Hier nog eenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef MeneerBob het volgende:
Aangezien de Store nog down is kan ik FUT niet eens downloaden en installen, gaaaaay.
Afellay heeft ook nog een redelijke defquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Ferdii het volgende:
Of affelay naar het midden en fer eruit :p hoewel ik dan zijn kracht en def weer mis
Ja klopt, Ik weiger gewoon om er 1K voor te gaan betalen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Contractkaarten zijn echt belachelijk duur nu op PS3
Nee je moet gewoon kijken wat meer waard isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef KentdeBruin het volgende:
nee..
Je moet altijd bedenken of je Puyol en Torres nodig hebt...
Dus dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon kijken wat meer waard is
Ja en datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon kijken wat meer waard is
Heb even gekeken, Puyol 36k op zijn goedkoopst, Torres 60k.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Rijstbal het volgende:
Krijg net een trade offer voor IF Benzema.
Puyol en Torres + 20k.
Doen?
Puyol 41212. En torres 5212quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb even gekeken, Puyol 36k op zijn goedkoopst, Torres 60k.
Misschien is er 1 opstelling 4-1-2-1-2? Dan haal je je winst er wel uit, anders niet.
Die kosten geen drol toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef KentdeBruin het volgende:
Pakje gekocht: Zit er Sagna en Pato in!!!![]()
en Mathijssen..
47kquote:
Vicente Calderon, bazenstadion, pure sfeer als je daar een wedstrijd ziet!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef mash_ het volgende:
ik heb een stadion wat super klein uitziet. Maar heb wel +8 morale
[ afbeelding ]
Die dus
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Vicente Calderon, bazenstadion, pure sfeer als je daar een wedstrijd ziet!
Heb je dan ook zoiets als stadionmoraal??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die heb ik ookMet morale +8 kaartje er overheen
Bedanktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
47k![]()
Dus dan zou ik het doen en dan allebei verkopen tegen minimale prijs.
47k + 60k + 20k = 127k.
IF Benzema gaat voor 120k dus dan zit je goed.
XBox he trouwens![]()
Ja die dingen zitten soms in plakjes. Wel kut van die dingen dat je ze niet naar je club kan sturen om op een ander stadion te gebruiken. Want ik wil eigenlijk in de arena spelen maar dat ga ik meteen +5 morale achteruitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Heb je dan ook zoiets als stadionmoraal??
Had er vandaag ook een, gewoon niet toewijzen aan je stadion maar als ongebruikt item laten staan, dan kan je stadion switchen en daarop gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die dingen zitten soms in plakjes. Wel kut van die dingen dat je ze niet naar je club kan sturen om op een ander stadion te gebruiken. Want ik wil eigenlijk in de arena spelen maar dat ga ik meteen +5 morale achteruit
Pato verkocht: 4900. Contractjes verkocht: 1000 totaal. Sagna verkocht: 7500.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Meer dan genoeg om winst te maken (PS3)
Zou me logisch lijken dat je niet 2 accounts met 1 emailadres kan beheren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand hoe ik kan switchen tussen ps3 en xbox op de webversie? Ze staan beide op hetzelfde e-mailaccount en ik krijg standaard m'n xbox versie.
Nog één gekocht, maar daar zat geen fuck in. Winst dus bijna nul..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Pato verkocht: 4900. Contractjes verkocht: 1000 totaal. Sagna verkocht: 7500.
Totaal: 13400. dus ik heb ga voor ongeveer 15K verkopen uit het pakje. Min aankoop prijs: Is 7500 winst
IF silvers uit de eredivisie zijn ook 50% goedkoperquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Fenomeno het volgende:
Die gaat de laatste dagen goedkoop ja, lijkt wel of er een rerelease is geweest
Is dat niet juist kut voor jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF silvers uit de eredivisie zijn ook 50% goedkoper
Nee, want ik verkoop ze toch niet. Laatst Sigthorsson en Derijck ook alleen maar gehaald omdat ze zo cheap warenquote:
Marilungo & Crespo in een pakje + een Corinthians badge.. en wat contractjes. Geen slecht pakjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar wat ik bedoel met die silvers is dat het heel makkelijk is om je aankoopbedrag in no-time terug te hebben en er als bonus wat fitness en contractkaarten aan over te houden
Zeker nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Marilungo & Crespo in een pakje + een Corinthians badge.. en wat contractjes. Geen slecht pakje
Heb in mijn Seria A team ook Cavani en Milito voorin lopen. Maar niets kan op tegen mijn Brazil team met L Fabiano en Wellitonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef laucas het volgende:
Wat is Cavani toch een baas. Kan me nauwelijks voorstellen hoe fijn de IF-versie zal spelen. Eto'o voldeed niet en ik ben nu Milito aan het proberen maar dat is ook geen Cavani, wel een fijne speler. Misschien eens Ibra proberen als Eto'o de deur uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |