quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Siem moet toch in TOTW komen zou je denken
http://www.goal.com/en/ne(...)ek-siem-de-jong-ajax
Vooral het laatste potje was leuk, of niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hee heb je tips voor me, want zoals je ziet lukt het me echt niet om te scoren op een of andere manier..
Hahah ik vond de 1ste juist leuk..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Vooral het laatste potje was leuk, of niet?![]()
Ik weet niet in welke opstelling je speelt met Madrid? Zou sowieso Diarra ipv Khedira doen. Links CR7, rechts Ozil en Kaka achter Higuain. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. In ieder geval geen Khedira.
Qua speelwijze zou ik veel minder gaan lopen met spelers zoals Higuain en Ronaldo. Met Ronaldo trek ik het liefste naar binnen toe om voor een schot te gaan over voor de pass. Het is niet verstandig om altijd met een boog om verdedigers proberen te rennen want je wordt dan voorspelbaar en makkelijk te verdedigen. Probeer gewoon meer te passen maar vooral schatten waar de ruimte gaat vallen, dat is belangrijk
Ik heb trouwens nog nooit zo hard een bal tegen de lat zien spatten en ergens op de middenstip zien vallen met Higuainquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahah ik vond de 1ste juist leuk..
Nee maar bedankt voor de tips, morgen maar is wat mee doen. Nu eerst slapen.
Owja en ik speelde net 433 (2) maar normaal 422(2)
Haha is goed, bedankt man.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog nooit zo hard een bal tegen de lat zien spatten en ergens op de middenstip zien vallen met Higuain![]()
Probeer eens 4-2-3-1 met Madrid te spelen en meer te passen. En kies je moment uit om voor de actie te gaan![]()
Tis wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:47 schreef Pino0 het volgende:
Dat is raar, 1-1 gelijk tegen een gozertje met Man Utd, had ik op afsluiten naar arena gedrukt, blijft hij daar in hangen, zie nu een Fifa scherm met alleen maar 2 loading bolletjes aan de zijkant :s
Komt door de PS store.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Doen!
Ik kan mijn online pass nog steeds niet downloaden!
Ea wil me er ook niet mee helpen..
Tijdelijke pass kan je wel direct activeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Doen!
Ik kan mijn online pass nog steeds niet downloaden!
Ea wil me er ook niet mee helpen..
En dat houd in? Ik heb hiervoor altijd online gespeeld totdat ik error kreeg van dat mijn pass corrupt wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Tijdelijke pass kan je wel direct activeren.
Okay, ging de vorige keer ook goedquote:
Manager selecteren en dan op Y (Xbox) drukken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ehm misschien een domme vraag, maar hoe switch ik INGAME van squad? Via de webapp kan 't via squad selector maar zie het ingame nergens staan
Zit je op de PS3? Want op de xbox krijg je ze niet verkocht voor een paar honderd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:26 schreef KentdeBruin het volgende:
Wat is er aan de hand met contract kaartjes... De glimmenden gaan nu al voor 1500 weg.. Een week geleden gingen ze voor 500 Bin nauwelijks weg. Als ik dat geweten had....
PS3.. Het probleem is dat ik die contracten nodig heb. Want ik heb een hoop spelers met weinig contracten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je op de PS3? Want op de xbox krijg je ze niet verkocht voor een paar honderd.
Zal met schaarste te maken hebben daar..de boel moet natuurlijk weer op gang komen, veel gamers afgehaakt etc
Kan ik er niet 20 kopen ofzo.. Ik geef je 10K voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef laucas het volgende:
Toen PSN nog down was, lag iedereen te slapen ofzo want toen heb ik meer dan 350 contracten kunnen ophalen voor de laagste prijs
Kan je niet wat premium silvers kopen..bijna al die spelers zijn (op de xbox tenminste) goed te verkopen. Als je een non-shiny silver uit de EPL hebt is hij al minstens 1K waard terwijl de discard value 100 is..als hij ook nog hard kan rennen al snel een paar K. Echt een goudmijn die silvers en je krijgt intussen nog wat contracten binnen ook steeds.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
PS3.. Het probleem is dat ik die contracten nodig heb. Want ik heb een hoop spelers met weinig contracten.
[..]
Kan ik er niet 20 kopen ofzo.. Ik geef je 10K voor
Ik zal is kijken, Thnxquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je niet wat premium silvers kopen..bijna al die spelers zijn (op de xbox tenminste) goed te verkopen. Als je een non-shiny silver uit de EPL hebt is hij al minstens 1K waard terwijl de discard value 100 is..als hij ook nog hard kan rennen al snel een paar K. Echt een goudmijn die silvers en je krijgt intussen nog wat contracten binnen ook steeds.
Sorry, ik heb ze allemaal al zelf gebruikt, mij interesseert dat traden niet zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
PS3.. Het probleem is dat ik die contracten nodig heb. Want ik heb een hoop spelers met weinig contracten.
[..]
Kan ik er niet 20 kopen ofzo.. Ik geef je 10K voor
Je koopt nog regelmatig zilveren pakjes? Volgens mij heb jij te veel geluk met die pakjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je niet wat premium silvers kopen..bijna al die spelers zijn (op de xbox tenminste) goed te verkopen. Als je een non-shiny silver uit de EPL hebt is hij al minstens 1K waard terwijl de discard value 100 is..als hij ook nog hard kan rennen al snel een paar K. Echt een goudmijn die silvers en je krijgt intussen nog wat contracten binnen ook steeds.
Heb wel wat geluk gehad ja, maar ook zonder dat is het gewoon goed te doen. Iedere rare silver is sowieso al voor 500 te verkopen en iedere Britse non-rare ook voor minimaal dat. Gewoon echt goed kijken naar de prijzen bij fut11.info..had net bijvoorbeeld een Amerikaanse non-rare LB die 5K waard bleek te zijn en zo zijn er echt heel veel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ze allemaal al zelf gebruikt, mij interesseert dat traden niet zo
[..]
Je koopt nog regelmatig zilveren pakjes? Volgens mij heb jij te veel geluk met die pakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |