Die had TobyWan eerst en hij vond hem erg goed....quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand IF Di Natale, ziet er toch wel heel geil uit
Dat heeft echt geen zin... Die kaartjes zijn een soort van injecties.. Als je zo'n kaartje erop zet dan is die zelfde speler een paar wedstrijden later weer gebleseerd. Wie heeft er dan een blessure? Laat me raden Robben???quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben die blessures ook gewoon zat, ik ga nu tig van die kaartjes kopen.
Fut11info.nlquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef Wrijfhout het volgende:
Weet iemand of er ook complete lijsten zijn van managers, fysio coaches, dokters en die andere staff-leden?
Aangezien we nu toch geen pakjes kunnen kopen wil in die een beetje verzamelen, wordt een beetje flauw van die blessure's e.d en contracten die snel aflopen.
Dat is volgens mij niet waar, ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat in het script hebben gezet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen zin... Die kaartjes zijn een soort van injecties.. Als je zo'n kaartje erop zet dan is die zelfde speler een paar wedstrijden later weer gebleseerd.
quote:Wie heeft er dan een blessure? Laat me raden Robben???
Net echt.....quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet waar, ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat in het script hebben gezet.
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Tijdens de wedstrijd op start drukken, naar squad gaan en dan rechterstick klikken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zit het trouwens nou met die hidden stats oid, hoe kan je die zien als je een speler hebt gekocht?
dank je!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd op start drukken, naar squad gaan en dan rechterstick klikken.
Heb ik ook lang gehad, fantastische speler.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand IF Di Natale, ziet er toch wel heel geil uit
lol.. hij deed alleen maar skill moves idd alleen niet echt heel nuttig.. nu 4-0 bij rust voorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef OmniRocket het volgende:
nu tegen gast met vrij lage rating.. wel allemaal brazilianen.. skill move gast denk ik
dat is altijd fijn hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
lol.. hij deed alleen maar skill moves idd alleen niet echt heel nuttig.. nu 4-0 bij rust voor
1e doelpunt was wel aardig... 4e doelpunt schoot ik voorlangs.. maar die wou hij van de lijn afhalen maar liep hem daardoor erin.
Gaat nu al voor 240k BIN op de PS3, als straks die SIF uitkomt zal ie rond de 150k uitkomen, dat is prima te betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook lang gehad, fantastische speler.
Bastos. Maar chemistry werkt niet zo als je FUT speelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Wat is jullie mening Michel Bastos LB of Marcelo LB puur individueel naar de spelers gekeken?
Voeg mij maar toe MAX033LKquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie wil even tegen mij spelen, ik heb wat tips nodig.. PS3
Ben van plan om mijn verdediging helemaal Brazil te maken met Julio César, Thiago Silva, Douglas Maicon, Bastos & Lucio dan waarschijnlijk..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bastos. Maar chemistry werkt niet zo als je FUT speelt.
Pepequote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
[..]
Ben van plan om mijn verdediging helemaal Brazil te maken met Julio César, Thiago Silva, Douglas Maicon, Bastos & Lucio dan waarschijnlijk..
Ik zou IF Douglas doen ipv Thiago silva als je geld hebt, dat is echt een beestquote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
[..]
Ben van plan om mijn verdediging helemaal Brazil te maken met Julio César, Thiago Silva, Douglas Maicon, Bastos & Lucio dan waarschijnlijk..
Pepe is een portugees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Thiago Silva is pas een Beest! Zieke pace heeft die gast voor een verdediger.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik zou IF Douglas doen ipv Thiago silva als je geld hebt, dat is echt een beest
wut.. welcome back tourney... 12,5k first placequote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
lol.. hij deed alleen maar skill moves idd alleen niet echt heel nuttig.. nu 4-0 bij rust voor
1e doelpunt was wel aardig... 4e doelpunt schoot ik voorlangs.. maar die wou hij van de lijn afhalen maar liep hem daardoor erin.
Heey manquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie wil even tegen mij spelen, ik heb wat tips nodig.. PS3
holy fuck..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wut.. welcome back tourney... 12,5k first place
Hoe lang is dat toernooi er???quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wut.. welcome back tourney... 12,5k first place
Thnx bro..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heey man
verdedigend sta je in princiepe goed, kon gewoon niet mijn spel spelen wat ik normaal doe dus ik had maar geringe kansen.
ook de vrije trappen achterin hoeven niet met christiano ronaldoals je een uitbraak hebt staat er ipv chr. ronaldo een verdediger ofzo, meoten we niet hebben
probeer met hoge steekballen onder andere kansen te creeeren en door L1 in te houden zullen je spelers aan de loop gaan.
met de pijltjes kan je instellen of je aanvallend of verdedigend wilt spelen, en met de pijltjes boven en onder een snelle taktiek.
als ik een hoge steekbal geef switch niet met speler omdat de speler zelf even moet stoppen omdat jij weer die knoppen opnieuw in moet drukken. in dat geval houd rondje in zodat hij druk gaat zetten.
met keepers uittrappen doe ik NOOIT die tikjes naar spelers voorin, erg riskant, leverde mij een balletje op de lat op.
ik zoek waar iemand staat(zo ver mogelijk) en dan druk ik vol op blokje en met kopkracht kan je daar kansen creeeren.
probeer ook veel met die steekpass, dit is 1 van de belangrijkste factoren om te scoren en kansen te maken
suc6 man
Meer kan ik er niet van maken om eerlijk te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |