Net.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef JustRocking het volgende:
NL was peanuts. Ik had 242 woorden voor de samenvatting. Mag toch?
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
Zo, nl gehad.
Samenvatting was lastig. Wist niet precies wat erin moest en wat niet
Tekst ging wel.
Inderdaad. Ik heb echt ALLES genoemd wat geen voorbeeld was. En toen had ik precies die marge van 10% mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.
Da's knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.
Da's knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Idem.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Trollface. het volgende:
Oh, daarbij. Ja, ik ook. Bij de tweede koos ik voor advies, daarna aanbeveling.
Wij mochten klad direct mee. Opgaven kon ik op wachten, maar daar had ik geen zin in.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
Die 4,9 zit er wel in denk ik. Nu ben ik aan het wachten tot 17:00 om klad mee te nemen.
impliceren dat ik gamequote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
Wow leeell is zo waar offline. Vast hard aan het gamen.
ik ben lekk0r tegendraadsquote:
Niet relevant voor de samenvatting. Kost je enkel woorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef leeell het volgende:
en hoe zit het nu met die voorbeelden, die mag je niet uit de tekst citeren in je samenvatting?
yeah right, zeg ik ook al de hele dagquote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik ga nu wel echt beginnen.
Waar?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef JustRocking het volgende:
Ik geloof dat ik nerd wordt.Ik zit namelijk te wachten totdat het correctie voorschrift over 10 minuten gepubliceerd wordt.
Dan heb jij zeker geen NL VWO gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef AchmedJan het volgende:
hij ging rampzalig![]()
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk toets
nope M&O havo, echt een 2,5 ofzo heb ik denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker geen NL VWO gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |