Je kunt het ook gewoon op internet doen, dat helpt enorm voor mij omdat ik gewoon te lui ben om mijn spullen te pakken: www.watmoetikweten.nlquote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik leer niet omdat ik me daar niet toe kan zetten
die site is traag als dikke strontquote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon op internet doen, dat helpt enorm voor mij omdat ik gewoon te lui ben om mijn spullen te pakken: www.watmoetikweten.nl
Stond ook al ergens anders een topic of 10 terug
Waarschijnlijk omdat hij zwaar overbelast is nu het begintquote:
ligt aan de site niet aan mn inetquote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zwaar overbelast is nu het begintmaar het is te doen
Zeg jij trouwens met je 3mbps
HA WAAR KOM JIJ VANDAANquote:
ohja wist ik eigenlijk ewlquote:
dan herkent niemand meer, reputatie gastquote:Op maandag 16 mei 2011 13:10 schreef Kaasrol het volgende:
Haal die huil PI eens weg Ieeell, je lijkt echt zielig zo
Call it swagquote:Op maandag 16 mei 2011 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
dan herkent niemand meer, reputatie gast
Kots het uit en eet het opnieuwquote:
brbquote:
als je dat kooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ahw succes! Denk dat het wel meevalt. In 2 uur moet het ook nog kunnen in principe en wsl ben je er wel voor 2 uur, dus dan heb je nog 2,5.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef 9611Niels het volgende:
Fijn, 10 minuten vertraging met de trein en een haperende OV-chipkaartKom nog net op tijd. Hoop ik
Gewoon zwartrijden als je problemen met je OV hebt en je reden hebt om te stressen. Is het waard lijkt mequote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahw succes! Denk dat het wel meevalt. In 2 uur moet het ook nog kunnen in principe en wsl ben je er wel voor 2 uur, dus dan heb je nog 2,5.
Lijkt me wel echt kut.Daar zou ik wel echt van in de stress schieten.
Ik heb geen OV, maar kan morgen wel ineens een lekke band hebben onderweg ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon zwartrijden als je problemen met je OV hebt en je reden hebt om te stressen. Is het waard lijkt me
180CCquote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef leeell het volgende:
afhankelijk zijn van OV is armoede
110/120/130 op de brommer
74cc metrakitquote:
Twee tandwielen, een ketting en trappersquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Twee tandwielen, een ketting en trappers
niet lerenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef leeell het volgende:
veel te druk vandaag, geld overmaken, langs werk
post kantoor, brommer regelen
leren komt spater