awkwardness als de hele zaal naar je staart.
Alleen om de samenvatting op te delen in alinea's.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Heb jij niet keurig een witregel tussen je antwoorden gelaten?
Oké. Ik heb die samenvatting gewoon in een lap opgeschreven. Lekker tegendraads. Staat toch niets over in het correctiemodel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alleen om de samenvatting op te delen in alinea's.
gelijk heb jequote:Op maandag 16 mei 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké. Ik heb die samenvatting gewoon in een lap opgeschreven. Lekker tegendraads. Staat toch niets over in het correctiemodel.
Zonde, dat mag namelijk gewoon. Ik had er 231 uiteindelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Trollface. het volgende:
Ik moest nog navragen of je er echt 10% boven mocht zitten qua woordaantal, ik heb nog woorden weg moeten schrappen.
Ik zat op 238, daarom moest ik het navragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zonde, dat mag namelijk gewoon. Ik had er 231 uiteindelijk.
Net.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef JustRocking het volgende:
NL was peanuts. Ik had 242 woorden voor de samenvatting. Mag toch?
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
Zo, nl gehad.
Samenvatting was lastig. Wist niet precies wat erin moest en wat niet
Tekst ging wel.
Inderdaad. Ik heb echt ALLES genoemd wat geen voorbeeld was. En toen had ik precies die marge van 10% mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.
Da's knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.
Da's knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Idem.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Trollface. het volgende:
Oh, daarbij. Ja, ik ook. Bij de tweede koos ik voor advies, daarna aanbeveling.
Wij mochten klad direct mee. Opgaven kon ik op wachten, maar daar had ik geen zin in.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
Die 4,9 zit er wel in denk ik. Nu ben ik aan het wachten tot 17:00 om klad mee te nemen.
impliceren dat ik gamequote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
Wow leeell is zo waar offline. Vast hard aan het gamen.
ik ben lekk0r tegendraadsquote:
Niet relevant voor de samenvatting. Kost je enkel woorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef leeell het volgende:
en hoe zit het nu met die voorbeelden, die mag je niet uit de tekst citeren in je samenvatting?
yeah right, zeg ik ook al de hele dagquote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik ga nu wel echt beginnen.
Waar?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef JustRocking het volgende:
Ik geloof dat ik nerd wordt.Ik zit namelijk te wachten totdat het correctie voorschrift over 10 minuten gepubliceerd wordt.
Dan heb jij zeker geen NL VWO gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef AchmedJan het volgende:
hij ging rampzalig![]()
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk toets
nope M&O havo, echt een 2,5 ofzo heb ik denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker geen NL VWO gehad?
ik ben echt benieuwd wie 't gozertje is achter Ieeellquote:Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef leeell het volgende:
ik ga ook even klikken, gwn om het voor de rest trager te maken
Check zijn fobo.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef BundyChen het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd wie 't gozertje is achter Ieeell
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef BundyChen het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd wie 't gozertje is achter Ieeell
Lol wel grappig dat je dat kan zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef TJV het volgende:
http://www.examenklacht.nl/statistieken
Kun je hier zien wat anderen voor klachten in hebben gevuld?
Niet wát de klacht was denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef TJV het volgende:
http://www.examenklacht.nl/statistieken
Kun je hier zien wat anderen voor klachten in hebben gevuld?
29/19quote:Op maandag 16 mei 2011 17:12 schreef leeell het volgende:
hoeveel voor tekst en hoeveel voor samenvatting?
doe liever tekst dan samenvattingquote:
19? Volle punten?quote:
van de?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef Verras het volgende:
45 voor M&O als ik het streng heb nagekeken. Dus ik gok op 40 punten.
netjesquote:
http://havovwo.nl/vwo/vne/bestanden/vne11itab.pdfquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef xCore het volgende:
Ik snap d'r werkelijkwaar geen hol van, ik haal 25/27 punten voor NL. Maar welk punt heb ik dan? ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |