PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Santon doet het bij mij idd ook wel prima maar maicon is gewoon een beest. Eto'o staat bij mij nu op de trade. Ik ga Milito eens proberen en als dat niks is koop ik Ibra. Cavani speelt atm lekkerder dan Eto'o.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt, ben voor hem aan het sparen.Maar tot die tijd doet Santon het gewoon erg goed. Al helemaal voor een 76rating speler.
Goed getimed!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef MeneerBob het volgende:
Nadat ik hem lange tijd op de xbox heb gedaan, komt ie vanmiddag op de PS3 binnen. Hatsee!
Mooie half volley/omhaal/bicycle kick oid, wat vind je van mijne?:Dquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Deze vorige week gescoord: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75519471
Niet zo heel bijzonderquote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mooie half volley/omhaal/bicycle kick oid, wat vind je van mijne?:D
Mooi schot, niet heel bijzonderrquote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mooie half volley/omhaal/bicycle kick oid, wat vind je van mijne?:D
Zijn deze bijzonder genoeg?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
[..]
Mooi schot, niet heel bijzonderr
Snap dan ook niet wat voor plezier zei daarin beleven..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef laucas het volgende:
Met 1-0 verliezen van een klein kind die vanaf de eerste minuut achterin loopt te tikken net zolang je hapt
Dat ligt er denk ik aan dat de store nog down is. Dus dan kan je niet activeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb hem net gekocht en probeer de online code in te vullen op de PS3 maar als ik dat probeer zegt die dat er onderhoud plaats vind op deze service.. kan ik gewoon 7 dagen trial doen en daarna invullen of kan ik die code ook op internet ergens invullen.
Wil hem graag geregistreerd hebben.
Welke knoppen voor overstapje?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef OmniRocket het volgende:
yey net potje gedaan! 5-1 gewonnen.... 1 lobje erbij en 1 overstapje waardoor ik alleen op keeper af ging... staan ze niet bij de highlights
quote:
Thanks, xbox jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Voor de xbox gewoon RB ingedrukt houden.
met L1 doe je één tweetje en loopt de speler dus door....quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er een knop (PS3) dat je zorgt dat de spelers naar het doel toelopen? Terwijl jij een andere bent?
Wat zijn sowieso essentiele knoppen.. de standaard weet ik wel.
Kappen op de helft van de tegenstander is B (schieten) en dan A (passknop) in de richting waar je heen wil kappen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er een knop (PS3) dat je zorgt dat de spelers naar het doel toelopen? Terwijl jij een andere bent?
Wat zijn sowieso essentiele knoppen.. de standaard weet ik wel.
Fantastisch verdedigdquote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef Rijstbal het volgende:
Heb trouwens Adebayor gekocht. Eerste doelpunt![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75891492
Wel het potje verloren.
Adebayorquote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef Rijstbal het volgende:
Heb trouwens Adebayor gekocht. Eerste doelpunt![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75891492
Wel het potje verloren.
Welk team speel je en welke opstelling?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word helemaal lijp man, wordt dik ingemaakt online..
FUT of H2H? Ik voeg je wel even toequote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie wil tegen mij op PS3 even wedstrijd spelen voeg toe op PSN Mimaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |