Iets in Korea, hij staat op de markt tussen 1k en 7k, maar die van 1k loopt straks af. Verwacht er ook niet te veel van, maar zou leuk zijn als ik hem verkocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Van welke club is die? Badges zonder naam doen het vaak nog wel aardig, maar kan me niet voorstellen dat je hier meer dan 200 voor krijgt
Als die zwarte strepen wit waren geweest had ik die wel willen hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bronze badge uit een pakje gehaald![]()
Gooi hem er een dag op voor 2k / 3k BIN, ben benieuwd
Ik heb die ooit voor 200 gekocht, omdat 'ie wel geinig is als alternatief voor een Inter badge als je met blauw-zwarte strepen speelt. Incheon United geloof ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bronze badge uit een pakje gehaald![]()
Gooi hem er een dag op voor 2k / 3k BIN, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb die ooit voor 200 gekocht, omdat 'ie wel geinig is als alternatief voor een Inter badge als je met blauw-zwarte strepen speelt. Incheon United geloof ik?
Netjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef OmniRocket het volgende:
BAM! http://www.easports.com/media/play/video/75994430 (Keita)
Hoge ballen zijn met grote verdedigers toch prima te verdedigen, gewoon achteruit lopen, dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Ferdii het volgende:
Ik kom in de 12.5k alleen spelers met 4-1-2-1-2 met agnonlahor en young of torres tegenkneuzen teams
Dat is het probleem met mijn eredivisie teamquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoge ballen zijn met grote verdedigers toch prima te verdedigen, gewoon achteruit lopen, dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.
75 nu. Zal ongeveer 80 worden lijkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Ferdii het volgende:
Watvoor rating zou siem ongeveer op uit komen? Geen idee wat ie nu heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |