Waar schatte je hem op?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef Rijstbal het volgende:
Puyol is verkocht voor 50. Nu Torres nog.
Ik heb TIF Cavani verkocht en tijdelijk gebruik ik Milito. Ik denk niet dat Milito zoveel slechter is dan Cavani. Eigenlijk merk ik weinig verschil tussen ze.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef laucas het volgende:
Wat is Cavani toch een baas. Kan me nauwelijks voorstellen hoe fijn de IF-versie zal spelen. Eto'o voldeed niet en ik ben nu Milito aan het proberen maar dat is ook geen Cavani, wel een fijne speler. Misschien eens Ibra proberen als Eto'o de deur uit is.
Kaka? Hij heeft wel goed schot..quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:01 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een suggestie voor een braziliaan met een sicke long shot? Middenvelder wel te verstaan
Die heb ik, zn stats zijn netjes maar eigenlijk is dat de enige speler waarover ik totaal niet te spreken ben. Brengt helemaal niets aanvallend bij me..quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hernanes? Weet niet zeker hoe goed zijn long shot is maar het is een prima speler en zeker niet duur.
Welke opstelling speel je en wie is/zijn dan je andere spitsen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef laucas het volgende:
Wat is Cavani toch een baas. Kan me nauwelijks voorstellen hoe fijn de IF-versie zal spelen. Eto'o voldeed niet en ik ben nu Milito aan het proberen maar dat is ook geen Cavani, wel een fijne speler. Misschien eens Ibra proberen als Eto'o de deur uit is.
Ik heb eigenlijk alleen met de IF versie gespeeld en die vond ik heerlijk. Je zou nog iemand als Nene (ligue 1) kunnen proberen, daar heb ik echter nog nooit mee gespeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die heb ik, zn stats zijn netjes maar eigenlijk is dat de enige speler waarover ik totaal niet te spreken ben. Brengt helemaal niets aanvallend bij me..
Ik speel 4-3-3 dus een andere spits heb ik niet echt. Ik speelde altijd met IF Di Natale als LW, nu even IF Robinho omdat Di Natale is prijs gaat zakken als Serie A TOTY uitkomt. RW heb ik IF Krasic staan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:27 schreef Timnation het volgende:
[..]
Welke opstelling speel je en wie is/zijn dan je andere spitsen?
Ik speel namelijk met Eto'o en Ibrahimovic voorin, gaat behoorlijk goed bij mij.
Dan moet je je 'Persona' veranderen.. inloggen op de EA website, dan naar je profiel gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand hoe ik kan switchen tussen ps3 en xbox op de webversie? Ze staan beide op hetzelfde e-mailaccount en ik krijg standaard m'n xbox versie.
Robinho (LF) heeft in mijn team al veel poeiers op z'n naam staan. Je kunt 'm LM maken of zoek je een CM?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:01 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een suggestie voor een braziliaan met een sicke long shot? Middenvelder wel te verstaan
4321 / Robinho-Cavani-Pato / Natale-Milito-Krasic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:27 schreef Timnation het volgende:
[..]
Welke opstelling speel je en wie is/zijn dan je andere spitsen?
Ik speel namelijk met Eto'o en Ibrahimovic voorin, gaat behoorlijk goed bij mij.
Nee... dat is Ultimate Team in het hoofdmenu.. jij hebt een PS3? moet namelijk gedownload worden uit de store.. en die is downquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:14 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kom je bij ultimate team? Is dat dat creation centre?
Dat zal 't wel zijn danquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee... dat is Ultimate Team in het hoofdmenu.. jij hebt een PS3? moet namelijk gedownload worden uit de store.. en die is down
Ik speel zelf 4-1-2-1-2 met Robinho/Di Natale als LM en Pato/Krasic als RM, gaat primaquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef laucas het volgende:
[..]
4321 / Robinho-Cavani-Pato / Natale-Milito-Krasic.
Zat er aan te denken om alles om te gooien naar 4-1-2-1-2 maar ik denk dat de balans dan zoek raakt met Robinho/Ronaldinho als LM en Pato/Krasic als RM. Dan kan ik wel gaan voor het Napoli/Inter driehoekje in de spits![]()
Je vraagt jezelf of je een seizoenskaart hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb je een seizoenskaart bij Utrecht? =]
Vroeg die waarschijnlijk aan mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je vraagt jezelf of je een seizoenskaart hebt?
Gaat me wel een duit meer coins kosten in die opstelling. Qua pace zijn je LM/RM dan uitstekend, alleen de passing niet. Ik vraag me dan ook af of ze dan wel tot hun recht komen want ik ben zo gevaarlijk met Robinho en Pato in de buurt van de 16.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:22 schreef Timnation het volgende:
[..]
Ik speel zelf 4-1-2-1-2 met Robinho/Di Natale als LM en Pato/Krasic als RM, gaat prima
Hulde!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan moet je je 'Persona' veranderen.. inloggen op de EA website, dan naar je profiel gaan.
www.ea.com/nl/voetbal , aanmelden, en dan rechts bij je nick en stats staat Gebruikersnaam wijzigen.. die zet je dan om naar PS3 of Xbox360
Vidic is ook langzaamquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef Ferdii het volgende:
Wordt denk ik tijd voor een nieuw teamwin mijn wedstrjden niet meer omdat ik alleen maar trieste PL elftallen tref met oa vidic die al mijn voorzetten wegkopt alsof het iets is en snelle bewegelijke spitse. Tegenover mijn langzame verdedigers
maar. Eens een Nederlands team gaan maken met Robben v Persie etc
als ik weer coins heb....
Inderdaad, ze gaan voor 1200 a 1300 over de toonbank. Ik heb er flink wat verkocht gisteren en vandaag, van 200 coins ofzo nu bijna 50.000.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vroeg die waarschijnlijk aan mij
En niet meer.
Contract kaarten nu 1200.. komt neer op 314 coins per wedstrijd (voor de 11 basisspelers).
700k geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Ferdii het volgende:
Vidic is wel langzaam ja maar kopt alles weg als een idiooten in mijn Eredivisie team zitten dan niet spitsen die hem er simpel uitrennen en ook nog sterk aan de bal zijn!
Leuk teampje hoeveel coins ben je er ongeveer voor kwijt geweest?
632,5 als je 50% contract increase hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gaan voor 1200 a 1300 over de toonbank. Ik heb er flink wat verkocht gisteren en vandaag, van 200 coins ofzo nu bijna 50.000.
De kaarten voor 13 wedstrijden zijn nog belachelijker, meestal voor 800 of 850, maar ik heb er ook al 1 van 13 wedstrijden voor 1150 verkocht, dat is omgerekend over 11 spelers 973 per wedstrijd
3-4-2-1 spelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:22 schreef Ferdii het volgende:
Gaat nog best lastig worden om mertens en de jong in mijn team te plaatsen
De jong maar omtoveren tot ST denk ik. Maar mertens concurreert met doedelzak, zou niet weten waar ik die anders moet laten
IF Wijnaldum?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:26 schreef Ferdii het volgende:
is ook nog een optie idd
speel nu 3-5-2, dan is het best lastig om beide in het team te nemenAan de andere kant heb ik de weer een probleem op rechts, want wie ga ik achter lens zetten
Eerst maar eens kijken hoe lekker hij speelt![]()
Is CAM, maar is een optie iddquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is CAM, maar is een optie idd/edit oh wacht dat is de SIF. De normale zou kunnen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |