Iets in Korea, hij staat op de markt tussen 1k en 7k, maar die van 1k loopt straks af. Verwacht er ook niet te veel van, maar zou leuk zijn als ik hem verkocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Van welke club is die? Badges zonder naam doen het vaak nog wel aardig, maar kan me niet voorstellen dat je hier meer dan 200 voor krijgt
Als die zwarte strepen wit waren geweest had ik die wel willen hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bronze badge uit een pakje gehaald![]()
Gooi hem er een dag op voor 2k / 3k BIN, ben benieuwd
Ik heb die ooit voor 200 gekocht, omdat 'ie wel geinig is als alternatief voor een Inter badge als je met blauw-zwarte strepen speelt. Incheon United geloof ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bronze badge uit een pakje gehaald![]()
Gooi hem er een dag op voor 2k / 3k BIN, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb die ooit voor 200 gekocht, omdat 'ie wel geinig is als alternatief voor een Inter badge als je met blauw-zwarte strepen speelt. Incheon United geloof ik?
Netjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef OmniRocket het volgende:
BAM! http://www.easports.com/media/play/video/75994430 (Keita)
Hoge ballen zijn met grote verdedigers toch prima te verdedigen, gewoon achteruit lopen, dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Ferdii het volgende:
Ik kom in de 12.5k alleen spelers met 4-1-2-1-2 met agnonlahor en young of torres tegenkneuzen teams
Dat is het probleem met mijn eredivisie teamquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoge ballen zijn met grote verdedigers toch prima te verdedigen, gewoon achteruit lopen, dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.
75 nu. Zal ongeveer 80 worden lijkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Ferdii het volgende:
Watvoor rating zou siem ongeveer op uit komen? Geen idee wat ie nu heeft
Je vond SIF Junker niets?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Ferdii het volgende:
zou een aardige vervanging kunnen worden van el hamdaoui dus
das kut danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
Aaarghh IF Van der vaart ging weg voor 60k en ik was hem vergeten
waar handel jij zoal in dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Fenomeno het volgende:
Heb vandaag tot nu 80k verdiend met handelen.
Ga wel dik verlies maken op m'n IF Nani (gekocht voor 175k en ze gaan nu in 4-1-2-1-2 formule rond de 150k weg)
Alleen bieden op IF's, op gewone spelers valt bijna geen marge te halen, iedereen kent die markt.quote:
3 of 4quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef Fenomeno het volgende:
Hoeveelste keer is dit wel niet dat die Alex van Fener IF is
Hij en Cavani maken er een mooie wedstrijd van jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef Fenomeno het volgende:
Hoeveelste keer is dit wel niet dat die Alex van Fener IF is
Denk dat de PS-Store eerst online moet gaan anders lopen ze een deel van hun inkomsten misquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
Weet iemand wanneer de TOTY packs van vorige week (met krasic) voor de Ps3 uitkomen?
Tuurlijk, logischquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Denk dat de PS-Store eerst online moet gaan anders lopen ze een deel van hun inkomsten mis
waarschijnlijk in je club, een squad of op de trade pile. Anders verschijnt wel na een uur oid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb net Forlan gekocht bij een auction, maar nu zijn de coins wel weg maar ik kan nergens Forlan vinden!
![]()
Dan zit er wat lag op de server, gebeurt best vaak. Kan soms wel een uur duren voordat je hem hebt, maar meestal binnen een paar minuten (tenzij je hem al per ongeluk naar je club hebt gestuurd)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb net Forlan gekocht bij een auction, maar nu zijn de coins wel weg maar ik kan nergens Forlan vinden!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |