Inderdaad. Ik heb echt ALLES genoemd wat geen voorbeeld was. En toen had ik precies die marge van 10% mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.
Da's knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles erin geduwd wat geen voorbeeld/irrelevant (die voorbeelden van historische gebeurtenissen bijvoorbeeld) was.
Da's knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Idem.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Trollface. het volgende:
Oh, daarbij. Ja, ik ook. Bij de tweede koos ik voor advies, daarna aanbeveling.
Wij mochten klad direct mee. Opgaven kon ik op wachten, maar daar had ik geen zin in.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
Die 4,9 zit er wel in denk ik. Nu ben ik aan het wachten tot 17:00 om klad mee te nemen.
impliceren dat ik gamequote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
Wow leeell is zo waar offline. Vast hard aan het gamen.
ik ben lekk0r tegendraadsquote:
Niet relevant voor de samenvatting. Kost je enkel woorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef leeell het volgende:
en hoe zit het nu met die voorbeelden, die mag je niet uit de tekst citeren in je samenvatting?
yeah right, zeg ik ook al de hele dagquote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik ga nu wel echt beginnen.
Waar?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef JustRocking het volgende:
Ik geloof dat ik nerd wordt.Ik zit namelijk te wachten totdat het correctie voorschrift over 10 minuten gepubliceerd wordt.
Dan heb jij zeker geen NL VWO gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef AchmedJan het volgende:
hij ging rampzalig![]()
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk toets
nope M&O havo, echt een 2,5 ofzo heb ik denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker geen NL VWO gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |