PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Santon doet het bij mij idd ook wel prima maar maicon is gewoon een beest. Eto'o staat bij mij nu op de trade. Ik ga Milito eens proberen en als dat niks is koop ik Ibra. Cavani speelt atm lekkerder dan Eto'o.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt, ben voor hem aan het sparen.Maar tot die tijd doet Santon het gewoon erg goed. Al helemaal voor een 76rating speler.
Goed getimed!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef MeneerBob het volgende:
Nadat ik hem lange tijd op de xbox heb gedaan, komt ie vanmiddag op de PS3 binnen. Hatsee!
Mooie half volley/omhaal/bicycle kick oid, wat vind je van mijne?:Dquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Deze vorige week gescoord: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75519471
Niet zo heel bijzonderquote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mooie half volley/omhaal/bicycle kick oid, wat vind je van mijne?:D
Mooi schot, niet heel bijzonderrquote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mooie half volley/omhaal/bicycle kick oid, wat vind je van mijne?:D
Zijn deze bijzonder genoeg?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
[..]
Mooi schot, niet heel bijzonderr
Snap dan ook niet wat voor plezier zei daarin beleven..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef laucas het volgende:
Met 1-0 verliezen van een klein kind die vanaf de eerste minuut achterin loopt te tikken net zolang je hapt
Dat ligt er denk ik aan dat de store nog down is. Dus dan kan je niet activeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb hem net gekocht en probeer de online code in te vullen op de PS3 maar als ik dat probeer zegt die dat er onderhoud plaats vind op deze service.. kan ik gewoon 7 dagen trial doen en daarna invullen of kan ik die code ook op internet ergens invullen.
Wil hem graag geregistreerd hebben.
Welke knoppen voor overstapje?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef OmniRocket het volgende:
yey net potje gedaan! 5-1 gewonnen.... 1 lobje erbij en 1 overstapje waardoor ik alleen op keeper af ging... staan ze niet bij de highlights
quote:
Thanks, xbox jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Voor de xbox gewoon RB ingedrukt houden.
met L1 doe je één tweetje en loopt de speler dus door....quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er een knop (PS3) dat je zorgt dat de spelers naar het doel toelopen? Terwijl jij een andere bent?
Wat zijn sowieso essentiele knoppen.. de standaard weet ik wel.
Kappen op de helft van de tegenstander is B (schieten) en dan A (passknop) in de richting waar je heen wil kappen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er een knop (PS3) dat je zorgt dat de spelers naar het doel toelopen? Terwijl jij een andere bent?
Wat zijn sowieso essentiele knoppen.. de standaard weet ik wel.
Fantastisch verdedigdquote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef Rijstbal het volgende:
Heb trouwens Adebayor gekocht. Eerste doelpunt![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75891492
Wel het potje verloren.
Adebayorquote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef Rijstbal het volgende:
Heb trouwens Adebayor gekocht. Eerste doelpunt![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75891492
Wel het potje verloren.
Welk team speel je en welke opstelling?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word helemaal lijp man, wordt dik ingemaakt online..
FUT of H2H? Ik voeg je wel even toequote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie wil tegen mij op PS3 even wedstrijd spelen voeg toe op PSN Mimaaa
Die had TobyWan eerst en hij vond hem erg goed....quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand IF Di Natale, ziet er toch wel heel geil uit
Dat heeft echt geen zin... Die kaartjes zijn een soort van injecties.. Als je zo'n kaartje erop zet dan is die zelfde speler een paar wedstrijden later weer gebleseerd. Wie heeft er dan een blessure? Laat me raden Robben???quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben die blessures ook gewoon zat, ik ga nu tig van die kaartjes kopen.
Fut11info.nlquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef Wrijfhout het volgende:
Weet iemand of er ook complete lijsten zijn van managers, fysio coaches, dokters en die andere staff-leden?
Aangezien we nu toch geen pakjes kunnen kopen wil in die een beetje verzamelen, wordt een beetje flauw van die blessure's e.d en contracten die snel aflopen.
Dat is volgens mij niet waar, ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat in het script hebben gezet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen zin... Die kaartjes zijn een soort van injecties.. Als je zo'n kaartje erop zet dan is die zelfde speler een paar wedstrijden later weer gebleseerd.
quote:Wie heeft er dan een blessure? Laat me raden Robben???
Net echt.....quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet waar, ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat in het script hebben gezet.
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Tijdens de wedstrijd op start drukken, naar squad gaan en dan rechterstick klikken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zit het trouwens nou met die hidden stats oid, hoe kan je die zien als je een speler hebt gekocht?
dank je!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd op start drukken, naar squad gaan en dan rechterstick klikken.
Heb ik ook lang gehad, fantastische speler.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand IF Di Natale, ziet er toch wel heel geil uit
lol.. hij deed alleen maar skill moves idd alleen niet echt heel nuttig.. nu 4-0 bij rust voorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef OmniRocket het volgende:
nu tegen gast met vrij lage rating.. wel allemaal brazilianen.. skill move gast denk ik
dat is altijd fijn hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
lol.. hij deed alleen maar skill moves idd alleen niet echt heel nuttig.. nu 4-0 bij rust voor
1e doelpunt was wel aardig... 4e doelpunt schoot ik voorlangs.. maar die wou hij van de lijn afhalen maar liep hem daardoor erin.
Gaat nu al voor 240k BIN op de PS3, als straks die SIF uitkomt zal ie rond de 150k uitkomen, dat is prima te betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook lang gehad, fantastische speler.
Bastos. Maar chemistry werkt niet zo als je FUT speelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Wat is jullie mening Michel Bastos LB of Marcelo LB puur individueel naar de spelers gekeken?
Voeg mij maar toe MAX033LKquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie wil even tegen mij spelen, ik heb wat tips nodig.. PS3
Ben van plan om mijn verdediging helemaal Brazil te maken met Julio César, Thiago Silva, Douglas Maicon, Bastos & Lucio dan waarschijnlijk..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bastos. Maar chemistry werkt niet zo als je FUT speelt.
Pepequote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
[..]
Ben van plan om mijn verdediging helemaal Brazil te maken met Julio César, Thiago Silva, Douglas Maicon, Bastos & Lucio dan waarschijnlijk..
Ik zou IF Douglas doen ipv Thiago silva als je geld hebt, dat is echt een beestquote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
[..]
Ben van plan om mijn verdediging helemaal Brazil te maken met Julio César, Thiago Silva, Douglas Maicon, Bastos & Lucio dan waarschijnlijk..
Pepe is een portugees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Thiago Silva is pas een Beest! Zieke pace heeft die gast voor een verdediger.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik zou IF Douglas doen ipv Thiago silva als je geld hebt, dat is echt een beest
wut.. welcome back tourney... 12,5k first placequote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
lol.. hij deed alleen maar skill moves idd alleen niet echt heel nuttig.. nu 4-0 bij rust voor
1e doelpunt was wel aardig... 4e doelpunt schoot ik voorlangs.. maar die wou hij van de lijn afhalen maar liep hem daardoor erin.
Heey manquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie wil even tegen mij spelen, ik heb wat tips nodig.. PS3
holy fuck..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wut.. welcome back tourney... 12,5k first place
Hoe lang is dat toernooi er???quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wut.. welcome back tourney... 12,5k first place
Thnx bro..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heey man
verdedigend sta je in princiepe goed, kon gewoon niet mijn spel spelen wat ik normaal doe dus ik had maar geringe kansen.
ook de vrije trappen achterin hoeven niet met christiano ronaldoals je een uitbraak hebt staat er ipv chr. ronaldo een verdediger ofzo, meoten we niet hebben
probeer met hoge steekballen onder andere kansen te creeeren en door L1 in te houden zullen je spelers aan de loop gaan.
met de pijltjes kan je instellen of je aanvallend of verdedigend wilt spelen, en met de pijltjes boven en onder een snelle taktiek.
als ik een hoge steekbal geef switch niet met speler omdat de speler zelf even moet stoppen omdat jij weer die knoppen opnieuw in moet drukken. in dat geval houd rondje in zodat hij druk gaat zetten.
met keepers uittrappen doe ik NOOIT die tikjes naar spelers voorin, erg riskant, leverde mij een balletje op de lat op.
ik zoek waar iemand staat(zo ver mogelijk) en dan druk ik vol op blokje en met kopkracht kan je daar kansen creeeren.
probeer ook veel met die steekpass, dit is 1 van de belangrijkste factoren om te scoren en kansen te maken
suc6 man
Meer kan ik er niet van maken om eerlijk te zijn.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Siem moet toch in TOTW komen zou je denken
http://www.goal.com/en/ne(...)ek-siem-de-jong-ajax
Vooral het laatste potje was leuk, of niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hee heb je tips voor me, want zoals je ziet lukt het me echt niet om te scoren op een of andere manier..
Hahah ik vond de 1ste juist leuk..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Vooral het laatste potje was leuk, of niet?![]()
Ik weet niet in welke opstelling je speelt met Madrid? Zou sowieso Diarra ipv Khedira doen. Links CR7, rechts Ozil en Kaka achter Higuain. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. In ieder geval geen Khedira.
Qua speelwijze zou ik veel minder gaan lopen met spelers zoals Higuain en Ronaldo. Met Ronaldo trek ik het liefste naar binnen toe om voor een schot te gaan over voor de pass. Het is niet verstandig om altijd met een boog om verdedigers proberen te rennen want je wordt dan voorspelbaar en makkelijk te verdedigen. Probeer gewoon meer te passen maar vooral schatten waar de ruimte gaat vallen, dat is belangrijk
Ik heb trouwens nog nooit zo hard een bal tegen de lat zien spatten en ergens op de middenstip zien vallen met Higuainquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahah ik vond de 1ste juist leuk..
Nee maar bedankt voor de tips, morgen maar is wat mee doen. Nu eerst slapen.
Owja en ik speelde net 433 (2) maar normaal 422(2)
Haha is goed, bedankt man.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog nooit zo hard een bal tegen de lat zien spatten en ergens op de middenstip zien vallen met Higuain![]()
Probeer eens 4-2-3-1 met Madrid te spelen en meer te passen. En kies je moment uit om voor de actie te gaan![]()
Tis wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:47 schreef Pino0 het volgende:
Dat is raar, 1-1 gelijk tegen een gozertje met Man Utd, had ik op afsluiten naar arena gedrukt, blijft hij daar in hangen, zie nu een Fifa scherm met alleen maar 2 loading bolletjes aan de zijkant :s
Komt door de PS store.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Doen!
Ik kan mijn online pass nog steeds niet downloaden!
Ea wil me er ook niet mee helpen..
Tijdelijke pass kan je wel direct activeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Doen!
Ik kan mijn online pass nog steeds niet downloaden!
Ea wil me er ook niet mee helpen..
En dat houd in? Ik heb hiervoor altijd online gespeeld totdat ik error kreeg van dat mijn pass corrupt wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Tijdelijke pass kan je wel direct activeren.
Okay, ging de vorige keer ook goedquote:
Manager selecteren en dan op Y (Xbox) drukken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ehm misschien een domme vraag, maar hoe switch ik INGAME van squad? Via de webapp kan 't via squad selector maar zie het ingame nergens staan
Zit je op de PS3? Want op de xbox krijg je ze niet verkocht voor een paar honderd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:26 schreef KentdeBruin het volgende:
Wat is er aan de hand met contract kaartjes... De glimmenden gaan nu al voor 1500 weg.. Een week geleden gingen ze voor 500 Bin nauwelijks weg. Als ik dat geweten had....
PS3.. Het probleem is dat ik die contracten nodig heb. Want ik heb een hoop spelers met weinig contracten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je op de PS3? Want op de xbox krijg je ze niet verkocht voor een paar honderd.
Zal met schaarste te maken hebben daar..de boel moet natuurlijk weer op gang komen, veel gamers afgehaakt etc
Kan ik er niet 20 kopen ofzo.. Ik geef je 10K voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef laucas het volgende:
Toen PSN nog down was, lag iedereen te slapen ofzo want toen heb ik meer dan 350 contracten kunnen ophalen voor de laagste prijs
Kan je niet wat premium silvers kopen..bijna al die spelers zijn (op de xbox tenminste) goed te verkopen. Als je een non-shiny silver uit de EPL hebt is hij al minstens 1K waard terwijl de discard value 100 is..als hij ook nog hard kan rennen al snel een paar K. Echt een goudmijn die silvers en je krijgt intussen nog wat contracten binnen ook steeds.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
PS3.. Het probleem is dat ik die contracten nodig heb. Want ik heb een hoop spelers met weinig contracten.
[..]
Kan ik er niet 20 kopen ofzo.. Ik geef je 10K voor
Ik zal is kijken, Thnxquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je niet wat premium silvers kopen..bijna al die spelers zijn (op de xbox tenminste) goed te verkopen. Als je een non-shiny silver uit de EPL hebt is hij al minstens 1K waard terwijl de discard value 100 is..als hij ook nog hard kan rennen al snel een paar K. Echt een goudmijn die silvers en je krijgt intussen nog wat contracten binnen ook steeds.
Sorry, ik heb ze allemaal al zelf gebruikt, mij interesseert dat traden niet zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
PS3.. Het probleem is dat ik die contracten nodig heb. Want ik heb een hoop spelers met weinig contracten.
[..]
Kan ik er niet 20 kopen ofzo.. Ik geef je 10K voor
Je koopt nog regelmatig zilveren pakjes? Volgens mij heb jij te veel geluk met die pakjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je niet wat premium silvers kopen..bijna al die spelers zijn (op de xbox tenminste) goed te verkopen. Als je een non-shiny silver uit de EPL hebt is hij al minstens 1K waard terwijl de discard value 100 is..als hij ook nog hard kan rennen al snel een paar K. Echt een goudmijn die silvers en je krijgt intussen nog wat contracten binnen ook steeds.
Heb wel wat geluk gehad ja, maar ook zonder dat is het gewoon goed te doen. Iedere rare silver is sowieso al voor 500 te verkopen en iedere Britse non-rare ook voor minimaal dat. Gewoon echt goed kijken naar de prijzen bij fut11.info..had net bijvoorbeeld een Amerikaanse non-rare LB die 5K waard bleek te zijn en zo zijn er echt heel veel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ze allemaal al zelf gebruikt, mij interesseert dat traden niet zo
[..]
Je koopt nog regelmatig zilveren pakjes? Volgens mij heb jij te veel geluk met die pakjes
Iets in Korea, hij staat op de markt tussen 1k en 7k, maar die van 1k loopt straks af. Verwacht er ook niet te veel van, maar zou leuk zijn als ik hem verkocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Van welke club is die? Badges zonder naam doen het vaak nog wel aardig, maar kan me niet voorstellen dat je hier meer dan 200 voor krijgt
Als die zwarte strepen wit waren geweest had ik die wel willen hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bronze badge uit een pakje gehaald![]()
Gooi hem er een dag op voor 2k / 3k BIN, ben benieuwd
Ik heb die ooit voor 200 gekocht, omdat 'ie wel geinig is als alternatief voor een Inter badge als je met blauw-zwarte strepen speelt. Incheon United geloof ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bronze badge uit een pakje gehaald![]()
Gooi hem er een dag op voor 2k / 3k BIN, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb die ooit voor 200 gekocht, omdat 'ie wel geinig is als alternatief voor een Inter badge als je met blauw-zwarte strepen speelt. Incheon United geloof ik?
Netjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef OmniRocket het volgende:
BAM! http://www.easports.com/media/play/video/75994430 (Keita)
Hoge ballen zijn met grote verdedigers toch prima te verdedigen, gewoon achteruit lopen, dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Ferdii het volgende:
Ik kom in de 12.5k alleen spelers met 4-1-2-1-2 met agnonlahor en young of torres tegenkneuzen teams
Dat is het probleem met mijn eredivisie teamquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoge ballen zijn met grote verdedigers toch prima te verdedigen, gewoon achteruit lopen, dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.
75 nu. Zal ongeveer 80 worden lijkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Ferdii het volgende:
Watvoor rating zou siem ongeveer op uit komen? Geen idee wat ie nu heeft
Je vond SIF Junker niets?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Ferdii het volgende:
zou een aardige vervanging kunnen worden van el hamdaoui dus
das kut danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
Aaarghh IF Van der vaart ging weg voor 60k en ik was hem vergeten
waar handel jij zoal in dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Fenomeno het volgende:
Heb vandaag tot nu 80k verdiend met handelen.
Ga wel dik verlies maken op m'n IF Nani (gekocht voor 175k en ze gaan nu in 4-1-2-1-2 formule rond de 150k weg)
Alleen bieden op IF's, op gewone spelers valt bijna geen marge te halen, iedereen kent die markt.quote:
3 of 4quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef Fenomeno het volgende:
Hoeveelste keer is dit wel niet dat die Alex van Fener IF is
Hij en Cavani maken er een mooie wedstrijd van jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef Fenomeno het volgende:
Hoeveelste keer is dit wel niet dat die Alex van Fener IF is
Denk dat de PS-Store eerst online moet gaan anders lopen ze een deel van hun inkomsten misquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
Weet iemand wanneer de TOTY packs van vorige week (met krasic) voor de Ps3 uitkomen?
Tuurlijk, logischquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Denk dat de PS-Store eerst online moet gaan anders lopen ze een deel van hun inkomsten mis
waarschijnlijk in je club, een squad of op de trade pile. Anders verschijnt wel na een uur oid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb net Forlan gekocht bij een auction, maar nu zijn de coins wel weg maar ik kan nergens Forlan vinden!
![]()
Dan zit er wat lag op de server, gebeurt best vaak. Kan soms wel een uur duren voordat je hem hebt, maar meestal binnen een paar minuten (tenzij je hem al per ongeluk naar je club hebt gestuurd)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb net Forlan gekocht bij een auction, maar nu zijn de coins wel weg maar ik kan nergens Forlan vinden!
![]()
Hier nog eenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef MeneerBob het volgende:
Aangezien de Store nog down is kan ik FUT niet eens downloaden en installen, gaaaaay.
Afellay heeft ook nog een redelijke defquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Ferdii het volgende:
Of affelay naar het midden en fer eruit :p hoewel ik dan zijn kracht en def weer mis
Ja klopt, Ik weiger gewoon om er 1K voor te gaan betalen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Contractkaarten zijn echt belachelijk duur nu op PS3
Nee je moet gewoon kijken wat meer waard isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef KentdeBruin het volgende:
nee..
Je moet altijd bedenken of je Puyol en Torres nodig hebt...
Dus dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon kijken wat meer waard is
Ja en datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon kijken wat meer waard is
Heb even gekeken, Puyol 36k op zijn goedkoopst, Torres 60k.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Rijstbal het volgende:
Krijg net een trade offer voor IF Benzema.
Puyol en Torres + 20k.
Doen?
Puyol 41212. En torres 5212quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb even gekeken, Puyol 36k op zijn goedkoopst, Torres 60k.
Misschien is er 1 opstelling 4-1-2-1-2? Dan haal je je winst er wel uit, anders niet.
Die kosten geen drol toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef KentdeBruin het volgende:
Pakje gekocht: Zit er Sagna en Pato in!!!![]()
en Mathijssen..
47kquote:
Vicente Calderon, bazenstadion, pure sfeer als je daar een wedstrijd ziet!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef mash_ het volgende:
ik heb een stadion wat super klein uitziet. Maar heb wel +8 morale
[ afbeelding ]
Die dus
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Vicente Calderon, bazenstadion, pure sfeer als je daar een wedstrijd ziet!
Heb je dan ook zoiets als stadionmoraal??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die heb ik ookMet morale +8 kaartje er overheen
Bedanktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
47k![]()
Dus dan zou ik het doen en dan allebei verkopen tegen minimale prijs.
47k + 60k + 20k = 127k.
IF Benzema gaat voor 120k dus dan zit je goed.
XBox he trouwens![]()
Ja die dingen zitten soms in plakjes. Wel kut van die dingen dat je ze niet naar je club kan sturen om op een ander stadion te gebruiken. Want ik wil eigenlijk in de arena spelen maar dat ga ik meteen +5 morale achteruitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Heb je dan ook zoiets als stadionmoraal??
Had er vandaag ook een, gewoon niet toewijzen aan je stadion maar als ongebruikt item laten staan, dan kan je stadion switchen en daarop gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die dingen zitten soms in plakjes. Wel kut van die dingen dat je ze niet naar je club kan sturen om op een ander stadion te gebruiken. Want ik wil eigenlijk in de arena spelen maar dat ga ik meteen +5 morale achteruit
Pato verkocht: 4900. Contractjes verkocht: 1000 totaal. Sagna verkocht: 7500.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Meer dan genoeg om winst te maken (PS3)
Zou me logisch lijken dat je niet 2 accounts met 1 emailadres kan beheren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand hoe ik kan switchen tussen ps3 en xbox op de webversie? Ze staan beide op hetzelfde e-mailaccount en ik krijg standaard m'n xbox versie.
Nog één gekocht, maar daar zat geen fuck in. Winst dus bijna nul..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Pato verkocht: 4900. Contractjes verkocht: 1000 totaal. Sagna verkocht: 7500.
Totaal: 13400. dus ik heb ga voor ongeveer 15K verkopen uit het pakje. Min aankoop prijs: Is 7500 winst
IF silvers uit de eredivisie zijn ook 50% goedkoperquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Fenomeno het volgende:
Die gaat de laatste dagen goedkoop ja, lijkt wel of er een rerelease is geweest
Is dat niet juist kut voor jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF silvers uit de eredivisie zijn ook 50% goedkoper
Nee, want ik verkoop ze toch niet. Laatst Sigthorsson en Derijck ook alleen maar gehaald omdat ze zo cheap warenquote:
Marilungo & Crespo in een pakje + een Corinthians badge.. en wat contractjes. Geen slecht pakjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar wat ik bedoel met die silvers is dat het heel makkelijk is om je aankoopbedrag in no-time terug te hebben en er als bonus wat fitness en contractkaarten aan over te houden
Zeker nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Marilungo & Crespo in een pakje + een Corinthians badge.. en wat contractjes. Geen slecht pakje
Heb in mijn Seria A team ook Cavani en Milito voorin lopen. Maar niets kan op tegen mijn Brazil team met L Fabiano en Wellitonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef laucas het volgende:
Wat is Cavani toch een baas. Kan me nauwelijks voorstellen hoe fijn de IF-versie zal spelen. Eto'o voldeed niet en ik ben nu Milito aan het proberen maar dat is ook geen Cavani, wel een fijne speler. Misschien eens Ibra proberen als Eto'o de deur uit is.
Waar schatte je hem op?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef Rijstbal het volgende:
Puyol is verkocht voor 50. Nu Torres nog.
Ik heb TIF Cavani verkocht en tijdelijk gebruik ik Milito. Ik denk niet dat Milito zoveel slechter is dan Cavani. Eigenlijk merk ik weinig verschil tussen ze.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef laucas het volgende:
Wat is Cavani toch een baas. Kan me nauwelijks voorstellen hoe fijn de IF-versie zal spelen. Eto'o voldeed niet en ik ben nu Milito aan het proberen maar dat is ook geen Cavani, wel een fijne speler. Misschien eens Ibra proberen als Eto'o de deur uit is.
Kaka? Hij heeft wel goed schot..quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:01 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een suggestie voor een braziliaan met een sicke long shot? Middenvelder wel te verstaan
Die heb ik, zn stats zijn netjes maar eigenlijk is dat de enige speler waarover ik totaal niet te spreken ben. Brengt helemaal niets aanvallend bij me..quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hernanes? Weet niet zeker hoe goed zijn long shot is maar het is een prima speler en zeker niet duur.
Welke opstelling speel je en wie is/zijn dan je andere spitsen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef laucas het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen met de IF versie gespeeld en die vond ik heerlijk. Je zou nog iemand als Nene (ligue 1) kunnen proberen, daar heb ik echter nog nooit mee gespeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die heb ik, zn stats zijn netjes maar eigenlijk is dat de enige speler waarover ik totaal niet te spreken ben. Brengt helemaal niets aanvallend bij me..
Ik speel 4-3-3 dus een andere spits heb ik niet echt. Ik speelde altijd met IF Di Natale als LW, nu even IF Robinho omdat Di Natale is prijs gaat zakken als Serie A TOTY uitkomt. RW heb ik IF Krasic staan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:27 schreef Timnation het volgende:
[..]
Welke opstelling speel je en wie is/zijn dan je andere spitsen?
Ik speel namelijk met Eto'o en Ibrahimovic voorin, gaat behoorlijk goed bij mij.
Dan moet je je 'Persona' veranderen.. inloggen op de EA website, dan naar je profiel gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand hoe ik kan switchen tussen ps3 en xbox op de webversie? Ze staan beide op hetzelfde e-mailaccount en ik krijg standaard m'n xbox versie.
Robinho (LF) heeft in mijn team al veel poeiers op z'n naam staan. Je kunt 'm LM maken of zoek je een CM?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:01 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een suggestie voor een braziliaan met een sicke long shot? Middenvelder wel te verstaan
4321 / Robinho-Cavani-Pato / Natale-Milito-Krasic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:27 schreef Timnation het volgende:
[..]
Welke opstelling speel je en wie is/zijn dan je andere spitsen?
Ik speel namelijk met Eto'o en Ibrahimovic voorin, gaat behoorlijk goed bij mij.
Nee... dat is Ultimate Team in het hoofdmenu.. jij hebt een PS3? moet namelijk gedownload worden uit de store.. en die is downquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:14 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kom je bij ultimate team? Is dat dat creation centre?
Dat zal 't wel zijn danquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee... dat is Ultimate Team in het hoofdmenu.. jij hebt een PS3? moet namelijk gedownload worden uit de store.. en die is down
Ik speel zelf 4-1-2-1-2 met Robinho/Di Natale als LM en Pato/Krasic als RM, gaat primaquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef laucas het volgende:
[..]
4321 / Robinho-Cavani-Pato / Natale-Milito-Krasic.
Zat er aan te denken om alles om te gooien naar 4-1-2-1-2 maar ik denk dat de balans dan zoek raakt met Robinho/Ronaldinho als LM en Pato/Krasic als RM. Dan kan ik wel gaan voor het Napoli/Inter driehoekje in de spits![]()
Je vraagt jezelf of je een seizoenskaart hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb je een seizoenskaart bij Utrecht? =]
Vroeg die waarschijnlijk aan mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je vraagt jezelf of je een seizoenskaart hebt?
Gaat me wel een duit meer coins kosten in die opstelling. Qua pace zijn je LM/RM dan uitstekend, alleen de passing niet. Ik vraag me dan ook af of ze dan wel tot hun recht komen want ik ben zo gevaarlijk met Robinho en Pato in de buurt van de 16.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:22 schreef Timnation het volgende:
[..]
Ik speel zelf 4-1-2-1-2 met Robinho/Di Natale als LM en Pato/Krasic als RM, gaat prima
Hulde!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan moet je je 'Persona' veranderen.. inloggen op de EA website, dan naar je profiel gaan.
www.ea.com/nl/voetbal , aanmelden, en dan rechts bij je nick en stats staat Gebruikersnaam wijzigen.. die zet je dan om naar PS3 of Xbox360
Vidic is ook langzaamquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef Ferdii het volgende:
Wordt denk ik tijd voor een nieuw teamwin mijn wedstrjden niet meer omdat ik alleen maar trieste PL elftallen tref met oa vidic die al mijn voorzetten wegkopt alsof het iets is en snelle bewegelijke spitse. Tegenover mijn langzame verdedigers
maar. Eens een Nederlands team gaan maken met Robben v Persie etc
als ik weer coins heb....
Inderdaad, ze gaan voor 1200 a 1300 over de toonbank. Ik heb er flink wat verkocht gisteren en vandaag, van 200 coins ofzo nu bijna 50.000.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vroeg die waarschijnlijk aan mij
En niet meer.
Contract kaarten nu 1200.. komt neer op 314 coins per wedstrijd (voor de 11 basisspelers).
700k geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Ferdii het volgende:
Vidic is wel langzaam ja maar kopt alles weg als een idiooten in mijn Eredivisie team zitten dan niet spitsen die hem er simpel uitrennen en ook nog sterk aan de bal zijn!
Leuk teampje hoeveel coins ben je er ongeveer voor kwijt geweest?
632,5 als je 50% contract increase hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gaan voor 1200 a 1300 over de toonbank. Ik heb er flink wat verkocht gisteren en vandaag, van 200 coins ofzo nu bijna 50.000.
De kaarten voor 13 wedstrijden zijn nog belachelijker, meestal voor 800 of 850, maar ik heb er ook al 1 van 13 wedstrijden voor 1150 verkocht, dat is omgerekend over 11 spelers 973 per wedstrijd
3-4-2-1 spelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:22 schreef Ferdii het volgende:
Gaat nog best lastig worden om mertens en de jong in mijn team te plaatsen
De jong maar omtoveren tot ST denk ik. Maar mertens concurreert met doedelzak, zou niet weten waar ik die anders moet laten
IF Wijnaldum?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:26 schreef Ferdii het volgende:
is ook nog een optie idd
speel nu 3-5-2, dan is het best lastig om beide in het team te nemenAan de andere kant heb ik de weer een probleem op rechts, want wie ga ik achter lens zetten
Eerst maar eens kijken hoe lekker hij speelt![]()
Is CAM, maar is een optie iddquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is CAM, maar is een optie idd/edit oh wacht dat is de SIF. De normale zou kunnen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |