Ja, ik na 2 uur, ik bleef maar tellenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
En al die docenten afkeurend kijken toen ik na anderhalf uur vrolijk vertrok.
Ja, was ook eerste. Terwijl ik nog een kladversie van mijn samenvatting had gemaakt ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, ik na 2 uur, ik bleef maar tellen. Ik was ook de eerste die klaar was van havo en vwo, the awkwardness als de hele zaal naar je staart.
Alleen om de samenvatting op te delen in alinea's.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Heb jij niet keurig een witregel tussen je antwoorden gelaten?
Oké. Ik heb die samenvatting gewoon in een lap opgeschreven. Lekker tegendraads. Staat toch niets over in het correctiemodel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alleen om de samenvatting op te delen in alinea's.
gelijk heb jequote:Op maandag 16 mei 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké. Ik heb die samenvatting gewoon in een lap opgeschreven. Lekker tegendraads. Staat toch niets over in het correctiemodel.
Zonde, dat mag namelijk gewoon. Ik had er 231 uiteindelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Trollface. het volgende:
Ik moest nog navragen of je er echt 10% boven mocht zitten qua woordaantal, ik heb nog woorden weg moeten schrappen.
Ik zat op 238, daarom moest ik het navragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zonde, dat mag namelijk gewoon. Ik had er 231 uiteindelijk.
Net.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef JustRocking het volgende:
NL was peanuts. Ik had 242 woorden voor de samenvatting. Mag toch?
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
Zo, nl gehad.
Samenvatting was lastig. Wist niet precies wat erin moest en wat niet
Tekst ging wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |